"V jednom ze tří dílů jsem měla převlek za muže. Sama jsem si ho vymyslela a s maskérem jsme potlačili mé nejcharakterističtější obličejové rysy," vzpomíná herečka.
"Plné rty se zakryly plnovousem a knírkem, vlasy krátkou parukou. V pánském obleku jsem dokonce vypadala jako velmi drobný muž. Když jsem změnila mimiku tváře, hlas, gesta a chůzi, nikdo mě nepoznal. V jednom studiu na Kavčích horách tehdy točila i Dáda nějakou pohádku. "Přišel" jsem za ní a říkal, jak se mi líbí a málem si vysloužil pár facek za to, že jsem se po ní sápal," líčí dál Havlová.
"To už jsem nevydržela a svou totožnost odhalila. Dáda se smála a společně jsme se vyfotily v důvěrné pozici. Nevím, zda dostala od Felixe vynadáno, protože nikdy nikdo neuvěřil, že jsem to byla já, komu seděla na klíně," dodala bývalá první dáma.
Pro knihu Fenomén Dáda autorů Miroslava Graclíka a Petra Macka, která odkrývá život, kariéru, vzestupy i pády ikony dětské zábavy, poskytli příspěvky i Ondřej Suchý, Natálie Kocábová, Ivan Mládek či Helena Vondráčková. Nechybí mezi nimi ani manžel Patrasové, dechový virtuos Felix Slováček.