Brazilská supermodelka žijící v USA podepsala výhodnou smlouvu na reklamu parfému Chanel č. 5, v níž se objevuje od letošního podzimu.
„Někdy mám pocit, že reklamy, jako jsou tyto, mohou připadat normálním ženám příliš vzdálené. Jsou tak oslnivé a tak nedosažitelné, že se jich nemůžete skutečně dotknout. Jsou spíš takový sen,“ svěřila Bündchenová v rozhovoru pro magazín Style, přílohu nedělního vydání deníku The Times.
Právě reklama, v níž modelka surfuje, pak si hraje se svou malou dcerkou a nakonec nalíčená a v luxusní róbě jede kabrioletem dobýt lásku muže, se ale podle ní má pocitům moderní ženy přiblížit.
„Záměrem bylo ukázat moderní ženu a vše, čím je, s čím bojuje a v čem je zranitelná. A ano, ona je atraktivní. Samozřejmě je atraktivní - je silná a úspěšná, ale zároveň bojuje. Je matkou, ženou a profesionálkou a žongluje s tím vším, což není snadné,“ říká Bündchenová, která je sama matkou dvouleté Vivian a čtyřletého Benjamina. Navíc je nevlastní matkou sedmiletému Jackovi, kterého má její manžel Tom Brady z předchozího vztahu s herečkou Bridget Moynahanovou.
Právě její život prý inspiroval režiséra reklamy Baze Luhrmanna. „Svým způsobem se Gisele stala scénářem. Znal jsem ji, když byla ještě hodně mladá a začínala a tolik se rozvinula osobně i pracovně. Film reflektuje to, že tahle žena má dítě, skutečnou práci a vztah,“ popsal režisér.
Těžko říct, kolik obyčejných žen se ale bude moci ztotožnit s obrazem matky jakou je Gisele Bünchenová, která vydělává v přepočtu kolem miliardy korun ročně.
.