Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Nová výzva, v níž teenageři hyzdí svůj vzhled, účel neplní

  11:14aktualizováno  11:14
Výzva má název Don't Judge (Nesuď) a má bojovat proti posuzování podle vzhledu. Lidé ze sebe udělají ošklivce, a pak ukážou své pravé krásné já. Ve skutečnosti ovšem výzva všechny stereotypy o kráse jen prohlubuje.

Mladí lidé ze sebe dělají šeredy, aby pak ukázali, jak jsou krásní, a mají za to, že tím pomáhají bořit předsudky vůči vzhledu. Dělají ovšem pravý opak. Vesměs jsou to krasavice a krasavci, kteří ze sebe dělají ošklivce srostlým obočím, pupínky na obličeji a brýlemi. Když se promění do svého skutečného vzhledu, vypadají většinou přesně jako z časopisu.

Jejich vrstevníky, kteří mají skutečně problém s akné, musí nosit brýle nebo zkrátka nevypadají podle rozšířeného ideálu krásy, zřejmě jejich videa příliš nepovzbudí, právě naopak.

Účastníci výzvy si z jejich nedostatků dělají legraci, a akce s podtitulem „nesuď knihu podle obalu“ je tak paradoxně sama velmi odsuzující.

Líbí se vám výzva Don't Judge?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 12. července 2015. Anketa je uzavřena.

Ne 1083
Ano 66

Ale najde se i pár mladých lidí, kteří výzvu pojali po svém a ukázali, že jsou se svým vzhledem spokojeni, i když nesplňují parametry běžného ideálu krásy. Mezi nimi je třeba mladík s nadváhou, který si pomaloval obličej a po „proměně v krasavce“ natřásal do kamery své špeky.

Účastníci výzvy se navíc stali nevědomky součástí velké reklamy na aplikaci, pomocí níž svá videa natáčejí a šíří.

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.