Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

I Pohlreich má svou cenu, kečup vezme na milost za sumu se sedmi nulami

  0:06aktualizováno  0:06
Nejznámější český šéfkuchař Zdeněk Pohlreich přiznal v televizi Óčko, že od výrobců náhražek, proti nimž tak veřejně brojí, dostává nabídky, aby se postavil za jejich výrobek. Zatím je všechny odmítl, ale jak přiznal, nechal by se zviklat.

Zdeněk Pohlreich přiznal v show Drzá Diana, kterou televize Óčko vysílá v pátek ve 21:10, že ho kontaktovaly firmy vyrábějící různé náhražky a instantní potraviny a chtěly si ho koupit, protože jim svým vlivem na české spotřebitele kazí obchody.

Pohlreich je odmítal. Zatím. "Člověk nemůže být úplná děvka prodejná, ale záleželo by na výši odměny. Kdyby to bylo hodně drahý, tak bych to třeba přehodnotil," řekl.

Moderátorku Dianu Kobzanovou zajímalo, kolik by chtěl za to, aby pochválil jím tolik nenáviděný a odsuzovaný kečup.

"Mně by se líbilo třeba sedm nul a jednosměrná letenka do Austrálie," vyčíslil svou cenu kuchař.

Jinak se ale reklamám nebrání. Do jedné angažoval celou svou rodinu, včetně nevlastních dětí. Mnozí mu vyčítali, že vzal své dvě děti a další dvě, které vyženil, do reklamy. Pohlreichovi to ale připadá logické. "Připadalo mi nelogické to hrát s cizími dětmi, když je nás jako Alexandrovců," prohlásil.

Autor:




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.