Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Missky řádily v kožešinách, Hadašová je nosit odmítá

V Kongresovém sále hotelu Hilton se v úterý konal Večer módy 2007. Na přehlídkovém mole se mimo ostřílených missek a modelek prošla i čerstvá Česká Miss Lucie Hadašová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iridium

V podstatě se dá říct,

že veškeré kruté zacházení se zvířaty má dvě hlavní příčiny. Pokrytectví a lhostejnost. Když nevidíme, jak otřesně se mnohdy zachází se zvířaty na jatkách, tak nám to nevadí. Když se odmítneme zajímat o podmínky "chovu" kožešinových zvířat, tak se nám problém redukuje na urážky těm, co s tím nesouhlasí. A tak je to se vším.g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
1.3.2007 21:21

99,5

Re: V podstatě se dá říct,

Máš nějaké reálné návrhy na řešení? Co kdybychom se bavili raději o nich?

0/0
3.3.2007 14:56

Iridium

Re: Re: V podstatě se dá říct,

A opravdu vás to zajímá?

OK, takže pokud jde o kožešiny, potom přinejmenším zavést taková pravidla pro chov kožešinových zvířat, aby nebyla týrána ani při chovu, ani při porážce. Je to tak moc? A samozřejmě zakázat dovoz kožešin ze zemí, kde by toto nebylo zajištěno (aby se zabránilo "exportu" utrpení do zemí, kde na nějaké slušné zacházení kašlou i u lidí, třeba Čína). To vše proto, aby když už někdo nepřežije bez přírodní kožešiny, tak aspoň ať to je ze slušných podmínek chovu.

A když už jste tak otevřen naslouchání, tak se můžeme rozvinout i o jatkách. Tam bych zatím zavedl ¨kamery, které by online monitorovaly, jestli se se zvířaty zachází tak, jak je nařízeno právními předpisy. To proto, že se tak neděje. Hodně lidí by se divilo, jaká zvěrstva se na porážkách dějí. Aby ne, když tam dost často najdou své "životní poslání" psychicky defektní jedinci.

0/0
5.3.2007 8:31

Iridium

Re: Re: V podstatě se dá říct,

Já taky nejsem vegetarián, ale také nejsem pokrytec. Když už musíme zvířata chovat a zabíjet k jídlu, řekněte mi jediný racionální důvod, proč by to nemohlo být s minimalizací jejich utrpení?

Věřte mi, hodně lidí by se možná už masa nedotklo, kdyby osobně navštívili nějaká jatka....

0/0
5.3.2007 8:32

chachris

Re: V podstatě se dá říct,

A u žen ti kožíšek nevadíg.idnes.cz" alt="?"> ... g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
5.3.2007 9:49

amstafik

Re: Re: V podstatě se dá říct,

Cha cha cha, velmi vtipne. Zeny maji kozisek od prirody a nikdo kvuli nemu nemusi trpet v kleci nebo byt stazen zaziva z kuze, blbecku..

0/0
5.3.2007 11:21

Iridium

Re: Re: V podstatě se dá říct,

neg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-P">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-P">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-P">g.idnes.cz" alt="V">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
5.3.2007 13:10

99,5

Nakonec

to od těch pořadatelů nemusel bejt špatnej trik, mít tam jednu prominentní, která odmítá, když tam jinak bylo stejně kožešin plno.

0/0
1.3.2007 13:32

99,5

Možná,

kdyby jí vysvětlili, že ta zvířata, z nichž pocházejí ty kožešiny, jsou už mrtvá a zachránit je tím pádem nemůže, změnila by názor

0/0
1.3.2007 13:20

mrakomor007

Re: Možná,

Mrkni na ten link, co napsal Joudoslav

0/0
1.3.2007 13:24

99,5

Re: Re: Možná,

Stačily mně komentáře, ale myslíš, že takovou pózou něco zmůže? Zvlášť v módě je to k smíchu - ženský si nerady nechávají kecat do toho, co mají nosit. To by musely nejdřív přesvědčit výrobce a návrháře všech zemí (spojte se!) ať kožešiny vůbec nenabízejí.

Jíš telecí?

0/0
1.3.2007 13:28

siku

Re: Re: Re: Možná,

kdyz nebude odbyt, zrusi casem se zrusi i vyroba. tak to proste chodi. tou pozou zmenit neco muze, protoze na svete chodi plno kravek, co maji modelky za vzor a budou se podle nich chovat. ja na tomam samozrejme svuj nazor na ty modelky...

0/0
1.3.2007 13:36

99,5

Re: Re: Re: Re: Možná,

No a já si myslím, že odbyt prostě bude. Když klesne poptávka, klesnou ceny a poptávka zase stoupne. Budou kupovat třeba zase ti, co na to předtím neměli. V takové věci na veřejné mínění prostě nevěřím, to jsou jen takové utopické modely.Kožich ještě dlouho bude symbolem společenského postavení.

0/0
1.3.2007 13:46

Iridium

Re: Možná,

Neoplýváte přílišnou bystrostí...

0/0
1.3.2007 13:26

99,5

Re: Re: Možná,

g.idnes.cz" alt=";-D"> Posouzení nechám na jiných - ale určitě neoplývám úctou k okázalým činům.

0/0
1.3.2007 13:30

Iridium

Re: Re: Re: Možná,

Když nebude poptávka, bude nabídka?g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
1.3.2007 13:40

99,5

Re: Re: Re: Re: Možná,

Takové skoky, že najednou není žádná poptávka, se nevyskytují. Probíhá neustálé normální nastolování rovnováhy. A zboží typu kožešin snad ještě nějakou dobu odolá státní regulaci, která takové přirozené mechanismy likviduje.

0/0
1.3.2007 14:00

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Dotaz se mi zdál srozumitelný, ale asi to bylo těžké.

Tak znovu: Nebude-li existovat poptávka, bude existovat nabídka?

0/0
1.3.2007 16:34

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Obecně to nelze říci. U stávajících výrobků při naprostém zániku poptávky po nějakém výrobku už NEJSPÍŠ nabídka nebude. U mnoha nových výrobků vznikla poptávka až na základě nabídky.

0/0
1.3.2007 16:45

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Jo tak ono to nelze říci, jo?g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

Spíš nechceš uznat, že to je pravda, co?g.idnes.cz" alt=":-/">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
1.3.2007 16:55

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Aha, já jsem u výslechu a mám odpovídat pouze na otázky, ať už jsou sebehloupější.

Ne, není to pravda ani opak není pravdou, pokud si takovou situaci umíš vůbec představit.

0/0
1.3.2007 17:00

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Ne, nejsi u výslechu, ale nechápu, proč odpovídáš na něco, na co sem se neptal. Tak řekni: "Nechci odpovědět" a tečka.

Ano, nulová nabídka nevede k nulové poptávce. Zato nulová poptávka k nulové nabídce ano.g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
1.3.2007 18:03

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Pokud mluvíš o poptávce v ekonomickém smyslu, totiž o reálném zájmu o nějaký produkt, nemáš pravdu. Dokud někdo nevyrobil nylon, nebyla po něm žádná poptávka, protože nikdo nevěděl, že existuje. Podle tebe by v důsledku této nulové poptávky nemohla nikdy vzniknout žádná nabídka.

0/0
1.3.2007 18:23

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Kožešiny nejsou novinka, nebo ano?

Tady jde o teoretickou ztrátu zájmu o stávající zboží, dokonce o toto zboží jako takové, i kdyby jeho cena byla (hypoteticky) mizivá.

0/0
1.3.2007 19:11

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

V tvé otázce nic o kožešinách nebylo.

A od začátku tvrdím, že ta poptávka po kožešinách bude. Ten spor o ekonomické zákonitosti jsi vyvolal ty.

0/0
1.3.2007 22:18

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Vidíš, já bych myslel, že když je článek o kožešinách, že se bavíme o nich.

A hlavně, nikde jsem nepsal, že ta poptávka po nich není nebo nebude. Jen to, že kdyby nebyla, tak je časem nikdo nebude nabízet.

Jenže ty si meleš pořád tu svou.g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
2.3.2007 8:19

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

O kožešinách jsem mluvil hned v první reakci na tvou otázku. Nemyslím, že jsi to nepochopil, tys prostě jen chtěl vést  ten výslech "odpovídejte pouze na mé otázky". A jestli melu svou, tak je to proto, že jsem na tvoji blbou a s realitou nesouvisející otázku vážně odpovídat nechtěl. Asi proto, že nemám výslechy rád.

0/0
3.3.2007 14:12

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Ty seš prostě jeden z těch pokrytců, o kterých píšu nahoře. Nemáš odvahu se ani podívat na ten odkaz, co tu je, ale budeš hájit tohle svinstvo až do roztrhání těla.g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
3.3.2007 14:47

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

S bojovníky jako ty je vždycky sranda. Dokážou si svým fanatismem vyrobit tolik nepřátel, že pak už ani nemají šanci cokoliv prosadit. Já jsem vůbec neřekl, že něco schvaluji nebo hájím. Vegetarián nejsem, to je pravda a vidím na světě podstatně horší svinstva. Jen se snažím rozlišit, jaké protesty či činy jsou reálné a co jsou jenom gesta pro veřejnost nebo  naivita. Ale ty se pokusíš vyvolat rádobyekonomickou diskusi naprosto teoretickou otázkou a nakonec s radostí konstatuješ, že jsem jen další z těch "lumpů". Jen si užij.

0/0
3.3.2007 14:55

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Tak mě pouč, co je špatného na tom, že někdo odmítá otřesné podmínky chovu kožešinových zvířat a příšrné podmínky jejich zabíjení. Rád se nechám poučit od někoho, kdo mi tvrdí, že i kdyby nikdo na světě nekupoval přírodní kožešiny, budou tyto stále nabízeny a prodávány.

0/0
5.3.2007 8:24

amstafik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Iridium, mas mou plnou podporu a souhlasim s tebou g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
5.3.2007 11:12

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Přečti si slovo po slově to vlákno a pokud jsi jen trochu soudný a slušný, omluvíš se.

0/0
5.3.2007 18:11

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná,

Sorry, ale opravdu si myslím, že jsi pokrytec. Proč bych se měl omlouvat? Mimochodem, nahoře jsem ti odpověděl, nevidíš?

0/0
5.3.2007 18:41

salam_humusajn

Re: Možná,

Některým lidem jde třeba o princip... Ono když někdo odmítá zabíjení zvířat a zároveň se promenáduje v kožešinách, tak si vyslouží akorát opovržení... podobně jako tvé dětinské argumenty. Když nechci, aby se zabíjela zvířata pro kožešiny, tak asi nebudu propagovat nošení kožešin.

0/0
4.3.2007 23:45

99,5

Re: Re: Možná,

Když nechci nosit kožešiny, nebudu dělat modelku.

0/0
5.3.2007 18:17

amstafik

Re: Možná,

No tak jasne, ze jim uz zivot nezachrani. Ale svym postojem aspon da najevo, ze s takovymi vecmi nesouhlasi a ze je nepodporuje. Je naprosto v poradku, ze vyjadri svuj nesouhlas. Smutny je to, ze vetsina lidi jsou takovy zabendeny sobci, ze vubec nepremysli nad tim, jak se chovame k prirode, ke zviratum i k ostatnim lidem. A kdyz nekdo, komu to neni jedno, vyjadri svuj nazor, akorat sklidi vlnu kritiky a posmechu. To je vazne smutny,.

0/0
5.3.2007 10:58

René, já a Rudolf

nema rada kozichy??

no, tak to uz asi oholila i toho bobra, co ma tech svejch "podvrzenejch" fotkach g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
1.3.2007 12:23

vilhaus

Ačkoli absolutně nechápu, jak mohla vyhrát

tahle totálně vychrtlá chcíplotina a s jejími postoji nesouhlasím, má na ně dozajista právo. Osobně si myslím, že můžeme jako lidé využívat zvířecí těla i jejich kůže. A opakuji, říkám využívat, ale ne s nimi plýtvat. Pokud umíme vyrobit i něco jiného, pak není důvod to nepoužívat a nahradit tím materiály získávané ze zvířat. Ale kouzlo kožené bundy nebo kožichu člověk umělou kůží ani větrovkou prostě nanahradí.

0/0
1.3.2007 12:20

Joudoslav

HOVADA MODELKY

To co dělají lidi zvířátkum bych udělal těm co si pak na sebe ten kožich dají.

Mrkněte se na následující odkaz.

zaručuji,že víckrat si po shledánutí na sebe ten kožich nedáte..

JEN PRO SILNÉ POVAHY SLEDUJTE DO KONCE!!!

www.strasbourgcurieux.com

0/0
1.3.2007 11:55

siku

Re: HOVADA MODELKY

povim ti, ze snesu hodne,ale takhle jsem si to nikdy nepredstavoval.tu bezcitnost. to video by meli videt vsichni na cele planete. a vse by bylo jinak...jdu se ozrat, uff to byla sila...

0/0
1.3.2007 12:36

Moris737

Re: HOVADA MODELKY

ty woe.... tak to je fakt sila. Az do konce jsem nevydrzel. Porad jsem zil v domneni ze zvirata jsou zabijena humannim zpusobem ale tohle je fakt hnus. Stahnute z kuze a jeste se hybou. Jdu blejt...g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
1.3.2007 12:51

monarchista

Re: HOVADA MODELKY

Já teda sjedu každej válečnej film, ale tohle jsem prostě nedokoukal. Strašný. g.idnes.cz" alt="8-o">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
1.3.2007 13:28

marantha

kuze

Tohle je tak uboha poza: nebudu nosit kozesiny ani kuzi... A co kozeny boty devenky? To taky nenosite? A co penezenky a kabelky? To vam tak bastimg.idnes.cz" alt="!">

0/0
1.3.2007 10:33

Elvie

Re: kuze

No jo no, zase jeden jednoduchý týpek, který okamžitě při diskuzi o kožiších začně botama a peněženkama g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
1.3.2007 11:17

Polárníliška

Re: Re: kuze

Stejně jako je jednoduché a závádějící tvrdit, že je nošení kožešin nějak vadné. Samozřejmě pokud jsou kvůli kožešině nebo kůži vybíjeny ohrožené druhy, pak je to odsouzeníhodné, ale na druhou stranu existují zvířata pro tento účel specielné chovaná a nošení jejich kožešin je skutečně to samé jako je nošení kožených bot.

0/0
1.3.2007 11:39

Iridium

Re: Re: Re: kuze

A není nad to, když mají klec 50x50x50 cm a jsou z té kůže stažena za živa, že? g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" alt=":-©">g.idnes.cz" alt="(Y)">

0/0
1.3.2007 13:41

monarchista

Re: kuze

Tak se mrkni na tohle, jak NEBUDE

i.idnes.cz

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
1.3.2007 11:32

Amus

Pomoc

postiženým založená na utrpení jiných, kteří se nemohou bránit. Úžasná charita.:-(( Jsem ráda, že má Lucie mozek a vlastní názor.

0/0
1.3.2007 10:28

PanePávekJáNechciKTurkovi

..

co ta plasticky chirurgove dneska uz vsechno nedokazou, voni dokonce helence vondrackovy natahli ten svrasklej krk g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
1.3.2007 9:46

old fashioned Vince III...

ano bobřím kožešinám!!!

0/0
1.3.2007 8:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.