Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eva Farna: Až budu hvězda, tak si dupnu

Česko dohnalo zbytek světa. I my konečně máme zpěvačku, která ještě chodí na základku, ale vrstevníci už ji milují. Co na tom, že národností je Ewa Farna, upovídaná holka z hor kousek od Třince, vlastně Polka?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fanka

dívám se na eso a zírám

myslivci se bouří kvůli večerníčku, kde zastřelil myslivec rysa a řekli že je to špatnej myslivec(tzn.špatnej čin,vysvětleno ihned)

A TADY? EWA FARNA TAM MĚLA KLIP,,OPĚT NICMOC, ALE ZÍRALA JSEM JAK MŮŽE DO KLIPU NĚKDO DÁT:

-držela v ruce žárovku - rozsvícenou- normálně na kabelu - připojenou na elektřinu a rozsvícenou!!!

TOHLE MĚ NAŠTVALO VÍC NEŽ STŘÍLENÍ MYSLIVCŮ, V DOBĚ,KDY MALÁ DĚCKA NAPODOBUJÍ KDEJAKÝ IDOLEK, tak nějací prachatí blázni udělají klip který je životu nebezpečný!!!

NECHÁPU,PROČ TO NĚKDO NEVIDĚL A VČAS NEZRUŠIL? skákat na posteli z rozsvícenou žárovkou, kterou drží za tu objímku s drátama????? tak to mě dnes teda dožralo,

0/0
17.3.2007 9:29

Lama007

DUPEJ EWO, DUPEF

hey, našel jsem slušnej OBJEKTIVNÍ článek o Ewe Farny na jednom serveru. Mkrnete na to

http://www.nekultura.cz/content/view/639/7/

jinak mi Ewa prijde v pohode, nektery lidi ji zbytecne resej;-D

0/0
16.1.2007 15:17

jarjary

EWA

Clanek jsem precetl v MF DNES,velmi me tato osubka prekvapila s jazykem,kdyz jsem srovnal rozhovor se treti superstar(Zbynek Drda),bylo to takove jak se na 17 leteho neslusi.Srovnavat se nema ale Ewa umi sve odpovedi lepe formulovat a to je ni pouze 13.

0/0
15.1.2007 14:56

mattonka

?

Proč mi přijde, že má na některých fotkách vyretušovaná rovnátka?? Nic proti nim, ale když je má, tak proč je odmazávat?

0/0
15.1.2007 10:18

mattonka

?

Proč mi přijde, že má na některých fotkách vyretušovaná rovnátka?? Nic proti nim, ale když je má, tak porč je odmazávat?

0/0
15.1.2007 10:17

Dědeček Vševěd

NEROZUMÍM

Té holce je 13 let a redaktor jí vyká... Až bude pan redaktor dělat rozhovor s dětmi v mateřské školce - také jim bude vykat ?  P.S.  Osobně proti Ewě nic nemám. Zpívá slušně a její názory prezentované v tomto článku jsou překvapivě  rozumné. :-)

0/0
15.1.2007 7:54

Dědeček Vševěd

NEROZUMÍM

Té holce je 13 let a redaktor jí vyká... Až bude pan redaktor dělat rozhovor s dětmi v mateřské školce - také jim bude vykat ?  P.S.  Osobně proti Ewě nic nemám. Zpívá slušně a její názory prezentované v tomto článku jsou překvapivě  rozumné. :-)

0/0
15.1.2007 7:48

kill7

Eva Farna

Až budu hvězda, tak si šňupnu.

0/0
15.1.2007 7:43

Misak.Axell

Re: Eva Farna

nebo šlehnu.... ;-D

0/0
15.1.2007 10:32

Bukuruna

???

proc se rozcilujete na EWU?Pokud by nebyla poptavka po takovych radobyumelcich nebyly by ani ona.Cili meli by jste se rozcilovat na to stado hovadek bozich co poslouchaj podobny shity a ne na ty lidi co jim vychazi vstrict.Zakon trhu,:))

0/0
14.1.2007 21:47

VDC

Re: ???

Ale vis jak to je... je snad poptavka po Drdovi, Dolinkovi atd.? Neni. Je akorat tupy stado a chytry manazeri. ;-)

0/0
15.1.2007 1:12

divizni

co je to Farna ?

komu to podrželo nebo se narodilo ?

0/0
14.1.2007 19:12

iq-222,5

SuperStar na druhou

je to nechutny pripad zneuziti mlade holky pomoci zahranicni pisnicky, ktera je ve vsech zemich hitem jen s jinym textem, jde tu pouze o prachy jako v celem soubyznisu, jen prosim nekdo ty holce reknete, ze to neni rock, ale blbej popRv, tu holku z niceho neobvinuju, ta za nic nemuze, ale z tech manazeru se mi dela na bliti:-©. Mozna je to pro ni zivotni vyhra, ze nebude ted delat nekde u pasu, ale mam strach, at neskonci zpivanim po barech a fetovanim, protoze neverim ze se chyti, skonci tam kde lunetic a vsicni superstars a jine radobyhvezdy a rychlokvasky.

0/0
14.1.2007 18:38

zanoo

Až budu pí...,tak si dupnu

0/0
14.1.2007 18:28

aramj

vy se tu hadate o jazyku o zpevu aj.

ale vsim si nekdo, ze tej holce je 13 a nekterych fotkach se na ni vizazisti vyradili, ze vypada na 18-20?8-o

0/0
14.1.2007 18:07

Misak.Axell

Re: vy se tu hadate o jazyku o zpevu aj.

do tý doby než otevře hubu.... to je na 10...:-©

ale nic proti rovnátkům... ale když už je nosit, tak má počítat s tím, že se ukazuje na veřejnosti a má je mít ke své vyzáži.. a ne nějaký funebrácký...:-©

0/0
15.1.2007 10:35

franta straka :D

potiz je v tom

ze z ni nebude nikdy hvezda za dva tri roky si na ni nikdo ani nevzpomene:-)

0/0
14.1.2007 17:30

mosulský machredž

oo

další rychlokvaška, která bude maximálně tak zpívat na úchylných estrádách, tak obyčejný a nezáživný nevýrazný hlas jsem ještě neslyšel - to jak vyhrála Slavíka jako jedinej nominovanej adept, co její konkurenty vyřadili z výběrového řízení coby kriteria nesplňující odpad, bylo fakt moc funny :-©

0/0
14.1.2007 16:58

Jirkajiri

Pravda

Co se Ewy týče, byla zneužitá pro projekt "vyrob si svou star-lolitku". Autoři písničky měls mě vůbec rád prodávají práva na tuhle písničku po celém světě a ten kdo jí koupí má zaděláno na velký prachy. Čapne na ulici nějakou třináctku, pořádně jí zmaluje a nechá jí nazpívat tohle. Je to vlastně taková utajená ujetá reality show, tudíž jestli proti nim nic nemáš tak je všechno v pořádku. Pro zajímavost, tady jsou podobné zázračně talentované Ewy z různých zemí:

http://www.youtube.com/watch?v=DdMB9WLmc_M&eurl=

http://www.youtube.com/watch?v=vSzkRKd4BEg&eurl=

http://youtube.com/watch?v=WcBlLZIbSTE

http://youtube.com/watch?v=Dyrmt0QyX4A

0/0
14.1.2007 16:34

lachta

Re: Pravda

tak už vim, kdo je to Ewa Farna(ová), a to cos postnul je taky moc zajímavý, dík!

0/0
14.1.2007 19:50

chatab

Re: Pravda

Dik chlape za rozsireni obzoru. R^R^R^ Tusil jsem, ze je to jedna z rychlokvasek, ale ten song jsem predtim nikde neslysel...

0/0
14.1.2007 23:55

Milan_Seliga

Ewa Farna polka? :)

Ewa Farna tak docela polka není, národnost není určující a člověk (respektive rodiče) si ji můžou vymyslet jakou budou chtít, aniž by tím cokoliv změnili. Důležité je občanství a to má české (to že nemá OP neznamená, že není občan). Tohle mi už vysvětlovat spolužák na střední z Českého Těšína, taky měl národnost polskou, aniž by měl v Polsku nějaké příbuzné nebo tam vůbec jezdil :)

0/0
14.1.2007 10:54

DD-Dave

A zase!

1) neni vhodny soudit nazory trinactileteho decka. Duvod je ten, ze bud sou to nazory z jeji hlavy a diky veku jsou zcestne a infantilni, a nebo ji ty "jeji" nazory nekdo nadiktoval a tudiz se k ni nehodi a normalni clovek pozna, ze nejsou jeji.

2) opet me vytocil problem s imigraci Polaku do Cech. Ja se znova ptam (uz se to nejednou na diskuzich resilo): Proc se hrnou Polaci do Cech? Co je tady lepsi? Kdyz uz imigruji (nic proti tomu defacto nemam), tak proc se neprizpusobi Ceskym zvykum a kulture? Proc si vynucuji Polske skoly v CR? Uz jste nekdy nekdo videl, aby si cesti imigranti vynucovali skoly v Rakousku? ....proc mame napr. v centru Karvine na obchodech napisy v Polstine?

Cesi holt budou dycky ustraseni kralici a nechaji sebou manipulovat a to me jako Cecha patriota strasne stve!

DD-Dave [>-]

0/0
14.1.2007 8:32

sme_duro

Re: A zase!

2. nejedna sa o ziadnu imigraciu, je to narodnostna mensina, ktora na tom uz uzemi zije uz davno. Preto Polske skoly a podobne. Nepoznas vlastnu historiu a ani zemepis kamo.

Inac Poliaci vecsinou "migruju" do Britanie, Irska a Nemecka.

0/0
14.1.2007 9:28

DD-Dave

Re: Re: A zase!

ad 2) neberu do pusy ty, co tady ziji uz leta. Ty sem samozrejme nemel na mysli. Mel sem na mysli ty, co sem prichazeji. A ver tomu, ze sem prichazeji stale a stale.

Jejich mentalita je proste o tom, ze nekam prijdou a chteji,aby se jim vsichni prizpusobili. Na to ja narazim. Netyka se to jenom nasi republiky. Tyka se to Irska, Velke Britanie a dalsich...jak pises.

Jinak me nazory prameni z vlastnich zkusenosti - duverne znam lidi, kteri bydli v pohranici a kteri prichazejici Polaky nemaji radi; znam lidi, kteri pracuji v Irsku a popisuji podobne problemy s Polskou narodnosti.

Jake mas zkusenosti ty kemo??

Jinak svou histoerii znam dobre - 6 roku na gymnaziu stacily k tomu, abych mel prehled. Znam dokonce i Slovenskou historii a mentalitu.. Jinak z poznavani Polske  mentality cerpam a proto sou me nazory takove jake sou.

0/0
14.1.2007 16:18

yxarinka

Re: A zase!

Co by mněli říkat takoví Řekové?? Všechno tam musejí mít kvůli turistům v angličtině - mnohde i větším písmem a nad svým vlastním, pro nás zcela nesrozumitelným.

0/0
14.1.2007 10:12

plexisplexis

Re: A zase!

jak se sem konkretne hrnou polaci? co je mne znamo tak si max prijedou nakoupit levnejsi zradlo, ale to funguje i obracene, kdy snad vsichni duchodci z karvinskeho okresu jezdi nakupovat do polskeho tesina, jak se konkretne neprizpusobuji? podle mne zijou uplne stejne akorat maji trochu kulatejsi obliceje a mluvi jinak s tim, ze cestine rozumi, stejne tak jako ostatni rozumi jim, A JAK SI SAKRA POLACI VYNUCUJI NEJAKE SKOLY V CR?? o tom nevim vubec nic! jo v centru karvine mate na obchodech napisy v polstine proto, aby tam prilakali polaky a zvedli trzby

0/0
14.1.2007 11:06

DD-Dave

Re: Re: A zase!

Co je ti znamo? Nakupovani funguje stale, ale uz podstatne mene. Spise se jedna o jakousi setrvacnost, ktera dobiha - viz obrovske hony ceskych lidicek na polske trhy po revoluci. Ja se samozrejme nebavim o pendlujicich duchodcich, ktere to proste bavi. Bavim se o tech lidech, kteri se sem z nejakych duvodu presidli - prace? lepsi zivotni uroven? problemy doma? Ti lide si vynucuji konverzaci v Polstine, pac se nikdy cesky nenauci...proc by taky museli, kdyz cesky franta z pohranici polsky vicemene umi, ze ano... Porad se ptam, proc bysme nekomu meli podstrojovat. Ale pravda je takova, ze drive sme lezli do pr*ele rusum a ted lezeme do pr*ele skoro kazdymu, takze to je vlastne jedno..

0/0
14.1.2007 16:28

plexisplexis

Re: Re: Re: A zase!

Je mi znamo, ze placas nesmysly, to nemas o vikendu co jineho na zabavu? Polaku sem moc nepresidlilo, ti spis putujou do Britanie a tak, mozna par Asiatu, co se nedostali v nakladaku do Nemecka tu jeste je a pak Cikani. Nejak jsi porad nevysvetlil, jak a cim si vynucuji ty skoly! A co myslis tim "podstrojovat"??? Mne osobne ani nahodou nevadi, ze na mne nekdo mluvi Polsky, Slovenky atd, pokud mu rozumim. Porad mi unika ten problem? Kde je????

0/0
14.1.2007 16:52

DD-Dave

Re: Re: Re: Re: A zase!

Ja? Cele odpoledne sem makal na projektu a ted odpovidam. Co delas ty cele odpoledne? To nemas nic jineho na praci, nez me odpovidat???

Cerpam z vlastnich zkusenosti. Z ceho cerpas ty??

Problem je ciste v tom, ze citim nespravedlnost. V nicem jinem to neni. Se*e me, ze Cesky Franta se vzdy podridi a radsi uhne on, nez aby donutil uhnout toho druheho. A ty si podle vseho jeden z nich kemo!

A dodavam: nejsu ani rasista, ani fasista, ani komunista!

0/0
14.1.2007 17:02

plexisplexis

Re: Re: Re: Re: Re: A zase!

vikend s nachlazenim, hochu, proto nemam nic lepsiho na praci nez lezet pod perinou.

Take cerpam z vlastnich zkusenosti jako obyvatele toho regionu. Rodina z tatovy strany je od Krakowa a od mamy ze Slovenska. Porad nejak uhybas od toho vynucovani skol..jak si je Polaci vynucuji? A v cem KONKRETNE ja spolu s Frantou radeji uhybame? Kdyz mam klienta Polaka, tak nikam neuhybam, protoze komunikuju Cesky a on Polsky a komunikace je naprosto plynula a bezproblemova. Naklady mi to nijak nezvysuje a jemu to prikori taky necini. Jak se tedy projevuje ta nespravedlivost? Co ted musi Franta delat navic, co by jinak nedelal?????

0/0
15.1.2007 9:29

DD-Dave

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase!

Ale ja tady prece nemluvim o nejakym konkretnim pripadu. Polak prijde do Ceske Republiky (konkretne samozrejme do Slezska) a nemusi se strachovat...Cesi na neho budou hutorit polsky, zacne si chodit do polske skoly, kolikrat si aj precte na obchodech polsky napisy..je spokojen. Je jak doma. Na druhou stranu, co se stane, kdyz prijde Cech do pohranicniho Polska? Je v koudeli, pac si s Ceskym jazykem ani neprdne.

Znova rikam..jde me o jakousi "rovnopravnost", spravedlnost, nebo neco takovyho. Vubec nejsu nas*any na Polaka jako takovyho. Ten me je nekde. Su nas*any, ze urciti Polaci dokazou byt vys*ani a Cesi zas mozna tak pos*ani.

0/0
15.1.2007 19:40

frank82

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase!

cože

0/0
15.1.2007 19:45

frank82

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase!

je to tak, česi sou posraní. a ty asi taky. já mám zase zkušenosti s rakouskem! tam když dojedeš, tak se s tebou nikdo jinak než německy nebaví!!! když tam s nima trávíš víc času, tak pochytí pár českých slov, ale to enom tak ze srandy více méně. A hlavně sprostý slova, jak jinak taky :-) ale pokud chceš něco řešit a trošku je nasereš, tak na tebe spustí takovou "rakouštinu" že jim nerozumíš ani kdyby ses pos.al!!! a ani anglicky se s tebou nebaví! prostě neumíš německy, tak se nemáme o čem bavit. a nedovedu si představit, že bych tam přijel a známí na mě začali mluvit česky a na obchodech bylo něco napsaný česky. to je prostě nemyslitelný. hold dave má pravdu, to enom češi sou posraní, jinde sou hrdí na svoji kulturu a řeč, ale česi se hned pose.ou a každýmu lezou do řiti!!! a taky mluvím z vlastní zkušenosti!

0/0
15.1.2007 20:00

TOTALITAiDNES

Re: A zase!

Zcestné a infantilní názory máš ty. Tak předně: Karviná neleží v Čechách, ale ve Slezsku. Hranice Slezska nebyla vždy taková, jak vypadá dnes. Většinu mají dnes Poláci, menší část patří k České republice (České/Moravské Slezsko). Ve Slezsku žilo odjakživa několik národů: Němci, Moraváci, Slezané, Poláci, někdo se hlásil i k češství. Poláci nejsou v českém Slezsku žádní přistěhovalci, ale žijí tam již velmi dlouho.

Co se týče malé Ewy, neřadil bych ji ani mezi Čechy ani mezi Poláky, protože je to typická Slezanka. Jejich nářečí se nazývá, myslím, "ponaszymu", tedy jak řekla "po našemu", není to ani česky, ani moravsky ani polsky, byť to má k polštině blíže. Slezština se od polština odlišuje jednak výslovností, jedna tím, že nese mnoho německých jazykových prvků.

0/0
14.1.2007 11:10

DD-Dave

Re: Re: A zase!

Vis co to je infantilni? Pouzij treba web www.cojeco.cz

Karvina lezi v České republice. Nebudu rozlisovat Moravu, Slezsko, atd., pac to bych pak mohl rict: "Ja sem se nenarodil v cechach. Ja sem se narodil v Moravskem Slovacku!". Polaci tam ziji dlouho, to mas naprostou pravdu. Stejne tak Slovaci tady ziji dlouho. Romove tady ziji dlouho. Vietnamci tady ziji dlouho. Jenze porad rozlisuju Polaky, kteri tam ziji dlouho a ty ostatni. Duverne znam lidi, kteri ziji asi 500m od Polskych hranic. Polovina jejich predku je puvodem Polskych. Sou to ti, kteri tady sou uz dlouho. A myslis, ze neumi cesky? Umi. Ani bys nepoznal, ze maji Polske predky. Doma samozrejme mluvi svym narecim, ktere se sklada z ceskych, polskych, nemeckych a "jejich" slov. Nicmene v obchodech, zamestnani, na uradech mluvi cesky, pac ziji v Ceske republice. A delaji to ti, o kterych mluvim??? Ne..nemaji chut se nekomu nebo necemu podrizovat.

0/0
14.1.2007 16:36

gurktomat

Re: Re: A zase!

Já souhlasím s Davem. Nechápu proč tady pořád někdo rozlišuje,  jestli je Karviná ve Slezku. Je to prostě v České republice a konec. Hele vy poláci umíte moc dobře česky, když je třeba. Tak nechápu finty jako že nemá slovní zásobu, neumí doříct větu v češtině apod. Žijete v Čechách 13 let a úředním jazykem je čeština. Takže by ji měl každý snad znát, ne. Už ti cikáni se pomalu umí přispůsobit více. Jinak mě zase pro změnu se*e jak pořád chcou poláci přejmenovávat nápisy obcí, řeku apod. To snadnení kvůli cestovnímu ruchu ne ??

0/0
14.1.2007 18:48

Tomstersson

...

Procist si tuto diskuzi ucitel/ka cestiny, tak ji trefi slak. ;-D

0/0
14.1.2007 1:42

Tomstersson

Re: ...

prip. teda jeho :-)

0/0
14.1.2007 1:43

emh1

Re: Re: ...

Procist si tuto diskuzi ucitel/ka cestiny, tak jeho trefi slak? Jo R^

0/0
15.1.2007 13:08

0xf

No co rict...

Je to takove nemastne neslane umele ... urcite bych si od ni nic nekoupil rock se totiz musi prozit a kazdej den naplno do roztrhani tela jak rikal jimmy.. a tady nic takoveho neocekavam coz se projevuje i v jejim repertoaru. Ale jsou lidi co se jim to libi tak proc ne ad ma u nich uspech...

0/0
14.1.2007 1:06

Boguš

je ji 13 ... a co jako?

..... hm tak to se tu jak se dívám sešlo docela dost zavistivců.

No a co že ji je třináct. Co je na tom. Vám prostě vadí to že vy všichni co ji nemusíte jste se  v jejím věku tak maximálně počůrávali ... ;-D.

Je to její život. Ať si žije jak chce. Co nám do toho ...

0/0
13.1.2007 23:06

Boguš

Re: je ji 13 ... a co jako?

A soudě podle rozhovoru, má více rozumu než redaktor .... ;-D ..

Který se na ni kvůli věku taky dívá spatra skoro jako všichni tady a přitom jí pokládá úplně praštěné otázky ...jak ubohé... ;-(

0/0
13.1.2007 23:11

KocourkovNews

Vitej mezi Slovany-podvodniky

Třeba na fyziku máme kalkulačky se zasunovacími kryty. Na kryt napíšu otázku, někam ho odhodím, kamarádka ho zvedne, odepíše, a zase mi kryt hodí. X Co se v mladi naucis ve stari dokrades.

0/0
13.1.2007 23:06

mahada

stačí mít štěstí (kapku) a prachy (moře)

I když jen bulvár, tak základ bohužel pravdivý - www.ahaonline.cz/cz/spolecnost/9913/nova-hvezda-ewa-farna:-plati-ji-miliardari!-

0/0
13.1.2007 19:59

nonick

Klobouk dolů! Přes zavádějící titulek článku

odpovídá Ewa Farna na třináctiletou dívku velmi suverénně a nepovrchně  -  "...rock není závislý na tom, jak vypadáš, ale jak hudbu cítíš..." To by si měli přečíst takoví Kabáti nebo Kečup! ;-D

0/0
13.1.2007 19:01

mattonka

Re: Klobouk dolů! Přes zavádějící titulek článku

hm, a zajímalo na kolik ty odpovědi vymýšlela sama

0/0
15.1.2007 10:11

mmirix

Zajímalo by mě, kdo jste ji vůbec slyšel zpívat?

Uvědomte si, že málokdo z jejich vrstevníků ve svých letech něco takového už dokázal. Kde byly v jejích letech "hvězdy" superstar?

Aneta ještě dnes při zpívání šišlá a trémou by se propadla, jak koktá, když něco uvádí či nedejbože komentuje.

Málokdo z nich dokáže vyplodit souvislou větu a vůbec nějaký tok myšlenek.

Na svůj věk je Ewa velmi dobrá zpěvačka. Čas ukáže co dál.[>-]

0/0
13.1.2007 18:30

Danny_Kay

Re: Zajímalo by mě, kdo jste ji vůbec slyšel zpívat?

...vis, to je trochu sporna vec...Ono nekdy nezalezi tolik na telentu,ale spis na tom,kdo te potka, kdo je tvuj otec nebo jaky mas xicht...Ono takova Paris Hilton taky neni zadna suprova zpevacka a podivej se, jak boduje na MTV...Gabina Partysova je tragedie po vsech strankach, ma bohateho pritele (ted uz je to snad manzel) a vidis,kam to dotahla...Myslis,ze je sikovna? No, mozna v posteli ano, to nemuzu posoudi...Agata Hanychova je dalsi pripad. Zijeme v dobe,kde talent nehraje rozhodujici roli...Bohuzel...

0/0
13.1.2007 18:43

Danny_Kay

No, neda mi to a musim ji srovnat...

...ve 13ti zacinala (velmi uspesne) jista Joanna Lvesque alias JoJo...Tahle holka mi ji trochu pripomina,kdyz jsem ji videl na fotkach...pak jsem ji ale bohuzel slysel zpivat a zjistil jsem,ze je to proste uplne jina trida. Zatimco JoJo je velmi talentovane devce,ktere si pisnicky pise samo a umi velmi dobre zpivat, tak tahle divcina je ji jen vzhledem trochu podobna (byt i tady na ni zdaleka nema,ale o to nejde), ale zpevem ji rozhodne nesaha ani po kotniky...Takze je fajn,ze si pubertaci nasli idol,ale jeho kvalita je velmi pochybna...Nic ve zlym... 

0/0
13.1.2007 18:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.