Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brichta: Vymírající Evropu nezachrání imigranti, ale změna myšlení žen

Ti, kteří nevidí nebezpečí v příjímání imigrantů, jsou podle něj vlastizrádci, kolaboranti nebo prodejní hajzlové. Rocker Aleš Brichta (57) se vytrvale vymezuje vůči politice Angely Merkelové a islámu. "Určitě není řešení nahnat sem nějaké přistěhovalce, kteří tady budou plodit děti," říká v rozhovoru pro Magazín DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T91o77m85á95š 85R12o70z17s74í34v15a60l 4457755374736

Aleš Brichta na Hrad ! Stejné brilantní myšlenky, strašný ksicht a hrůzný úsměv na děti při zahájení školního roku. Konečně už se i oba ožrali a spadli se schodů v přímém přenosu. Skvělá nabídka pro voliče.

0/0
2.9.2016 14:41
Foto

M29a92r59t43i69n83a 90B19o50g35a72r22o11v22á 1136253933186

Já mám flek dobrý, mám se báječně, bude mi padesát a vychovala jsem tři úspěšné kluky. Jsem šťastná a můj život je naplněný. Teď ovšem znova začínám studovat VŠ. Děti už jsou samostatné a já mám spoustu sil i času. Nemám sice vilu ani drahý bourák, ale nějak mi to nechybí.:-)

+1/0
31.8.2016 14:11

L35u14b92o59m10í38r 59K41a14m76e36n59s81k45ý 3720368533796

i v zemi kde je zcela dokonalý systém pro ženy, kde se muž s ženou střídá na mateřské a žádné ženě nehrozí v práci jen náznak diskriminace, ve Švédsku, je demografie problém. V blahobytu lidé proste ztrácejí zájem o to mít spoustu dětí. Je to tak nějak nastaveno od přírody.

0/0
30.8.2016 19:46

P44e87t17r 80N81ě83m94e59č10e97k 1722574542623

Ten má taky dost.....Rv

0/0
30.8.2016 7:57

R15o54m14a60n 53K69r91a31t82o37c79h24v81í89l 6536377496744

Fóbie z malých dětí - proboha co je to za blbost?

0/0
29.8.2016 6:50

A67l32e80n16a 11V54e31s19e64l50á 3383611685568

Po pravdě řečeno mi ty názory, jak dnes mladí nechtějí mít děti (spolu s rozbory, proč je mít nechtějí) přijdou trochu jako taková moderni "urban legend". Jasně, je to jiné, než za nás, kdy jsme tím způsobem "první dítě, první dovolená v Jugoslávii, druhé dítě... atd." většinou podvědomě uvažovali skoro od puberty, dnes k tomu mladí dojdou později. Ale když se koukám kolem sebe - nakonec stejně skoro všichni dojdou.

0/0
27.8.2016 20:36
Foto

D32a73g54m36a40r 22D82r83o87b22n15á 78K11u67b11a14l15í71k 2588970892329

Pan Brichta má naprostou pravdu. A jeho žena je svéprávná - tak proč by se nerozhodla, jestli chce mít děti a nebo ne, mít dítě není povinnost. Nakonec i ona je produktem společnosti, která tyto pocity v některých ženách vypěstovala. Společnost není nakloněna ženám, které pečují o děti - i já to jako žena vnímám již řadu let..

+1/−1
26.8.2016 13:15

K81a98r53e59l 38V44a14c50h92u30t 9683322919183

Tesat do kamene! ... R^;-)V ... Tahle slova by měla roznášet po Evropě "mutti multi-kulti" Angela Merkel, jenže ona sama je dost možná neplodná, takže to od ní NELZE ani v nejmenším očekávat ... :-(

+4/−1
26.8.2016 10:17

I45r27č96a 37B91u82r44š67o10v31á 3535630173606

"Ženy mají smýšlet jinak a rodit víc dětí. + Moje žena nemá mateřský cit, děti nechce." Pan Brichta v tom má trošku hokej.

+6/−2
26.8.2016 8:54

K45a65r13e69l 66V10a91c54h82u80t 9823482789463

Ano, to jsou ty paradoxy - nejvíc o dětech asi přemýšlí ti, kteří je mít tak nějak nemohou, ač by je chtěli... :-/

0/0
26.8.2016 10:18

O29l83d19ř77i74š92k67a 87U73h31e16r16k86o23v97á 8319153735360

Omlouvam se, ten minus byl omyl. Brichta v tom mam samozrejme gulas totalni...

0/0
26.8.2016 23:17

J53a15n 36D27l98o65u91h25ý 7904439260539

Vubec me nezajima nazor tohoto pana.

+3/−1
26.8.2016 8:46

K53a14r96e47l 26V22a74c87h24u91t 9573902819633

To by měl - jde mj. též o Vaši budoucnost!

+1/−1
26.8.2016 10:18

M59a22r77e55k 60P74o19s21p34í41c92h66a20l 1214820766750

Tak ho nečti!!!

0/0
28.8.2016 17:09

T53o57m76á62š 12B89r74a81b19e39c 2848216615576

V Okamurovi má dobrýho kámoše :-P

0/0
25.8.2016 23:39

M44a45r44t16i78n 47J44i82r50o44u41s78e65k 7546585115638

Výživné téma i diskuze. Za posledních 27 let je deficit 600.000 Při stávající porodnosti bude za 100 let deficit 3.500.000.

+1/0
25.8.2016 23:13

M15a47r25t13i43n 14S11ý56k32o12r73a 1507448337107

Aleš Brichta (57)

Nejedná se o překlep, nemá to být 75?

+3/0
25.8.2016 22:25

H72a82n57a 31D74o15s14t39á41l69o17v42á 1309334330304

Nejen myšlení žen, milý rockere, ale i mužů, Žena, aby měla děti, potřebuje jistotu, že bude po dobu, kdy je vychovává, zajistěna - alespoň tím, že bude dostávat výživné, když už by se "otec" nechtěl na výchově přímo podílet.

+10/0
25.8.2016 20:31

J33a18n 75P79u73l45e53c 4118407431595

Ale hlavně že on sám děti mít nechce, neuvěřitelný pokrytec.Rv

+2/0
25.8.2016 18:00

Z56u44z70a42n16a 21T41i15c81h95á 4378366580113

Sympatický mi není, ale v tomhle se ho musím zastat - on už děti má.

Spíše je trapné, že volá po změně myšlení žen a přitom kdyby chtěl někdo změnit myšlení jeho ženy, která děti nechce (na což má právo), tak by se mu to zřejmě nelíbilo, ani jí. Právěže díky své ženě by měl pochopit, že lidi jsou různí a ostatní by jim do tohoto neměli šťourat.

+6/0
25.8.2016 18:31

A18n83n42a 36V71e79s33e97l81á 3509420681520

Já se ženám ani nedivím , že nechtějí mít dítě a chtějí dělat kariéru . Rodinu stát nijak významně nepodporuje .

+4/−3
25.8.2016 16:36

M36a37r39t56i89n 40K55r56u93t69ý 1378101309885

jo, sveďme to na stát.

+3/−1
25.8.2016 16:42

D27a50n33i94e80l27a 78U64r60b20a74n68o63v35á 2584610305986

Tak na jednu stranu máte pravdu že pracující normálně vyxdělávajíc a tedy nejhodnotnější občané v rodině státem podporováni nejsou stát bohužel podporuje ty co jim vyhovuje žít z dávek, kteřé sice mají více dětí ale bohužel v mnoha případech následujíc vzor svých rodičů a též žijí z dávek tak že pro stát fakticky hodnotu moc velkou nemají. Ale přiznejme si to, i kdyby mladí lidé který je 25 let věděli že dostanou rázem 20 000 měsíčně navíc, pokud budou mít dítě a stát uhradí veškeré ušlé peníze z platu, tak by stejně většina z nich motivovaná nebyla............ono totiž většina lidí si děti nepořizuje jako zdroj peněz. Tak že ani významná finanční podpora ty co chtějí kariéru pravděpodobně nepřesvědčí.. Rodina má význam tam kde se bez ní těžko přežívá, kdy potřebujete rodinné vztahy abyste se udrželi na živu, aby vám rodina pomohla............protože rodina je v podstatě taková základní tlupa už od pravěku, starají se vzájemně aby nezemřeli.....je-li blahobyt a je-li přežité možno zajistit jinak.třeba kariérou, přestává být rodina tak významná. Je to sice docela smutný ale je to tak - bohaté společnosti prostě nepotřebují tolik rodinu jako ty chudé a proto mají méně dětí.... mají je už jen ti co tam cíti tu emoční potřebu je mít a to jak se zdá bohužel není každý.

+2/0
25.8.2016 17:17

P47a67v15l77a 52H49r46a94d12i53l23o24v15a 3357501891154

Velke plus. Lidi deti nemaji (nebo malo), protoze maji vsechno ostatni. Tam, kde vsechno ostati nemaji, maji deti, aby meli aspon neco.

+2/0
25.8.2016 20:38

K56a58r54o60l50i72n70a 75K28r80á31t76k29á 4963428484382

Vzato kolem a kolem, proč by rodinu měl podporovat stát? Stát ať nastaví systém, kdy se rodina může podporovat sama, aniž se jí do toho někdo montoval, ne systém, kdy má nějaká ta Liduna nedodělaný učňák (protože chodit do školy je nudáááá), tři děti se čtyřmi otci a pracovat nebude, protože vona nadělala ty budoucí daňové poplatníky a všichni by se jí za to měli klanět a ještě k tomu nebude někde mýt nádobí za dvanáct hrubýho, pročež jí erár zaplatí přídavky na děti, příspěvek na bydlení a kdovíco ještě, je to přece chudinka maminka samoživitelka.

Ať je dostupné a kvalitní školství, jeslema počínaje, ať stát nekomplikuje možnost práce na zkrácený úvazek nebo z domova a ať dá lidem pokoj.

+2/0
26.8.2016 7:07

M62a62r83t49i97n 82B58i85t24t34n50e46r 4152496276725

Protože stát si na daních bere reálně 60 - 80% všech příjmů u zaměstnanců třeba.

+1/0
26.8.2016 8:32

K30a11r12o75l48i95n93a 43K11r33á68t24k27á 4823558804742

No, nadměrné zdanění furt není důvod pro to, aby stát nejvíce podporoval promiskuitní nefachčenka, která neumí správně používat antikoncepci, jenom proto, že vyhodí z dělohy pár dalších líných blbečků.

0/0
26.8.2016 10:26

M76a71r87t15i65n 57B75i94t73t35n48e29r 4392236416145

Ptala jste se, proč by stát měl podporovat rodinu.

1. Proto, že stát si z příjmů lidí bere tak velké procento peněz, že pak jednoduše musí z toho zase vydávat, aby velké skupiny populace vůbec mohly fungovat.

2. Proto, že stát je existenčně (to my všichni) a finančně závislý na tom, aby ženy měly děti a aby ty děti byly vychované k práci - a placení daní. Tedy každý nový budoucí daňový poplatník má pro stát hodnotu desítek miliónů korun (to co vydělá a odvede státu za celý život). Logické tedy je, že stát bude podporovat to, co mu vydělává a na čem je závislý.

To, co kritizujete vy je, že ta podpora je nastavena špatně a tedy nejvíce k porodnosti motivuje okrajové vrstvy obyvatel, jejichž potomci pravděpodobně moc pracovat nebudou a tedy nebudou ani platit daně.

Jako příklad jiných možností motivace jsem o něco níž vypsal návrh na to, že by rodiče mohli mít podíl na penězích odvedených jejich potomky státu ve formě daní.

0/0
26.8.2016 23:35

D13a97n95i39e72l88a 66U67r50b47a74n24o44v68á 2404770695706

Mně to co píše pan Brichgta celkem smysl dácá, jen to má zase tak pitomý nadpis že to člověka předem staví do opozice jako kdyby Brichta říkal že za to mohou "ženy" což ale zjevně neříká. Má pravdu v tom že lidi dnes děti obecně moc vlastně nechtějí není to uř něco co by brali jako automatickou součást života jako v dobách minulých. Akorát nevidím problém jen v otm přenastavit ženy, ono jaksi je třeba přernastavit i muže, protože dle statistik více mladí muži než ženy děti nechtějí, tak že ty co by chtěly často nemají s kým. Prostě obečně rodina jako "element" nějak vymírá. Ve všech státech, kde mají hodně dšětí je zároveň něco jako rodinná pospolitoust, soudržnost i té širšší rodiny, a to u nás úplně vymizelo, téměř nikdo neudržuje opravdu pravuidelné hlubší vztahy se širší rodinou, někteří se dokonce širší rodině jako bratranci a spol spíš vyhábají a žijí si jen pro tu malou rodinu co si vytvořili, kolikrát i prarodiče jsou spíš trpěni pánč pohlídají děti, ale dobré vztahy tam často nejsou. A to je ten problém, rodina prostě ztratila na hodnotě, preferován je individualizmus, každý za sebe, a v takové společnosti se životní závcazek co vás omězí na 20 let prostě mnohým "nevyplácí"

+2/0
25.8.2016 16:07

I38v76a39n66a 64R52a36f79a73j69o55v23a 3713199368200

Je to myšleno dobře, ale v dnešní době, kdy vylezou mladí ve 24 z VŠ, chtěj se někam podívat, nahrabat nějakej ten čas v práci, aby byl nárok na mateřskou, udělat si jakž takž zázemí, tak je jim kolem 27-30 a to když to jde dobře a najdou partnera, který děti chce. Znám spoustu lidí (mezi 25-35rokem), co by děti už 5 let chtěli, ale partner nechce, protože by to bylo na úkor jeho pohodlnosti.

+2/0
25.8.2016 15:29

Z23u84z59a50n12a 86T15i29c64h27á 4828606600153

V ideálním případě ve 24 z VŠ... stačí nemoc, nedostat se na poprvé na obor, kam člověk chtěl, nebo naopak v prváku zjistit, že tenhle obor není pro mě a hlásit se jinam, spousta lidí měla odklady už při nástupu do 1. třídy, prodlužují kvůli erasmu atd... Sama to dobře znám. Dnes spousta lidí studuje i podstatně déle. Kdyžpak někdo mluví o tom, že dvacátníci mají mít děti, říkám si, že za co a kde si je mají pořídit...

+3/0
25.8.2016 15:36

M94a69r58t67i84n 63K73ř46í43ž 9523122910257

Ve 24 můžete být tak Mgr. nebo Ing. Kdo chce být PhD, má další 4 roky (no, mně to trvalo devět).

0/0
25.8.2016 15:43

D95a21n36i74e64l86a 33U54r55b28a29n68o51v71á 2204120465696

No zase vezměme v potaz že PhD má jen malé rocento populace, tak že to není reprezentativní vzorek ze kterého by šlo odvozovat něco o chování většiny.

+4/0
25.8.2016 17:19

Z75u29z67a74n85a 64T14i34c72h45á 4768516170473

Ve 24 je spousta lidí teprve Bc., protože pokud měli odklad před nástupem do 1. třídy nebo jsou narozeni v září či říjnu a tak mají "odklad" automaticky, pak nastoupí na obor, kde je bakalář na 4 a ne 3 roky, nebo je na 3, ale předtím nastoupili někam, kde jim to nevyhovovalo nebo aspoň rok trvalo, než se tam dostali, tak je jim najednou 24 nebo 25 a jsou Bc. a pak řeší, jestli vůbec pokračovat právě proto, že na studium už jsou nějak staří...:-/ A ještě to často komplikují nemoci, studijní pobyty v zahraničí a nutnost brigády při škole a je to ještě horší...:-(

+1/0
25.8.2016 17:46

K19a70r19o17l38i52n27a 73K36r60á48t51k39á 4973428904632

Chudáčci děťátka. Do zahraničí na studijní pobyt se jezdí studovat, takže jakýpak prodlužování? Těch legend o tom, jak v cizozemí neměli ty správné kursy, jsem slyšela dost, ale nikdo nikomu nebrání v samostudiu a ty dva zápočty z, vimjá, české literatury 19. století si udělat před nebo po zahraničním pobytu - kromě každého vlastní lenosti. Ditto brigády - v létě čtyři měsíce prázdnin, v zimě jeden, to se dá vesele a radostně vydělávat, až na to, že jeden musí udělat zkoušky co nejdřív, aby měl pokoj, a na to by se musel učit. Nemoci? Kolik procent populace je tak chronicky nemocných, že jim to komplikuje studium, a kolik procent populace v daném roce utrpí rakovinu nebo komplikovaný zápal plic, aby to nedohnali za těch pět měsíců prázdnin?

Ano, jistě by se našel někdo, kdo při studiu živí dva osiřelé sourozence a pečuje o devadesátiletou babičku s Alzheimerem, při pobytu v zahraničí se sice naučil spoustu věcí, ale žádná z nich mu nesedí do studijních povinností na domovské škole a ještě k tomu ve druháku dostal rakovinu. Ale naprostá většina z těch, co studujou na bakaláře pět let, to buďto fflákají, nebo holt nemají intelektově nebo charakterově (to je henta píle, schopnost zatnout zuby a vydržet atd.) na to, aby studovali vysokou školu.

0/0
26.8.2016 10:34

Z43u95z81a36n71a 57T30i35c70h70á 4408236860763

Tak mě přepadla vleklá nemoc až v 6. semestru a za možnost prodloužení jsem opravdu ráda. Jinak většina mých spolužáků si při studiu musela vydělávat a to nejen o prázdninách, včetně mě. A v zahraničí lidé studují, ale bývají tam jazykové problémy i potíže s uznáním předmětů, navíc třeba v mém oboru byl i problém udělat nějakou zkoušku dříve nebo později, byli jsme třída o 20ti lidech, nabíraná jednou za dva roky a rozvrh byl prostě daný (variabilní byly jen volitelné a některé povinně volitelné předměty), a kdo něco z jakéhokoli důvodu nestihl, tak musel čekat dva roky, aby si zkoušku dodělal.

Spousta situací je z nedbalosti, ale ne vždy všechny. Kdyby mě zdravotní problémy přepadly dříve, tak taky budu muset čekat dva roky než si dodělám některé předměty. Na konci třeťáku už se ale řeší hlavně bakalářka a státnice, tak těch povinných předmětů moc nebylo, což bylo jen o štěstí a o ničem jiném, stejně jako to, že jsem měla hotové všechny povinně volitelné, které šly udělat dřív, už z druháku, abych ve třeťáku měla čas na učení a bakalářku. A nakonec jsem ten čas strávila po doktorech a v nemocnici. A ono ani nemusí jít o rakovinu, aby Vám to takhle zacloumalo s plány.

0/0
26.8.2016 12:05

K14a20r81o59l79i62n12a 72K93r52á11t91k17á 4353448354152

O tom to není, spíš je to požadavek na nějaký životní standard. Si vemte, že ty slavné Husákovy děti, no, bylo vcelku normální, že mladí měli dvě malé děti a cimru u tchánů ve dvoupokojáku a taky to přežili. Nepovažovali to za ideál, taky byli v pořadníku na byt, žejo, ale bylo to vcelku normální. Kdo by o to dneska stál.

+1/0
26.8.2016 7:30

I90v80a81n42a 54R34a20f46a23j87o81v66a 3803869598480

Já to vyřešila tak, že studuji dálkově, rok jsem si odpracovala a za 4 týdny rodím (22 let). Ale bez správného partnera a jeho podpory by to prostě nešlo. Málokdo zastává náš názor, že na všechno, kromě dětí, bude času ještě požehnaně. Vidím to u vrstevníků a rozhodně jim to nemám za zlé, ono se to všechno lépe řekne, než udělá.

0/0
26.8.2016 11:59

Z82u44z40a57n48a 62T38i61c70h12á 4398356780503

To Vám gratuluju a přeju, aby všechno vycházelo, jak jste si naplánovali:-) Ale kromě jiných věcí - ne vše lze studovat dálkově, ale samozřejmě, i tohle je o prioritách.

Mějte se krásně:-)

0/0
26.8.2016 12:14

I94v89a45n64a 48R42a15f44a58j84o70v22a 3663749298160

No s tím samozřejmě souhlasím, proto říkám, že to vrstevníkům nevnucuji a nemám za zlé (protože spooousta lidí to dělá, hlavně rodiče a prarodiče) :-) Mám spolužáky, kteří studují medicínu apod., celý život po tom baží a naplňuje je to - jsou šťastní - a to je podle mého to nejdůležitější. Přesně jak jste napsala - je to o prioritách (sama jsem přešla z pětiletého magisterského prezenčního, takže moc dobře vím, že ne všechno lze dálkově studovat) a ty má každý jiné a nikdo není oprávněn do nich zasahovat :-) Nicméně moc děkuji a budu Vám držet palce, ať se Vám daří! :-)

+1/0
29.8.2016 10:27

J22o64s51e53f 33K90o13p77e66c38k52y 9304712525

Neni to mysleno dobre. Rikat nekomu kolik, kdy a zda by mel mit nekdy deti, je vzdy smesne a hloupe. Obzvlaste v pripade, ze tak "radi" clovek, ktery sam zije s zenou, ktera deti nechce... ;-)

+9/0
25.8.2016 15:41

M94a84r66t71i91n 91K31r25u48t27ý 1438481849555

druh, který nemá mladé, vyhyne. To je prostě nevyhnutelná skutečnost a při porodnosti 1,1 dítěte na pár poměrně jednoduchá limitní funkce, kdy dojdou "lidi". A není to zase až tak dlouho. Brychta nikomu neříká kolik a kdy by měl mít dětí, jenom říká, že stav, kdy nemít děti je považováno za normální a správné, není dobrý. A v tom s ním souhlasím.

+5/0
25.8.2016 16:37

J85o36s94e62f 42K63o88p74e82c35k26y 9144862675

„Je to psychosomatická záležitost vyvolaná médii. Speciálně u nás se od konce totáče uchytilo - nejdřív se prosadím, budu úspěšný a v pohodě, děti můžou počkat,“ Jen uz teto citace je zcela jasne, ze nekomu radi, kdy ma mit deti. A to neni k dispozici ani cely rozhovor. Jestli nekdo nechce mit deti, je to zcela jiste jeho vec a zadny clovek nema pravo mu do toho zvanit. Obzvlaste smesne je to v pripade, ze zije s clovekem, jez deti sam nechce ;-)

+3/0
25.8.2016 16:42

P97e19t88r84a 71N16o89v84á54k93o81v37á 7848956264338

No ale je nechce a nechce. Máte-li z něčeho panickou hrůzu nebo nechcete jen proto, že se bojíte, že vám děti nevezmou do školky, je to podstatný rozdíl.

Navíc zrovna on dvě děti má, takže rozmnožovací povinnost splnil.

0/0
25.8.2016 17:21

J20o84s15e57f 90K39o42p88e87c17k62y 9304112415

Konkretni duvody proc nekdo chce nebo nechce deti, se mi nezdaji pro tuto diskuzi dulezite. A pokud vam neprijde smesne, ze clovek, ktery vola po zmene mysleni zen, ale zaroven to volani evidentne jaksi neplati pro jeho vlastni zenu, tak prosim. Ja se tim bavim velmi dobre. Je to podobne jako kdyz Tomio Okamura krici neco proti migrantum ;-)

+6/0
25.8.2016 17:38

P55e87t15r63a 27N38o37v57á75k77o64v11á 7808116804148

Jenže Tomia taky posuzujeme více podle toho, jak vypadá, než komu se narodil a kde žil. Ono to vypadá divně, když se v ČR narodí malý černoch, který je logicky díky české výchově Čechem jak poleno, a najednou tvrdí, že nechce imigranty. No proč by je měl chtít jenom proto, že je černý? Když uvažovaním je stejný Čech jak my.

Tomio to má ještě i z druhé strany - Japonci taky žádné přistěhovalce nepodporují, jsou poměrně uzavřený národ, takže to, co hlásá, není zas tak v rozporu s tím, kdo je, jak by to mohlo vypadat.

+1/0
25.8.2016 23:42

J78o92s57e59f 25K41o97p38e75c67k75y 9104952645

Takze podle vas je vlastne v poradku, ze clovek, ktery vznikl jen diky tomu, ze spolu zili 2 lide ze zcela jinych casti sveta, je proti tomu, aby spolu zili dalsi lide ze zcela jinych casti sveta? Mne to prijde, jako kdyby se Adolf Hitler ostre vyhranil vuci narodnimu socialismu... ;-)

+3/0
26.8.2016 9:25

O53t68o 83S23t48r93á32n31s78k86ý 1941610188365

To je trošku jinak. Nechci tu imigranty z důvodu neslučitelnosti kultur, odlišného a neslučitelného náboženského přesvědčení, jejich militantnosti a nevůli přizpůsobit se zdejšímu prostředí. Nechci tu imigranty tohoto typu. Ostatní mi vůbec, ale vůbec nevadí. Mám tu kámoše ze sousední vsi, černej jak telefon, doktor, dva kluky má, je s ním vždycky sranda. Nakupuju občas u rákosníka, taky dobrej řízek, sežene všechno, nejpozději do druhýho dne, žádnej problém. Jejich děcka chodí s našima děckama do školy, žádnej problém. Kdyby mi dcera dotáhla domů toho mladýho černýho (doktorova syna), byl bych z toho asi rozpačitej, ale určitě bych jí nebránil. To, proti čemu se tady lidi staví, je o něčem jiným. Ten kdo to staví do pozice jako pan Kopecký, ten skutečně nepochopil.[>-] Tomio je nepochybně veliký populista, ale mnohé věci pojmenovává pravými jmény. Otázka je, jak by to dopadlo, kdyby byl sám u vesla. Neboť cesta do pekla je vždy dlážděna dobrými myšlenkami...:-(

0/0
2.9.2016 8:53

K91a89r58o41l18i82n37a 69K71r51á26t23k88á 4753868584612

Takže teď budeme ještě hodnotit, jaký důvod nemít děti je dost dobrý a jaký už je nemorální....

+3/0
26.8.2016 10:23

L37u60m21i34r 95N27o67v62a85k 8811573236708

Takhle vypada vychlastanej mozek, tot vse...

+5/0
25.8.2016 15:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.