Kromě pohádkových honorářů za filmy, přispívá herečka Nicole Kidmanová (48) do rodinného rozpočtu nemalými sumami z reklamy. Byla tváří parfémů, bot, aerolinek, vitamínů i stránek na porovnávání cen zboží (na snímku). Její honorář může být podle expertů v přepočtu až 35 milionů korun za jeden spot.
Letos je Nicole Kidmanová tváří luxusní britské společnosti s nemovitostmi Mayfair Park Residences.
Twitter / Nicole Kidman
Loni se herečka objevila hned v několika reklamách. Propagovala i druhé největší aerolinky Spojených arabských emirátů, za což sklidila kritiku Americké asociace profesionálních letušek. Podle ní letecká společnost diskriminuje své zaměstnankyně.
Etihad
V reklamě na boty značky Jimmy Choo z roku 2013 předvedla herečka své dlouhé nohy.
Majetek herečky se odhaduje v přepočtu na více než tři miliardy korun. Nedělá jí problém být tváří vitamínové řady, pro kterou dělala reklamu v roce 2013.
http://nz.swisse.com/
Kidmanová patří mezi neobsazovanější herečky v reklamě a škála produktů je opravdu rozmanitá. V roce 2009 například dělala reklamu na Schweppes.
Několikrát dělala reklamu i značce Chanel, například v roce 2007 jednomu z nejslavnějších parfémů No 5. Tvářemi parfému byly i Marilyn Monroe, Catherine Deneuve nebo Audrey Tautou. V roce 2012 pak poprvé také muž Brad Pitt.