Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lucemburský premiér se oženil, vzal si belgického architekta

Lucemburský premiér Xavier Bettel (42) v pátek uzavřel manželství s belgickým architektem Gauthierem Destenayem. Politik je historicky druhým předsedou vlády, který během svého mandátu uzavřel homosexuální sňatek. První byla v roce 2010 tehdejší islandská premiérka Jóhanna Sigurardóttirová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P45e37t79e96r 56J49a37b85l27o53n63o14v93s39k92y 1339896741111

Na takúto informáciu sme fakt zvedaví...Ako keby iné zaujímavejšie témy neboli.Manželstvo je zväzkom muža a ženy a bodka.!!

+1/−3
17.5.2015 22:12
Foto

B30r22o12n10i34s96l63a98v 55G52a67b49r35y96š 2842119861

Jak to vypadá, tak asi ne. :-)

+1/0
17.5.2015 22:50

T40o42m72á85š 61H79o28c13h77m91u79t37h 4204502110685

Přeji jim štěstí, v Česku se středověkými názory by je tu těžko rozdýchali.. Rv;-)

+4/−3
17.5.2015 13:07

P66e40t80r 43H37a55n10á92č50e81k 3437584141374

A měl král právo první noci jako za Williama Wallice?

+1/−1
17.5.2015 12:22

T16o18m37a16s 91F56e12j25f68a41r 6827958562149

Myslite, ze ma velkovevodstvi krale?

+2/0
17.5.2015 13:43

J82a70n 45P11o66p 5806675658144

Mnoho štěstí, málo pláčea do roka kudrnáče.Pořádnýho pořízka,ať postýlku roztříská!

+14/0
16.5.2015 23:04
Foto

M67a58r84i42e 78R44a79u46s69k98u 9498849716989

Spíš se vdal ne, když si vzal chlapa? ;-) Jinak proti homosexuálním svazkům nic nemám :-)

0/0
16.5.2015 21:59

O13l57d53ř66i51c71h 48K60a40d97ě95r20a 2782455413918

No jo, a co ten chlap, co si ho vzal ? Ten se co ?

0/0
17.5.2015 13:15

O33l69d49ř14i69c56h 17K24a32d79ě87r94a 2232955163288

P.S.: Takže jsme vlastně rozborem slovním dospěli k závěru, že manželství homosexuálů vzniknout nemůže.

0/−1
17.5.2015 13:18

M21a71r41c53e23l 24Š25e93v64č17í28k 9865463681650

nemám to overené, ale povráva sa, že sa museli brať, premiér je tehotný :-)

+2/−2
16.5.2015 19:04

L43u14k77á75š 79I44n67e39m55a50n 4384433714838

Se spíše omužil né?!

+5/0
16.5.2015 17:58

P53a47v43e90l 76T97r17o14j87a77n 1189539551480

Kdyz se kozy prskaly ocasama mrskaly. To je hnus velebnosti a uz i tady.

+2/−8
16.5.2015 8:42

F61r38a30n77t62i23š53e89k 44S30m36u82t52n42ý 2845138836795

Super titulek. :-)

+1/0
16.5.2015 3:30

D53a19n21i69e83l 94J68i69r57á39č26e98k 3661360880288

Já dneska dělám dneska tátu. Jóó je v pohodě... táto pojď mi ho vykouřit... ;-D;-D

+1/−7
15.5.2015 23:52

P76a26t30r59i80k 57H39r62a12d23i64l 9929542744280

Je fakt,ze Klaus byl zenatej,nez vlez do politiky.

+1/−2
15.5.2015 22:26

P84a93t38r98i45k 36H91r54a34d18i91l 9659242734450

Snad omuzil,ne?

+4/−1
15.5.2015 22:20
Foto

A63n10n93a 33V64e68s81e34l97á 2940798586

Češtině by se na tohle evidentně hodil nějaký nový termín. Rusové, i když to zatím nepotřebují, by na to termín měli, říkali by „vyšel zámuž“ a vdaný by byl „zámužnyj“...

+5/0
15.5.2015 22:02

T67o70m39á75š 24N82o20v40o14t37n36ý 6525917839719

Jo. Přiznám se, že se mě docela dotkla reakce Irči Buršové. Jazykově je přece totální kravina, aby se oženil někdo, kdo si nevzal ženu. A byl jsem šoupnut do pytle homofobů.

+1/0
15.5.2015 22:19

T94o50m87a91s 24F87e65j58f64a97r 6317198592129

Otazka je jestli by mela cestina rozumnym terminem rozlisovat neplnohodnotne manzelstvi (registrovane partnerstvi) a plnohotnotne manzelstvi (jako je v Lucembursku).

Ozenil znamena, ze vstoupil do manzelstvi, coz oba udelali.

0/0
17.5.2015 13:46

D69a39v13i64d 77P34o83k94o42r76n81ý 1134429413352

Tak taková zpráva zahřeje :-)

+12/−2
15.5.2015 21:59

E72v51a 41F80u95r86i82š20o13v65á 2690115213747

Hodne stesti. Pro me mnohem prijatelnejsi nez heterosexualni politik, co zanasi sve zenusce.

+13/−2
15.5.2015 21:58
Foto

B76r92o72n60i38s44l97a32v 86G24a58b86r10y18š 2212199201

Souhlasím. Ale pan Tichý zřejmě ne. Nejspíš má raději politiky, kteří se třikrát rozvedou a čtyřikrát ožení. Tím neříkám, že se to homosexuálům stane taky, ale tohle si pracně vybojovali a budou se snažit si svůj svazek udržet o to víc.

+7/−1
15.5.2015 22:10

M54i34l33a90n 56Č88e38r62n25ý 5853299109982

Nebo David, který má ženu i oficiální milenku na střídačku?

+2/0
16.5.2015 10:07

L17a32c72o 29K64o82t19l52a14r 1959371507635

Ten jeden vypadá jak Cameron. Ale je to odvaha, nebojí se R^

+7/0
15.5.2015 21:35

J27o31z19e85f 73K97o92s54t25e76l87a83n30s14k44ý 8975222579776

A kto bude "prvá dáma" pri zahraničných návštevách? ;-D

+9/−6
15.5.2015 21:35
Foto

V31á86c17l36a24v 79S52o37b10o67t50a 2372944490922

Nikdo, neni to prezident (v Lucembursku je nicmene hlavou statu velkovevoda, prvni damou samozrejme  velkovevodkyne)...

+10/0
15.5.2015 21:52

P71e16t53r 38V21a30c17l54a90v54i84k 4456443785732

.. a pripili si bukvicakem .. 8-o

+3/−13
15.5.2015 21:29

M53i90l47e59n28a 75K19l94o93u16č30k70o92v85á 1744493911430

Resite tady takovou blbost, jestli jsou tepli, no tak jsou, furt nejsou tak nebezpeční jako musulmani, kteri tu s nami budou zanedlouho bydlet

+10/−1
15.5.2015 21:23

P36e42t38r 54B83á45č56a 8245426255805

Rv

+1/−10
15.5.2015 20:53

M39a43r18e58k 36Š24i58m89o45n 2304267618208

Oženil? Ženu si nevzal, tak snad omužil.

+24/0
15.5.2015 20:28

D58a32v90i59d 24S67u26c15h91ý 1126170468458

vzmuzil se aby se omuzil?

+1/0
15.5.2015 20:51

D98a16v11i12d 14S42u93c24h64ý 1716220218658

jen houst...alespon zbude vic zenskejch pro nas heteraky...jestli je holky nebudou chtit genderove dohnat...

pruser je, ze to vymirajici evropsky obyvatelstvo budou zachranovat islamisti a rozdil mezi evropou a afrikou bude jen v teplote...no to neni stastny prirovnani

+4/0
15.5.2015 20:26
Foto

B71r25o58n55i22s20l79a27v 94G61a54b95r10y74š 2982749461

Vymírající? Je nás tady dost a do té doby, než zemřete, Vás to asi trápit nemusí. Anebo chcete, aby se lidi brali a měli děti jen z lásky? Kromě gayů můžete nadávat i heterosexuálním párům, které jsou neplodné nebo prostě nechtějí mít děti.

To, když si žena vezme antikoncepci, je podle mě pro budoucnost lidstva horší, než když se vezmou dva kluci.

+4/−1
15.5.2015 21:50
Foto

V41á11c21l89a24v 51S87o42b26o83t67a 2952924590772

Proc je horsi, ze si zena vezme antikoncepci? Ne ze by mi vadilo, kdyz si dva hosani zadovadi, jenom nevim, proc by mela mit antikoncepce nejaky neblahy vliv na budoucnost lidstva? Homosexualni par nebude mit deti nikdy, zena pouzivajici antikoncepci ano, pokud bude chtit...

+2/0
15.5.2015 21:55
Foto

B48r57o94n10i56s46l88a96v 65G28a13b54r55y16š 2132679941

A pokud chtít nebude? Znal jsem několik manželských párů, kteří odmítali mít děti. I když byli už důchodci, tak se jim po nikom nestýskalo.

+2/0
15.5.2015 21:58
Foto

V49á28c40l20a98v 75S57o73b70o23t95a 2362224300122

To Vam neberu, ale nevim, proc by to melo byt "pro budoucnost lidstva" horsi nez homosexualni par? Ten prece deti mit nebude 100% (bereme-li v potaz pouze ten par, jako uzavrenou skupinu), takze v nejhorsim pripade to bude "stejne spatne".

0/0
15.5.2015 22:01
Foto

B11r75o57n52i78s97l27a10v 51G14a55b71r20y96š 2412369221

Možná jsem to špatně vyjádřil. Před nějakou dobou se tady objevil článek o tom, že ženy se čím dál více ptají na potratovou pilulku. Takže pokud jde někomu o zachování populace, měl by se obracet k jiným lidem než ke gayům. Prostě podle mě je horší, když žena odmítne porodit dítě, ta jediná je nositelkou života, než když jsou dva kluci svoji nebo se mají rádi. Snad je to teď srozumitelnější.

+1/0
15.5.2015 22:07

L25u71k56a73s 29M67a48d80l47e 4360846337928

Po tom,co delaj lidi v loznici a s kym(cim) ,je kazdymu hou...

A lepsi a horsi sem nema cenu tahat,hlavne,ze to je prijemny ne?!

0/0
15.5.2015 22:51
Foto

B69r53o96n11i52s78l57a60v 88G96a31b28r87y16š 2532139461

"Po tom,co delaj lidi v loznici a s kym(cim) ,je kazdymu hou..."

Tohle píše téměř každý, ale vůbec nevím proč. Copak je někdo viděl při jejich milostném aktu? Když se nějaká celebrita ožení s nějakou sexbombou, taky si automaticky nepředstavuju jejich svatební noc.

+2/0
15.5.2015 22:54

P76a38t85r82i20k 49H73r37a81d18i19l 9709402704410

Z tvyho prispevku je jasny, ze ani deti mit nemohli.

0/0
15.5.2015 22:23
Foto

M76i57c43h11a74l 19B53u61r77k61o36w74i34c55z 7407610935770

Jak to můžete vědět ?

0/0
16.5.2015 1:48
Foto

V11á59c56l46a20v 59S13o32b72o70t70a 2482884570352

Tak na jedne strane, neplodnych hetero paru je relativne malo a tak jsem tuto moznost pro zjednoduseni vypusti. Na druhe strane, neposkvrnene poceti se zatim povedlo jenom jednou, a to u toho stejne byla zena, takze bych ho za bernou minci taky nebral...

0/0
16.5.2015 1:51

O88l51d40ř71i51c37h 37K32a75d17ě31r83a 2742495813508

Manželství muže a ženy vzniklo jako sociální instituce ke zplození, ochraně a výchově dětí, tedy k zachování rodu. Z tohoto  pohledu je manželství homosexuálů nesmysl, protože biologicky nejsou schopni tyto "úkoly" zajistit. Porovnávat tedy homosexuály s heterogenními  páry, nebo s páry, které nechtějí mít děti,  je prostě irelevantní. A už vůbec nechápu, proč sem taháte antikoncepci.

+1/−1
17.5.2015 13:13
Foto

B56r24o92n39i21s84l39a47v 83G97a52b45r82y90š 2382719771

Kdybyste si viděl dál než na špičku svého nosu, pak byste to chápal.

Každému je jasné, že k tomu, abyste stvořil dítě, vychovával jej a staral se o něj, žádné manželství nepotřebujete. Kdo to kdy viděl, aby se třeba jelen s laní zasnoubili?

Co třeba říkáte na manžele, kteří nemohou mít děti? Podle Vás jejich manželství bude asi taky nesmysl, protože biologicky nejsou schopni pokračování rodu zajistit.

+1/0
17.5.2015 14:44

O49l45d13ř10i88c51h 49K72a36d80ě38r87a 2742385823908

No, kdybyste přemýšlel na mým příspěvkem, tak byste nemusel bojovat tak zoufale, jak bojujete. Takže Vám to předložím polopaticky. 1.) Muž s mužem nemůže zplodit dítě ani, když jsou zdraví. . Porovnávat tento vztah se vztahem muž-žena, kde nelze zplodit dítě kvůli určité poruše, nemoci a pod. je tedy evidentně irelevantní. Chápu, že ve Vaší snaze obhájit právo homosexuálů na manželství se Vám tato situaci rádoby hodí,  ale snažte se sebevíc, jako argument to nemůže obstát. 2.) Netvrdil jsem, že  zplodit dítě lze pouze v manželství, to je přece úplně jiná otázka. ale zplodit dítě může v každém případě pouze muž-žena. Tak sem netahejte laně. 3.) Ani jeden z Vašich argumentů nevyvrací skutečnost proč vznikla instituce manželství, tedy zplození, ochraně a výchově dítěte. Možná Vás uklidím, a pokud ne, je mi to úplně jedno, ale nemám nic proti homosexuálům a nevadí mi registrované partnerství. Manželství homosexuálů je prostě sociální i biologický nonsens. A nic na tom nezmění Vaše zoufalá snaha to popřít.

0/0
17.5.2015 20:02
Foto

B29r23o34n95i28s24l13a21v 91G87a53b84r90y49š 2832789591

To, že nějaký pan Kaděra říká, že je to sociální i biologický nonsens, ještě neznamená, že je to pravda. Vzhledem k tomu, že čím dál méně mužů a žen uzavírá manželství, tak je zřejmé, že dnes není tak důležité jako kdysi.

V dnešní době vidím spoustu nesmyslů, které společnosti ubližují více. Manželství dvou mužů nebo žen není jedním z nich. Není třeba si něco namlouvat, že je společnost v ohrožení.

+1/0
17.5.2015 22:57

O16l35d13ř77i50c66h 71K52a65d83ě14r11a 2582185693698

No, je vidět, že argumenty pro "manželství" dvou mužů nemáte žádné. Proto zavádíte debatu na téma "důležitosti" manželství proti dřívějším dobám... a "filozofujete" o dalších nesmyslech, které ubližují společnosti, proto, bezesporu s radostí, konstatujete že společnost není v ohrožení. O ničem z toho co zmiňujete, nesouvisí s problémem "manželství" dvou mužů !!!! natožpak aby to bylo argumentem pro takový právní vztah. Takže potvrzujete, že nějaký Kaděra  má prostě pravdu.

0/0
17.5.2015 23:25
Foto

B54r63o76n14i74s59l34a41v 90G17a11b97r64y81š 2862959591

Bože, klid... ;-D Opatrně s těmi vykřičníky, nebo Vám praskne žilka... ;-D

S tím filozofováním jste začal Vy. A pan Kaděra opravdu pravdu nemá, protože země, kde existuje homosexuální manželství, s tím nemají nejmenší problémy. Jestli Vám to vadí, oslovte představitele státu, kde tato instituce funguje, a řekněte jim, že si nepřejete, aby se brali dva muži nebo dvě ženy. Co Vám na to mám napsat? ;-D

+1/0
17.5.2015 23:41

O38l68d12ř78i22c77h 55K61a53d61ě40r98a 2202425793828

Bohužel, ty vykřičníky jsou tam opodstatněně. Znovu jste mi to potvrdil, když k mému názoru "oponujete"  "argumentem" , že někde s tím problémy nemají. To, že jsou svazky homosexuálů někde povolené nevyvrací můj názor, že jsou nonsensem. Věcné důvody k mému názoru jsem uvedl dostatečně jasně a konkrétně.  Neuvedl jsem nikdy, že si to nepřeji, takže zase střelba mimo, zase argumentujete něčím, co nebylo předmětem debaty. Jasné a konkrétní jsou však pouze pro toho, kdo chce přemýšlet o čem ty argumenty jsou. Pro toho, kdo se zoufale snaží obhájit neobhajitelné jsou pouze podkladem pro používání a hledání dalších a dalších "argumentů", které jsou totálně mimo mísu a připisováním mi názorů, které jsem nikdy nezmínil. Ale chápu Vás, že jinak než reagujete, tj. přikládáním mi názorů, které jsem nikdy nezmínil, taháním témat, která nebyla a nejsou předmětem diskuze. Co mi máte napsat Vám radit nemůžu, ale rozumím tomu, že nevíte, kde nějaké relevantní argumenty brát.

+1/0
18.5.2015 7:11
Foto

B25r45o85n17i74s84l55a10v 71G86a42b65r72y86š 2832969181

Já hlavně nerozumím tomu, o co Vám vlastně jde a proč se snažíte dokázat, že je to nesmysl.

Vím, že jste nikdy neuvedl, že si to nepřejete. A právě z toho důvodu je na začátku věty "jestli", což automaticky znamená podmiňovací způsob. Jenže pokud nechápete ani tohle..., tak pak nevím. Reagovat netřeba.

0/0
18.5.2015 9:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.