Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libor Bouček přijal výzvu posluchače: bude moderovat opilý

Moderátor rádia Evropa 2 Libor Bouček se nechal vyhecovat jedním z posluchačů, který ho v přímém přenosu nazval magorem a vyčetl mu jeho komentář o tom, jak alkohol může nebo nemůže ovlivnit úsudek jedince. Bouček se rozhodl mu dokázat, že i v opilosti dokáže vážit svá slova a po dohodě s vedením si v živém vysílání vyzkouší účinky alkoholu na své chování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Děda Lebeda

Výzva by byla, kdyby projednou moderoval střízlivý

0/0
9.3.2012 13:13

roedor

Podle jeho stylu moderování jsem myslela,

že že opilý pracuje normálně:-P

+1/0
7.3.2012 11:58

Mražená spermie

***

nevadí, že tím poruší Zákoník práce ?

0/0
7.3.2012 11:32

Salsa Verde

radio

To uz vazne nevedi, co v tom radiu kvakat ?

0/0
7.3.2012 11:14

e-jone

rozdíl je ..

i v opilosti, když se nechá stav "plout", bez pozadí v myšlení a v tom, když si celou dobu uvědomuji o co jde a co se pokusem sleduje, ovšem záleží na množství a rychlosti pití, pak se může závěr vymknout, ale to asi v plánu v rádiu nemají... i když si myslím, že Bouček je pako, tak tohle podlě mě vyhraje ..

0/0
7.3.2012 10:44

rydlo1

Poučení

Na každé etiketě by měla být velkým písmem věta: Jsi-li blb nepij, alkohol demaskuje.  Je to pravda, milionkrát dokázaná, milionkrát ověřovaná a stále platná. Z blbce udělá chlast ještě většího blbce, z agresivního člověka ještě většího agresora, z člověka pohodového vyrobí zpívající fontánu podivných legrací... a téměř každý nalitý člověk tančí - a většinou vemi zajímavě. Jsou mým oblíbem objektem pozorování... Ten experiment je zajímavý, jen škoda, že na jejich frekvenci nepřeladím, jsem konzerva. Třeba se to tu pak dočtu...

+3/0
7.3.2012 8:20

rydlo1

Re: Poučení

Tak dnes čtu ja se moderuje s 12ti panáky v hlavě, musel to být mazec. Ale  tuhle přijel soused autem domů, bravurdně na první pokus zaparkoval mezi ostatní auta a pak usnul na rohožce před bytem. Unavilo ho hledání klíčové dírky, byl zlitý jako bomba a jel z hospody za rohem - asi dvacet metrů, což také nechápu.

0/0
12.3.2012 10:05

kris8

souhlas

člověk v opilosti řekne to co si za střízliva myslí ;-)

+1/0
7.3.2012 7:40

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: souhlas

Protože alkohol reálnoě existující osobnost mění, nikoli odhaluje tu pravou. Racionální složka mizí a ničím neblokovaná nastupuje složka podprahová, iracionální. V rámci toho pak z člověka mohou padat i nesmysly, které by řeklo tak čtyřleté dítě, které ještě racionální složku osobnosti vytvořenu vůbec nemá. Ale na tohle téma asi nemá smysl se bavit dál.

0/0
7.3.2012 10:20

tajny agent

To je zajimava diskuse ...

na sobe, jako krestanovi, jsem si vsiml, ze moji moralku alkohol absolutne neovlivnuje a ucinkem toho nejzazsiho piti je pouze ovlivneni motorickych funkci a pripadne pozvraceni se.:-)Abych si nim uvolnil mravy, tak to teda ne. Vsiml jsem si ale, ze lide s nepevnymi nazory - telesni jsou nim logicky ovlivneni i co do moralky. Holt lide duchovni versus lide telesni. Tak bych to nejak videl.

+1/0
7.3.2012 4:12

Kane v1.2

Re: To je zajimava diskuse ...

Jasně....a teď tu o pohádku o Karkulce :-)

0/0
7.3.2012 12:11

tajny agent

Re: To je zajimava diskuse ...

Dalsim prikladem muze byt napr. srovnani se slovenskyma kolegama jak jsem si v mladi vsiml, ze cesi i v te nejhrubsi opilosti si snad vetsinou zapamatovali na cem jsme se domluvili a na jejich chovani vetsinou nemela i ta nejhrubsi opilost zdaleka stejny vliv jako na slovaky co se tzv. spili do nemoty, ze pak opradu nevedeli co delaji. Asi nejaka osobni, citova nevyrovnanost spojena s nazorovou nepevnosti ... osobnostni nezralost nebo tak neco.

0/0
7.3.2012 19:01

Svazak verze X

Re: To je zajimava diskuse ...

jak si flandaci dokazuji svoji vyjimecnost tak je cas zbystrit a pokud mozno okamzite zakrocit...

0/0
7.3.2012 13:22

tajny agent

Re: To je zajimava diskuse ...

:-) sve krestanstvi jsem pouze udl jako priklad pevneho presvedceni, na ktere piti nema vliv. Pevne presvedceni muze mit i samizrejme nekrestan ... ooo jak jste hned vyskocil, ze bych trefil nepevnaka co po par panacich udela z baraku kulnicku?

0/0
7.3.2012 18:51

John Nash

Vedecky popijim taky

Co bych pro ni taky neudelal, ze? :-)

0/0
6.3.2012 22:01

Snajper ze strakovky

Evropa2 už neví jak na sebe upozornit..

Začalo to tehdy trapným a opilým Marešem, který ze sebe udělal hlupáka. Chápu že Mareš je pomalu připraven na přestup do životní fáze jménem "podzim života", každopádně to bylo ubohé. Pokud jde o Boučka, mám jej raději než Mareše a uslintaného Hezuckého, ale jestli tímhle E2 musí na sebe stahovat pozornost aby jimna web s reklamou lezlo více lidí, a více lidí poslouchalo tyhle pseudo-moderátory, tak jen houšť.... Rv (blející smajlík)

+1/0
6.3.2012 20:44

Muf007

Re: Evropa2 už neví jak na sebe upozornit..

souhlas, když už nejde svlíknout nebo vysmažit Leoška, tak si dá Bouček kořaličku. :-/ No, však nám tady napíšou jak to dopadlo. Poslouchat opilecké žvatlání fakt nemusím. Tedy ani za střízliva E2.

0/0
7.3.2012 10:04

chobot1976

Bouček

a přitom stačilo napsat, že mu prostě chutná...

a musí lejt i v rádiu...

0/0
6.3.2012 19:27

Zoro.Vomáčka

...sem nadsenej z naroku naroda na svy bavice a moderatory..

X...búček, zpivajici švadlena, partyška, depostelka, fialka s vořechem, rosnice, atd atd,atd...

X...na druhy strane, vo cem by psalo revy...

X...a na co by klikali vomackove....

+1/0
6.3.2012 18:51

Robinfalsa

Tohle je dnešní úroveň E2?

Já už díky Boučkovi E2 neladím, jen se občas na iDnesu přesvědčím, že dobře dělám. Mám pocit, že tam smí vysílat jenom lidé, co mají IQ tykve. Kde je stará dobrá E2, která tyhle trapárny neměla zapotřebí? Vysílá tam parta lidí, kteří si zapnou mikrofon, chrlí ze sebe nějaké myšlenky a všechny kolem sebe přesvědčují, že jsou nejchytřejší a mají vždycky pravdu. Copak o tohle dneska někdo stojí? Je mi z toho smutno. Měl jsem kdysi E2 rád. :-/

0/0
6.3.2012 18:47

Snajper ze strakovky

Re: Tohle je dnešní úroveň E2?

Bouček je myslím ještě v pohodě, zná význam cizích slov - narozdíl od Mareše, který používá cizí slova a nezná jejich význam a smysl.. Já přestal E2 poslouchat od doby, co Mareš přišel ožralej, do té doby jsem E2 poslouchal denně. Stará dobrá E2 už nebude, dokud tam budou takový lupy, jako je Mareš se svým Hezuckým...

0/0
6.3.2012 20:47

Mychal.B.

Boučku, nech na hlavě

Ty se svým šťastným manželstvím s tou Slovenou jaksi nejsi s to komentovat lidské vztahy. Mám-li se vyjádřit slušně :-P

0/0
6.3.2012 18:15

wiliz II

Re: Boučku, nech na hlavě

Stále panic co?8-o

+1/0
6.3.2012 18:30

Mychal.B.

Re: Boučku, nech na hlavě

Gdo? 8-o

0/0
6.3.2012 18:36

Mychal.B.

Výjimečně

;-D;-D

0/0
6.3.2012 18:11

chachris

Proč ne ...

5 piv, 8 panáků a litr vína ... 8-o

0/0
6.3.2012 17:56

wiliz II

Re: Proč ne ...

Nač tak skromně, Chrisi ... :-P

0/0
6.3.2012 18:30

chachris

Re: Proč ne ...

Tak 8 piv, litr panáků a 5 vín ... ;-)

+1/0
6.3.2012 18:33

Balvann

misto doktora

By si mel vzit sparing partnera:-)

0/0
6.3.2012 17:32

PaulMA

5 panáku?

Z pěti panáku mám být vožralej??8-o...to by bylo sakra levný!

+2/0
6.3.2012 16:58

Danny_Kay

Mam stejny nazor jako Boucek...

...kdo se v opilosti chova jako prase je v realu proste jen maskovane prase...

+7/0
6.3.2012 16:57

iFos.cz

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

R^ Moc pěkně řečeno :-)

0/0
6.3.2012 17:01

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

Ježiš... to tedy opravdu není ani úsměvné.

0/0
6.3.2012 17:03

iFos.cz

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

Za to je to velice trefné ...

0/0
6.3.2012 17:05

Urvisu

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

Je to špatně.

0/0
6.3.2012 17:10

iFos.cz

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

Je to správně.

0/0
6.3.2012 17:15

Danny_Kay

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

nikdy jsem nepochopil ty lidi, co se po par panacich zacnou chovat jako dementi. Muze se mi stat, ze odpadnu fyzicky...budu nesrozumitelne mumlat, neudrzim se na nohach, pobliju se...to se klidne muze stat, ale urcite vim,ze opily nepujdu vykrast banku, nikoho neznasilnim a nebudu rozbijet vylohy...Proste zustanu clovekem...

+8/0
6.3.2012 17:23

TristanTzara

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

R^

0/0
6.3.2012 17:57

iFos.cz

Re: Mam stejny nazor jako Boucek...

Je to tak R^

0/0
6.3.2012 17:59

romsky aktivista

par panaku

to je kolik? 2-3-4? Pokud nekdo rekl takovou kravinu po 4 panacich, tak je to jelito, co neumi chlastat. Po litru vodky, dejme tomu, ale par panaku tohle tezko zaridi

0/0
6.3.2012 16:50

Urvisu

Re: par panaku

S dvaceti panákama to přeháníš, ale těch plus mínus deset na průser je OK. Můj názor, respektuju i tvůj názor, protože záleží - jak pronesl právě náš vrchní - že záleží na tom, v jakem stádiu alkoholismu se nacházíš, někomu skutečně stačí pár piv - a hotovo.

0/0
6.3.2012 17:03

romsky aktivista

Re: par panaku

jj, nicmene i tech 10 panaku neni prece par. To neni par pred praci a hura na to ;-D

0/0
6.3.2012 18:17

wiliz II

A přitom stačilo napsat ...

že Pavel z Liberce je trotl :-P

+5/0
6.3.2012 16:38

sandvinik

pouze ožralej a malý dítě

mluví pravdu

+1/0
6.3.2012 16:30

Urvisu

Re: pouze ožralej a malý dítě

Nesmysl, viz níže.

+2/0
6.3.2012 16:32

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: pouze ožralej a malý dítě

Ožralý a malé dítě jen namají přirozené zábrany, takže plácnou každou hovadinu, kterou jim slina na jazyk přinese, protože racionální složka osobnosti je buď zcela utlumena, nebo ještě není vyvinuta. Mezi šplechty opilce je možné najít i pravdu, v tom smyslu, že plácne i některé pravdivé a objektivně existující skutečnosti, jejichž vyjádření by mu normálně fungující rozum, v 99% správně a důvodně, zakázal. Tak nějak si to představuji já, ale školy na to nemám.

+1/0
6.3.2012 16:38

mk_kossak

Re: pouze ožralej a malý dítě

Naprosto souhlasim takhle nejak to vidim i ja. Pravdu jsem takhle zazil jenom u zenskych a kdo vi jestli to nehraly a potom snad u nekoho kdo ma maly sebevedomi a za strizliva nikomu nic nepovi.

0/0
6.3.2012 17:49

hilsner_urquell

Hm

podle mě si ožralej člověk nevymejšlí. Říká to, co si opravdu myslí, i když třeba přehnaným způsobem. Těžko by chlast sám o sobě způsobil, aby někdo tvrdil opak toho, co za střízliva a přitom by to nebyla pravda... na druhou stranu jenom jedna věc může bejt v rádiu horší než Bouček - a to ožralej Bouček...

+3/0
6.3.2012 15:51

Urvisu

Re: Hm

Nesouhlasím. V opilosti se ti změní osobnost a mluví z tebe NĚKDO JINÝ. Takhle je to správně.

+1/0
6.3.2012 16:31

iFos.cz

Re: Hm

Ale prdlajs - v opilosti se pozná jaký kdo je doopravdy bez přetvářky a lží. Pokud si to nedokážete přiznat, lžete dokonce i sám sobě ...

+1/0
6.3.2012 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.