Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modelka Ambrosio držela před show přísnou dietu, přestože byla těhotná

Třicetiletá modelka Alessandra Ambrosio čeká druhé dítě. Andílek Victoria´s Secret je prý v pátém měsíci. Ještě na začátku těhotenství předváděla spodní prádlo luxusní značky a před přehlídkou držela drastickou dietu, stejně jako její kolegyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stix.99

nechápu

Jsem asi úplnej de*ent, ale držet v těhotenství dietu mi přijde jako nejblbější možnej nápad. Navíc když na ty modelky koukam, jak jsou kost a kůže... prostě nemám takovou fantazii, abych mohl říct, že na ulici nechodí hezčí holky :-)

+1/0
19.1.2012 9:26

mikril

Re: nechápu

no navíc mi přijde, že jí trochu sjíždí oči. A že na ulici potkáváme hezčí holky je holý fakt, na druhou stranu, každé té holce z ulici by něco asi chybělo na předvádění na mole, ať už výška, váha nebo jen odvaha/nátura vyjít před lidi oblečená/neoblečená.

0/0
19.1.2012 9:48

stix.99

Re: nechápu

To máš asi pravdu, jsou to dva rozdílné světy.

0/0
19.1.2012 11:44

Petosh

Nic moc

Drzet dietu pri tehotenstvi, to opravdu neni nic moc.

Na druhou stranu je ale jedna vec co napisou novinari, no a pak realita. Ta se vetsinou dost lisi. Takze pokud je v nadpisu psana drasticka dieta, a v textu se dozvim, ze vynechala sladkosti a cukr. Pokud na cteni bulvaru nemate nervy, tak to proste nedelejte.

A jen technicka - tezka telesna namaha a hlad, to je jiste neco, co by v tehotenstvi byt nemelo. A pokud to nekdo podstoupi dobrovolne, je to radeji na "no comment". Na druhou stranu jeste pred par sty lety to bylo uplne normalni, a to nemluvim o dobe pred par tisici az desetitisici lety...

0/0
19.1.2012 9:03

Zakov

At o ty dukaty prijdu

Dneska uz jsem jich jinde vyhodil 1000. Madam ma v hlave nasrano!

+5/0
18.1.2012 23:02

Leopardo di Kardio po 1. nitráku

Re: At o ty dukaty prijdu

O tom žádná. A to jsem o5 četl jen diskuzi.

0/0
19.1.2012 0:22

Glock Mark XXIV

Re: At o ty dukaty prijdu

Madam? Oteklý klacík.

0/0
19.1.2012 7:25

Deka de Ntni

...

"Když jsem si uvědomila, že jsem těhotná, pomyslela jsem si: 'Bože můj, nebudu moct být na show'," tak toto se snad ani neda slusne okomentovat, jasna dukatova past. Blijak...

+2/0
18.1.2012 21:10

Mo_Berg

Re: ...

Přesně toho jsem sem chtěl vložit. Takovouhle mít doma... tak mě vezou brzy nohama napřed.

0/0
18.1.2012 22:39

qawadar

Re: ...

Co jako? Dite muz zhatit plany mnoha lidem, vsak ne kazdy z toho ma radost, proc asi chodi tolik holek na potraty. A to nemluvim o muzich, ti jsou z toho vetsinou uplne ne vetvi, zvlast kdyz nejsou zenati.

+1/0
19.1.2012 4:00

AlBunda

Re: ...

Dítě hatí plány,jo?Dej ho k souduRv

0/0
20.1.2012 1:20

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ...

...nebo když jsou ženatí...

0/0
20.1.2012 7:00

KOMON

Zavřít !to je ohrožování života

výchovy,navádění k sebepoškozování anorexií či bulimií,měli by to řešit,tohle je humus,navíc medializovaný a mladý p**ky sou tím pěkně ovlivňovaný...zlatá Agáta proti tomuhle....

+1/0
18.1.2012 21:10

Za pět minut dvanáct

Re: Zavřít !to je ohrožování života

Agáta se tím inspiruje, neboj:-P

0/0
18.1.2012 23:08

KarelV

Hubená matka

= tlusté dítě ... To mu posílá do vínku pěkný present! ;-€

0/0
18.1.2012 19:46

Carpe.Noctem

To je ale pipka

"Vždycky jsem chtěla velkou rodinu a určitě jsem plánovala

mít ještě dítě. Když jsem zjistila, že jsem těhotná, měla jsem velkou

radost."

"Když jsem si uvědomila, že jsem těhotná, pomyslela jsem si: 'Bože můj, nebudu moct být na show.' "

+5/0
18.1.2012 18:23

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: To je ale pipka

;-D

0/0
18.1.2012 18:47

Big-M

Re: To je ale pipka

jj, pipka slabé slovo

0/0
18.1.2012 19:16

Carpe.Noctem

Re: To je ale pipka

Silnější jsem se bála použít. Nechtělo se mi kvůli takové hlupačce (opět opatrný výraz) přijít o dukáty ;-D

0/0
18.1.2012 20:42

KOMON

zkuste "kráča" !

já myslím ,že to je dokonalý výraz,pro cenzora bez významu a chytří si domyslí,které dvě nadávky nejhrubšího zrna to tak pěkně kombinuje;-D

0/0
18.1.2012 21:12

Carpe.Noctem

Re: zkuste

R^;-D;-)

0/0
18.1.2012 21:23

monika.tdm

chjo

No když chce mít doma retarda, tak ať ho má, co by za dítě dali lidi, kteří jej nemůžou mít!! Je blbá jak troky.Rv

0/0
18.1.2012 17:53

BlkRider

Drsna dieta?

"Na deset dní jsem vynechala veškeré sladkosti a cukr"

Tak verim, ze pro spoustu obeznich cesek je takova dieta skutecne extremne drsna :DDDD

+11/0
18.1.2012 17:09

halagajda

Re: Drsna dieta?

R^;-)

0/0
18.1.2012 17:12

kacinecka

Re: Drsna dieta?

Tady asi nejde o vynechání cukrů, ale o cvičení, který může v prvním trimestru způsobit celkem potíže ;-)

+2/0
18.1.2012 17:22

halagajda

Re: Drsna dieta?

To slovo "drsne" v zahranicnim tisku nebylo, a pokud cvicite stale, zadnou velkou ujmu to nezpusobi- jsem jista ze to jeji trener prizpusobil jejimu stavu;-)

+2/0
18.1.2012 17:37

christi

Re: Drsna dieta?

Rikal kdo, ze cviceni vam zpusobi potize? Muj lekar napriklad cviceni v tehotenstvi doporucuje, zvlast pokud nejsou zadne problemy, coz se u ni asi nepredpoklada, ze by mela zdravotni problemy. To ze pisalci napsali, ze extremne cvicila jeste neznamena, ze to cviceni bylo extremni, navic co to je extremne cvicit?

+1/0
18.1.2012 17:39

Peťulák2

Re: Drsna dieta?

Ano, spousta ženských v prvním trimestru ani neví, že jsou těhotné, a dělají to, co vždycky. A přece se jim drasticky postižené děti nerodí. Deset dní cvičila, to je v druhým měsíci přímo horor.

+1/0
18.1.2012 19:05

Nikol83

Re: Drsna dieta?

Achjo, cvičení v těhotenství je naopak prospěšné. Lepší, než si kecnout s čokoládou a s chipsy k TV s tím, že "jsem těhotná a nesmím nic dělat" a pak se některé ženy diví, že v těhotenství přiberou leckdy až 20 kg 8-o. Pokud se těhotné ženy zaměří na cvičení typu pilates, jógu, plavání nebo procházky apod., tak není co řešit. Jasně, vynechají se určité cviky, kde se posiluje na břicho a kde jsou výskoky, ale to je snad jasné...

+2/0
18.1.2012 21:40

Ubaram

Re: Drsna dieta?

No ona je otázka jak to bylo myšleno, vynechat "sladkosti a cukr" může znamenat pro někoho vynechat všechno cukroví a nejíst dorty, u někoho jiného to znamená zredukovat jídelníček na zelí a vodu (a pár dní předem zrušit i tu vodu)

+2/0
18.1.2012 17:41

Peťulák2

Re: Drsna dieta?

A co je špatnýho na zelí a vodě? (Když teda zelí vezmu obecně jako zeleninu.) Za deset dní na vodě a zelenině ještě nikdo neumřel, max. si pročistil tělo.

+1/0
18.1.2012 19:06

KOMON

Re: Drsna dieta?

jasně,zvlášť těhotné ;-D

Vy budete mít podobné IQ jako dotyčná

+2/0
18.1.2012 21:13

Peťulák2

Re: Drsna dieta?

Kruci tak čím se denně běžně cpete, že vám zelenina deset dní přijde takovej problém? Kdybych vzala totální půst, tak spousta netěhotných ho umí držet týden i 14 dní, protože jste-li zvyklý, tělo to vydrží, a naopak vám ješě poděkuje. Plus nevím, kde ona bydlí, ale stačí, aby se zdržovala v teplém prostředí u moře a tělo opravdu o moc víc než tu zeleninu vyžadovat nebude.

Nicméně tam byla řeč o vynechání sladkého. Ale nadávat a myslet, jakej jsem machr, když si dám svíčkovou se šesti, to umí kde kdo. Holt ona tohle nejí.

+1/0
19.1.2012 11:03

KOMON

Re: Drsna dieta?

Já reaguju na Vaše " co je špatného na zelí a vodě" a nevím,že by slečna byla zvyklá na půsty?modelka?možná spíš na koks né? ;-D

jo mimochodem,sem vegetarián ,ale zelí nežeru

no nevím co dodat,Vaše příspěvky potvrzují mou doměnku o výši Vašeho IQ ;-D:-)

+1/0
19.1.2012 12:08

zlatoluna

Re: Drsna dieta?

Taky jsem si rikala ze to je vylozene drsna dieta, bez cukru. Ale je pravda, ze vaha ji asi spadla a v tehotenstvi se redukcni diety maji drzet pouze pod dohledem lekare. Normalne neni problem i pro tehotnou jit dolu i vic nez par kilo (kdyz se dostavi ranne celodenni nevolnosti, na priklad), ale ona urcite nemela BMI v normalni ani pred tim a pak uz kde nic neni ani buh nebere, natoz mimco. Takze porad jeste nezodpovedne chovani.

+1/0
18.1.2012 18:38

vlahos_rosret

Ty to fakt nemaji

v hlave v poradku. Ochranci prav ditete jsou kde?

0/0
18.1.2012 16:57

ten, co prodělal všechny dukáty

absence

mozku?

+5/0
18.1.2012 16:50

Leopardo di Kardio po 1. nitráku

Re: absence

Nepovedená liposukce. :-P

0/0
19.1.2012 0:27

PosledníMohykánStáleŽivý

Napsal bych svůj názor, o který iDnes velmi stojí.

Ani žádný peprnější výraz bych nepřipojil. Ovšem dalších sto bludišťáků si již nechat sebrat nechci

+1/0
18.1.2012 16:42

sluni-sluni

Re: Napsal bych svůj názor, o který iDnes velmi stojí.

copak ? okraden diskuzi o vanďáku ? ;-D

0/0
18.1.2012 18:42

KOMON

Re: Napsal bych svůj názor, o který iDnes velmi stojí.

doporučuji výraz kráča,je legální neznamené nic,ale je krásnou kombinací jednoho savce a jednoho orgánu;-D

0/0
18.1.2012 21:15

Oleg Masopust

!

Doma bych to nechtěl...

+3/0
18.1.2012 16:39

Leopardo di Kardio po 1. nitráku

Re: !

S funkčním mozkem by to šlo. :-P

0/0
19.1.2012 0:20

marantha

paradni maminka

holky jsou dost chytry R^;-D

0/0
18.1.2012 16:36

Andrea Šretrová

...

Ano, zalezi ji jen na rodine a byla stastna, kdyz zjistila, ze je tehotna, ale prvni, co ji napadlo, bylo, ze nebude moct byt na show :-/

+1/0
18.1.2012 16:34

Peťulák2

Re: ...

Áno, protože to řekla do televize, tak to musí být pravda.

Nicméně taky bych si jako první po tomhle zjištění v hlavě projela, co už nebudu moct dělat, jak jsem na tom s penězma, co si můžu dovolit, kde budu muset trochu zatnout zuby a mimčo nemimčo ještě zabrat. Pokud jí ta přehlídka zajistila živobytí na rok nebo i víc, tak ji naprosto chápu.

+2/0
18.1.2012 19:09

kackapohodarka

Re: ...

to si delate prcu, ze jo...to si jako myslite, ze zije z ruky do huby a ze nedostane dalsi tisice dolaru za to, ze je tehotna a muze predvadet pro tehule, nebo se vyfotit naha s briskem a tak dale a tak dale.

0/0
18.1.2012 20:56

Peťulák2

Re: ...

Upřímně - co my víme o tom, za jaké peníze denně žije? Co si musí koupit, aby mohla být na tom pomyslném vrcholu a právě vydělávat ty desetitisíce? Nebo co když nebude moct/nebude chtít fotit těhotná? Jako cokoli. Co je na tom špatného, že myslí na zajištění budoucnosti?

Ale tohle může pochopit jen ten, kdo žije sám a musí se o sebe postarat. To těžko pochopí někdo, kdo buď zajde za rodiči, nebo to svalí na partnera (což nemyslím nijak zle, rodina si má pomáhat, ale prostě žít úplně samostatně je o něčem jiném a naučí to jinak přemýšlet a rozvrhovat prostředky).

0/0
19.1.2012 11:08

AlBunda

Re: ...

pořiď si k dítěti tatínka,huso

0/0
20.1.2012 1:25

AlBunda

Re: ...

proboha,ty už nemluvRv

0/0
20.1.2012 1:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.