Scarlett Johansonnová fotí pro módní značku Dolce & Gabanna už třetí sezonu. Minulý rok využili jejího andělského a přitom svůdného vzhledu a udělali z ní Marilyn Monroe.
Pro letošní kolekci make-upu zvolili opak. Z Johanssonové se na fotkách stala žena-vamp. V černém korzetu na dece s leopardím vzorem vypadá velmi sexy. Díky silnému líčení a úpravám ale málokdo pozná, že na snímku je právě pětadvacetiletá herečka, kterou tak rád obsazuje do svých filmů Woody Allen.
I když by na snímcích mohla být neznámá modelka, tvůrci raději zaplatí vysoký honorář filmové hvězdě. Podobný postup zvolili třeba i autoři kampaně Louis Vuitton, na nichž se vylepšená k nepoznání objevila zpěvačka Madonna.
Pro Scarlett Johanssonovou jsou reklamní kampaně dobrým zdrojem příjmu. Letos vydělala herečka dost na to, aby si se svým manželem Ryanem Reynoldsem mohla pořídit nový dům v Los Angeles. Zaplatila za něj v přepočtu 54 milionů korun a hodlá tam v září oslavit druhé výročí svatby. Kromě toho vlastní ještě byt na Manhattanu.