- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
gigantické retuš předvolebních kandidátů. Charakteristik, úspěchů a osobních vlastností...
Vždyť na té druhé fotce žádné vady nemá, tak co proboha potřebovali odstranit? Po retuši vypadá jak vosková figurína, ani si není podobná, ale hlavně že u krásné jednačtyřicetileté ženské není vidět ani pidivrásečka!
Dokud jsem si nepřečetla popisek, tak jsem vůbec netušila, kdo je na té reklamní fotce. Chvíli jsem dokonce měla pocit, že je to lady Catherine. A ona je to Rachel. To už je trochu moc velká retuše, když ta osoba ani není k poznání. Nedivím se, že to zakázali. Co kdyby si někdo myslel, že jejich budoucí královna dělá reklamu na kosmetiku :-)
Taky tak. Říkala jsem si, kdo to vlastně na té fotce má být.
Loreal proste lze, takto nebudete vypadat diky jejich vyrobkum, ale diky fotosopovani. Navic je ta pani tak vyretusovana, ze ji neni poznat.
to bude tak jak tak, protože to vyvolává pocit, že RW je krásná díky jejich přípravkům. Kdyby to byla pravda, tak by majitelka L´Oreal nevypadala takhle:
A není to jedno. Když se neretušuje, tak to samé dokáže šikovná maskérka a dobrý fotograf.
Sice je to dražší metoda dobrého výsledku, ale taky funguje.
Uvědomujete si, že fotografie se retušují už dob jejich počátků? Jestli máte někdo doma krásné rodinné fotografie či portréty, focené před válkou v nějakém ateliéru, tak si buďte na 99,9% jisti, že ty fotografie jsou retušované. Jsou retušovány nechtěné lesky v očích, výrazné pleťové vady i vady materiálu. Zakazovat retuš ve fotografii je jako zakázat fotografii samotnou
Retuš jako taková je v pořádku. Ovšem pokud funguje jako klamavá reklama, už to moc v pořádku není.
Nehledě na to, že pak spousta nevyrovnaných pipek ty retuše bere jako realitu a následky jsou - anorexie a botox ve dvaceti letech.
tam ženy šílet nemusej, že nejsou jak z reklamy-prostě si koupěj nalepovací řasy u pleti to tak snadno nejde
mimochodem zakázali i reklamy na zázračne zdravá cukrlata a čokoládky které mají v každém kousku sklenici mléka. Bonbonky co nahradí vašemu dítěti ovoce. A proč? Protože jsou lživé a klamavé.
Prostě mají mozek a nebojí se ho použít. Dítě totiž těžko pochopí, že to co bylo v televizi a říkali to dospělí z vědeckého institutu o zdravosti těch dobrot. je lež, vždyť i kamarádi ve škole si to nosí ke svačině.
Reklama je jen Goebbelsovské vymývání mozku. U nás to zakázat ovšem nesmíme, lobby je silná a odvaha politiků nulová a kapsy bezedné.
...když jsi byl malý, tak jsi taky věřil na čerta a ježíška, protože ti to dospělí řekli. To by se mělo taky zakázat? Když někdo dospělý, který je schopen posoudit realitu vzhledem ke svému věku, věří v boha, tak to by se taky mělo zakázat?