VyVolení - logo

VyVolení - logo - VyVolení - logo | foto: TV Prima

VyVolení vykousli Primě rekordní sousto z koláče

  • 208
Díky reality show VyVolení se úterý stalo nejúspěšnějším dnem v historii Primy. Celodenní průměrný podíl televize na trhu dosáhl hodnoty 31,42 procent. Během VyVolených si ukrojila dokonce největší díl z "koláče sledovanosti" - přepnulo na ni 52,37 % dospělých diváků u obrazovek.

V úterý VyVolení poprvé vybírali kandidáta na vyřazení. - více zde

Show plnou emocí, kdy soutěžící ze svého středu vyloučili Reginu, si nenechal ujít prozatím rekordní počet diváků VyVolených, sledovalo ji 1,764 milionu. To byla více než polovina všech dospělých přítomných u televizní obrazovky. Konkurenční Big Brother vidělo o 347 tisíc lidí méně.

"Zúčtování téměř nemělo konkurenci u mladých lidí, například ze všech diváků ve věku od 15 do 24 let u televize si Zúčtování vybraly více než tři čtvrtiny," uvedla mluvčí Primy Jana Malíková.

Noční show i přes pozdní vysílací čas sledovalo 917 tisíc dospělých, což bylo 60,78 procent všech, kdo trávili čas u televize. I tentokrát zvítězili nad konkurencí - novácký sestřih Bez cenzury vidělo 770 tisíc lidí.

Prima slavila úspěchy i u dalších pořadů. První díl talkshow Vodopád Tomáše Hanáka si nenechalo ujít téměř půl milionu lidí, Rodinná pouta přilákala 1,352 milionu diváků.

VŠE O VYVOLENÝCH ZDE