Vévodkyně Kate zaujala spotřebitele hlavně volbou oblečení během těhotenství před narozením svého třetího potomka prince Louise, napsal web televize Sky News. V listopadu 2017 se počet vyhledávání „mateřských“ kabátů šitých na míru na eBay více než ztrojnásobil.
V dubnu vzrostl na více než dvojnásobek počet vyhledávání návrhářky Jenny Packhamové poté, co Kate v šatech této značky svého druhého syna poprvé ukázala veřejnosti.
Coby druhý nejvlivnější člen královské rodiny jen těsně za Kate zůstala Meghan Markle, která se v květnu svatbou s princem Harrym (33) stala vévodkyní ze Sussexu. Internetový prodejce eBay to uvádí ve své výroční zprávě o prodejích v Británii.
„Zatímco Meghan byla letos jasným středobodem pozornosti módních webů, osobitý styl Kate je již dlouho hitem u nakupujících na eBay od její svatby v roce 2011,“ řekl viceprezident britské sekce firmy eBay Rob Hattrell. Společnost uvádí, že vliv vévodkyně z Cambridge na kupující byl v průběhu posledních 12 měsíců stálý.
Vliv Meghan se nejvíce projevil po květnové svatbě, na níž oblékla šaty značky Givenchy. Zájem o tento módní dům následně na eBay vzrostl o více než 60 procent. Její večerní svatební šaty od Stelly McCartneyové znamenaly pro značku zdvojnásobení počtu vyhledávání.
Na třetím místě je letos v hodnocení královských módních autorit tříletá princezna Charlotte, která byla v loni vůbec nejvlivnější členkou královské rodiny. Za ní je její pětiletý bratr princ George.
15. července 2018 |