Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Heidi Klumová už podala žádost o rozvod, děti chce mít u sebe

Před téměř třemi měsíci oznámili osmatřicetiletá Heidi Klumová a její o jedenáct let starší manžel Seal, že se rozcházejí. Teď se modelka rozhodla manželství ukončit oficiálně. V pátek v Los Angeles podala žádost o rozvod a jako důvod uvedla neslučitelnou rozdílnost povah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Magicmaster

Heidi KLUM

+6/0
8.4.2012 14:13

Dereck

Re: Heidi KLUM

"Jazykovědci tvrdí, že přechylování je v češtině přirozené. Jinak podle nich totiž není jasné, jestli jde o muže, nebo o ženu, a navíc jsou nepřechýlené podoby nepraktické při oslovování. Zmíněné příjmení Gross se u ženy totiž neskloňuje, zatímco u muže ano. Muselo by se tedy říct: Setkali jsme se s paní Gross a panem Grossem. „Přechylování je funkční a systémové. Je absurdní říkat: Mluvili jsme s paní Novák a panem Novákem. To nezní moc česky,“ tvrdí vedoucí oddělení jazykové kultury z Ústavu pro jazyk český Markéta Pravdová. Dalším z argumentů jazykovědců je chaos ve větách typu „Graf porazila Seleš“, protože není jasné, které jméno je v nich podmětem a které předmětem, jinými slovy, kdo koho vlastně porazil." A já s nimi souhlasím.

+5/0
8.4.2012 19:51

Magicmaster

Heidi KLUM

Boha

0/0
8.4.2012 14:13

dobrý táta

Já prostě furt

nějak nemám pochopení pro ty černobílý svazky.. Mladejch černo-bílejch je pár k vidění, ale fakt sem ještě neviděl takovýdle důchodce, co spolu zůstali celej život..

+5/0
8.4.2012 13:42

Tobinka2.0

Re: Já prostě furt

no, lidem s hodně kulturně vzdálených prostředí to málokdy vydrží obecně

stačí Pražačka a Moravák...

0/0
8.4.2012 16:49

garling

Re: heidi

No proč ne...třeba má i solidní péro ne?;-)

0/0
8.4.2012 18:27

garling

Re: heidi

já myslím že důkazů je na světě už dost..

0/0
8.4.2012 18:25

halaker

všimli jste si, že má Klum

oční asymetrii ...?

0/0
8.4.2012 13:30

Venus_7

Re: všimli jste si, že má Klum

jo.

0/0
8.4.2012 15:15

Snajper ze strakovky

Klasická ubohost....

"Kudy chodili, tudy o svém manželství básnili a nebáli se prozrazovat intimnější detaily" ;-D;-D;-D

0/0
8.4.2012 13:13

oldfashioned Kokodák v1

Olumideský a Klumskaja

;-D

0/0
8.4.2012 12:25

Mizerně placený daňový úředník

Re: konečně

Že by si konečně všimla, jakou má vlastně barvu ? ;-D

0/0
8.4.2012 12:55

Dereck

Patřičné?

http://goo.gl/Td0QL

+3/0
8.4.2012 10:44

Pikula

Rozdílnost povah

njn, nezapomeň pro lásku, na rasovou otázku:-P

+1/0
8.4.2012 10:41

osvobozeni

Co k tomu napsat...

Současný trend mnoha mladých žen je jít tvrdě za svým. Myslet v první řadě na sebe, na pohodlný život, případně na kariéru. To je zlá cesta a s přibývajícím věkem povede k zoufalé samotě. Ona ale orientace na úspěch a peníze, ani lásku nebo porozumění zkrátka nevykouzlí.

Nebo si slavná modelka myslí, že ji na stáří pomohou děti? Její děti, které vidí, jak maminka zametla s tatínkem? No to jistě.

Rozhodně nejsou všechny ženy stejné, ale pro ty, které se chovají jako morální špindíry, má dnes společnost slova pochopení a omluv.

Netuším čím to je, proč to je, ale je to tak.

+1/0
8.4.2012 10:40

zijutady

Re: Co k tomu napsat...

Oni si obecně nemají ženy a muži kolikrát co vyčítat. Viz. výměny starších manželek za mladší, milenky, nemanželské děti (manželkám za zády) atd. ;-)

+4/0
8.4.2012 10:56

síma25

Re: Co k tomu napsat...

Nemyslím si, že je pro ni kariéra na prvním místě, když má 4 děti a po rozvodu je chce mít u sebe. Vím o čem mluvím, jsem kariéristka, bezdětná, ambiciózní, v práci tvrdá, na podřízené přísná. Ale ona? Je v první řadě matka, stará se o čtyři malé děti, dovedete si vůbec představit, kolik je to práce a jak je to náročné? A povoláním je modelka. To snad ani není práce. Jaké v takovém oboru může mít ambice? Objevit se na titulce nějakého škváru?

A můžete mi říct, jak zametá se Sealem? Z článku jsem vyrozumněla, že se rozhodli rozvést, z čeho vyvozujete to zametání? A "morální špindíra"? Jen proto, že se rozvádí?Rv

+5/0
8.4.2012 11:35

kalifkaca

Re: Co k tomu napsat...

Být zaměstnaná matka v Čechách a exmanželka Seala v USA je malinko neporovnatelné. Ona finanční problém mít nebude.

Ale jinak s Vámi souhlasím, že nikdo nevíme, co v tom manželství nefungovalo a těžko tak můžeme jednoho či druhého odsuzovat.

+1/0
8.4.2012 11:44

Duke___Nukem

Re: Co k tomu napsat...

jeste ze nejsi moje nadrizena,nemela by si to jednoduche se mnou..;-)

0/0
8.4.2012 11:49

síma25

Re: Co k tomu napsat...

To nemůžeš vědět, mám k dispozici nejlepší motivační systém na světě: balíky a balíky prachů;-) Trochu jsem ten sebepopis zestručnila, snažila jsem se pánovi vysvětlit, jaký je rozdíl mezi ženou, která si jde jak on píše "tvrdě za svým a myslí v první řadě na sebe a svou kariéru", a Heidi, která je matka na plný úvazek. Trochu jsem to asi nadsadila, znáš mě. Myslím, že moji lidi se mají dobře, chci od nich výsledky a umím to ocenit. Dokud jsou dobré výsledky, nekoukám jim pod prsty, když si sami přijdou pro radu, pomůžu jak to jde, mají dost volnosti a nadstandardní výplaty. Nehraju si na nějakou hvězdu, spíš to beru tak, že jsem jedna z nich a všichni máme stejný cíl: ty balíky a balíky;-D

+1/0
8.4.2012 12:09

Duke___Nukem

Re: Co k tomu napsat...

:-P

0/0
8.4.2012 12:15

síma25

Re: Co k tomu napsat...

Co ten jazyk venku? Dal by sis balíček;-)?

0/0
8.4.2012 12:19

Drobeczech

Re: Co k tomu napsat...

Jako nevim co resite je jasny ze nejhezci holky chodi bud s tim nejsilnejsim a nebo nejbohatcim, jsou to proste geny. A kdyz chce zena vychovavat deti tak urcite chce muze kterej se umi postarat a uzivi dobre rodinu.

0/0
8.4.2012 12:33

LH_LH

Re: Co k tomu napsat...

Jak dlouho jste čekala na článek, pod kterým se můžete takhle pochlubit? Ještě, že ty anonymní internetové diskuze existují, že? A jen tak mimochodem, když už se chlubíte pohádkovými penězi a pozicí, kterou zastáváte, dávejte si pozor na pravopis. U jakékoli jiné reakce vem to čert. Ale ať si lůza nemyslí, že zbohatnou i negramotná ...... "Moji lidi", proboha ženská, jak Vám to může jít přes pusu (potažmo klávesnici)?

0/0
8.4.2012 18:40

síma25

Re: Co k tomu napsat...

Když už někoho chcete kritizovat za pravopis, co si takhle nejdřív zjistit, co to ten pravopis vlastně znamená;-)? "Moji lidi" je po pravopisné stránce zcela v pořádku. Provinila jsem se pouze proti spisovnosti, což v internetové diskuzi považuju za normální, stejně jako jsem například teď napsala "považuju" a ne "považuji". A pokud nevíte, co znamená slovo negramotný, raději ho nepoužívejte, nebudete pak vypadat jako hlupák.

Ostatní bez komentáře, pokud vy považujete ostatní spoludiskutující za lůzu a sdělení, že jsem mrcha za chlubení, asi nemáte jen problém s používáním slov, kterým nerozumíteRv

0/0
8.4.2012 22:49

Leopardo DiKardio....

Re: Co k tomu napsat...

To musíš být ale pěkná potvora, Símo. :-P:-)

0/0
8.4.2012 13:00

síma25

Re: Co k tomu napsat...

Na vyšších místech mám přezdívku "manipulativní mrcha" - vždycky pro svoje lidi dostanu to, co chci. Ale potvora mi taky lichotí;-)

0/0
8.4.2012 14:02

BettyMcDonald

Re: Co k tomu napsat...

Ve fázi zamilovanosti  si pořídím 4 děcka, no a teď je už nudnej/ nebo co jí provedl/, tak se rozvedu. Děcka to jistě pochopí, že maminka už není šťastná,  že maminka chce nové podněty.

 Podle mě- Když si s někým pořídím 4 děti, tak bych , pokud přijde krize, měla   zabojovat a snažit se to neřešit rozvodem!

+1/0
8.4.2012 13:03

faiva

Re: Co k tomu napsat...

Zabojovat........záleží, jestli to vůbec v tom konkrétním případě stojí za to. Přijde mi, že se pořád bezmyšlenkovitě přejímá jako fakt, že manželství a spolužití pod jednou střchou přinese vždy to nejlepší.

0/0
8.4.2012 14:11

síma25

Re: Co k tomu napsat...

A kde berete jistotu, že on přijde nudnej jí? Co když je to opačně? Co když se on tahá se štětkama a rodinu zanedbává? Jak jste přišla na to, že ona je ta, která "chce nové podněty"? Nesnáším tady to hledání viníka. To už se ani v našem právu nepoužívá a to už je co říct.

0/0
8.4.2012 14:24

faiva

Re: Co k tomu napsat...

Jj, a ještě by v tom případě ona byla ta špatná, že se chce rozvádět. (Beru to teď obecně, nevím, co bylo u Sealů). To je ale celkem jasné, že ten druhý, kt. například zahýbá, se rozvádět nepotřebuje, on je přece v pohodě. Ale špatný bude ten, co podá žádost. Zvrácené hodnocení. Nikdo nikdy neví, jakou psychickou nepohodu může někomu nespokojené soužití přinášet, i když to tak na první pohled nemusí vypadat, a k jakým problémům (psychickým, možná i zdravotním) to třeba v budoucnu může vést. Pokud někdo dojde k závěru, že pro něj bude lepší vztah ukončit, je to v pořádku stejně, jako když se někdo rozhodne, že v manželství radši zůstane. U každého vstupuje do hry spousta rozdílných proměnných. A manželství nění nějaká apriorní modla, podle jejíhož zachování by se snad mělo posuzovat vše ostatní.

0/0
8.4.2012 14:54

BettyMcDonald

Re: Co k tomu napsat...

Tak jsem si  o těch dvou našla více informací a Heidi se omlouvám- podle dostupných článků na netu je soužití se Sealem  velmi těžké. Jen nechápu, že na to přichází až poté, co s ním má 3 děti.

0/0
9.4.2012 10:29

faiva

Re: Co k tomu napsat...

Tak pravděpodobně se jeho komplikovanost časem zhoršila, mj. třeba i v souvislosti s příchodem dětí a tedy celkovou změnou a znáročněním vztahu. A naopak co třeba Heidi celkem v pohodě zvládala mladší a s jedním dítětem už ji teď nepřiměřeně vyčerpává. Takže vidím rozvod jako celkem přirozené a logické řešení situace v rámci duševní sebeobrany.

0/0
9.4.2012 11:53

LH_LH

Re: Co k tomu napsat...

Teda Vážený/Vážená, to snad ani nemůžete myslet vážně? Že Vy chcete jenom provokovat? Jaká morální špína? Za to, že se rozvádí? Hold člověk se během x let (a bohužel i v manželství) nějak vyvíjí, stává se z něj jiný člověk, tak se hold stane, že pak spolu manželé nemohou soužít už ani jako přátelé. A děti nejsou hloupí, tu stísněnou, nepříjemnou a dusnou atmosféru vnímají daleko intenzivněji. Podle mého, a suďte mě, kdo chce mít šťastné děti, musí myslet v první řadě na své vlastní štěstí. Osobně raději snesu v občance "rozvedená", než mít po svém boku alkoholika, despotu apod. (platí jak pro muže, tak ženy samozřejmě). Nebo skutečně myslíte, že se lidé rozvádí jen tak z rozmaru, aby se něco dělo?

0/0
8.4.2012 19:00

síma25

Re: Co k tomu napsat...

Teda vy někoho kritizujte za "pravopis". Hold a "děti nejsou hloupí"?

0/0
8.4.2012 22:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.