Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sofia Vergara si nechá dítě odnosit kamarádkou

Kolumbijská herečka známá ze seriálu Taková moderní rodinka Sofia Vergara chce mít ve čtyřiceti druhé dítě. Porodit jí ho má její kamarádka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P77e27t48r42a 51H81e17l32i59k39a38r76o30v37a 9398154947334

Tak hlavně tenhle článek přinesl původně National Enquirer, ten je věrohodný asi jako Pestrý svět. Tak bůhví jak to je.

+8/0
10.3.2013 21:39
Foto

M86a82r78i47e 78P22o57k65o75r71n24á 9785454650

Máte pravdu. Díky za návrat do reality.R^

0/0
10.3.2013 21:51

M30o67n60i31k83a 81R21o16l79l38o59v81á 5323142456695

Stejně to dítě bude mít jen chůvy-to že si nechce chuděra zkazit postavu a přijít o zakázky,jak to dopadne.Ve volných chvílích při natáčení si miminko pochová a vrátí chůvě.Bohužel znám případy kdy se od narození o dítě stará chůva a dítě má hlubší vztah k ní,než k "matce",která je v křečích aby jí mimino třeba nepoblilo nový účes.Takové mateřství nechápu.To je něco podobného když si pořídím psa,k tomu paní na venčení,trenéra a když budu chtít oslnit v lepší společnosti,tak pejska vezmu s sebou aby davy šílely jaké to je roztomilé štěňátko a doma ho zase odložím.

+3/−2
10.3.2013 20:52

H42e16l40e48n35a 84J84i15n44d17r79o93v72a 9552616762188

Stejně jako většina jiných celebrit, ale minimálně má tohle děcko k dobru všechen ten čas, který by po těhotenství trávila v tělocvičnách a na operačních sálech. Aspoň ho může vzít do náruče a nebát se, že jí prdnou stehy na nových silikonech.

0/−4
10.3.2013 21:08
Foto

M30a23r21i80e 13P49o86k95o88r53n30á 9155954730

Ale nemá to jisté. Tahle "hvězda" třeba bude ten čas ve fitkách trávit tak jako tak, plastiky si třeba taky nechá dělat, jak ji bude nemilosrdný zub času ohlodávat. Když mohla svoje čtyři děti odnosit a porodit Meryl Streep, o co jde této nicmoc hvězdě?

+2/0
10.3.2013 21:33

H94e41l46e86n61a 30J82i57n96d36r10o45v31a 9792866592578

Je to tam napsaný - nechce přijít o role. Dost možná proto, že je nicmoc hvězda, a že kdyby na půl roku vypadla z branže, tak jí nahradí jiná.

+2/−2
10.3.2013 21:50

D82a92n67i29e69l90a 47U39r65b52a51n46o41v64á 2104480435846

Je otázkou, zda je to opravdu pravda a nebo jen bulvární bublina.;-)

0/0
11.3.2013 14:43

D61r35. 68J10o56s34e71f 26T84u79r66n28o17v19s39k94ý 5463224372530

"Podle časopisu National Enquirer si alenechcezničit postavu a přijít o role, které ji nyní čekají, proto se rozhodla pro náhradní matku." 

Tak až sem to dnešní společnost dopracovala....Rv

+8/−1
10.3.2013 18:50
Foto

M34a50r97i56e 95P76o41k21o65r70n98á 9965864930

Nezákonné to není, tak si to paní může dovolit. Stejně je už docela stará. Naštěstí toto není metoda, která by se nadměrně rozšířila, už pro svou ekonomickou náročnost. Protože pokud ano, tak se tím boří něco, co lidská civilizace od svých počátků velmi vysoce hodnotila. Matka, která dítě porodila a odkojila, má k němu zvláštní vztah. Příroda jí v tom pomáhá nastavením hormonů a podobně. Matka není jen vychovatelka, jen ten kdo se stará. Matka má ke svému dítěti úzký vztah už před jeho narozením. Opatřit si dítě takovýmto způsobem jen proto, že nechce ohrozit svoji kariéru? A bude mít na něho dost času po narození nebo si vezme chůvy? Moc ji nechápu.

+6/0
10.3.2013 18:49

S35a33r88a 82B46e42n57y53o15v66a 8719465441421

Jste velmi naivní. Chudých žen z rozvojových zemí je habakuk .Takže cena bude nížší a nižší .

+1/−1
11.3.2013 0:09

Z16u45z27a87n20a 89V59l21a37c21h14o78v92á 8596592230

Řekla bych, že zkažená postava za dítě stojí. Koneckonců nepřežírat se, trochu cvičit a je na svým nebo možná ještě líp. Za chvíli si tyhle celebrity budou kupovat mimino v supermarketu;-D

+8/−1
10.3.2013 17:00

H79e69l41e23n82a 15J16i62n74d94r94o80v44a 9412846582428

No jo, ale až po nějaké době, během těhotenství bude mít pupek minimálně čtyři měsíce, a hned z porodního sálu taky nejde naběhnout do posilky, tak dejme tomu poškození postavy tak na půl roku, pokud bude mít štěstí... já jí rozumím, kdybych chtěla děcko, tak si taky najmu surogátní matku, protože mít X měsíců břicho je pro mě prostě nepřijatelné.

Fandím jí, že to přiznala, stejně to spousta jiných celebrit dělá úplně stejně, akorát chodí s molitanovým břichem, dělají jako že jsou těhotné, a za dva týdny po porodu se nechají fotit svlečené a chlubí se jak nádherně zhubly (můžete také, když si koupíte jejich knihu o dietách a DVD o cvičení).

+2/−13
10.3.2013 17:55

L97u14c29i52e 21K85a96n43o24v95a 3770789678494

částečně souhlasím. chápu její pohnutky, ikdyž sama bych něco takového nechtěla.... Není první matka co dá přednost kariéře před dítětem. A myslím, že nikdo nemá právo ji odsuzovat - je to jejií soukromá věc a pokud se s tím srovná ona, a její dítě ji nebude mít za zlé, že se radši promenádovala s plochým břichem, než aby ho nosila v sobě, tak co my s tím. 

To že žena nechce mít pát měsíců "buben" neznamená že bude špatnou matkou, ikdyž to o ledasčem vypovídá...

+4/−1
10.3.2013 18:22

M11a39r64i22a 25G93r78a75j95c36a54r 7468937552400

No jo, kdyby jste chtěla děcko. Avšak většina žen a mužů chtějí Díte!!

+1/0
10.3.2013 18:40

Z69u68z83a43n78a 68V18l38a83c17h54o97v86á 8526542810

No já nevím, ale mám asi zvláštní kamarádky a sebe. Všichni jsme hubenější než předtím;-D. To k té postavě. ;-D

+1/0
10.3.2013 19:04

H52e20l49e13n89a 87J97i70n13d63r47o10v51a 9332316542518

Ale mě nejde o to jak budete hubená POTOM;-) Mě jde o to, jak budete (resp. nebudete) mít ploché břicho BĚHEM těhotenství.

Jo, věřím tomu, že bych třeba za dva měsíce po porodu dokázala mít stejnou postavu jako předtím, ale nevěřím tomu, že bych v devátém měsíci měla ploché břicho a vystouplé kyčelní kosti;-D To je prostě fyzicky nemožné, i ty ženy "které nepoznaly že jsou těhotné" měly před těhotenstvím krapet vystrčený pupek.

+1/−5
10.3.2013 19:22

Z62u31z27a28n70a 51V89l91a11c79h15o69v94á 8916332500

V těhotenství jde opravdu o něco jiného než ploché břicho;-D, ale pro vás bude opravdu lepší když si náhradní matku radši najdete;-D;-D;-D

+5/−1
10.3.2013 19:39

H53e11l35e54n51a 50J81i69n22d40r25o31v18a 9862606842108

No já naštěstí děti nechci, takže to vůbec nemusím řešit... No ale kdybych chtěla, tak by těhotenství jako "prostředek k získání dítěte" opravdu nepřipadal v úvahu.

+1/−5
10.3.2013 19:45
Foto

M55a34r31i36e 63P81o68k58o20r88n18á 9925104170

Doufejme, že ve vašem případě se příroda pojistila tak, že to nepůjde, ani kdybyste chtěla.

+3/0
10.3.2013 21:38

E71v23a 58Š96p31a95l10o98v21á 8486570153402

Myslím, že bude pro všechny strany nejlepší, když nebude hledat ani tu náhradní matku a zůstane bezdětná.

+4/−1
10.3.2013 19:53

L36u67c83i24e 29K29a69n49o67v12a 3240889298654

proč?

nehledě na to, že potomek už je na cestě.

0/0
10.3.2013 20:13

M94o41n61i72k76a 22R33o53l17l58o88v38á 5883102566225

Nejste tak trochu .......?Pipina posedlá plochým břichem.Doufám,že vy nikdy těhotná nebudete,protože byste dítě utrápila hlady ještě před porodem abyste nedejbože neměla bachor.V těhotenství jsem přibrala 28kg,14kg zhubla porodem a zbytek šel dolů až čase.Mám 172cm,vážila jsem po mateřské 54kg ale kriste pane,zůstala mi lehce vytahaná kůže na břiše,strie na bocích a prsou.Tak nevím,mám zabít manžela,že mi zkazil život,nebo syna,že mi zkazil postavu?8-o

+2/−1
10.3.2013 20:02

H81e78l58e51n41a 90J36i73n88d72r40o67v13a 9212446172128

No, tak jsem pipina posedlá plochým břichem. A co s tím? Můžete to odsuzovat a tak podobně, ale jediné čeho můžete dosáhnout je, že budu pipina posedlá plochým břichem tajně, a že pokud dítě budu chtít, tak si stejně najmu ukrajinskou surogátní matku, ale místo abych se k tomu hlásila, tak na půl roku odjedu třeba do Íránu, kde v těch hadrech nebude poznat jestli jsem nebo nejsem těhotná, a pak si vyzvednu děcko a každému budu tvrdit že jsem si ho porodila. No. K čemu?

Žádné dítě bych hlady neutrápila, protože bych šla na interrupci. Protože je mi jasné, že i kdybych zhubla na 40 kg, odvápnily se mi zuby a kosti a tak dále, tak by se mi stejně aspoň maličké bříško udělalo, a to prostě NE.

"Tak nevím,mám zabít manžela,že mi zkazil život,nebo syna,že mi zkazil postavu?" Pokud je pro vás postava tak strašně důležitá jako pro mě, tak zabijte manžela i syna a potom spáchejte sebevraždu, protože v takovém těle žít nedokážete. Pokud pro vás postava není tak strašně důležitá jako pro mě... tak žijte jako doteď. Jsem si jistá, že se vás týká ta druhá možnost, protože jinak byste už dávno hnila v hrobě nebo se přesýpala v urně;-)

+2/−3
10.3.2013 20:12

M39o14n67i59k75a 80R92o16l82l59o35v34á 5903402696915

To s tím zabíjením bylo samozřejmě myšleno jako vtip,ale vy asi budete fakt tupounek.Jinak je mi vás spíš líto,nikdy nepoznáte jak krásné je,když se ve vás dítě pohybuje,když se narodí a kojíte ho,jak je na vás ten bezbranný tvoreček závislý a vrací vám lásku.Vy se pomazlete se svýmyavystouplýma kostma a plochým bříškem,chudinko.Až budete stará,tak si řeknete-jsem stará,nikoho jsem celý život nezajímala,ale mám ploché břicho!!!!!!!!!!!!!!!!;-D

+3/−1
10.3.2013 20:22

H54e29l44e40n77a 34J14i14n86d83r13o81v65a 9492956232808

Já vím že to byl vtip, nebo spíš ironie, ale prostě jsem se vám pokusila vysvětlit něco, co jste očividně nepochopila - každý jsme jiný, každý máme v životě jiné touhy a priority a jiné věci nás činí šťastnými, a že pro vás dítě je to nejkrásnější na světě neznamená, že jinému nezkazí život. 

Ale z tohoto příspěvku je jasné, že tyhle věci jsou mimo vaše chápání - těhotenství je krásné, bezbranný tvoreček je úžasný, pomazlit se s dítětem je božské, a naopak ploché břicho není důležité... tak to máte vy, a tudíž to tak musí mít celý zbytek světa, basta fidli, a jestli někdo tvrdí opak, tak bude na smrtelné posteli litovat;-D

No, a takováhle ženská jako vy děti má - a jak ty děti asi musí trpět, když mají v životě nějaké jiné touhy, než jaké si pro ně vysnila maminka, třeba chtějí marnit čas "hloupými" koníčky a chodit na "špatné" školy a vůbec mají odlišné představy o životě...:-/ Tohle by měla být kontraindikace k mateřství, a ne neochota být těhotná nebo vzdát se kariéry. Žena, která přibere 50 kg, prsa jí visí až ke kolenům, vzdá se místa ředitelky ČEZu a místo toho vaří ve školní jídelně;-D je pořád prachmizerná matka, pokud nechápe že její dítě je jedinečná bytost, a že pokud se bojí krve a nikdy z něj "pan doktor" nebude, tak se holt bojí krve a bude z něj inženýr nebo učitel nebo elektrikář nebo traktorista nebo jakákoli jiná profese.

Jinak tedy znám lidi, kteří se vyhýbají styku s vlastními rodiči, protože ti do nich jen pořád hustí ať si najdou nějakého partnera / pořídí si dítě, a oni nechtějí, tak se s nimi radši nebaví... tak bacha ať na to nedojedete.

+2/−4
10.3.2013 20:30

M35o59n94i87k61a 16R96o65l44l58o40v10á 5493962426695

Synovi bylo nedávno 20let,je pravda,že školku a základku jsme mu vybrali sami;-),střední si už vybral sám a co bude v životě dělat je čistě jeho věc.Znám všechny jeho známé,i s nima chodím pařit,prý by také chtěli takovou matku jako má on.Možná máme tak hezký vztah díky tomu,že pro mě není priorita ultraploché břicho,ale šťastná rodina.A budete se divit,na svůj věk prý nevypadám,nadváhu nemám,břicho jako každá ženská po čtyřicítce a prsa pevný.Zamyslela jste se nad tím co by bylo,kdyby vaše chápání měla vaše matka?Nebo vám celé dětství dávala najevo jaký jste přítěžek a že jste jí zkazila život,postavu,kariéru..........?

+3/−1
10.3.2013 20:40

H74e58l90e98n76a 33J14i98n62d72r90o76v21a 9502436632228

"Zamyslela jste se nad tím co by bylo,kdyby vaše chápání měla vaše matka?"

To je snadný, nenarodila bych se. To je totéž, jako když se zamyslím nad tím co by bylo, kdyby se rodiče nepotkali, například.

"Nebo vám celé dětství dávala najevo jaký jste přítěžek a že jste jí zkazila život,postavu,kariéru..........?"

To by bylo asi hodně ošklivé dětství. To bych jí měla za zlé, protože by to ke mě bylo nespravedlivé - já jsem jí nic nezkazila, zkazila si to ona sama, tím, že mě donosila. Andělíčkářky působily ve všech dobách, takže výmluvy neberu. 

Já vám přeji, že máte šťastnou rodinu, je to fajn když člověk v životě dosáhne toho, co si přeje. A nemám zapotřebí tady vypisovat seznamy lidí, které znám a kteří přežili svoje vlastní dítě, například. Nebo vymýšlet všeljakou budoucnost pro tuto zemi, která by mohla vést k tomu, že syn uteče do zahraničí a nikdy se už neuvidíte, jako se to v minulosti stalo mnoha lidem. A tak vůbec. Tak proč vy mi přejete, abych byla nešťastná? 

Pro vás je priorita šťastná rodina, máte jít, tudíž jste šťastná. Pro mě je priorita ultraploché břicho, mám ho, tudíž jsem šťastná. Pokud bych přišla o ploché břicho, tak by to bylo totéž, jako kdyby vám zemřel manžel i syn, a žádné dítě by mi tu ztrátu nevynahradilo. Stejně jako vám by nijak nepomohlo, že byste v rámci truchlení zhubla 3 kg. Co je tak složitého na myšlence, že každého člověka činí šťastným něco jiného? "A budete se divit,na svůj věk prý nevypadám,nadváhu nemám,břicho jako každá ženská po čtyřicítce a prsa pevný." - to je mi absolutně jedno, mě jde o ten vypoulený pupek během těhotenství. To je prostě něco, s čím bych já nedokázala žít. Jinak jsem obeznámena s tím, že existují čtyřicetileté, padesátileté, šedesátileté i starší ženy, které mají X dětí a jsou hubené jak lunt.

+2/−4
10.3.2013 20:50

M53o64n79i73k14a 91R23o47l74l42o74v72á 5143472856705

Já vám nepřeju abyste byla nešťastná,vy už jste.Protože pro vás představa,že se vám o 3mm zvětší břicho je důvod k plastice,nebo sebevraždě,vás fakt lze jen litovat,řekla bych,že to je už diagnoza.Už ten názor,že si vaše matka vše zkazila sama tím,že vás donosila,myslím,že kdyby věděla vaše názory,tak by litovala,že jste neskončila v kýblu.Nikdy jsem proti potratům nebyla,teď vidím,že někdy už je na potrat pozdě;-).Srovnávat plochý bachor s úmrtím blízkého,to fakt může jen psychopatka.Tak buďte šťastná se svým plochým bříškem,kupte si tričko pod prsa,a doufejte,že na ten pupíček urvete nějakýho vám podobnýho magora.A zajděte si na plastiku prsou,líp to vypadá,velká prsa a ploché bříško;-D

+4/−2
10.3.2013 20:59

H21e89l89e14n23a 14J12i54n94d34r88o24v30a 9532936242758

Kde jste vzala ty 3 mm? To by mě fakt zajímalo, protože ani větší rozdíly moc neřeším - někdy mám na břiše tak málo tuku, že je vidět stavba břišních svalů, jindy vidět není, a prostě to neřeším, dokud se podívám směrem dolů a břicho není vypouklé, tak je to v pohodě a nazdar.

"Už ten názor,že si vaše matka vše zkazila sama tím,že vás donosila" - nic si tím nezkazila, protože ona dítě CHTĚLA, a nějaká postava a kariéra byly vedlejší. Ale TEORETICKY, kdyby mi vyčítala že jsem jí zkazila postavu a kariéru, tak jí prostě pošlu do háje s tím, že to není moje chyba, ale její vlastní. 

"Srovnávat plochý bachor s úmrtím blízkého,to fakt může jen psychopatka." Budiž, tak jsem psychopatka:-). Každopádně, to srovnání jsem učinila proto, abyste si mohla představit jaké utrpení by pro mě představoval těhotenský pupek, a že to není rozhodně něco co "bych chvíli vydržela a růžový uzlíček lásky by mi to vynahradil".

Tričko pod prsa si nekoupím, protože nemám potřebu břicho někde předvádět, a prsa si taky zvětšovat nedám, bylo by to nepohodlné, i s věkem počítám s tím, že si je nechám jen povytahovat nahoru, ne přidávat nějaký silikon a podobně.

+1/−3
10.3.2013 21:07

M87o95n42i61k94a 70R65o77l61l12o89v38á 5363582356145

Jóóó,pekáč buchet místo břicha,to je na ženský to nejhezčí;-D.Už mi ani nepiště,vy prostě máte dost.Tak mnoho štěstí a opětované lásky s plochým bříškem,které vám vše vynahradí;-).Chlapa nemáte,kamarádky nemáte,dítě nechcete,ale to bříško,to s vámi zůstane až do smrti smrťoucí a vo vo vo to de;-D

+2/−2
10.3.2013 21:13

H15e98l59e52n59a 97J49i61n34d77r78o13v97a 9262306482608

Koukám, že jste nic nepochopila.

Mě vůbec nejde o to, abych byla nějak speciálně krásná, nebo abych byla dokonce atraktivní pro muže, mě jde vyloženě jen o to ploché břicho - pupek se mi prostě hnusí. 

A opět, zase jste úplně mimo - k čemu by mi byl chlap, kamarádky a dítě, kdybych celé dny jen permanentně brečela a zvracela nad tím, že jsem se čtyři měsíce valila jak zrůdná koule s pupkem? 

Jste hloupá.

+1/−3
10.3.2013 21:18

P95e25t51r52a 18P25a29v34l35í60č11k21o26v68á 6759636198244

vy jste mě rozesmála.Původně jsem reagovat vůbec nechtěla,nechci si nikoho pouštět do soukromí, ale co už...měla jsem také výstavní břicho,nikde ani gram navíc. A taky jsem před pár lety byla takhle blbá. Že jako fuj, pupek těhotenskej,blééé...a víte co, milá paní, nebo slečno, to je ve finále jedno - roky se s roky sešly a já mám před sebou druhé umělé oplodnění, 7 inseminací za sebou, trápení, bolest, strach. Už třikrát jsem v sobě měla oplodněné vajíčko (po první IVF jedno plus dva kety - zmražená embrya..ani jedno se nechytlo) Byla jsem podobně blbá jako vy že jsem to považovala za fuj, že jsem to odkládala. Teď mi ujíždí poslední vlak a můžu si tu nadávat, můžu se tlouct vzteky do hlavy, co jsem to byla za krávu, že jsem těhotenství odkládala kvůli tomu, že budu fuj. CO já bych ted za to dala, abych byla tenkrát normální, sice s břichem a vytahanýma kozama, ale s dítětem. Byla jsem podobně vymatlaná jako vy, takže vím, o čem mluvím. Jak ráda bych vrátila čas, kdy jsem mohla a nechtěla. Vy na to taky příjdete, snad vás ta blbost pustí. Abyste náhodou nedopadla jako já. Teď zoufale chci a nejde to. Všechno v životě je vždy něco za něco. Teď se trápím kvůli tomu, že jsem byla blbá. Vy se taky za pár let budete trápit a vyčítat si, co jste to byla za krávu, když jste takhle přemýšlela. A budete akorát zoufale chtít dítě. Moc dobře to znám a vím, co vás čeká. A je mi vás líto.

+3/−1
11.3.2013 0:15

H88e55l79e37n26a 90J62i78n45d80r51o77v39a 9422836602968

Zkusím to ještě jednou, třeba to pochopíte.

Kyslík není to jediné, co je třeba pro život. Ale bez kyslíku žít nemůžete.

Ploché břicho není to jediné, co potřebuji ke štěstí. Ale bez plochého břicha šťastná být nemohu.

Je to už pochopitelné, nebo jste s tím miminem vytlačila i mozek?

+2/−3
10.3.2013 21:21

P83e39t28r33a 46H47e50l18i19k12a48r87o12v75a 9148874797364

Na paní Jindrovou nemá cenu reagovat. Je nemocná, obsesivně posedlá plochým břichem.

+4/0
10.3.2013 21:30

M94o72n80i97k37a 71R56o25l30l69o47v39á 5433792576275

R^přesně vystiženo.Odepisovat jí ani nebudu,škoda slov.Já si vytlačila mozek s miminem před 20ti lety,jí se přesunul do bříška.Do teď jsme se smály chlapům,že jakmile jdou po ženský a krev se jim přeleje z mozku níž,tak nejsou schopní uvažovat,bohužel ani některý ženský toho nejsou ušetřeny;-D

+2/−2
10.3.2013 21:35
Foto

M69a14r53i91e 51P18o39k29o17r88n23á 9895424150

Tak ať se přestěhuje do Somálska a žije s místními. Bude mít břicho nejen ploché, ale i pěkně vpadlé, to teprv bude něco. ;-D

+3/0
10.3.2013 21:46

H46e88l58e16n87a 87J26i84n11d56r76o31v27a 9802706782688

Opět, ploché břicho je nutná, ale nikoli postačující podmínka pro štěstí v (mém) životě, tudíž logicky se do Somálska stěhovat nebudu. 

Já nechápu, co na tom nechápete;-D

Ne, ploché břicho mi ke štěstí NESTAČÍ, ale stejně ho ke štěstí POTŘEBUJI.

Můžete žít bez kyslíku? A můžete žít bez vody, i když budete mít kyslík?

Chováte se jak děcka na základce, tam taky když někdo radši četl knihu, místo toho aby si špital o tom že Bára je tlustá a Jana špatně oblečená, tak to byl taky lůzr, zoufalec a psychopat.

Nojo, lidi nevznikají přes kopírku, to je ale hrůza;-D

+1/−4
10.3.2013 21:50

M67o40n84i15k10a 44R86o83l85l42o60v90á 5483572656815

Tam bych to neriskovala,oběsila by se na prvním stromku,podvýživa někdy způsobí,že se břicho vyfoukne tak říkajíc ven a ne dovnitř;-)I když,nač provaz a strom,jí by stačilo zrcadlo,nebo prostý pohled zezhora na špičky nohou a byla by to její smrt;-D

+2/−1
10.3.2013 21:53

A24n32n57a 79K37o90v68á10ř84o12v95á 9259309909583

Srovnávat smrt manžela a dítěte se ztrátou plochého břicha je úchylné. Jste nemocná.

+2/−1
11.3.2013 5:13

L58u37c29i55e 59K57a10n45o53v70a 3310129558644

Zajímavé že dřív, ženy z vyšší společnosti nekojily, ale využívaly služeb kojných - nikdo to nekritizoval, bylo to prostě společensky dané. Pak se doba změnila... dnes by byla kojná asi hodně kontroverzní téma, protože v tomhle jde hlavně o kontakt - matka dítě. 

A náhradní matka je něco podobného, ovšem více hlubšího - jde o prvotní kontakt mezi matkou a dítětem, -  pokud matka ze zdravotních důvodů nemůže, je to morálně v pořádku, pokud je to jen rozmařilost už je to hrůza do nebe volající. 

A já si říkám, že je to věc každé ženy... Některá si prožívá těhotenství od začátku do konce s nadšením, a další už se nemůže dočkat až to bude venku - z té první to nedělá dobrou matku a z té druhé zase špatnou - To se uvidí až časem.

+2/0
10.3.2013 20:33

M93i62c98h21a48l 12S57e22m97r41á76d 3702836297979

To je soda... vědci neustále naráží při výzkumech DNA a pokusech o klonování či pěstování orgánů na etické otázky... a toto společnost jako etické akceptuje? neuvěřitelné...

Nejsem v zásadě proti náhradní matce v případě, kdy že na prokazatelně dítě odnosit nemůže, několikrát potratila, nebo by těhotenství znamenalo velké riziko pro dítě či matku... ale tohle?

+7/0
10.3.2013 16:23

K48a71r62e94l 83Ž12a62l28o12u15d34e24k 1864134182150

A pak že muži myslí tím dole. ....

To mi řekněte, čí myslí tahle paní?

+8/−2
10.3.2013 16:08

L88u23c45i90e 49K96a14n80o87v10a 3450389878784

Myslí hlavou.... chladně, nemateřsky, vypočítavě - chce jen dítě, ne těhotenství a všechny ty pozitivní i negativní věci kolem. stejně tak by si mohla pořídit psa, se kterým by se mohla ukazovat, ale chce dítě.... no a nejspíš ho bude mít.

Je to smutné když žena nechce aby její dítě vyrostlo v ní... ale pokud bude alespoň trochu dobrou matkou.......   Myslím, že na světě jsou větší tragedie, než je tohle.

+3/−3
10.3.2013 16:23

H88e72l79e47n15a 98J68i16n70d61r41o43v96a 9152246872708

Myslím, že v dnešní době jsou tragédií spíše ženy, které nemyslí hlavou, prostě "chtějí mít miminko" (nebo "se to prostě stalo a na potrat nejdu to je vražda!!!"), že chlap dítě nechce nebo není schopný se postarat to je fuk, od toho je tady stát, pak tady bulej v televizi, že podpora přišla o týden později a ony si kvůli tomu musely vzít půjčku u Providentu aby měly na rohlíky.

Ale zkoumat před sexem jestli ten druhý chce děti, to je přeci trapně pragmatické a neromantické a znamená to že ho doopravdy nemilujete, protože pravá láska je slepá;-D a pokud počítáte, jestli ve třech vyjdete pouze z manželova příjmu + rodičovského příspěvku, tak jste prachsprosté zlatokopky.

+6/−8
10.3.2013 18:09

L19u88c36i86e 56K48a38n58o50v66a 3800169828654

chápu co chcete říct, ale nechápu co to má společného se ženou která chce dítě bez toho aby byla těhotná.

A k té tragédii.. no jestli považujete za tragédii ženské co si neumí spočítat kolik vydělají a kolik stojí dítě - tak to není ani tak tragédie jako hloupost.

Tragédie je když zemře dítě, když trpí, když nemá milující rodiče.... Tohle jsou tragédie a stav peněženky na to nemá až tak velký vliv.

+3/−1
10.3.2013 19:42

H33e40l32e25n60a 43J48i96n19d45r81o52v82a 9582156102978

To byla reakce na tu první větu, o vypočítavosti.

Jo, máte pravdu, jako "tragédie" by se měly označit spíš takovéhle věci... ty hloupé / citové ženy můžeme označit spíše jako "problém". Ano, ony představují problém dnešní doby, a ne ženy, které ještě před oplozením dumají nad tím, jestli jsou dnešní silikonová prsa natolik kvalitní, aby si mohly "dovolit" kojit.

+1/−2
10.3.2013 19:48

A66d10é39l36a 48B60a90l42c34a50r88o64v41á 4864104865940

Pokud by měla tahle herečka zdravotní obtíže, které y jí v jejím věku bránily dítě donosit, tak by to bylo pochopitelné, ale za daných okolností mi to přijde, jako by si šla miminko koupit hotové do obchodu. Když chce dítě a je zdravá, tak je nepochopitelné a odsouzeníhodné, že jen kvůli udržení figury podstoupí toto :(((

+11/−2
10.3.2013 16:03

J17a12n 73N88o62v53á31k 4216790895147

A komu tím prospějete? 8-o

+4/−1
10.3.2013 15:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.