Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Herci v reklamě. Skvělý Trojan, Macháčkovi to moc nevěřím, říká expert

  0:02aktualizováno  0:02
Při snaze zaujmout v záplavě reklam často firmy vsadí na známé tváře. Některé kampaně se povedly více, jiné méně, ale herci v nich vesměs obstáli. Jejich výstupy v legendárních reklamách pro týdeník 5plus2 ohodnotil marketingový expert Marek Prchal.

Týdeník 5plus2

Každý pátek zdarma

5plus2

Jakub Kohák byl skvělý v mnoha rolích, skoro ve všech. Zadar Volanič – Volejte Zadara – to se nebojím říct, že byl jeden z vrcholů české reklamy. Ale v případě nové série reklam FIO banky jaksi nemá co hrát. Tohle je jen anekdota. Jestli chceme točit anekdoty, měl by je hrát lidový bavič a režírovat Zdeněk Troška. Přitom měla banka hned předtím fantastickou sérii italských bankéřů, kde Kohák exceloval. Tohle vypadá jako pomalý úpadek,“ říká Prchal.

„Klasika žánru by měla být vždycky na prvním místě. Petr Čtvrtníček hrál v reklamě na Vodafone sám sebe. Přehrával, ale protože je vynikající herec a národ ho zbožňuje, tak je to vtipné. Ačkoliv si po zhlédnutí reklamy vůbec nikdo nepamatoval, že šlo o víkendové SMS zdarma,“ míní expert.

„Jmenuju se Robert, ale klidně mi říkej Bobe. Reklamu s Jiřím Macháčkem pouštím studentům na prvních hodinách. Dokonale napsané. Přímo o produktu, tedy mobilním operátoru Oskar. Dokonale zahrané. Naopak nové reklamy na Božkov vnímám s obtížemi. Opět skvěle zahrané, ale když já mu nevěřím, že když jde do baru, pije Božkov. Božkov má víc produktů a ty si objednáváme jejich názvy, ne názvem výrobce. Tady to za mě drhne, což v dokonalém Macháčkově provedení skoro nemáte šanci zjistit. Jen když se zastavíte a chvilku přemýšlíte, jestli se taková scénka mohla skutečně odehrát.“

„Mám rád stand-upy Ivy Pazderkové, ale v této reklamě je v roli, ne sama za sebe, a to je za mě trapas. Nějak ta reklama na jogurty Müller Mix nemá pointu,“ přiznal marketingový expert.

„Že se T-Mobilu daří už šest let bavit lidi vtipnými kampaněmi, je něco neuvěřitelného. V téhle sérii s Ivanem Trojanem navíc hraje roli produkt. Co víc si přát? Já to prostě miluju. Hovořit o tom, že je Ivan Trojan skvělý herec, asi nemá smysl. Bez dokonalého scénáře by to ovšem bylo trapné,“ dodal Marek Prchal.

Který z herců vás v reklamě baví?

celkem hlasů: 7155

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 17. března 2016. Anketa je uzavřena.

Ivan Trojan 6003
Jakub Kohák 479
Petr Čtvrtníček 400
Jiří Macháček 174
Iva Pazderková 99
Autor:

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.