Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOSTORY: Hasiči zachraňovali psa ze střechy

Pražští hasiči vyjížděli v pátek odpoledne k netradičnímu případu. V centru Prahy se zaběhl majitelům pes na střechu činžovního domu. Hasiči museli k jeho záchraně použít výškovou techniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

kulka by jistě byla levnější

;-D

0/0
10.3.2007 16:31

MadHawk

Re: kulka by jistě byla levnější

to by ti asi ta hezká panička moc nepoděkovala

0/0
11.3.2007 18:52

Bůh Nejvyšší (4)

Panička by měla dostat pár přes hubu, hned po vyřízení popravy psa..

0/0
12.3.2007 17:18

klv

Re: Panička by měla dostat pár přes hubu, hned po vyřízení popravy psa..

nechceš si vylézt na střechu, jestli někdo bude mít zájem tě sundat, nebo zastřelit ;-D

0/0
12.3.2007 17:24

Rigo

Re: kulka by jistě byla levnější

zastrelit tebe, ty kr*tene;-€

0/0
12.3.2007 20:46

abstinent

a proč by to měl někdo platit,

mezi základní povinnosti hasičů patří záchrana osob, zvířat a majetku. A je to uvedeno v zákonu. Takže emoce stranou. Stejně si myslím, že  vždycky mají nejvíc řečí ti, kteří těch daní moc neplatí. Já jsem vydatný plátce daní a takové věci mne věru nerozčilují. Ale když vidím ty davy kolem hospod v době výplat sociálních dávek.......

0/0
10.3.2007 15:39

Noe007

Re: a proč by to měl někdo platit,

Když si zabouchneš doma dveře, neotevřeš auto atd. a zavoláš hasiče taky dostaneš doklad na provedené nadstandartní práce, tedy pokud nemáš takové pojištění, které by tě z toho vysekalo. Prostě si panička má dávat lepší pozor na svého miláčka, aby ji příště nezdrhl až na střechu. A jinak jak se říká "za blbost se platí"

0/0
10.3.2007 20:17

rkfoto

Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Když budete mít v zabouchnutém bytě kuře v troubě nebo v autě dehydrovaného kojence hasiči vám samozřejmě pomůžou a zdarma. Tomu se říká nebezpečí z prodlení. Nebude-li však hrozit žádné nebezpečí hasiči vám doporučí obrátit se na komerční firmu (samozřejmě za hotové).

Nicméně si nemyslím, že by se měl tento a další případy platit. Ad absurdum by po vás hasiči mohli chtít peníze za vyproštění z auta při nehodě, kterou zaviníte. Vždyť to je také vaše blbost.

0/0
10.3.2007 22:34

Noe007

Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Kdo nechá v autě kojence je docela mimoň, nemyslíte? a od vaření se také neodchází, to jest výsada rozumných lidí. U autonehod je to tak, že pokud ji někdo zaviní tak cáluje, ale v tomto případě máme pojišťovny. Mnoho z nás i takzv. pojištění na blbost. Mnoho úkonů, které hasiči provedou jde přes pokutový bloček, nebo přes fakturu. Pálení trávy, vosy, sršně, zabouchnuté auto-byt, ořezání stromů na nepřístupných místech atd......................................

0/0
11.3.2007 6:21

rkfoto

Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Asi se neshodneme. Vy vycházíte z toho, že jste jedinec bezchybný a neomylný. A však já (mimochodem hasič a autor fotek u tohoto článku) vycházím z toho, že většina nás smrtelníků udělá těměř jistě za život několik blbostí, kterých by se raději vyvaroval. Potom záleží na štěstí, jaké důsledky zmiňovaná lapálie přinese. A jelikož jste občan civilizované a demokratické země a platíte určitě řádně daně, máte legitimní právo po státu požadovat určitou ochranu.

0/0
11.3.2007 14:53

smotitak

Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Souhlas.

0/0
11.3.2007 14:57

rkfoto

Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Jinak v příkladech, které jste popsal, mícháte hrušky a jablka. Vosy, sršni a jiná havěť působí nezávisle na mysli člověka a začnou-li se rojit v městské zástavbě, hrozí nepochybně nebezpečí pobodání (alergické reakce atd). A však vámi zmiňovaným pálením trávy se dopouštíte zcela vědomě přestupku, za který hasičům nezaplatíte žádnou fakturu, ale dostanete v přestupkovém řízení po právu pokutu. No a ten strom. Pokud bude v důsledku nepředvídatelných příčin (např. nedávný orkán) hrozit pádem na váš dům, máte také právo po státu požadovat neodkladnou a bezplatnou pomoc.

Jak již tady někdo napsal. Mezi základní povinnosti hasičů patří záchrana osob, zvířat a majetku a to v pořadí jak je psáno.

Přeji Vám hodně štěstí a žádné lapálie.

0/0
11.3.2007 14:54

Noe007

Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Proto jsem napsal: "Mnoho úkonů, které hasiči provedou jde přes pokutový bloček, nebo přes fakturu". Za tím jsem uvedl "pár příkladů", kdy se platí pokuta a kdy se cáluje na dřevo. To že tam je strom, není ten co padá při silném větru (jak je v poslední době moderní uvádět Orkán) to je přeci živelná pohroma, tu se uplatňuje nárok na pojišťovnu a stát zajiš´tuje ochranu majetku a obyvatelstva, ale pokud mne na zahradě přeroste strom a nemám jak jej odstranit, přijedete mne jej zadarmiko pokácet?

PS: jinak nic proti hasičům bavíme se o lidech co jejich služby zneužívají. Jinak hasiče beru jako nejprofesionálnější a nejspolehlivější jednotku ze všech isntitucí, které mají v krizi pomáhat.

PS2: jj, jsem pan opatrný, ale to je přeci špatně, jinak byste byli bez práce :o))

0/0
11.3.2007 16:09

rkfoto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Pro upřesnění. Hasiči z titulu svého poslání nemohou poskytovat žádné činnosti za úplatu a ani zákon jim to neumožňuje. Takže jestli jste někde hasičům "cáloval na dřevo" a máte-li na to důkazy, můžete podat trestní oznámení.

0/0
11.3.2007 16:30

Noe007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

No počkat, jakou formou tedy vybírají od lidí peníze, když provedou nad-úkon? Soudně? nebo opravdu provádíte veškeré úkony zadarmiko? Nejednou jsem držel v ruce informaci, kde bylo uvedeno, že ten co mu byl hasiči nadstandartně proveden úkon, zacáluje celou akci ze svého. No čekám.....

0/0
11.3.2007 16:43

rkfoto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Hasiči nadstandartně nic neprovádějí. Takže nehrozí-li nebezpečí, akce se jednoduše nekoná. Ono je ty lidi těžké soudit. Nahne-li se vám např. nad domek, který je vaším domovem vzrostlý smrk, posuzujete toto nebezpečí jinak než nezainteresovaná osoba. Pokud velitel zásahu shledá, že nebezpečí nehrozí, prostě nezasahuje a majitel se musí obrátit na komerční fyrmu. Ale to se stává zřídka. Větší problém jsou anonymní volající, kteří hasiče někam pošlou jen tak ze srandy. To už je trestný čin zneužití tísňové linky. Ale jak se vyčísluje škoda opravdu nevím.

0/0
11.3.2007 17:35

rkfoto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

...firmu... (jsem to ale tupec)

0/0
11.3.2007 17:44

abstinent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

pozorně jsem si přečetl celou vaši diskuzi, pan profesionální hasič má samozřejmě stoprocentní pravdu. Je zde možnost, že pan Noe007 nebo jak se jmenuje nežije v ČR. Je možné, že v některých zemích se opravdu hasičům za jisté úkony platí na dřevo. To by vysvětlovalo, že ten papír viděl na vlastní oči.

0/0
11.3.2007 19:55

toa

Re: Re: Re: a proč by to měl někdo platit,

Jste báječní....V

0/0
12.3.2007 13:19

R-e-a-l

Klídek, i to se může stát

Ale tomu hafanovi upřímně závidím. Podívejte se znovu bez emocí, resp. jen s těmi správnými na poslední fotografii. :-) 

0/0
9.3.2007 21:58

brezzinka

Re: Klídek, i to se může stát

se dívám, není to kachna ? :-P

0/0
10.3.2007 15:44

abstinent

Re: Re: Klídek, i to se může stát

ne, to je opravdu pes, namouduši....kachna má jen dvě nohy, zato má křídla a asi by sletěla z té střech sama.

0/0
10.3.2007 16:08

brezzinka

Re: Re: Re: Klídek, i to se může stát

asi mě zmátl nápis nad hlavami těch kteří se setkali

0/0
10.3.2007 17:05

abstinent

Re: Re: Re: Re: Klídek, i to se může stát

tak tam ano. Tam bude pravděpodobně uvedeno na jídelním lístku "Pečená kachna, knedlík, zelí" Osobně kachnu nemusím, radši kuře.

0/0
10.3.2007 18:20

B/W

Re: Klídek, i to se může stát

Souhlas. Panička vypadá jako pěkná kost... ;-)

0/0
12.3.2007 14:49

Kecal

Kdo to zaplatí

Doufám, že majitelka toho čokla!

0/0
9.3.2007 19:11

barbudo

Re: Kdo to zaplatí

... proč?

0/0
9.3.2007 19:13

incomming_message

Re: Kdo to zaplatí

pes je taky člověk (a nejlepší)

0/0
9.3.2007 19:19

Olaf_adw

Re: Kdo to zaplatí

Kecale, dejte mi adresu. Namisto asi halire, kterou jste prave zaplatil z dani, vam poslu aspon stovku, at jste par let ticho pri podobnych zasazich.

0/0
9.3.2007 19:24

danny44

Re: Kdo to zaplatí

I..ote, na takovejhle zásah ze svejch daní přispěju daleko radši, než když musej hasiči vystřihávat z nabouranýho auta nějakýho vožralýho/zfetovanýho ču.r..a

0/0
10.3.2007 23:36

Zkazius Catrix

Re: Re: Kdo to zaplatí

R^

0/0
11.3.2007 1:43

Noe007

Re: Re: Kdo to zaplatí

a tak nebylo by lepší, kdyby si pejskaři a kočkaři, přispívali na fond. Hradil by se z toho úklid, psí útulky a též zachraňování domácích mazlíčků, které mají hasiči mnohdy na dením pořádku. Páč nevím proč bych na tohle měl přispívat, když se tého nezůčastním?

0/0
11.3.2007 6:26

rkfoto

Re: Re: Re: Kdo to zaplatí

Při čtení vašich příspěvků nabývám dojmu, že jste nasrán na celý vesmír. Možná to bude tím, že máte trochu zkreslené informace.

1. Majitelé psů již několik let platí poplatky místním samosprávám. Ale souhlasím, že každý by si měl svoje hovno uklidit.

2. Zachraňování domácích mazlíčků není denní chleba hasičů. Naopak je to jedna z méně častých činností.¨

3. Proč přispívat, když se neúčastníte? No, minimálně je to nesobecké a také nikdy nevíte, kdy tu pomoc budete potřebovat vy.

4. Říká se, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi.

0/0
11.3.2007 15:59

Noe007

Re: Re: Re: Re: Kdo to zaplatí

přispívat? naše město vydá ročně 400 000,- na správu psího útulku. To je dost peněz. A klíďo píďo řeknu, že vyhozených oknem.... nebo to snad má nějaký účel?

A jinak hláška  typu kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi. Typická už otřelá fráze, těch co se snaží  zesměšnit ty co nemusí mít doma olizovače obličeje. Človeče, na světě není jen pes a kočka, ale taky plno jiných přirozenějších živočišných druhů. Stahujete si to jen na psy a kočky, křečky, nutrie, a jiná domácí zvířátka.

Jinak já radši k lesu, na louky a k vodě, tam je přeci jen taková ta přirozená fauna a flóra.

0/0
11.3.2007 16:18

rkfoto

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to zaplatí

Jestli se domníváte, že jsem vás zesměšnil, tak se omlouvám.

0/0
11.3.2007 16:47

Noe007

Re: Re: Re: Re: Kdo to zaplatí

přispívat? naše město vydá ročně 400 000,- na správu psího útulku. To je dost peněz. A klíďo píďo řeknu, že vyhozených oknem.... nebo to snad má nějaký účel?

A jinak hláška  typu kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi. Typická už otřelá fráze, těch co se snaží  zesměšnit ty co nemusí mít doma olizovače obličeje. Človeče, na světě není jen pes a kočka, ale taky plno jiných přirozenějších živočišných druhů. Stahujete si to jen na psy a kočky, křečky, nutrie, a jiná domácí zvířátka.

Jinak já radši k lesu, na louky a k vodě, tam je přeci jen taková ta přirozená fauna a flóra.

0/0
11.3.2007 16:37

Noe007

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to zaplatí

má tato diskuze reupload? Neb klasickou cestou reuploudování přes prohlížeč, se mne někdy stane, že odejde příspěvek nespočetněkrát.

0/0
11.3.2007 16:47

sigenius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to zaplatí

To je tím, že nejsi hodný člověk. Tedy ani prohlížeč na tebe není hodný.

0/0
12.3.2007 14:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.