Aby na sebe Japonci konečně upoutali zaslouženou pozornost, vynikají vesměs jejich kreace odvahou, extravagancí a barvami.
Nicméně módní svět bude japonské trendy dál kopírovat minimálně, jako obvykle je pro něj pouze jednou z možných inspirací.
Krok a tempo dál udává Paříž, která hledá nápady ve společenskému dění hýbajícím hlavně starým kontinentem.
A tak se letos, ještě dřív než londýnský podzimní ročník začal, objevily motivy, které se i v Paříži či New Yorku budou kopírovat skutečně obtížně - totiž značkové oblečení na fotbalové tribuny. Beckhamův efekt tedy už oficiálně zasahuje nejen do filmu, na tetování a účesy a na mobilní telefony, ale také do světa módy.
Jen nejlepším návrhářům na světě se podaří dosáhnout mety nejvyšší, a to vlastnit svůj salón v Paříži. V Londýně své představy o módě na příští jaro a léto předvedlo na 170 návrhářů včetně proslulé japonské návrhářky Mischiko Koshino, která svou módu prodává kromě Japonska také v Koreji a ve Velké Británii.