Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Považovala bych za požehnání, kdyby byl syn gay, říká Gwen Stefani

Zpěvačka Gwen Stefani (46) má s bývalým manželem tři syny. A velmi by si přála, aby jeden z nich byl gay. Ale nejvíc si přeje, aby její děti byly zdravé a šťastné a doufá, že z nich vyrostou slušní a pracovití lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a96r40t55i58n 24P24e95t50v41a15d 4330619547732

Jelikož jsem si všiml, že se v téhle diskusi poměrně často vyskytují úvahy a komentáře o tom, že homosexuálové spolu nemohou mít děti, tak bych ještě rád přispěl s něčím, co nejspíš většina z vás neví.

Na světě momentálně existuje několik výzkumných pracovišť, která se zabývají technikou přenosu genetické informace z primordiálních zárodečných buněk, a údajně už pokročila povážlivě daleko.

Znamená to tedy, že by v relativně blízké době bylo možné oplodnit vajíčko bez prostřednictví spermie, a ke genetické sadě matky přitom připojit genetickou sadu libovolného jedince bez ohledu na pohlaví. Především tak budou moci zplodit dítě i manželské páry, v nichž muž trpí poruchou spermiogeneze. Ale i lesbický pár tím okamžitě dostane snadnou šanci zplodit vlastní dítě. A kdyby jen to: vyloučená není ani možnost vyjmout z darovaného vajíčka jeho geny, a obě sady, nutné k reprodukci, do něj importovat: tak budou moci jednoduše počít společné dítě i dva muži - ti se ovšem samozřejmě neobejdou bez náhradní matky. Ale náhradní matky už dnes běžně pomáhají párům, v nichž žena nemůže otěhotnět. Jistě by pomohly i párům, v nichž nemůže otěhotnět muž. ;-) [>-] V EU

0/0
31.3.2016 14:40

M28a97r98t91i22n 50P68e22t25v70a14d 4450739427192

Paní zpěvačce lehce přeskočilo, ale to se umělcům z popmusic stává poměrně často.

Nicméně jí upřímně přeju, aby jí Bůh u příštího syna náležitě požehnal. :-P

+1/0
31.3.2016 13:10

L61u70d93ě63k 11N87o10v55ý 2291799563621

Tak když posuzuje lidi podle jiného měřítka, než jestli jsou homosexuální, proč by to tedy považovala za požehnání? Nějak se do toho hyperkorektního blábolu zamotala. :-P

+5/0
30.3.2016 8:37

M32a17r32t53i62n 67S90v71o39b97o52d72a 4425935166322

Tak to je komentar hodny slepice. Jako teply se necitim pozehnan. Moje mama to bere normalne, pta se na pritele, ma ho rada a ikdyz je mama silne verici, coz nechapu, nevnima to jako pozehnani. Proste normalka. O nic nejde.

+9/0
29.3.2016 23:36

M63a72r24t65i20n 91S71v32o92b23o69d19a 4295715376882

Jo, ted nekdo dole napsal, ze to iDes autor dotvoril blabolem...

0/0
29.3.2016 23:37

B90e46d82ř66i54c74h 45S26m94e58t74a97n78a 9377318598734

Uz tu radil Broňa?

0/0
29.3.2016 22:23
Foto

B31r95o76n25i94s22l22a24v 60G30a68b53r31y62š 2202359241

Vidím, že jste si našel své oblíbené téma. :-)

0/0
29.3.2016 22:33

B82e50d57ř32i65c19h 96S77m49e24t43a95n33a 9237858478584

Ani ne.Ty ale mas jen jedno.

0/0
30.3.2016 1:10
Foto

B54r50o41n22i75s50l70a53v 39G24a25b56r50y37š 2212879531

Ne? Tak co tady děláte? Sledujete mě?

A o tom, že mám jen jedno téma, sám víte, že to není pravda. Ale to byste musel být schopný ji poznat. ;-)

0/0
30.3.2016 7:57

M22a47r18c26e97l39a 66K27o27u72ř96i80l63o95v54á 3671821133645

rodina sedi u vecere.dcera rika " tati jsem lesba", druha dcera " ja tati take." otec se vztekne " to v nasi rrodine nikdo nema rad pindoury? syn jen tak nesmele špitne "ja"

+7/0
29.3.2016 21:58

M84a82r70t74i16n 61B21u78s82i62d91e72a 4163840

No, řekl bych, že je to trochu pokroucený výklad. Že to myslela tak, že ať by bylo dítě jakékoli, že by to brala jako boží vůli a tudíž požehnání. Ne snad, že by si vysloveně přála aby syn byl gay.

Ale asi si také dokáže spočítat, jaká je v prostředí, ve kterém se pohybuje pravděpodobnost, že alespoň jeden z jejích synů k homosexualitě skutečně dospěje.

+11/0
29.3.2016 20:44

M45a69r72t10i49n38a 51B11r54a57b33e97n56c57o59v28á 4113825538189

Přesně, podle mě prostě vytržené z kontextu.

+3/0
29.3.2016 21:44

M33i68l38e75n43a 20N46o28v86a44n63s80k33a 4742787609849

Autor článku Famous našel důvod pro ...?

0/0
30.3.2016 7:03

R93a82d62o36m42í81r 25P26e81š62o64r31n33a 3439896899616

Homosexualita je svázanost. A pokud bychom se tak už rodili, naše rodiče by s tím asi měli problém..., protože by to viděli. Ale toto se neděje....

Zkuste se zeptat kteréhokoliv homosexuále či lesby, zda-li tak mohou anebo musí žít?? Nikdo z nich Vám neřekne, že musí...., protože všichni z nich ví, že homosexualitě předchází většinou sexuální zneužití v dětství, závislost na pornu, striptýz, promiskuitní život...a homosexualita je jen další stupeň na té spirále, která vede dolů...pak je dál pedofilie i zoofilie a další úchylky...

Já přeji jejím dětem, aby žili ve skutečné svobodě ode všech svázaností, drog, alkoholu, a také i homosexuality....aby se jin dařilo dobře...

0/−11
29.3.2016 20:33

P76e21t11r 43L33e16h27n15e82r66t 2237695268326

Určitě jste vynechal pravidelnou dávku léků. Pokud ne, tak běžte hned ráno k lékaři protože nejste očividně zdravý člověk!!! za málo.

+3/0
29.3.2016 21:37

M81a80r67t26i87n 70P54e96t35v56a60d 4270389827632

Pane Pešorno, bloudíte, a nevíte o tom.

Ale bude to tím, že nevíte opravdu, ale opravdu nic. :-P

Tak já vám aspoň prozradím dvě základní tajemství, abyste bloudil méně.

1/ Prakticky všichni homosexuálové pocházejí ze spořádaných heterosexuálních rodičů.

2/ Homosexuálem se člověk stává před narozením, i když nikdo neví, a asi ani nikdy vědět nebude, proč.

0/0
31.3.2016 13:02

J65i21r30i 89S43y23k12o48r83a 5593589561186

Co snupe

+2/0
29.3.2016 19:59

K37a97t58e12ř22i45n41a 48H51u75t72o11v90á 9311245740867

Ono by to chtělo znát tu otázku. Zas je to jen vytržené z kontextu.

In a new interview with ETonline contributor Chris Azzopardi for PrideSource, the mother-of-three pledged full support should one of her sons -- Kingston, 9, Zuma, 7, and Apollo, 2 -- come out to her as LGBT one day.

Ano. V případě, že moje děti jednoho dne příjdou s tím, že jsou přitahovány stejným pohlavím, tak je taky budu plně podporovat.

+20/0
29.3.2016 18:09

K72a88t88e31ř29i11n12a 49H36u87t68o77v28á 9411385210967

http://www.etonline.com/news/185322_gwen_stefani_i_would_be_blessed_with_a_gay_son/

No já si dovolím tvrdit, že nic jako přání mít z kluků gaye v článku není. Prostě jen chce, aby její děti byly šťastné a zdravé a že zbytek je jedno, že je bude podporovat. S tím naprosto souhlasím a cítím to stejě

+9/0
29.3.2016 18:16

J57a11r24o26m46í31r 26K68a53p26l42a31n 7798334192724

Díky. To vypadá, že to autor HODNĚ špatně přeložil, takže se asi dost lidí ze zdejší diskuze tentokrát vzteká zbytečně ;-DR^

+1/−1
29.3.2016 19:52

P85e67t29r 15F78i57a10l71a 9193536793723

V tom případě se divím, pane Kaplane, že jste dal plus pí Chalupské, která se tady asi vztekala nejvíc. Anebo jste to vlákno, které začínalo příspěvkem ve 14.29, ́HODNĚ špatně ́ přečetl?

+1/0
29.3.2016 21:27

P57e41t71r 78K33o36u75c38k70ý 5733724838966

Hlavně že zakáží reklamu na Arginmax, aby se děti neptaly, co je to erekce. Místo toho mohou na internetu diskutovat o výhodách a nevýhodách homosexuality. Skvělá doba!

+5/0
29.3.2016 17:52
Foto

B83r43o94n19i55s46l97a93v 32G65a35b39r68y92š 2772539241

Výhod je spousta:

- můžete si navzájem půjčovat oblečení, aniž by to působilo divně,

- chlap ví, co má rád, a tak ví, jak uspokojit druhého,

- nemůže dojít k nechtěnému těhotenství,

- stárnete pozvolna a stejně rychle,

- muži jsou méně náchylní k vaginálním mykózám,

- menstruace neobtěžuje vás ani partnera,

- do vězení nastupujete bez obav. :-)

+12/−6
29.3.2016 18:37

J53a36n77a 46H94e94ř84m69a52n55o96v42á 6430243921557

R^

0/−1
29.3.2016 18:43

J30i80r72i 65S76y10k96o42r74a 5623189161526

Zase bukvice

0/0
29.3.2016 20:00
Foto

B93r66o82n60i27s59l29a56v 29G47a47b10r33y84š 2932519951

Vítejte v klubu. :-)

0/0
29.3.2016 21:35

J88i31r21i 45S22y71k95o79r57a 5753369791146

Tam bych ale nikdy nesel, jedine Vam zmlatit papule vypatlane.

0/−1
30.3.2016 18:04
Foto

B29r42o76n62i98s61l40a59v 82G95a43b36r73y61š 2352279761

To jste takhle bezdůvodně agresivní pořád?

0/0
30.3.2016 19:05

M76a22r47t33i66n 28P84e41t57v54a21d 4630469117522

Pane Sýkoro, být vámi, tak bych tam za uváděným účelem nešel, taky byste mohl nějakou schytat - to víte, chlapi jsou chlapi.. VVV

+1/0
31.3.2016 13:18

J30i49r42i 27S66y55k31o94r89a 5653399481246

:-)

0/0
31.3.2016 18:17

B11e85d96ř44i54c39h 98S58m67e65t95a74n57a 9777668138844

Nevyhod je vic.

0/0
29.3.2016 22:25
Foto

B48r28o59n42i83s52l22a91v 98G19a30b89r52y42š 2102889451

Ještě jsem na žádnou nepřišel.

0/−1
29.3.2016 22:32

P26e55t68r23a 28H91e70l52i70k81a75r31o91v97a 9538374857794

Dnešní doba je v tomhle prostě úplně přepjatá. Není to žádná tragédie, mít dítě gaye, ale proč hned požehnání? Lidé už jsou úplně zblblí tou politickou korektností.

+9/−1
29.3.2016 17:43

Ř90e29h64o68ř 11V54l32a61s39á89k 2384764231636

Tak prachatá je dost, tak ať hodí balík peněz na výzkum prenatální diagnostiky homosexuálních sklonů.

Ono to je sice tabu, ale myslím, že kdyby na to byl jednoduchý test, tak by si řada lid celkem bezskrupulózně vybírala, který plod donosit a který ne. A vybrat by si mohla i Gwen.

Mne by na tom nejvíc bavilo, jak by pak homosexuální aktivisté houfně přebíhali do protipotratových táborů a hlásali by, jak děsně nemorální je jít na interrupci kvůli tomu, že plod má vysokou pravděpodobnost homosexuálních sklonů.

A naopak leckteří protipotratoví aktivisté by se začali tvářit děsně kysele, protože homosexuální chování i interrupce jsou proti Bohu a co teď s tím ....;-D:-P

+2/0
29.3.2016 17:33

P74e67t41r 50N56ě26m34e98č67e70k 1402804392253

Na čem proboha frčí? 8-oRv

+1/0
29.3.2016 16:54

E77v27a 32H45a24s56n29í97k25o61v85á 1664681956394

Nic proti gayům, ale pořád je to handicap. Stejně jako být levák v pravácké většině, malý mezi obry apod.

Takže je to to samé, kdyby prohlásila, že by bylo požehnání mít syna na vozíčku.

+10/−1
29.3.2016 16:54
Foto

B41r61o42n14i62s66l26a39v 21G86a38b63r65y30š 2962979691

Handicap? A v čem?

+2/−9
29.3.2016 17:05

J72a91k45u60b 72M16a40t98o16u54š 3695262872693

Vy snad věříte že děti nosí čáp?

+7/0
29.3.2016 17:48
Foto

B59r65o13n37i39s78l48a35v 62G21a10b91r34y36š 2272659411

Ne. Mě porodila máma. :-)

Takže se znovu ptám, o jaký handicap jde?

0/−7
29.3.2016 17:51

P94e64t87r 95K94o13u93c79k87ý 5363724628606

Když se ptáte, tak v oblasti přirozené reprodukce.

+7/0
29.3.2016 17:54
Foto

B70r69o94n97i67s13l10a26v 68G68a90b34r66y81š 2492729241

A kolik lidí vůbec tu přirozenou reprodukci využije?

0/−12
29.3.2016 17:57

P16e71t87r 88K37o31u33c81k63ý 5693984438586

Ptal jste se na handicap. Já odpověděl.

+2/0
29.3.2016 18:00
Foto

B89r21o61n98i59s38l31a39v 38G59a61b41r77y94š 2292149701

Já to pochopil a položil jsem další otázku. :-)

To, že je mi zapovězena přirozená reprodukce, protože prakticky nejsem schopný mít sex se ženou, pro mě není handicap. :-) Větším handicapem by bylo, kdybych byl neplodný a to naštěstí nejsem.

0/−7
29.3.2016 18:03

P46e21t39r 25K22o66u90c71k81ý 5423734748856

Bronislave, nerad bych, abyste nabyl dojmu, že vůči Vám a homosexuálům mám zášť. Myslím si, že na tom budou podobně i ostatní diskutující. Co mě a řadu dalších štve je to, že minority (obecně) chtějí více a více pozornosti a prostoru. Ten článek je od základu pitomý. A navíc i špatně přeložený. Asi by Vám přišlo divné, kdyby někdo řešil stále dokola a častěji a častěji svoji heterosexualitu. Kdyby se pořádali průvody alegorických vozů s heterosexuály atp. Heterosexuální lobby by tlačila na parlamenty po celém světě, aby byla zakotvena další a další práva heterosexuálů. Atd. atp. Sexualita je intimní záležitost a tam by to taky mělo zůstat. Mezi těmi dvěma.

+11/0
29.3.2016 18:13
Foto

B49r39o27n35i19s11l22a14v 81G88a43b91r76y43š 2382369941

Ale vůbec ne.

Neříkám, že k nim nepatřím, některým událostem se vyhýbám, ale na Pride si jednou ročně prostě zajdu. Když se spořádaný otec rodiny může několikrát ročně vyřvat v dresu na stadionu, tak se můžu já jednou za rok projít v průvodu. Jednou za rok. Ale v každém článku se ten průvod řeší, jako kdyby byl každý týden. ;-D

Pozornost a prostor si podle mě zaslouží ti, kteří jsou nesmyslně šikanováni. Vy to možná nevidíte, ale ještě teď mají někteří mladí hrůzu z toho, že je rodič vyhodí z domu. Při nejhorším spáchá sebevraždu. Kdyby lidé byli k ostatním trochu tolerantnější, nikdo by neotravoval na linkách pomoci, na linkách důvěry, na modrých linkách a podobně. Není to tak, že gayové a lesby s tím začali. Byl to nejspíš nějaký heterosexuál, který první vykřikl na druhého, že je gay nebo lesba.

Lidé heterosexualitu řeší, ale Vy to nevidíte, protože už ji pomíjíte. Kolegové a kolegyně v práci se baví o tom, jak strávili dovolenou. Každý řekne, že byl s manželem a manželkou tam, že manželka stropila v hotelu trapas, manžel si koupil zvláštní suvenýr. Drží se na veřejnosti za ruce, líbají se na rozloučenou u vlaku. A když já řeknu, že jsem byl s partnerem tam a tam, že jsme si koupili něco do bytu a že jsme se políbili u vlaku, tak už je to najednou nevhodné a řeším svoji orientaci? To fakt nedává smysl. Žiju pro sebe a pro svého partnera, ne proto, abych se líbil ostatním, nevyžaduju, aby si na mě někdo ukazoval. Není nevyhnutelně nutné upozorňovat, kdo jsme. My to víme. :-)

+4/−7
29.3.2016 18:24

P52e37t62r 58K98o62u31c28k73ý 5983944188876

S prvním odstavcem nesouhlasím, protože srovnáváte rozdílné věci. Zábavu a sexualitu. Proto se ten průvod tolik řeší.

Druhý odstavec je už závažnější a je cílený na rodinné vztahy, vazby a hodnoty, jako jsou důvěra a pochopení. S manželkou jsme byli připraveni na tuto eventualitu. Takže zde Vám dávám za pravdu, že je to velmi, velmi složité. Bohužel někomu pro zavržení potomka stačí i nenaplněné ambice. Otec lékař. Syn musí být také lékař. A když se synáček dá k divadlu, tak ho fotr vyrazí z domu. :-(

Ano lidé obecně řeší odlišnosti. To tak prostě je. První krok je komunikace (může to být i ostřejší diskuze s rizikem provokace, nepochopení, zvědavosti atd.) a když to nepomůže, tak toho jedince prostě ignorujte. Nestojí za to.

Mějte se fajn a nebojujte s heterosexuální většinou. :-)

+5/0
29.3.2016 18:40
Foto

B56r87o64n62i72s22l12a59v 69G19a13b57r41y38š 2492819291

Ale průvod je zábava, sexualita se řeší jindy a jinde. Navíc v tom průvodu jsou i heterosexuálové.

Nebojuju s heterosexuální většinou, to bych logicky musel být i proti svým rodičům ;-D. Nesnažím se ani nikoho ponížit nebo zesměšnit, jak to mají ve zvyku někteří heterosexuálové.

+2/−4
29.3.2016 18:43

M88a56r42t54i47n 30P47e33t90v40a64d 4140899367232

Promiňte, že se vám do toho pletu, ale věc má dvě nepominutelné konsekvence.

1/ Homosexuálové se tisíc let schovávali v děrách. Teď vyšli na světlo a najednou to vypadá, že jich je všude plno, a dokonce dr snad i množí. Homofobní reakce zaskočené většiny jsou proto pochopitelné, a s časem se plynule vytrácejí.

2/ Homosexuálové se nedožadují žádných specifických práv a zvláštních ohledů. Chtějí jen stejná práva, jaká mají všichni: k tomu přirozeně patří i adopce a podpora (homosexuálních) rodin s dětmi. Neexistuje totiž žádný racionální důvod, který by je z účasti na všeobecně platných občanských právech vylučoval.

0/0
31.3.2016 13:34

B18e73d11ř85i14c21h 80S65m24e92t91a67n52a 9557508308914

No treba u tebe se oteplilo i v mozku a nechapes proto spoustu veci oproti normalnim lidem.

0/0
29.3.2016 22:28

P78e91t78r 16K60o54u12c50k44ý 5243494318706

U Českých drah je to přeci výhoda. Nebo už to neplatí?

+4/0
29.3.2016 17:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.