Na strategii prodávat módu s pomocí známých postav českého showbyznysu sází C&A už několik let.
Tím se odlišuje od ostatních zahraničních řetězců, jako je H&M, které využívají nadnárodní reklamní kampaně.
Předchozí kolekce propagovaly herečky Linda Rybová a Aňa Geislerová.
Smlouvy se pohybují v řádech milionů korun. Brodská bude dělat reklamu na kolekce od jara do zimy. Nafotí ji její manžel Herbert Slavík.
Drábek a jeho kolegové vybírají modelky vždy z několika kandidátek. Nejprve procházejí noviny a vybírají z řad slavných hereček ty, které by se k jejich zboží hodily. Podmínkou je, aby jejich jméno nebylo spojeno s nějakým skandálem. „Vhodné také je, aby nepropagovaly každé dva měsíce jinou značku,“ popisuje Drábek.
Letos se do finále propracovala jen Brodská. Kdyby nekývla, vypomohla by si společnost reklamní kampaní z ciziny.
|
Marek Brodský a Tereza Brodská. |
ak básníci neztrácejí naději - Tereza Brodská a Pavel Kříž |
Aňa Geislerová nafotila pro společnost C&A jarní kolekci. |
Aňa Geislerová nafotila pro společnost C&A jarní kolekci. |
Tereza Brodská - ceny Elsa 2005. (29.10.2005) |