Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jirešová kvůli střídavé péči neví, jestli její dcera chodí do školy

Sedmiletá dcera herečky Ivany Jirešové Sofie nastoupila v pondělí do druhé třídy. Její matka ale o ní nemá dosud žádné zprávy. Je to kvůli čtrnáctidenní střídavé péči, kterou má soudem nařízenou s jejím otcem Ondřejem Höppnerem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AnalyzaNow

Ženy a (exsoudružky) soudkyně vzdorují tlaku Západu

Za komunismu bylo de facto automatické, že rodič, který má 2 mléčné žlázy a orgán, jehož název v řečtině dal jméno HYSTÉRII, je "v zájmu dítěte" tím rodičem do jehož péče soudružka soudkyně dítě pošle (tím pádem, zase "v zájmu dítěte", matka dostane byt nebo dům, na který se, typicky, hlavně z domova vykonutý a od dítěte separovaný otec hlavně dřel). ...... Tyto masivně otce (a jejich děti a prarodiče z otcovy strany) DISKRIMUNUJÍCÍ praktiky exkomunistické justice (kterou, oproti exkomunistické exekutivě, tedy ministrům vlády ČSSR a exkomunistické legislativě, tedy poslancům FS ČSSR, naši politici, v čele s Klausem, DEFINITIVOU zakonzervovali a tak umožnili, aby po celá desetiletí i nyní ŠKODILA jak rozhodováním o lidských životech, tak ve věcěch hospodářského práva atd. ........ Díky tlaku z civilizovanějšího Západu ale tu a tam diskriminace otců slábne, stejně jako se postupně zmírňuje diskriminace mužů a zvýhodňování žen stran SJEDNOCENÍ důchodového věku. Proč se jim to nelíbí?

0/0
17.9.2012 21:12

AnalyzaNow

Obměňme soudce, skončeme s komunistickou justicí!

To, že 80 procent rozvodů navrhují ženy je obrazem skutečnosti, že vědí, že naše stále v nemalé míře exkomunistická (KSČ a režimem ČSSR jmenovaná) a oproti Západu, díky komunismu, skandálně, 3 až 4x více FEMINIZOVANÁ justice (celkově z neuvěřitelných 72%, v případě tzv. "opatrovnických senátů" sodu pak de facto ze 100) neboť dobře vědí, že exsoudružky soudkyně jim masivně nadržují. Když se ale, díky tlaku ze Západu DISKRIMINACE mužů a zvýhodňování žen začíná tu a tam bortit (viz. postupné sjednocení důchodového věku, atd.) nebo když se na rodiče při rozvodu začíná tu a tam hledět rovnoprávněji, ženy se drží komunistických praktik zuby nehty. Je tragedii, jak ekonomickou, tak lidsko§právní, že od Sametu naši politici, počínaje Klausem, který fundamentální význam justice a právního prostředí nechápe nebo chápat nechce, že justice - často nejdůležitější ze 3 státních mocí, dostala definitivu, zakonzervovala soudce, které si vybrala KSČ a režim ČSSR. Ven s nimi!

0/0
17.9.2012 21:01

JUDr.Lawyer II.

Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

Až na vzácné výjimky (leonita, její slova by se měla tesat do kamene) se zde zejména ženy předhánějí v těch nejotřepanějších a nejnablblejších předsudcích vůči střídavce. Osobní zkušenost nulová, něco málo znají z doslechu, pochopitelně vždy negativní případy. I kdybych neměl s rozvodem a ztrátou každodenního kontaktu s dítětem osobní zkušenost, i tak bych považoval za zrůdné bránit milujícímu rodiči o své dítě pečovat. Je to otřesná nespravedlnost jak z pohledu odstrčeného rodiče, tak (a to hlavně) z pohledu dítěte, které je ochuzeno o péči a projevovanou lásko nejbližší osoby. Ten kdo výše popsané odlučování přímo činí nebo takové chování písemně v diskuzi podporuje, je u mě necitlivá stvůra.

0/0
13.9.2012 17:06

leonita

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

Ó děkuji za uznání :-):-). Já bych ještě doplnila - pro ty, kdož tvrdí, jak střídavá péče je "pohodlná" pro rodiče (hlavní "argument"), jak tim rodiče myslí jenom na sebe a svoje práva a potřeby - nechť si zkusí představit, jaký to pro mámu (protože jak vidno ženy s tim mají největší problém) je, nebejt se svým dítětem pořád a jít do střídavky i přes to šílený stejskání, který následuje, přes ty předsudky, kterýma se to všude okolo jenom hemží - "co je to za mámu, že svoje dítě PŮJČUJE jeho otci tak ČASTO?!". Fakt si myslíte, že je někdo takovej masochista, aby to dělal "pro sebe"?! Ne, dělaj to pro svoje děti, proto, aby svý děti nepřipravily o tátu. Ale to uzurpující rodič, kterej právě myslí jen na sebe, nemůže nikdy pochopit.

0/0
13.9.2012 18:24

JUDr.Lawyer II.

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

bohužel ty předsudky mají i lidé, kteří o dětech po rozvodu/rozchodu rodičů rozhodují, tzn. sociálka i soudy.. vše vychází ze zažitého názoru, že jedině matka je tím vhodným rodičem, který svou výchovou a péčí dokáže děti zajistit.. jak liché je tohle mínění se snaží dětští psychiatři a naprosté špičky ve svém oboru dlouhodobě vyvrátit, jak je vidět, stále je to jako hrách na stěnu házet..

a podobné demagogické články utvrzují nepřemýšlející a sobecké osobyv názoru na to, že střídavka je od základu špatná věc, stačí jim na to přečíst nadpis.. jak se pak v diskuzi vyjímá třeba to vaše vyznání, že byste dala třeba 5 pokojíčků za hezký vztah s tátou - a takových je mnohem víc.. jen by mě zajímalo, co se honí v hlavě po přečtení takových věcí těm fanatickým bojovnicím proti střídavce

0/0
14.9.2012 8:08

AnalyzaNow

Tlak Západu se komunistům a ženám nelíbí?

Příliš mnohop žen by rádo do nekonečna pokračovalo v praktikách a totálním nadržování matkám naší - díky komunismu oproti Západu SKANDÁLNĚ, 3 až 4x více FEMINIZOVANÉ justici (celkově neuvěřitelných 72% soudců jsou ženy, v tzv. "opatrovnických senátech" soudů pak de facto 100%) Navíc jsou to stále hodně osoby, které tam za stranickou bspolehlivost (ne tedy logiické a nestranné uvažívaní nezávislého soudce) dala KSČ ba režim ČSSR. Tyto ženy v talárech soudkyň (spolu s pracovnicemi OPRDů) se, stejně jako evidentně stále nemalá část matek pohybují v PŘEKONANÝCH komunistických názorech, projevujících se "máma je máma" a automatickým dojmem, že rodič, který má 2 mléčné žlázy a orgán, jehož název v řečtině dal jméno HYSTÉRII, jsou pro svěření dítěte ´do péče lepší. A tak soudkyně masivně DIKRIMINUJÍ otce (a jejich děti, prarodiče dětí z otcovy strany) když v 91% rozvodů dávají dítě (tedy i byt atd.) matce. Není divu, že 80% rozvodů navrhují matky neb jim (hlavně exkom) soudkyně jdou na ruku.

0/0
17.9.2012 20:45

mystery

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

nemáte pravdu. Dnes i psychologové připouštějí, že střídavá péče pro tak malé dítě je obrovská psychická zátěž, díte má naprosto spletené hodnoty, pojmy - kde je doma atp. Něco jiného je to samozřejmě u starších dětí. Ať se Vám to líbí nebo ne, většina malých dětí chce usínat s mámou, chce být nemocná s mámou - tátu mají samozřejmě rády, ale máma je pro takové malé dítě máma. Na tom dítěti jasně poznáte co chce a nutit ho k něčemu je svinstvo.

+1/0
14.9.2012 17:47

Shikula

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

Psychologove rikaly ze neni dobre mluvit na deti nekolika jazyky, ze je to deformuje a nebudou znat svuj rodny jazyk a nebudou v zivote ukotveny.

Psychologove toho nakecaj...

0/0
14.9.2012 18:22

leonita

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

Malé děti ví a cítí mnohem líp než vy, kde to je "doma". Doma je tam, kde je mají rádi. Bez ohledu na adresu.

A "hodnoty"? Já jsem přesvědčená o tom, že dítě vyrůstající po boku dvou milujících rodičů (bez ohledu na to, zda žijou spolu nebo od sebe) má v budoucnu žebříček hodnot nastavenej tim nejlepším směrem. Pravdu máte v jednom - máma je máma. A táta je táta - kdo by to byl řekl.

Vaší poznámku o "nucení k něčemu" - jste tu asi špatně, my se tu bavíme o dětech, co si nechtějí vybírat mezi mámou a tátou a chtějí bejt s oběma, o dětech, jejichž rodiče i přes rozchod pro ně dělají to nejlepší, co můžou. Tim, že tu vytahujete případy nefungující střídavý péče (ano, ne všude funguje, to nikdo nepopírá), jenom dokazujete svou neznalost a - pokud jste četla celou diskusi a ani ťuk - i hloupost.

0/0
14.9.2012 21:23

Slaine55

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

Paní, bez táty chybí polovina výchovy. Nezlobte se na mne, ale je tomu tak. Jsame společnost složená ze dvou elementů a tím pádem dítě musí poznat oba. Pokud budete posilovat jenom vrchní polovinu těla, budete mít nohy jak špajdle a budete pro smích.

0/0
17.9.2012 17:02

mARKETAVIK

Re: Zdejší diskuze = přehlídka demagogie a neznalosti

Polovina výchovy nechybí. Všechna mláďata savců vychovávají matky. Výchova otcem je pouze kulturní tradice daná křesťanstvím, které usilovalo o jednotnou rodinu. Že děti preferují matky je normální a z hlavy jim to nevyžene nikdo žádným křikem na místních diskuzích.

0/0
18.9.2012 14:04

AnalyzaNow

Psychjologové nebo psycholožky?

Spojenectví pracovnic systému "ochrany dětí" plus soudkyň v naší - díky komunismu skandálně, oproti Západu 3 až 4x více FEMINIZOVANÉ justici (celkově z neuveřitelných 72% a v případě "opatrovnických senátů" soudů pak de facto ze 100%) a z komunismu přetrvávající názory, že "máma je máma" a že je tedy "v zájmu dítěte" aby (v 91% rozvodů) opatrovnictví (tedy i byt atd., na což TYPICKY hlavně otec dřel) dostala matka, se díky tlaku z civilizovaného Západu postupně BORTÍ a DISKRIMINACE otců a jejich dětí, prarodičů z otcovy strany, už tu a tam není - jako po minulá desetiletí automatická a otcové právem - v zájmu dětí a spravedlnosti - získávají více ODVAHY se se systémem utkat. To, že (hlavně ženy) psycholožky a bojovnice jako Vodičková z FOD (která schovávala a veřejně hájila ty Češky, které byly opakovaně soudy shledány coby ÚNOSKYNĚ dětí) stále bojují podle překonaného komunistického pravidla "máma je máma" (ikdyž se třeba, jako Yveta Bartošová opakovaně v opilosti dusí zvratky)

0/0
17.9.2012 20:53

AnalyzaNow

Souhlasím. KOMUNISTICKÉ návyky žen přetrvávají

Díky komunismu - který, oproti demokratickým zemím, , kde je justice, jedna ze 3 státních mocí 'exekutiva, legislativa, justice) nejednou tou nejdůležitější (i proto je Západ bohatý, neb má vymahatelnost práva a jak kapitál, tak lidé se tam cítí dobře) nepovažoval justici za podstatnou, spíše formalitu a PROTO jí - oproti Západu 3 až 4 x více máme FEMINIZOVANOU (celkově z neuvěřitelných 72%, v případě tzv. "opatrovnických senátů" soudů pak de facto ze 100%). A tak zatímco, navíc 23 let po Sametu, by třeba soudruh ministr z vlády ČSSR% byl jako ministr ve vládě dnešní ČR, členské země NATO a EU, ABSOLUTNĚ nepřijatelný, dtto exsoudružka poslankyně z FS ČSSR coby poslankyně PSP ČR, naši politici, počínaje Klausem (který justici opakovaně zesměšňuje a právní prostředí nebuduje) dali exkomunistkám v taláru soudkyň DEFINITIVU a ty rozhodují o našichj životech i o hospodářských kauzách. Požadujme OBMĚNU soudcovského stavu. Dinosauři z ČSSR musí pryč se soudcovských míst!

0/0
17.9.2012 20:35

fix

střídavá péče

Mám ve sportovním oddíle několik 12ti až 14ti letých slečen ve střídavé péči - společně a bez viditelných konfliktů dokážou o svou dceru pečovat jedni jediní z přibližně pěti dvojic. Ostatní si přes dítě řeší svoje bolístky, nejsou schopni se domluvit na alespoň přibližné výchově, co jeden zakáže, druhý just povolí (jeden týden chodí na tréninky sportovní holka v džínách, druhý týden zmalovaná fuchtle v mini, když vůbec přijde). Ne vždy je tím pečlivějším rodičem matka.

Takhle to dopadá, když si pleteme práva dítěte s právem na dítě...

+2/0
12.9.2012 11:20

chlupatá kráva

Re: střídavá péče

to jo, ale 12 a 14 let je něco jiného, než 6, 7...

0/0
12.9.2012 12:18

leonita

Re: střídavá péče

Jo. Zatimco kdyby holky žily jen s jednim z rodičů a s druhým se vídaly semo tamo, tak by k žádným výchovným rozporům nedocházelo, že? Rv Vzpamatujte se. Tohle všechno je chyba rodičů a né žádný střídavý péče. Kdyby byly v péči toho z rodičů, kterej jim dovolí chodit zmalovaný, tak byste řikal/a co? Hanil/a byste péči jednoho rodiče? Sakra vždyť všechno je přece o lidech, ať je jakýkoliv "nastavení".

+2/0
12.9.2012 20:04

JUDr.Lawyer II.

Re: střídavá péče

to jsou ale bláboly, co? k tomu co napsala leonita bych jen dodal, že rozdílný přístup k výchově dětí je přirozený i v úplných rodinách - tam by taky při nesouladu měl jeden z rodičů zmizet dítěti z očí, aby nebyly porušeny jeho práva (dítěte)??

nezbývá než si ťukat na hlavu, co z některých nanynek leze za perly 8-o

+2/0
13.9.2012 16:35

bellinoivo

nesnáším

tuhle dementní rádoby-herečku, měla by se zahrabat 100 metrů pod zem.

0/0
12.9.2012 9:08

chlupatá kráva

Re: nesnáším

velmi důležitá informace ;-D Rv

0/0
12.9.2012 12:18

Kovac10

Ale jinak je Ivanka

celkem k světu. Za hřích by rozhodně stála

0/0
11.9.2012 0:34

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Ale jinak je Ivanka

Ono těch hříchů je víc, tak nevím, který máš na mysli. Obžerství?

0/0
12.9.2012 9:15

mARKETAVIK

Střídavá péče je proti lidské přirozenosti

Já myslím, že střídavá péče je možná sice myšlena dobře, ale je naprosto nepřirozená. Mláďata všech savců a primátů včetně člověka vychovává matka. Každý módní trend, které se liší od chování, které vidíme v přírodě, narazí na to, že se jím nebudou řídit  děti samotné, které mají za miliony let biologicky zakódováno, že tíhnou k matce. Studiem miminek se prokázalo, že se otáčejí za ženským hlasem a smějí se víc na ženskou tvář, i když jsou vychovávaná bez matky. Je nějaký důvod, proč by měli děti vychovávat otcové, které k tomu příroda nevybavila? Se svými dětmi je spojuje cca 49% genů, tedy stejně jako oba prarodiče, dvě tety a strýcové, jinak nic, žádné společné tělo, porod, kojení apod. Střídavá péče je experiment, který má naše biologické naprogramování změnit. Možná... je to koneckonců výhodné pro oba rodiče. Bez odporu dětí to ale jistě nepůjde.

+1/0
10.9.2012 15:49

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Střídavá péče je proti lidské přirozenosti

Jednak to, co píšeš, se může týkat maximálně tak dětí předškolního věku. Za druhé dítě vyrůstající bez mužského vzoru nemá pro život kompletní výbavu (platí pochopitelně i naopak), což se v mnoha případech projeví jejich problémy s navazováním partnerských vztahů a s jejich zvládáním. A za třetí - střídavá péče je pravděpodobně nejlepším ze všech špatných řešení, které porozvodové uspořádání ohledně dětí nabízí. Za čtvrté - lidé, kterým jde opravdu o děti a jsou přinejmenším normální, se berou proto, že chtějí, znají se a jsou připraveni dělat kompromisy, pročež se nerozvádějí buď vůbec, nebo aspoň předtím, než je jejich dětem, dejme tomu, patnáct. Proti lidské přirozenosti je i monogamie, sex s nezletilými a spousta dalších věcí, které ovšem pokládáme za normální. Takže střídavá péče není dobrá, je jen nejlepší, co dnes existuje.

+4/0
12.9.2012 9:23

mARKETAVIK

Re: Střídavá péče je proti lidské přirozenosti

Nejlepší je to, co je přirozené, co vidíme v přírodě. V přírodě žádná střídavá péče neexistuje, je to módní novinka, kterou vymysleli lidé. Pokudstřídavku děti samy chtějí, proč ne. Pokud jim ji někdo vnucuje proti jejich vůli, je to týrání dítěte a jako týrání by mělo být i soudně stíháno. Ochrana dětí je prioritní, nikoli ochrana dospělých.

0/0
18.9.2012 14:14

007.hanka

Re: Střídavá péče je proti lidské přirozenosti

ač žena, považuju váš názor za mimořádně ubohý. Dokud budou na světě důry co se rozvedou protože " s tím jejím už to není ta opravdová láska", bude střídavá péče jedním z nejlepších řešení vzhledem k tomu že náš soudní systém má tendenci svěřovat děti spíše matkám bez ohledu na jejich chování. A to jestli někdo odnosí 9 měsíců břicho, případně i pár týdnů (aby se neřeklo) kojí, z něj ještě nedělá kvalitnějšího rodiče ;-€

+4/0
13.9.2012 11:43

mARKETAVIK

Re: Střídavá péče je proti lidské přirozenosti

Může vám připadat ubohý, ale to je tak všechno. Přírodu nepředěláte, i kdybyste mi nadávala celý týden. A hlavně - nepředěláte děti samotné, které preferují matky, protože tak byly naprogramované přírodou. Pokud chcete někomu nadávat, nadávajte Přírodě, která to takhle zařídila. Já jen říkám: "císař je nahý". Nemá cenu se přetvařovat a tvrdit, že ženy a muži jsou stejní. Nejsou. Příroda je nespravedlivá a střídavka na tom nic nezmění. Kvalitnější rodič nemusí každá matka nutně být, to netvrdím - ale dítě ji stejně bude preferovat, i kdyby jste se na hlavu stavěla.

0/0
18.9.2012 14:09

JUDr.Lawyer II.

Jirešová si nedá pokoj

Pokud vím, tak má od soudu nařízeno neposkytovat do médií žádné rozhovory týkající se uspořádání její dcery. Už se těším, až to paní soudkyni přestane bavit a malá půjde k tátovi na výlučnou péči a matku uvidí jednou za 14 dní na víkend. A jsem zvědav, jestli se tu budou i poté ohánět zastánkyně jednoho zázemí (např. zuzkadost) rádobyznaleckými pseudoargumenty o nutné stabilitě dítěte spočívající dle nich v pokojíčku 3x3 metry.

+5/0
10.9.2012 15:05

leonita

Re: Jirešová si nedá pokoj

R^

0/0
11.9.2012 12:54

leonita

Re: Jirešová si nedá pokoj

Jojo. Hlavně když si představim, jak tý malý bude, až si to za pár let tady vytáhne z archivu a dočte se a vyslechne si, co její matka vypouštěla do světa. Jenomže to by madam musela používat aspoň mozek (když už né srdce), aby jí tohle napadlo.

+2/0
11.9.2012 13:02

JUDr.Lawyer II.

Re: Jirešová si nedá pokoj

je to typická blbka.. ve střídavce vidí jenom způsob, jak se jí táta dítěte může mstít že s ním nezůstala.. ani v nejniternějším koutku své zvrácené duše si nepřipustí, že Hoppner svojí dceru miluje a přirozeně s ní chce být co nejvíc, úplně stejně jako to má ona..

0/0
13.9.2012 16:42

AnalyzaNow

Zase musím souhlasit

Smutné dědictví komunismu, včetně toho, že díky komunismu (který masivně zanedbálal justici, v demokracii nejednou nejdůležitější ze 3 státních mocí) a proto ji masivně, oproti Západu 3 až 4x vice (celkově ze 72 procent!!) obsazoval spolehlivýnmi ženami, jsou i představy exsoudružek v taláru naší (DEFINITIVOU) v komunismu zakonzervované justici a mnohých žen a matek, kdy 80 procent rozvodů podávají ženy, vědomy si toho, že soudkyně jim se vší pravděpodobností půjdou na ruku, kdy rodič se 2 mléčnými žlázami a orgánem, jehož název v řečtině dal jméno HYSTÉRII, má jaksi - i "v zájmu dítěte" automatické právo dostat dítě (a "v zájmu dítěte" i byt nebo dům, na který se typicky dřel hlavně z dpomova vykopnutý a od dítěte separovaný otec). .... A tak jakékoliv MALĚ krůčky k zrovnoprávnění otců (zohlednění skutečných zájmů dítěte, jak to zákon i mezinárodní závazky ČR vyžadují) budí jak u sodkyň, tak všech těch Vodičkových (FOD) a většiny matek emocemi nabitý odpor a hysterickou "argumentaci"

0/0
17.9.2012 21:34

AnalyzaNow

Matky se (vědomě) MSTÍ otcům

Skiutečností je, že 80 procent rozvodů navrhují ženy. Otázka: Začala Matka příroda před 30-40 lety (kdy začala exploze rozvodů mezi střední třídou díky zavedení "nepřekonatelných rozporů" coby postačujícího "důvodu" k rozvodu,k oproti předtím vyžadovaných a prokázaných důvodů jakými byly nevěra, násilí, alkoholismus, impotence) dělat POLOVINU lidstva, tedy muže, tak nekvalitní, že se s nimi "musí" toli žen rozvádět? Nebo je začaly jejich matky tak špatně vychovávat, že je jejich snachy "musí" vykopnout z domu? Odpověď je jasné: Ne. Žen jen využívají a zneužívají toho, že jim soukyně v drtivé většině a masivně jdou na ruku, nemají tedy návrhem na rozvod co ztratit. Naopak, majíc iluzi /živenou svými matkami a kamarádkami:?) že "si zaslouží lepšího" (tedy bohatšího atd.) partnera, že jsou (i po dětěch)¨stále sexy, atraktivní. Tedy rozvodem že mohou bezrizikově jen získat. To, že ač jim soudkyně nadržuje (v 91% dostanou dítě, byt) situace po rozvodu nevypadá růžově zjistí až později.

0/0
17.9.2012 21:47

AnalyzaNow

Souhlasím: Ženy to (stále) chtějí mít tak i tak

Díky komunismu oproti Západu skandálně FEMINIZOVANÁ justice (celkově ze 72%, v případě tzv. "opatrovnických senátů" soudu pak de facto ze 100% a díky skandální DEFINITIVĚ zakonzervovaní (KSČ a režimem ČSSR jmenovaní) soudci, tedy většinou soudkyně se stále, 23 let po Sametu, většinou řídí překonanou ideologií !máma je máma", ikdyž je to "máma" jako Zyveta Bartošová, kdy po léta odmítají nebohého Artura svěřit otci, ikdyž pracovnice OPDu v Uhříněvsi jsou nezl. dítětěm opakovaně informovány třeba i o tom, že "maminka se zase v opilosti dusila svými zvratky." Zde si Jirešová (ne neprávem, díky tomu jak ženy v taláru naší justice matkám nadržují, domnívá, že jí zase BETRESTNĚ projde i Vámi správně zmiňované nařízení soudu. Pro Jirešovou a stále nemálo žen a matek stále platí, že systém jim musí nadržovat, že kvůli "ženským a mateřským citům" se jim vše opakovaně promine. Že mohou mít rovnoprávnost a přitom mít nadále výhody (viz. jen postupné sjednocování důchodového věku, atd.)

0/0
17.9.2012 21:25

zluta-rozinka

střídavou péči

ať prosím hodnotí jen ten, kdo byl osobně zainteresován ;-€

+1/0
9.9.2012 19:12

spatřil jsem kometu

Re: střídavou péči

Ale lze mít svůj názor... nebo ne?

+1/0
9.9.2012 21:24

zuzkadost

Re: střídavou péči

prej ne ;-D

0/0
10.9.2012 9:37

Shikula

Re: střídavou péči

Kdyz do prispevku napisete dle meho nazoru, je to v poradku :D...

0/0
14.9.2012 17:34

leonita

Odpůrci střídavé péče - kdo to je?

Předpokládám, že otec, který má upřímný zájem pečovat o své dítě, to určitě není. Matka, která chápe důležitou roli otce v životě dítěte to taky nebude. Rodiče, kterým jde v první řadě o dobro dítěte, asi taky nebudou střídavou péči odmítat. Takže kdo to je? Z toho, co vím, čtu a vidím (samo nejen zde), to vychází na:

1/ matky, které si nedokážou připustit, že táta hraje v životě jejich dětí stejně důležitou roli jako ony;

2/ matky, které mají s otcem dítěte natolik špatnou zkušenost (alkoholik, surovec, sobec,..), že si nedovedou představit, že existují i "opravdoví" tátové;

3/ otcové, kteří se prostě a jednoduše odmítají o své dítě starat a neuvědomují si, že je děti potřebují;

4/ matky a otcové, kteří si neumí představit jaké to je (nemají vlastní zkušenost z dětství), když o ně jeden z rodičů nestojí, nestará se a vídají ho jen sporadicky.

+4/0
9.9.2012 13:38

leonita

Re: Odpůrci střídavé péče - kdo to je?

Pokud se někdo dobrovolně hlásí k některé z těchto skupin, potažmo důvodů, tak beru - pak neni prostor pro diskusi, protože člověku, který odmítá uznat, že dítě potřebuje tátu stejně jako mámu a je přesvědčen o vlastní a jedinečné důležitosti své role v životě dítěte, tomu nevysvětlíte nic.

Ale pokud mi chce někdo neustále tvrdit, že mu jde o dobro dítěte a přesto mu je schopen upírat právo na čas strávený s tátou i mámou - asi by se "hodila" osobní zkušenost a  vidělo by se.

+2/0
9.9.2012 13:42

antitotalitarista

Re: Odpůrci střídavé péče - kdo to je?

Velmi s Vámi souhlasím!

0/0
9.9.2012 17:46

petrph

Re: Odpůrci střídavé péče - kdo to je?

No odmítat by ji měli oba, matka i otec pokud tato střídavá péče není - a to říká přímo litera zákona, "v zájmu dítěte". Takže ne že si otec či matka dupnou a vymůžou si u soudu střídavou péči, ale napřed si opravdu zjistit, zda tato opravdu v zájmu dítěte je. Kupříkladu v tomto případě kdy matka ani neví zda dítě v době péče otce vůbec chodí do školy je už dost na hraně...

0/0
14.9.2012 14:36

Shikula

Re: Odpůrci střídavé péče - kdo to je?

Ne ze nevi, ale neveri, ze se o ni ten grobian dokaze poradne postarat a proto do sveta vytrubuje to co vytrubuje.

Neduvera, nutnost kontroly - nadvlady kazdeho momentu zivota ditete a mozna i vsech ostatnich blizkych.

Vlastni zkusenost: mame stridavou peci a skoro kazde rano a vecer (odpoledne nevim, to s nima nejsem) detem vola matka a porad s nima neco probira. Opravdu uz mam nekdy chut (hlavne kdyz uslisim vetu, jo, tatinek je doma a uz nam dal veceri) jim na dobu co jsou se mnou proste sebrat mobily a byl by klid.

0/0
14.9.2012 17:44

www.stridavka.cz

www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

Střídavá péče zachovává dětem oba rodiče způsobem, který je po rozchodu nejlepší možný. Je hloupé do ní rýt různými pseudoargumenty, které většinou nemají se střídavou péčí nic společného.

+2/0
8.9.2012 23:58

www.stridavka.cz

Re: www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

Například to, že Jirešová, údajně neví, jestli její dcera chodí do školy. To si samozřejmě může snadno ověřit. Kdyby dítě bylo ve výlučné péči otce, mohla by "řešit" problém stejný a nešlo by ho svádět na střídavou péči. Stejně i tehdy, kdyby v době zahájení školní docházky mělo dítě pouze "styk" s druhým rodičem... Zkrátka pokud se rodiče rozejdou, už těžko budou oba rodiče zároveň informovaní o všem a hned...

+3/0
9.9.2012 0:02

leonita

Re: www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

Pokud se rozejdou slušný lidi, pro který jsou zájmy dítěte na prvním místě a dokážou se "domluvit", tak ten první školní den půjdou s malou do školy oba dva bez ohledu na to, kde zrovna dítě spinká. Ale to je bohužel ideální stav, kterýho málokterá rozbitá rodina dosáhne... :-/

+2/0
9.9.2012 14:01

zuzkadost

Re: www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

dítě hlavně chce být s mámou i tátou ( tedy s oběma ) ne chvíli s mámou a jejím novým frajerem a tátou a s jeho novou frajerkou, víte?

+1/0
10.9.2012 9:36

www.stridavka.cz

Re: www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

Víme. Úplná rodina je samozřejmě nejlepší. Na druhém konci je život jen s jedním rodičem.

+2/0
10.9.2012 10:34

chlupatá kráva

Re: www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

hlavně že si tu děláte reklamu Rv

0/0
12.9.2012 12:20

leonita

Re: www.stridavka.cz - Děti potřebují mámu i tátu

No že jo. A proč se mluví třebas o léčení rakoviny a dávaj se ve známost různý léčebný metody, když většina lidí tu rakovinu ani nemá. Bóóóže...Rv

+1/0
13.9.2012 14:36

malej.draha

Hm...

A já kvůli střídavé péči nevím, kdo je Jirešová. :-P

0/0
8.9.2012 21:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.