Dívejte se mi do očí...

- Sugestivní výzvu k pohledu do očí pro okolojedoucí automobilisty "pronášela" před lety na billboardech Eva Herzigová. "Řekla jsem do očí!" sugestivně dodávala. Nikdo ji neuposlechl. Mnohem zajímavější byl totiž - zejména pro muže - pohled do Evina dekoltu. Jeho svůdnost měly na svědomí nejen proporce světové topmodelky, ale také kus oblečení ze čtyřiceti dvou dílků a dílečků - podprsenka Wonderbra č. 7155. Poprvé byla představena v roce 1994 na veletrhu v Miláně a okamžitě se stala hitem, který se rozletěl celým světem.
Fotografie s Evou a provokativním nápisem "Ahoj, kluci" tehdy zvýšily tržby Playtexu, který s wonderbrou přišel, o více než čtyřicet procent. Wonderbra se stala první představitelkou podprsenky push-up neboli zvedačky, jež dokáže ňadra zvětšit stejně úspěšně jako silikonové implantáty. Její forma totiž přibližuje prsa k sobě, a protože košíčky jsou vybaveny odnímatelnými "polštářky", poprsí vypadá mnohem mohutněji. Podpůrný a stlačující efekt mají i kostice a boční díly. Velký počet dílů pak napomáhá žádoucímu tvarování prsou. Konečným výsledkem je pak vnadné poprsí i tam, kde v běžném prádle "nic není", a navíc se nositelka může pochlubit svůdným "žlábkem". Do něj mužské pohledy míří tak neomylně, že se počet hromadných automobilových nehod a dopravních zácp v blízkosti výše uvedených billboardů zvýšil natolik, že se reklama na wonderbru zařadila k nejvíce diskutovaných reklamním kampaním 90. let. Eva Herzigová však už "tváří" wonderbry není, vystřídala ji Adriana Sklenaříková, jejíž 124 centimetrů dlouhé nohy se dostaly až do Guinnessovy knihy rekordů. Jak je ovšem vidět, nejsou její jedinou předností..

Adriana Sklenaříková se může pochlubit ideálními mírami.