"Emmu Watsonovou známe a obdivujeme už dlouho. Pro naši kampaň byla tou nejlepší volbou," uvedl kreativní ředitel firmy Christopher Bailey. "Cítil jsem, že Emma zvládne představit celou kampaň jako jediná dívka, a líbila se mi představa toho, že bude obklopená pohodovými britskými mladíky," dodal Bailey, který celou kampaň řídil.
Focení se ujal módní fotograf Mario Testino a pro práci si vybral Westminster, centrální část Londýna, kde má firma Burberry sídlo. Na snímcích jsou tak vidět části starého londýna i řeka Temže. "Emma je přirozeně krásná, má skvělý charakter a moderní styl. Její šarm, inteligence a brilantní smysl pro humor udělaly z celého focení něco jako piknik u Temže," chválil si spolupráci s devatenáctiletou herečkou Bailey.
Pro Watsonovou není tato exkluzivní spolupráce první lukrativní nabídkou, kterou v módním průmyslu dostala. Před rokem herečka podepsala smlouvu s luxusní módní značkou Chanel a stala se tak tváří sekce oblečení pro mladé Coco Mademoiselle. Watsonová za spolupráci s Chanelem dostala 3 miliony liber, a navíc nahradila britskou herečku Keiru Knightley, které smlouva loni v létě vypršela.