Herečka, která se po provalení nevěry mladšího manžela a rozchodu zhroutila, na nových fotografiích kampaně Helena Rubinstein 2012 doslova září. Její pleť je sametově jemná, po vráskách není ani stopy, její oči mají jiskru.
V porovnání s jejími předešlými snímky je však jasné, že fotky byly retušované. Také záběry z poslední doby, kdy Moore s poruchou příjmu potravy a závislostí na lécích na předpis skončila v léčebně (více čtěte zde), totiž dokazují, že pohublá herečka se strhaným obličejem v ničem nepřipomíná krásku z reklamy.
O herečce se spekuluje, že prodělala už několik plastických operací. Má vylepšenou tvář, břicho, stehna, boky, prsa, krk a před šesti lety si nechala odstranit povislou kůži z kolen.
"Demi by nemohla vystát, kdyby některá z jejích částí těla byla nedokonalá. Už tolik jejích přátel do ní hučelo, aby na další zákroky nechodila. Obavy o ta její kolena a všechny ty věci jsou prostě šílené," řekla tenkrát britskému listu Daily Mail hereččina kamarádka.
Retušovaná krása v reklamě |
Retuš fotografií v reklamě sice není ničím výjimečným, ale v Británii se proti tomu snaží bojovat.
Britský úřad pro dohled nad reklamním trhem (ASA) nedávno po kampani s herečkou Julií Robertsovou a supermodelkou Christy Turlingtonovou zakázal i reklamu s herečkou Rachel Weiszovou. Kosmetická firma L´Oréal totiž přiznala, že nechala snímky digitálně upravit (více zde).
Také zpěvačka Madonna díky retuši v reklamní kampani značky Louis Vuitton přišla o vrásky a dvě brady a herečku Scarlett Johanssonovou na fotkách pro značku Dolce & Gabanna poznal jen málokdo.