Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek a Talmanová si užívali večírek: Jméno pro syna ještě nemáme

Přítelkyni premiéra Mirka Topolánka Lucii Talmanové těhotenství sluší. Shodli se na tom snad všichni návštěvníci party v restauraci La Scene, kam Talmanová s Topolánkem přišli zatleskat cikánsko-španělským rytmům skupiny Gipsy Kings revival.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aaneetkaa

Jak si tam málem dali do držky?

Topol s Talmaňou se tam málem poprali. Je zajímavý, že bulvár iDnes se rozchází s ostatními bulváry ČR(Y) 

0/0
18.6.2007 15:26

aJFa against censorship terror

bude se jmenovat po tátovi

MAREK !:-P

0/0
18.6.2007 11:20

frn.is

Talmanová a Topol

to je dvojice-:-©:-©:-©:-©

0/0
18.6.2007 6:20

chachris

Re: Talmanová a Topol

;-D

0/0
18.6.2007 11:56

Wes Parmalee

Kluk, po šéfovi

R^

0/0
16.6.2007 23:04

Peter Schlemihls

Teda tady se sesešla skvadra blbů

R^;-D

0/0
16.6.2007 16:11

Pepa Nos 6

Jméno pro syna ještě nemáme

Říkej mu třeba malý zm/rd, velký zm/rde Tupolánku...;-D;-D;-D:-©:-©:-©(Y)(Y)(Y)

0/0
16.6.2007 0:54

nomen.nescio

Re: Jméno pro syna ještě nemáme

/slap Pepa Nos 6

0/0
16.6.2007 13:12

mosulský machredz

oo

to bude TT mimozemšťan .......

0/0
16.6.2007 0:32

AgentkaK

Pokracovani.....

Pokud si dobre vzpominate, loni v cervnu se hral na vzorneho manzela a tatu a jeho rodina mu byla dobrou kulisou pro ziskani hlasu ve volbach. On totiz svou kampan na rodine primo stavel! O par mesicu pozdeji byla ta devka jiz tehotna. Kde to jsme?! Kdyby si radne vyresil svuj vztah se svou zenou a rozvedl se jeste pred lonskymi volbami, urcite bych tu dnes nepsala timto tonem. Problem neni novy vztah, ale jeho behozlednost, sprostota a bezcharakternost vuci jeho vlastni rodine a take jeho lzi a neuprimnost vuci jeho volicum.Talmanova je jeste horsi nebot mela urcite moznost zvolit i jineho partnera nez je zenaty Topolanek. Jenze takove bezcharakterni mrse je to uplne jedno, zda ucini par lidi skutecne nestastnymi.  

Talmanova je jeste horsi nebot mela urcite moznost zvolit i jineho partnera nez je zenaty Topolanek. Jenze takove bezcharakterni mrse je to uplne jedno, zda ucini par lidi skutecne nestastnymi.  

0/0
15.6.2007 23:50

AgentkaK

Re: Pokracovani.....

Nic dobreho ji nepreji a nic dobreho ji ani neceka! Jednou se o tom tady bude psat! Bozi mlyni melou pomalu ale jiste........

0/0
15.6.2007 23:52

Jára C.

Re: Re: Pokracovani.....

bože, jak hluboko takový socanský hovado může klesnout....;-D jenom naříkej jak stará ku*va, uděláš nám tím radost... R^;-D  

0/0
16.6.2007 0:13

Pepa Nos 6

Re: Re: Re: Pokracovani.....

Bože, ty jsi ale fašistický ODSSácký esesácký ču/rák!:-©:-©:-©(Y)(Y)(Y)

0/0
16.6.2007 0:57

Pepa Nos 6

Re: Re: Pokracovani.....

R^R^R^

0/0
16.6.2007 0:57

kill7

Re: Pokracovani.....

;-D;-D

ty budeš stará zapšklá panna;-D;-D

0/0
16.6.2007 7:10

cerveny dotek

Re: Re: Pokracovani.....

asi nevi co to znamena kdyz zacne mezi  muzem a zenou fungovat ta chemie co se ji nekdy blbe rika laska-pak jde stranou vsechno-vystrizliveni ale obvykle hodne boli-janze takovej Topol toho to bolet nebude

0/0
16.6.2007 7:25

AgentkaK

Re: Re: Re: Pokracovani.....

Tu chemii mezi muzem a zenou znam velmi dobre. O muzskou prizen jsem nouzi nikdy nemela. Jakmile jsem vsak zjistila, ze je dotycny zenaty, sla jsem okamzite od toho. Ikdyz se dotycny zenaty pan snazil sebevic, nemel u mne proste sebemensi sanci. Talmanova se evidentne ridila jinak. Ikdyby se Topolanek snazil o stosest, mohla ho jako zenace razne odmitnout. Jenze ji slo o karieru a postaveni a v neposledni rade take o noveho partnera. Je hodne nepritazliva a jednoducha a myslim, ze ji vetsina muzu vzdy jen na chvili vyuzivala. Sla si v pripade Topolanka za svym a to bez ohledu na jeho rodinu. Vzdy jsem se ridila zasadou, ze necinim druhym to, co nechci, aby druzi cinili me. Stavet vlastni stesti na nestesti nekoho jineho mi prijde neomluvitelne a plati se eventuelne za to! Az me udivuje, kolik lidi stoji na strane primitivniho a nevychovaneho Topolanka a jeho proradne konkubiny. Nikomu z vas asi vubec nedochazi, jak ponizil a ublizil sve zene a rodine.

0/0
16.6.2007 15:34

AgentkaK

Re: Re: Re: Re: Pokracovani.....

Ano, Topolankova to se svymi projevy po odhaleni jeho afery prehanela, ale bylo to jiste diky soku, zklamani a ublizeni, ktere ji jeji muz ustedril. Nekdo tu o me psal jako o "socanskem hovadu". Je to smesne. Ziji v zahranici a ve svych politickych postojich zastavam stred. Spis jsem vsak nasmerovana k pravici nezli k levici a mam urcitou moralku, ktera evidentne vetsine Cechacku chybi.

0/0
16.6.2007 15:34

Cephaelis

Re: Re: Re: Re: Re: Pokracovani.....

Milá paní, těžko můžete vidět do toho, jaké byly či jsou vztahy manželů Topolánkových. Mně je sice paní Topolánkové taky líto, ale rozhodně bych se zdráhala vynášet nějaké soudy. A Talmanová zas tak bezcharakterní nebude, když vychovává děti, které ani nejsou její, ale jejího bývalého přítele. Že by děti byly tak hloupé a zvolily si po jejich rozchodu život s bezcharakterní maceškou raději než s biologickým otcem? No, každopádně věci nejsou černobílé, tak taky po nikom neplivejte. A nikdy neříkejte nikdy, nevíte, co život přinese vám.

0/0
16.6.2007 16:12

AgentkaK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokracovani.....

Tak ted jsem se opravdu zasmala. Pisete: "Nikdy nerikejte nikdy nebot nevite, co zivot prinese vam." Mam to snad chapat tak, ze bych na tom mohla byt jednou v budoucnu tak mizerne, ze bych vzala za vdek i zenacem? To skutecne stezi! Udivuje me, jak tu vetsina pisalku takove uskupeni toleruje. Az Vam, mila pani ci pane, jednou plachne manzel/manzelka za jinou/jinym, urcite tak svobodomyslenkovite uvazovat nebudete. Myslim, ze jsem k tomuto tematu napsala hodne a vice se rozepisovat nehodlam. Ma ucast v teto diskuzi me znovu presvedcila o tom, jaka je vetsina ceskeho naroda...... 

0/0
16.6.2007 16:25

Cephaelis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokracovani.....

Těžko říct, jak bych reagovala, kdyby mi partner opravdu jednou prchnul s mladší slečnou. Alespoň nejsem tak naivní, abych věřila tomu, že se mi to nikdy nemůže stát. Jenže já bych se asi na prvním místě zeptala sama sebe, proč se to stalo. Člověk, který nám ve škole přednášel psychologii a mimoto vedl manželskou poradnu nám jednou řekl, že když v nějakém inzerátu uvidíme dormuli "ne vlastní vinou rozvedená", tak se máme upřímně zasmát, protože vinu (v určitém poměru) nesou vždy oba. A případ manželů Topolánkových mi laicky zvenku nepřipadá, jakoby pan Topolánek jednorázově uklouzl, ale spíš si tím řeší nějaké problémy v manželství, do kterých my nevidíme. Nejsem zastáncem takto okázale prezentované nevěry, pan premiér by udělal nejlépe, kdyby se rozvedl, nicméně házet špínu na paní Talmanovou nehodlám.

0/0
16.6.2007 21:10

Mr. Datel

?

"Ma ucast v teto diskuzi me znovu presvedcila o tom, jaka je vetsina ceskeho naroda...... " ha, ha, ha, vy jste blbá jak vagon šušňů.

0/0
18.6.2007 9:28

roba21

Re: Pokracovani.....

Další krásný příspěvek. Jaký komplex si tu léčíte? :-©

0/0
16.6.2007 12:11

yamaha66

Re: Pokracovani.....

nazor zastydleho pubertaka. kolik ti je ty náno? ;-D

0/0
16.6.2007 13:12

Jára C.

Jo taková Zuza, to by se místní socky rozplývaly...

;-D;-D.. nic jinýho si ovšem jyrka nezaslouží... :-©  

0/0
15.6.2007 23:11

Amálie

Olezlej páprda a tupá bréca

Olezlej samolibej páprda s otlemenou hubou a tupým výrazem a stárnoucí, neméně tupá bréca - to je dvojka k pohledání. Už teď je mi toho jejich potomka líto.:-©

0/0
15.6.2007 22:02

skeblicka

Lucii to slusi?

No nevim, porad stejne oskliva, akorat jeste trosku vic zmalovana:-/

0/0
15.6.2007 18:50

qoknu

Re: Lucii to slusi?

Také netiším proč všechny media píší o těch VIP, že jsou krásné. Talmanová nikdy žádná krasavice nebyla.:-(

0/0
15.6.2007 19:00

Jára C.

Re: Re: Lucii to slusi?

no tak se předveď, krasavice inteligentní...;-D

0/0
15.6.2007 23:08

qoknu

Nooo

Talmánek koukal každé ženské na prsa. Je ještě horší než jsem si myslela. Stárnoucí mužský to je děs.:-/

0/0
15.6.2007 18:16

Jára C.

Re: Nooo

..a na tebe bolševická kundo všichni seró...;-D

0/0
15.6.2007 23:07

Pepa Nos 6

Re: Re: Nooo

Ale fašisto! Ta tvoje ODSSácká esesácká sekta ti úplně vyje/bala palici... Nebo už ses s tím narodil? Upřímně, grcám z tebe, modrá fašistická nulo.;-D:-©:-©:-©(Y)(Y)(Y)

0/0
16.6.2007 0:59

Pepa Nos 6

Re: Nooo

R^R^R^

0/0
16.6.2007 0:58

AgentkaK

Ze je oba hanba nefackuje!

Te mrse se to brzy vymsti! Pokud chtela na posledni chvili dite, mohla si jej "uhonit" s nekym nezadanym. Jenze ona mirila do nejvyssich kruhu a vubec ji nevadilo, ze je dotycny zenaty a ma rodinu. Jak se asi citi jeho zena?! Po tolika letech manzelstvi byt tak verejne ponizena za to co vsechno pro sveho manzela udelala! Topolanek je buran a je to "jen" chlap. Hlavni vinu v teto kauze nese ta vypocitava devka Talmanova. Bozi mlyny melou pomalu ale jiste a jednou se za sebe bude stydet a litovat toho vseho! Nepreju ji nic dobreho nebot je to moralni povl toho nejhrubsiho zrna! To se vubec nestydi za to, jak ublizila jeho nejblizsim? Stastna dlouho nebude!

0/0
15.6.2007 18:13

roba21

Re: Ze je oba hanba nefackuje!

Mě spíš připadáte jako póvl Vy, soudě podle toho příspěvku. :-/

Lidé se holt rozcházejí, blázen není ten co se rozejde, ale ten co stráví zbytek života v nešťastném svazku.

0/0
15.6.2007 18:53

AgentkaK

Re: Re: Ze je oba hanba nefackuje!

Moralni povl nejsem urcite! Nekradu manzele a otce deti, ikdyz jsem moznosti mela hodne! Ano, mate pravdu, ze se lide schazeji a rozchazeji. Pokud jsou vsak zadani, je treba si sve stavajici vztahy nejprve vyresit a az pote zacit vztah novy. Toto by melo platit pro vsechny a pro premiera o to vic nebot je verejnou osobou a nejvyssim predstavitelem statu. Pochopitelne ze i jini statnici meli dve ci i vice rodin, ale sve milenky a levobocky drzeli v pozadi a zajiste se s nimi nepromenadovali na verejnosti jako by bylo vse v nejlepsim poradku. Jenze zde ted pisu o presidentu Mitterandovi nebo treba JFK a ti nikdy nebyli soucasti upadle ceske spolecnosti, kde se prehlizi a toleruje uplne vsechno! Prijde mi hrozne sproste a ponizujici vuci Topolankove zene a jeho rodine, jakym zpusobem a s jakou samozrejmosti a bez spetky ohleduplnosti se Topolanek s tou svoji konkubinou predvadi pred kamerami a vubec asi nepremysli o tom, jak se jeho zena citi.

0/0
15.6.2007 23:49

roba21

Re: Re: Re: Ze je oba hanba nefackuje!

Sorry, ale přijdete mi jak ukřivděná žena, které se někdy stalo něco podobného o čem píšete.

Za prvé - o tom jaký byl vztah manželů Topolánkových a kdy se reálně rozpadl nevíte zhola nic. Můj subjektivní pocit je ten, že spolu byli z donucení už pěkně dlouho, ale taktéž to nevím.

Za druhé - to jak se paní Topolánková chovala z ní udělalo mnohem většího kašpara než by kdy nějaká milenka dokázala. Umění přijmou ránu a zachovat si důstojnost je té dámě evidentně cizí, za to nemáže Topolánek ani jeho nová partnerka.

Z Vašich příspěků srší nenávist vůdči těhotné ženě, což je samo o sobě zarážející. Odsuzovat někoho takovým způsobem bez znalosti jakýchkoliv faktů je prostě nízké. Rv

0/0
16.6.2007 12:03

Eve3

Re: Ze je oba hanba nefackuje!

O te slecne nebo pani si taky nemyslim nic dobreho, ale souhlasim s gognu, ze byste mela volit jina slova...  :-/ 

Faktem pouze zustava, ze tahle slecna/pani vedela, ze spi se zenatym a zrejme ji to bylo naprosto fuk... ledacos to prozrazuje o jeji moralce... no a Topolanek - holt - chlap, ktery myslel necim jinym nez hlavou... kdyz je to premier, o to je to smutnejsi... :-/ clovek by si chtel politika vazit, ale kde brat, kde nic neni...

0/0
15.6.2007 20:51

yamaha66

Re: Ze je oba hanba nefackuje!

preji pekny den paní Topolánková :-):-):-):-P

0/0
16.6.2007 13:15

Eve3

A proc je Topolanek na party

s nejakou cizi zenskou, navic snad tehotnou? Kde ma manzelku? Nebo zadnou (uz nebo jeste) nema?

0/0
15.6.2007 17:20

qoknu

Re: A proc je Topolanek na party

Má manželku. Od té odešel.

0/0
15.6.2007 18:18

Eve3

Re: Re: A proc je Topolanek na party

no, tak ted konecne rozumim, proc vital Bushe bez partnerky... s jednou zrejme jeste neni rozvedeny a druhe uz stihnul udelal dite... jsem pravicova, ale tohle je na me trochu moc... na Zapad od nas by musel jako premier a predstavitel konzervativni strany hodne vysvetlovat... u nas je to vetsine lidem asi fuk... moralka v haji...

0/0
15.6.2007 18:49

roba21

Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

Ono to bude tím, že tahle země má vážnější problémy než to v čí posteli premiér spí. Mě je to šumák, ať má klidně harém jestli chce. Jde mi o to co dělá pro tuto zemi a ne co dělá doma.

0/0
15.6.2007 19:01

qoknu

Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

A co dělá dobře pro tuto zemi?

0/0
15.6.2007 19:02

roba21

Re: Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

To je jiná diskuze, ale všechno je lepší než prase bradavičnaté. Každopádně nevím, proč bych se měl zajímat o to s kým spí (pokud to teda nejsou děti, nebo asijské otrokyně ;-D).

0/0
15.6.2007 19:03

qoknu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

Mi přijde, že je vše tak jako to bylo za předchozí vlády. Navíc Topolánek a Paroubek, oba stejní arogantní burani.;-€

0/0
15.6.2007 20:08

roba21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

Možná, ale Topolánek alespoň neprahne po moci za jakoukoliv cenu a nemá svou stranu prolezlou mafií (nebo alespoň ne tak moc).

0/0
16.6.2007 12:05

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

Vidis... mne to zajima... zajima me nejen jak spravuje nasi zemi ale i jak se chova mimo politiku... ja totiz volila stranu, kterou on zastupuje... ja bych si chtela politika vazit, ale rekni mi ktereho... chlap, ktery si neumi ohlidat "vlastni chtic", kdyz ma doma zenu a mozna i dite (deti?) si nemuzu vazit... ale pokud ho porovnavas s Paroubkem (tusim, ze tim "prasatkem" myslis jeho - ziji v zahranici, ceskou TV nesleduji a tisk letmo, tak promin), tak je Topolanek i s jeho tehotnou milenkou asi lepsi volba... deji se to tam u vas ale veci... 8-o

0/0
15.6.2007 20:30

roba21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

Zřejmě to bude tím, že tu nežijete. Tahle země má opravdu mnohem závažnější problémy, než je manželství premiéra. Ale to je věc názoru, já to nikomu neberu.

Jinak Topolánkovy děti jsou dospělé.

0/0
16.6.2007 12:08

roba21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proc je Topolanek na party

Ještě jedna věc, i sama Topolánková nepřímo nevěru přiznala:

http://revue.idnes.cz/topolankova-obdivuje-udajnou-milenku-sveho-muze-fbm-/lidicky.asp?c=A060621_124324_lidicky_lf

Takže ono to stejně bylo prapodivné manželství.

0/0
16.6.2007 12:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.