Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Výměna na trůně: Nejvýdělečnějším hvězdným párem jsou Swiftová a Harris

  13:00aktualizováno  13:00
Dlouho dobu byly nejvýdělečnějším párem showbyznysu Beyoncé (33) a její manžel Jay Z (45) a zdálo se, že jejich kralování nikdo neukončí. Ale jen do doby, než se dala zpěvačka Taylor Swiftová (25) dohromady s dýdžejem Calvinem Harrisem (31).

Taylor Swiftová a Calvin Harris | foto: Profimedia.cz

Taylor Swiftová je v současnosti nejvýdělečnější zpěvačkou a její přítel Calvin Harris je dokonce nejbohatší dýdžej světa. Vztah už oficiálně potvrdili, takže je mohl časopis Forbes zařadit do svého žebříčku párů a tam sesadili z prvního místa Beyoncé s manželem.

Fotogalerie

Dohromady totiž za loňský rok vydělali v přepočtu 3 a půl miliardy korun. To je o 852 milionů korun víc než Beyoncé a Jay Z. Ti byli na špici žebříčku od roku 2008 s výjimkou roku 2011, kdy je ve výdělcích porazili modelka Bündchenová s manželem.

Třetím nejvýdělečnějším párem světového showbyznysu jsou američtí country zpěváci Blake Shelton a Miranda Lambertová. Ti za rok vydělali v přepočtu 1,4 miliardy korun.

Swiftové výdělky zajistilo úspěšné album 1989, které vydala v říjnu a stalo se nejprodávanější deskou od roku 2002. Dále vydělala na svém turné a taky na reklamě. Její partner Calvin Harris zase získal lukrativní smlouvu s módní značkou Armani a taky se sluchátky Sol Republic. Také on loni vydal desku Motion. Prodal jí ale jen 35 tisíc kopií.

Calvin Harris v reklamě na spodní prádlo Emporio Armani (2015)

Calvin Harris v reklamě na spodní prádlo Emporio Armani (2015)

Swiftová si navíc peníze umí pěkně ohlídat. Pustila se do společnosti Apple Music kvůli nízkým platbám, které interpretům dávají za jejich desky. Své nejnovější album stáhla z Applu i ze Spotify, kteří nabízejí hudbu zdarma.

„Nechceme po vás iPhony zdarma. Nechtějte po nás, abychom vám poskytovali hudbu bez zaplacení,“ napsala Swiftová v otevřeném dopise firmě Apple.

Ukázalo se, že její vliv je obrovský, protože docílila toho, že Apple bude umělcům a nahrávacím firmám platit peníze za hudbu přehrávanou v nové streamovací službě Apple Music i během tříměsíční zkušební doby, kterou mají uživatelé zadarmo a umělci za to neměli také nic dostat. 

Autor:




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.