Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Teriér ochránil děti před pitbuly, stálo ho to život

Heroický kousek se podařil na Novém Zélandu devítiletému teriérovi. Ochránil pět dětí před párem zuřících pitbulů. Sám ale v boji utrpěl těžká zranění a majitel ho musel dát utratit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kleki Petra

Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

;-DR^V[>-]

0/0
3.5.2007 13:34

aktapol

Re: Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

ještě Paroubka a KSČM!

0/0
3.5.2007 13:36

Kleki Petra

Re: Re: Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

To se přece nesmí, to bys nebyl demokrat!;-)

0/0
3.5.2007 13:38

aktapol

Re: Re: Re: Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

Byl bych demokrat s dvěma výjimkama!

0/0
3.5.2007 13:40

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

Tak to jedině.:-)R^

0/0
3.5.2007 13:47

aktapol

Re: Re: Re: Re: Re: Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

Ano správně: Tak to jednině. Vlastně dvojmo.

0/0
3.5.2007 14:08

Bouše

Re: Re: Re: Zakážeme pitbuly, cikány, elektrické hoblíky, cirkulárky, lokomotivy, živočišné tuky, žraloky, tobogány v akvaparcích, automobilovou dopravu, stavby vyšší čtyř metrů, tchýně, psychopaty, ultralighty a lyžaře.

Demokrat by byl a vlastenec k tomu, ale nebyl by "pluralitní", což bych mu v tomto případě odpustil. :-)

0/0
3.5.2007 13:52

aktapol

pitbul (pro jarsk)

Když potkám psa, nevím, jak je vychován nebo nevychován, zejména, když ho nikdo nemá na pořádné šňůře a nemá náhubek. Ujištění, že to není v psovi, ale v majiteli, většinou nikomu nepomůže.

0/0
3.5.2007 13:20

Bouše

Re: pitbul (pro jarsk)

Vidíš to stejně, jako já R^ 

0/0
3.5.2007 13:45

jarsk

Re: Re: pitbul (pro jarsk)

Když potkám blbce, tak to taky na první pohled nepoznám...

0/0
3.5.2007 23:59

R-e-a-l

Tak to byl správnej frajer...

R^

0/0
3.5.2007 0:16

kill7

http://www.lide.cz/jar.sk

vono to vypadá jako inteligent, ale je to blbý jako prasopes;-D

0/0
2.5.2007 23:37

tyrael

Re: http://www.lide.cz/jar.sk

Hele ja jsem proto zakazat bojova plemena, ale timhle odkazem jsi trochu prestrelil. Tohle je anonymni diskuze.

0/0
2.5.2007 23:44

kill7

Re: Re: http://www.lide.cz/jar.sk

;-D když má profil na Lidech, kterej najdeš podle jeho zde viditelného mailu,  tak už těžko bude anonymní

0/0
2.5.2007 23:45

jarsk

Re: Re: Re: http://www.lide.cz/jar.sk

no, tvoje příspěvky mluví sami za sebe. Měli by tě zavřít do rezervace...

0/0
4.5.2007 0:01

jarsk

Re: http://www.lide.cz/jar.sk

no, asi by tě měl nekdo dorazit, ať se už netrápíš...Jdu venčit svého pitbula, takže se další "plodné" diskuse už nezúčastním.

0/0
2.5.2007 23:45

holkazdaleka

Re: Re: http://www.lide.cz/jar.sk

zaplatpanbuh. ;-D

0/0
3.5.2007 0:34

jarsk

Re: Re: Re: http://www.lide.cz/jar.sk

nedávej si zrní pod sklo...

0/0
4.5.2007 0:03

holkazdaleka

Pitbul ma silu v tlame, je schopna prekousnout dospelemu cloveku pazi.

Maly pes takovou silu v tlame nema. Ergo: pokud me napadne jezevcik, preziju, napadneli me pitbul, musim mit velkou kliku.

0/0
2.5.2007 23:10

jarsk

Re: Pitbul ma silu v tlame, je schopna prekousnout dospelemu cloveku pazi.

ty seš fakt "z daleka". Přejede-li tě kolo, asi to přežiješ, přejede-li tě lokomotiva, máš smůlu. To jsou fakt argumenty na úrovni třetí obecné...

0/0
2.5.2007 23:29

kill7

Re: Re: Pitbul ma silu v tlame, je schopna prekousnout dospelemu cloveku pazi.

ty seš pa.blb, meleš a meleš pořád dokola to samý;-D

0/0
2.5.2007 23:34

jarsk

Re: Re: Re: Pitbul ma silu v tlame, je schopna prekousnout dospelemu cloveku pazi.

no, inteligentním lidem stačí říct věci jednou a zpravidla to pochopí. V jiných případech je třeba se opakovat, zvlášť při tvoji "racionální" a "logické" argumentaci.

0/0
2.5.2007 23:38

holkazdaleka

Re: Re: Re: Re: Pitbul ma silu v tlame, je schopna prekousnout dospelemu cloveku pazi.

mluvis o sobe? ;-D

0/0
3.5.2007 0:33

kill7

zabij pitbula - posílíš mír

X

0/0
2.5.2007 22:44

holkazdaleka

V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

Kdyby ho napadli jezevcici nebo pudlove, vyvazl by zivotem. :-(

0/0
2.5.2007 22:26

jarsk

Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

a co jako? Proto chcete zakázat pitbuly a povolit pouze pudly? Je mi z vás na blití.

0/0
2.5.2007 22:41

holkazdaleka

Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

Budes se divit, ale v nekterych kantonech pitbuly (i jine bojove rasy) zakazali.

0/0
2.5.2007 22:47

jarsk

Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

to vím, a zůstává mi nad tím rozum stát. Zákaz některých psů mohou prosazovat pouze zakomplexovaní lidi ...

0/0
2.5.2007 22:55

kill7

Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

rozum se ti zastavil, když sis pořídil tu svoji obludu

0/0
2.5.2007 23:06

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

není nad logický argument. Blbec zůstane blbcem

0/0
2.5.2007 23:17

holkazdaleka

Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

Jo, takze politici ve Svycarsku maji komplexy, to jim musim vyridit. ;-D

0/0
2.5.2007 23:11

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

Vím, že to bude asi nad tvoje chápání, ale neadekvátní reakce je, když se někdo něčeho bojí, (zpravidla neopodstatněně) a bojuje proti tomu zákazem (např. křesťané-potraty apod.) Stejně tak je špatně, pokud politici prosadí zákaz něčeho jenom proto, aby oslovili 90% tupců-voličů. A je úplně jedno, zda je to ve Švýcarsku, v Praze či jinde.

0/0
2.5.2007 23:24

kill7

Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

mě je na blití z pitbulů, vypadá to jako prasopes:-©

a asi jakej prasopán takovej prasopes

0/0
2.5.2007 22:52

jarsk

Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

á, odborník promluvil... Podívej se, jak vypadá pitbulteriér a bulteriér (to jsou rozdílní psi, víš?). Třeba si tu prasečí hlavu pak dobrovolně přisoudíš sám.

0/0
2.5.2007 23:00

kill7

Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

mě jsou odporní obaX

0/0
2.5.2007 23:05

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

no, z toho taky je poznat, že jsi de.il

0/0
2.5.2007 23:25

kill7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: V Zürichu roztrhali pitbulove sestileteho kluka. nemel sanci prezit.

není nad logický argument;-D

0/0
2.5.2007 23:30

nergal

ale jinak ten jack rt celkem frajer

R^ ikdyz to neprezil ;-(

0/0
2.5.2007 21:45

Beranal

Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

za to by měli dávat automaticky jako za pokus o vraždu, minimálně obecné ohrožení sazba 10 - 15 let. Psi sice za nic nemůžou ale pokud je vadný pes vychovaný   vadným pánem tak bez milosti utratit psa a pána do kriminálu. Já osobně když jdu s malým kníračem tak po zkušenostech s těmi nebezpečnými psy bez náhubku zásadně chodím s plynovou pistolí a  bez milosti bych střílet tomu utočícímu psovi zblízka do očí nebo do ucha, řekl bych že by nepřežil, nebo by byl nadosmrti zmrzačený..

0/0
2.5.2007 19:05

hinny

Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

R^ OK, po "kvalifikovaných" příspěvcích o bezpečných pitbulech bez košíku na Václaváku to vidím podobně. Pes bez vodítka a náhubku volně běhající bez dozoru majitele je nebezpečný = odchytit/odstřelit stejně tak jako to děljí hajní v lese.

0/0
2.5.2007 20:46

jarsk

Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

není bez dozoru, nikde neběhá a je vychovaný. Hajní střílí v lese na vše a jsou to zpravidla vesničtí burani, kteří si tak léčí mindráky. Možná by stálo za úvahu odstřelování některých primitivních diskutujících  

0/0
2.5.2007 21:14

nergal

Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

cili chces rict ze toto napadeni napr bylo za dozoru majitele psu ?? ty ses komik ;-D;-D;-D , jakmile se neco stane ma byt majitel okamzite zavren do krimu na 5 let a vickrat by si to nedovolil ty psi nechat nekde bez dozoru to ti garantuju a vickrat by si neslysel o napadeni psemR^;-D

0/0
2.5.2007 21:23

jarsk

Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

Ach jo, přečti si nejprve předchozí diskusi než začneš nesmyslně reagovat ve "svatém" odhodlání proti pitbulům.

0/0
2.5.2007 21:33

nergal

Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

nejsem proti pitbulum ani proti jinym psum ! podle me bojove plemeno neexistuje ! ja jsem proti tomu ze majitel neni dostatecne motivovan si sveho psa hlidat tot vse R^

0/0
2.5.2007 21:34

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

OK, tomu rozumím a rozumím i tomu, ze majitel nese 100% odpovědnost za svého psa a musí vědět, co si může se psem dovolit. A to si musí uvědomit majitelé všech psů. Mě strašně vadí předsudky, které mnozí lidé mají vůči pitbulům.

0/0
2.5.2007 21:40

nergal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

ja je nemam ale nemuzes se divit protoze kdyz jdu po ulici a vidim socku valejici se pred kaufalndem a vedle ni nevychovany pes ! velky ,silny, nezridka nejakej krizenec pitbulu ci podobnych psu tak me to moc dobre taky nedela! a lidem staci uz jen to ze se mu podoba ikdyz vetsinou  vubec nejde o pity  R^ az budou jasne a poradne tresty pak ubude utoku a lidi zmeni predsudky;-D;-D

0/0
2.5.2007 21:43

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

souhlasím, jenomze za to nemohou psi, ale majitele. Taky mi dela problem projit kolem metra Narodni a videt znicene psi vedle lezicich, zfetovanych bezdomaku. Je mi ale vzdycky lito tech psu. Navic bohuzel pitbulove maji nezaslouzene spatny medialni obraz.

Se svym psem jsem absolvoval nekolik vycviku a mohu ho poustet. V lese nemam problem ho odvolat i kdyz vystartuje za srnou ci zajicem. Zastavi na povel okamzite. Nikdy mi sama od sebe nevyjela po zadnem psovi ani fene. Nikoho nekousla a miluje male deti a lidi vubec.  

0/0
2.5.2007 22:03

hinny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

Ani já nemám předsudky a dokonce v příbuzenstvu jsou chováni dva pitbulové ale jako hlídací psi kteří nesmějí volně pobíhat pokud je na pozemku jakákoliv návštěva. Mně vadí s prominutím vypatlanci kteří venčí pitbula na sídlišti bez vodítka bez náhubku a to vedle dětského hřiště. Tam u končí sranda. Chcete-li mít takového psa chovejte jej v odpovídajících podmínkách (byt to není) a s odpovídajícím výcvikem (volné venčení to také není).

0/0
2.5.2007 22:01

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

ale ano, o tom spor není, majitel odpovídá za psa za všech okolností. Můj pes, když jde na volno, jde max. pul metru od nohy, zastavi u každého obrubníku. Píši to výše, absolvoval několik výcviků, je naprosto v pohodě. Jenže mě dokáže totálně vytočit situace, se kterou jsem se setkal minulý týden. přišla ženská a začala se s ní mazlit a říkala, jak je krásná a milá. Po chvíli se zeptala, co je to za rasu. A když jsem ji to řekl, začala hystericky ječet, že si pohladila pitbula, že je to strášný a málem běžela pryč. A to jsou přesně předsudky, které mi vadí.

0/0
2.5.2007 22:11

jarsk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pustit z vodítka tohohle psa zrůdu bez náhubku

máte pravdu, že je lepší, aby takoví psi měli dostatek pohybu někde u chalupy, taky se snažím každý víkend s ní někam vyjet z Prahy pryč.

0/0
2.5.2007 22:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.