V tomto "souboji" sklidila největší úspěch značka luxusní nezávislosti Dolce & Gabbana italských mistrů Domenica Dolceho a Stefana Gabbany. Jejich momentálně největším hitem jsou trička s portrétem zpěvačky Madonny, která zájemce přijdou zhruba na 13 tisíc korun.
V Los Angeles ovšem Domenico a Stefano nejvíce zabodovali s extravagantní průsvitnou kreací a květinovým vzorem. To napovídá, že především pánové se budou mít při nezadržitelně se blížící společenské události roku na co těšit!
"Nejprve si vymyslíme nějaký příběh a potom navrhujeme kostýmy, které by ho dokreslily. A z toho pak vznikají naše modely," prozradil Domenico Dolce.
Ke stálým zákaznicím italských mistrů patří takové hvězdy, jako Julia Roberts, Isabella Rossellini, Nicole Kidman a Whitney Houston. Když tato americká zpěvačka spatřila na přehlídce zimní módy D&G 2000-2001 na předváděcím mole modelku ve vysokých třásnitých kozačkách, křikla na celý sál: "Tyhle boty prostě musím mít!"