Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Časopis Vogue sklízí kritiku za Kim Kardashianovou na titulce

  14:36aktualizováno  14:36
Být na titulní straně módní časopisu Vogue je prestiž, po které touží všechny supermodelky světa. Časopis si ale tentokrát vybral profesionální celebritu Kim Kardashianovou, která žije dobrovolně pod dohledem kamer. Vyvolal tím vlnu kritiky.

Kim Kardashianová a její snoubenec Kanye West na titulce časopisu Vogue. | foto: AP

Třiatřicetiletá Kardashianová je na připraveném dubnovém čísle kultovního módního magazínu vyfocena v bílých šatech se svým partnerem, raperem Kanye Westem. Uvnitř listu pár pózuje fotografce Annie Leibovitzové na prázdné dálnici či v soukromém letadle. Na snímcích se objevuje i jejich dcerka North, která se narodila loni v červnu.

Fotogalerie

"Je to sen, který se stal skutečností. Děkuji časopisu Vogue. Vyráží mi to dech," radovala se Kardashianová na svém twitterovém účtu. Podobně je podle svého tweetu nadšený i West.

Naopak milovníci módy ve světě odsoudili rozhodnutí jejich oblíbeného časopisu dát na titulní stranu celebritu, která zpravidla plní titulní stránky bulvárních listů. "To nemá s módou nic společného," tvrdí podle AFP někteří blogeři. "To je konec světa," rozčílil se kanadský časopis Flare.

Kim Kardashianová nedávno dostala cenu jako nejhorší herečka ve vedlejší roli za drama Tyler Perry's Temptation. Stalo se tak v Los Angeles při tradičním udílení anticen Zlatých malin za nejhorší filmové počiny roku.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.