Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Jak byste reagovali, kdybyste byli svědkem vraždy?

  18:14aktualizováno  18:14
V experimentu reklamní agentury Thinkmodo je vidět, jak se lidé chovají v krizové situaci. Dvojice protagonistů zinscenovala pokus o vraždu ve výtahu. Lidi, kteří se chystali přistoupit a uviděli škrcení, reagovali opravdu různě.

Fotogalerie

Video, které je propagací k filmu Dead Man Down s Colinem Farrellem, začíná otázkou: Co byste udělali, kdybyste se stali svědkem vraždy?

Dvojice mužů se pak připraví na "škrcení", které účastníci experimentu uvidí, jakmile se jim otevřou dveře výtahu.

Zatímco někteří svědci pokusu "o vraždu" ihned utekli, jiní naopak přispěchali škrcenému na pomoc. Vrcholem je, když si jeden z nich scénu začne fotit mobilem.

Z experimentu agentury Thinkmode s pokusem o vraždu

Z experimentu agentury Thinkmode s pokusem o vraždu

Agentura Thinkmodo se zabývá virálním marketingem a ve svých videích, která šíří hlavně po sociálních sítích, se snaží spojit zábavu s marketingem. Pro nejrůznější značky vytvořila podobná videa jako experiment ve výtahu. Loni způsobila rozruch maketami v podobě lidí, kdy makety padaly z newyorských mostů. Nedávno také sledovala reakce vystrašených obyvatelů New Yorku, když po ulicích začaly chodit skupiny zombie.

Autor:


Témata: Colin Farrell


Nejčtenější

Louis Tomlinson se svou matkou Johannah Deakinovou v roce 2015
Louis Tomlinson z One Direction oplakává smrt své 43leté matky

Dva týdny před Vánocemi zasáhla zpěváka Louise Tomlinsona (24) tragická životní událost. Jeho třiačtyřicetiletá matka Johannah zemřela po krátkém a těžkém boji...  celý článek

Blac Chyna
Sestry Kardashianovy nechtějí s budoucí švagrovou stejné příjmení

Bývalá striptérka Blac Chyna (28) má problém. Sestry jejího snoubence Roba Kardashiana (29) nechtějí, aby v podnikání používala jejich příjmení. Prý to poškodí...  celý článek

Celebrity s make-upem a bez šminek
OBRAZEM: Nalíčená, nebo přirozená? Celebrity se ukázaly bez šminek

I celebrity občas mají své dny. Když nemusí, rády chodí bez make-upu. Na veřejnosti se sice nenalíčené moc často neukazují, ale občas na sociálních sítích...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.