Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kuchař pobouřil Tchajwance rybou smaženou zaživa

Velké rozhořčení ochránců zvířat na Tchaj-wanu vyvolal jeden místní šéfkuchař. Hostům ve své restauraci připravil smaženého kapra, který se ještě hýbal. Kuchařský mistr to omlouval tím, že to je důkaz čerstvosti masa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

morbidni_kreten

:-P

to jsou posmrtné stahy:-DD TO je v poho.....

Kaprovi a i jiným zvířátkům se hlavička často hýbe/viz. Irák a popravy/ i když už nemá tělo, je to opravdu známka "čerstvosti" smrti a ne "nečerstvostí" života:-DDD;-D

0/0
13.7.2007 0:38

popelka88

Nebuďte pokrytečtí

Jestli tu rybu nebo jiné zvíře zabijete dříve nebo později, je to principiálně jedno.

0/0
12.7.2007 8:51

homerfigure

Ještě že ryby neřvou

;-)

0/0
11.7.2007 20:17

Pan Navratil

.

http://www.chinapost.com.tw/taiwan/114508.htm

sláva, konečně někdo s informacemi.

0/0
11.7.2007 18:10

opportunity

Co myslíte,

jak je ústřici, když ji zaživa vyrvou od lastury, kde je uchycena svalem, pokapou kyselinou a polknou? Jak dlouho trvá, než zemře rozleptáním žaludečními šťávami? A řeší to někdo z grínpís?

0/0
11.7.2007 17:15

Hrdý Budžes

Re: Co myslíte,

No tak zatimco ustrice za syrova sezrana clovekem netrpi o nic vic nez ustrice zasyrova sezrana hvezdici nebo ptakem, tak zaziva usmazena ryba nebo zaziva uvarena kocka urcite trpi vic nez ryba sezrana ptakem nebo kocka kterou zadavi pes.

0/0
11.7.2007 17:23

opportunity

Re: Re: Co myslíte,

že jo. Ale přece jenom se lidi trochu od divé zvěře liší. nebo to o sobě alespoň tvrdí.

0/0
11.7.2007 17:43

Pan Navratil

Re: Re: Re: Co myslíte,

To je diskutabilní. Jelikož máme jenom málo svědectví lidí, kteří byli uvařeni zaživa, či roztrháni medvědem, tak můžeme vycházet pouze ze svých omezených zkušeností.

0/0
11.7.2007 17:56

Pan Navratil

Re: Re: Co myslíte,

A proč myslíš?

0/0
11.7.2007 17:53

Pan Navratil

Mno,

a co jako?

To, že ryba hejbe tlamou neznamená, že je ještě živá. V článku chybí podrobnosti.

0/0
11.7.2007 11:25

Warhead_AiB

Re: Mno,

stejne jako v mozku tchajwancu ;-D

0/0
11.7.2007 11:28

Naked and petrified

Re: Re: Mno,

Posle sebe soudis Taiwance, ktere jsi v zivote nevidel?

0/0
11.7.2007 11:54

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Mno,

soudim dle toho ze nechapou ze se ryba muze pohnout i po smrti moralisto ;-)

0/0
11.7.2007 11:56

Naked and petrified

Re: Re: Re: Re: Mno,

Nevim jak ty, ale kdyz ja ctu vyjadreni onoho sefkuchare - on se neomlouva tim, ze ty ryby predtim zabil, ale tim, ze prece chtel dokazat, ze je maso cerstve - tak mi z toho vychazi, ze je predtim nezabil. A jestli uz pak na tom taliri jsou lekle a hejbou se jen svalovymi reflexy, nebo jeste dokonce ziji, nemeni nic moc na tom, ze je na tu panev dava zive.

0/0
11.7.2007 11:59

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Re: Re: Mno,

ja taky davam na prkynko kapra zivyho :-)

0/0
11.7.2007 12:04

Naked and petrified

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mno,

A prkynko pak primo do trouby?

0/0
11.7.2007 12:05

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Mno,

Však také ve zprávě není ani zbla o tom,  že by rybu připravoval živou. Jenom v nadpisu iDnes.

0/0
11.7.2007 18:05

Naked and petrified

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mno,

je...aspon tak chapu to, co rika ten sefi...

0/0
11.7.2007 18:35

Beastly_Dragon

Pekne heslo

Nejak jsem se rozpomnel na jedno  krasne heslo na Mageu -

Flora v tisni! Zachran travu, sezer kravu!

Zkoumal nekdo, jak to boli travicku, kdyz ji prezvikavec okusuje???

0/0
11.7.2007 10:56

Hrdý Budžes

Re: Pekne heslo

Zabij bobra - zachranis strom ! :)

0/0
11.7.2007 11:09

Pan Navratil

.

Jednou tady šla hláška, že když sekáte trávu, tak ta stébla vydávají vůni, která mají ostatní varovat, aby utekla. ;-D;-D;-D

0/0
11.7.2007 11:17

Bouše

O víkendu jsem v TV koutkem oka zahlédl scénu,

jak nějaká opice nebo primát žere zaživa antilopí mládě. Něco tak nevýslovně odporného jsem ještě neviděl. :-© :-©

0/0
11.7.2007 10:40

Beastly_Dragon

Re: O víkendu jsem v TV koutkem oka zahlédl scénu,

Posli na toho primata ochrance zvirat ;-D

0/0
11.7.2007 10:49

BenediktSpinoza

to bylo ovsem nehumanni

:-) co ale taky cekat od zvirete, ze?;-)

0/0
11.7.2007 11:05

gagaryn

Re: O víkendu jsem v TV koutkem oka zahlédl scénu,

Já tuhle viděl na zahradě kosa jak požíral žížalu zaživa :-© hnus, naštěstí po něm skočila kočka a snědla ho taky zaživa :-© hnus, ale moc ta potvora dlouho netrávila, můj čínský přítel jí připravil na houbách a byla výtečná.

0/0
11.7.2007 10:49

Hrdý Budžes

Re: O víkendu jsem v TV koutkem oka zahlédl scénu,

Naznacujes ze predstavitele nejvyspelejsi a nejdelsi civilizace a teto planetě maji neco spolecneho s paviany? :)))

0/0
11.7.2007 11:04

BenediktSpinoza

jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

tak ze sezere na co prijde?;-)

0/0
11.7.2007 11:06

Hrdý Budžes

Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

To ze sezere kde co je jedna vec druha je jakym zpusobem to zbavi pozemskeho trapeni.

0/0
11.7.2007 11:09

Pan Navratil

Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Myslíš třeba tohle:

http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download/comment.php?dlid=104&ENGINEsessID=daac059f971aaaff84c19e74582034c8

???

0/0
11.7.2007 11:18

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Vykrvaceni je jeste pomerne setrny zpusob i kdyz urcite neni nijak zvlast esteticky. Vareni zaziva je horsi to mi ver.

0/0
11.7.2007 11:26

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

To je možný.

0/0
11.7.2007 11:30

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Pokud jsi byl nekdy na zabijace tak vis ze omraceni a vykrvaceni je bezny a pomerne setrny zpusob. Prase se obvykle neprobere a ani po prevedeni do jitrnic sebou neskuba.

0/0
11.7.2007 11:42

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Já jsem o žádném omráčení nemluvil.

0/0
11.7.2007 18:01

Naked and petrified

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Jenze u Zidu se nic neomracuje. To zvire se smikne zaziva. Stejne ale souhlasim - muceni je neco jneho.

0/0
11.7.2007 18:35

Naked and petrified

Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Co mas proti? Pokud je to dobre udelane, pretne se zvireti tepna a zvire o sobe behen vterin nevi... Co se bolesti tyce nebude to horsi nez amputace rohu, ocasu nebo vkladani ruznhcy krouzku do tlamy. A proti tomu se nikdo nebouri.

Za ziva nekoho smazit je vsak, jak jiste pochopis, prasarna trosku hrubsiho zrna.

0/0
11.7.2007 11:54

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Asi jo. Nevím, proč pak jsou všichni amisvazáci na nohou, když jede na ogrish poprava nějakýho zajatce teroristama. Taková slastná smrt...

0/0
11.7.2007 18:02

Naked and petrified

Re: Re: Re: Re: Re: jak se pozna "nejvyspelejsi" civilizace?

Mozna proto, ze kdyz se podivas na ta videa, co ti bojovnici za svobodu zverejnuji, je to o necem jinem nez rychlem a kvalitnim prefiknuti tepny. Pizlaji ten krk zavirakem dve minuty.

0/0
11.7.2007 18:37

gagaryn

***

A co teprv Italové 8-o

ti jedí hnus fialovej, který na vás mrká 8-o

0/0
11.7.2007 10:29

saldo

Ti ochránci

jsou skutečně objevní;-D. Kdo by to řekl, že smažení zaživa je pro rybu velmi bolestivé?

0/0
11.7.2007 9:55

Beastly_Dragon

A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Po precteni nekolika prispevku me zarazi, kudy se diskuze bere. Nabyvam dojmu, ze nikdo z pritomnych nikdy na Vanoce nekuchal kapra. Ryby chytam a zpracovavam radu let a vim, ze kdyz kaprovi UREZETE hlavu, ta je schopna i po nekolika desitkach minut jeste otvirat tlamu a hybat zabrama. Je to snad znak toho, ze jsem rybu radne neusmrtil? Dokazu si predstavit, ze cerstve zabity a rychle osmazeny kapr pohne tlamou... Diskuze i cely clanek je nesmyslny a postrada jakekoliv empiricke zkusenosti s praci s rybama... Rv

0/0
11.7.2007 7:44

el_salamo

Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Přesně R^

0/0
11.7.2007 9:04

Hrdý Budžes

Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Sice muze byt tak jak to rikas ale nijak bych se nesanoval s tim ze Cinani nejsou co se tyka pojidani jinych pekna prasata. Neni to tak davno co jsem v ramci nejakeho pasma na CT videl dokument o tom jak pripravuji nektere narodni cinske pochoutky: jako priklad uvedu mourovata kotata varena zaziva v hrnci kvuli lepsi chuti a vetsimu obsahu adrenalinu.

0/0
11.7.2007 9:13

Beastly_Dragon

Re: Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Nepopiram, ze jejich zvyklosti jsou odlisne od nasich. To co my povazujeme za neeticke, brutalni a barbarske je pro ne zcela normalni. Je to dano odlisnym kulturnim vyvojem. Nicmene je fakt, ze jejich chovani je "bliz" k prirode. Brutalni zabijeni, pojidani za ziva je v prirode zcela bezny jev. Budme radi, ze nase partnerky nam neukusuji pri kopulaci hlavu, jako to delaji kudlanky... Je to o kulture...

0/0
11.7.2007 9:30

Warhead_AiB

Re: Re: Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

bliz prirode :-P nemusime byt jako opicky ze ? ;-D jinak souhlas , rybka se mohla hejbat jeste doprejch pet minut ;-)

0/0
11.7.2007 9:34

Beastly_Dragon

Re: Re: Re: Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

V necem ne, v necem i jo ;-)

0/0
11.7.2007 10:24

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Kulturni zvyklosti jsou jedna vec a zjevne tyrani druha.

http://itstheirdestiny.2kat.net/cat%20korea.wmv

0/0
11.7.2007 10:15

Beastly_Dragon

Re: Re: Re: Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Tak jsem se podival na to video - koteti bylo podrezano hrdlo coz je jedna z nejrychlejsich smrti. Rozhodne humannejsi nez kdyz se ryba x hodin dre o vezirek a nici si telo a ploutve a usmrcena je az pak ci nez kdyz prase dostane na jatkach za usi elektricke kleste... Nevidim v tom zadne tyrani. Jedna se proste o zdroj masa, ktery v evrope neni bezny...

0/0
11.7.2007 10:23

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: A jednalo se skutecne o smazeni zaziva???

Tak to jsi dal protoze ja se na to radsi preventivne ze zaludecnich duvodu nedival.

Pamatuju si totiz z CT kterak nataceli naci holandane v Cine kocky, zaziva ztazene z kuze a hozene zive do varici vody a tam tak pul hodky povarovane.

Kdyz je vytahovali na talir tak se jeste kroutily.

0/0
11.7.2007 11:07

Pan Navratil

.

;-D;-D;-D Ano, je typické, že kočka vydrží půl hodiny ve vařící vodě ;-D

0/0
11.7.2007 11:20

Warhead_AiB

Re: .

;-D;-D

0/0
11.7.2007 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.