Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“

Rozezlený dav asi čtyř set vesničanů ve španělské vesnici Villaconejos zapálil majetek místního násilníka. Stalo se tak poté, co "Plešoun", jak mu místní vesničané přezdívali, zničil ve vzteku místní hospodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mak1

Tak to je docela síla

příště obviněj nějakou holku z čarodějnictví a spálej jí i z chalupou ... A to Španělsko - to je nějaká Afrika, né ???

0/0
3.1.2007 13:55

iuos

hmm

dej si placku na čelo... ten plešoun byl známý hovado... a pokud se nepletu, tak takový debilové se najdou v každym městě... jen je tu málo lidí, kteří se jim postaví

0/0
3.1.2007 13:56

Mak1

Re: hmm

To byl. Problém vidív v tom, že tímto způsobem nejdřív zlikvidujou velký hovada, pak menší a ještě menší .... A nakonec se bude muset bát každej, kdo se starostovi a jeho věrným znelíbí ....Rv

0/0
3.1.2007 13:59

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: hmm

No mne se taky nelibi, ze lidi berou pravo do svych rukou, ale alespon doufam , ze to dokope politiky a nejen ve Spanelsku aby se misto zabyvani se vzdusnymi zamky a pleticharenim, zabyvali tim co pali lidi. Podle mne to byl akt zoufalstvi nad tim, ze nelze legalne postihnout lumpa (samozrejme je to jen ma domenka, ale 800 lidi v malem mestecku mi prijde skoro vsichni dospeli) a ukoncit utrpeni ostatnich. Proste at scitaj male prusery a dusledne oddeluji nechtene a chtene.

0/0
3.1.2007 14:32

iuos

hmm

no vida, už to začíná... lidem dochází trpělivost...   

0/0
3.1.2007 13:42

ktv

spolecenska nebezpecnost

vsechno je to otazka spolecenske nebezpecnosti tohoto druhu chovani, kterou zdrave smyslejici clovek vidi, ale zakon jaksi nedokaze postihnout. Take jsme v meste meho puvodu meli 2 bratry (oba s ... ridkym porostem na hlave ;) kteri tu a tam zmasakrovali obsazenstvo rozlicnych podniku, neustale chodili ozbrojeni nozi a plynovkami a brazdili silnice mesta rychlostmi kolem 100kmh. -vsichni jsme videli ze to je chovani pro mesto 100x horsi a nikdo se mu nevenuje, nez par stredoskolaku kouricich travu v parku (cemuz se venovala pozornost znacna :) a pritrz tomu ucinilo az to ze pri jednom masakru umlatili cisnika daneho podniku k smrti :-/// Rv

0/0
3.1.2007 9:37

ktv

Re: spolecenska nebezpecnost

ono je proste problem ze "vpodstate" nedelali zadnou "zavaznou" trestnou cinnost - tj. vetsinou ublizeni bez trvalych nasledku, zniceny interier podniku nemel zavratnou hodnotu atd. navic vetsinou "nikdo nic nevidel" ... radsi. ale prece bylo vsem krome policie jasne kam to speje ...

0/0
3.1.2007 9:39

pinguinone

.. Evropa..

..Unije..:-P

0/0
3.1.2007 9:23

utanův stín

Re: .. Evropa..

Co je? Docela dobrý demokratický řešení, ne? :-)

0/0
3.1.2007 9:27

pinguinone

Re: Re: .. Evropa..

.. takovy hodny pravniho statu...;-D  no oni nam to Bulhari a Rumunama ukazou..  a to je vlastne Bulharsko castecne turecky...:-/

0/0
3.1.2007 9:28

ufo pilot

Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“. To by taky meli delat ceskym "podnikatelum", pac je to stejny xindl!

Vcelku fandim vesnicanum, jen by mne zajimalo, ktery [>-]cesky[>-] debil vymyslel tohle. Rikat 4X4 ctyrkolka.Rv

 Bernuimu zapálili dům, auto, dvě sportovní čtyřkolky a karavan. 8-o

Uz ten debil nekdy videl tereni dvojkolu, nebo vubec nejake jine dvoukole auto?:-© (!)

0/0
3.1.2007 2:01

J. Adamec

Re: Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“. To by taky meli delat ceskym "podnikatelum", pac je to stejny xindl!

Vrať se na Mars Ty ufo pilote. ;-€;-€ A vem s sebou všechny Marťany i s Paroubkem. Na rudý planetě mu bude líp.

Ten [>-]cesky[>-] debil jsi Ty.

Nikde není nic o 4×4 a terénní 4kolka vypadá asi takhle http://images.tipmoto.com/t/i/42295_1g.jpg

Pukni si závistí, že bohatý maj zas nějakou hračku, kterou Ty nemáš (Y)

0/0
3.1.2007 8:10

ufo pilot

Re: Re: Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“. To by taky meli delat ceskym "podnikatelum", pac je to stejny xindl!

Hele ty [>-]ceskej[>-] ko kote nikomu nic nezavidim, sam jezdim Nissanem Patrol 4X4 v poradi 5tym a rict mi nejaky cesky vsehoznaly debil jako ty, ze mam ctryrkolku, tak ho s ni prejedu a jeste 5x nacouvam.;-€ Hodnekrat jsem od tvych soukmenovcu v Cesku slysel mluvit o 4X4 jako o ctryrkolce, ale to bylo asi dano jejich ryze ceskou znalosti vseho nejlip. Koukam, ze budes jednim z tech znalcu.(Y):-P;-D

0/0
3.1.2007 12:12

Pan Navratil

.

No sorry, tak máš "pětikolku" pindíku.

0/0
3.1.2007 13:21

VLDX

Re: Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“. To by taky meli delat ceskym "podnikatelum", pac je to stejny xindl!

Prosímvás tou čtyřkolkou mysleli tu čtyřkolovou motorku viz. obrázek http://images.tipmoto.com/t/i/42363_1.jpg tak se hoďte do klidu Rv

0/0
3.1.2007 8:38

ufo pilot

Re: Re: Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“. To by taky meli delat ceskym "podnikatelum", pac je to stejny xindl!

Vim sam nejlepe jak vypada off road Honda motocykl, jako farmar mam v kulne tri, vozim s nima seno a psy po paddocku a rozhodne je nepovazuji za luxus.:-P Jinak viz mou odpoved kolegovi vyse.R^;-D;-D;-D

0/0
3.1.2007 12:22

Pan Navratil

Re: Re: Re: Rozlícení vesničané vypálili „doupě zločinu“. To by taky meli delat ceskym "podnikatelum", pac je to stejny xindl!

No a to jezdíš se všema třema naráz? ;-D

Ty jsi ale trouba. Jinak určitě nadáváš taky každému, kdo používá FWD, žejo? ;-D

0/0
3.1.2007 13:22

Hanns1111

Podezřelý ze zabití dívky na přechodu se vrátil z Británie http://zpravy.idnes.cz/podezrely-ze-zabiti-divky-na-prechodu-se-vratil-z-britanie-pap-/krimi.asp?c=A070102_155718_krimi_jba takový typický "bilý" haj*zl

0/0
3.1.2007 0:47

Hanns1111

a tento článek psal kdo ?

robot nebo překladač za 248 Kč ? vidím tam někde češtinu nebo mi uniká za germánskými "slovosledy" ??????? X

0/0
3.1.2007 0:40

ciankal

A vcil

na Chanov

0/0
2.1.2007 23:30

Ahaman

Aspoň že někde

neztratili lidé selský rozum.R^

0/0
2.1.2007 22:52

NARODNI STRANA

Domobrana !

Spravne, lide by meli vzit spravedlnost do svych rukou pokud stat a policie nefunguje.Je to v podstate jen sebeobrana a muzou mit proti ni neco jen pseudohumaniste, kteri zadnou podobnou sikanu zatim nezazili. Skoda,ze u nas to dokazi jen Cikani, v tech pripadech se ovsem o spravedlnosti ci obrane neda mluvit!Rv

0/0
2.1.2007 22:50

pancho10

Soudce lynč..

Otázka proč si lidí platí policii když teprve s 400 občanama v zádech jde udělat END.:-/

0/0
2.1.2007 22:35

BrumlajiciCmelak

Re: Soudce lynč..

Aby je měl kdo buzerovat !

0/0
2.1.2007 23:32

Zluty buldozer

Des a hruza

Nestacim se divit :(. Podobne chovani prece nemuze v civilizovanym svete projit - a jestli starosta rekl, co rekl, je Spanelsko tak na urovni Venezuely! Kolektivni zlocin spachany zfanatizovanym davem je strasny svinstvo bez ohledu na duvod. Takhle nejak zacinaly mj. vsechny velky zlocinny ideologie, byly provedeny prevraty (Vitezny unor), takhle probiha genocida.. Nas je vic, takze nemusime premyslet nad tim co delame, ja sam jako jeden z mnoha stejne nemam sanci nic zmenit.. Vsichni to tu oslavujete. Zamyslete se nejdriv trochu!!

0/0
2.1.2007 21:27

cport

Re: Des a hruza

i kdych jsem schopen pochopit pohnutky vesnicanu (pokud to v clanku je pravda), musim s Tebou souhlasit. Od tohoto kroku neni daleko k lyncovani ci horsim vecem. Jsem zvedavy, jak to dopadne.

0/0
2.1.2007 21:31

Heralik2

Re: Re: Des a hruza

No, na druhou stranu, když s tím dotyčným nedelali nic policejni organy... Vem si, jak to treba skoncilo v te vesnici u nas, kde podobny grazl se choval podobne a skoncilo to zastrelenim dvou sousedu. A do te doby , ač tech naznaku tam bylo plno, s tím policie nic nedelala. Clovek se pak nedivi...

0/0
2.1.2007 21:45

zdeseny obcan

Re: Des a hruza

Kdyby jste se vy, utlocitlivy chytraku, ocitl v takove situaci a zjistil ze policie na vas kasle sotva by jste sedel na zadku a cekal az vas prijdou podrezat jako ovci.

Stezujte si na neschopne urady, ne na lidi kteri haji holy zivot.

0/0
2.1.2007 23:11

TrueRobos

Re: Des a hruza

Stát, ve kterém dojde k lynči, není na úrovni Venezuely. Stát, který NECHRÁNÍ SVÉ OBČANY a ti jsou NUCENI vzít zákon do svých rukou je na úrovni Venezuely! Vítej v Evropské unii, soustátí nové generace, kde stát obírá pracující, aby mohl dávat nepracujícím a zločinec má více práv než oběť! Rv

0/0
3.1.2007 0:28

JBetak

Re: Re: Des a hruza

K žádnému lynči nedošlo. Přečtěte si to pořádně.

0/0
3.1.2007 13:36

puntja

Re: Des a hruza

..naopak to beru jako projev odvahy vesničanů, když jim není stát žijící z jejich peněz schopen pomoci... lynčování jsme si v článku nevšiml

0/0
3.1.2007 13:54

freak2

Dobrý počin vhodný následování.

 Zatočit takhle s cigánskou pakáží.R^[>-] 

0/0
2.1.2007 21:01

ufo pilot

Re: Dobrý počin vhodný následování.

Nikde v tom clanku nevidim, ze by to byl cigan, hnupe! Zato ale cesti[>-] "podnikatele" se chovaj zrovna tak, jako ten "pesoun". Takze by se spis melo zatocit s tim ceskym[>-] "podnikatelskym xindlemn, nemyslis?!?R^;-€:-©(Y);-€

0/0
3.1.2007 2:06

Pan Navratil

Re: Re: Dobrý počin vhodný následování.

Nevztekej se ať si neprskneš jedovatou slinu do hnoje!

0/0
3.1.2007 13:23

Qíteček

Třem starším lidem a těhotné ženě, kteří byli v domě, se podařilo dům včas prchnout.

ehm...

0/0
2.1.2007 20:59

RAT

Prchnout dům. A to se dela jak "pane autore"?

Poté ještě bránili v příjezdu hasičům tak dlouho, dokud nebylo jisté, že "doupě zločinu" lehne popelem. Třem starším lidem a těhotné ženě, kteří byli v domě, se podařilo dům včas prchnout.

0/0
2.1.2007 20:53

zdeseny obcan

prirozena a v dane situaci spravna reakce

Pokud neni statni sprava schopna nebo ochotna chranit slusne lidi pred gaunery a nasilniky pak ti lide maji plne pravo vzit spravedlnost do svych rukou.

0/0
2.1.2007 20:43

Valsidal

Tak před těma smekám.

R^

0/0
2.1.2007 19:48

fedorko

SOUHLAS!!!

Takto by se mělo postupovat i u nás, např. z poslední doby: přejetý chlapec u Kunštátu a přejetá dívka na přechodu černou hubou. Jenže hold my nejsme španělé, nemáme v krvi táhnout za jeden provaz, nejsme schopni se sjednotit jak nahoře ve vládě tak i dole na úrovni jedné malé vesnice. Proto toto se u nás nikdy nestane a je to velká škoda... nejradši bych si nafackoval a udělejte to taky!

0/0
2.1.2007 19:03

Robin Ood

Re: SOUHLAS!!!

no já ti klidně taky nafackuju::-) za tu "černou hubu" celkem bez skrupulí...:-/

0/0
2.1.2007 20:50

Heralik2

Re: Re: SOUHLAS!!!

A co je divenho na vyrazu "černá huba"? Má jí snad bílou? Fialovou? Zelenou? Ja jsem bílá huba a nevadí mi to, cigan je černá huba a vadi mu to?

0/0
2.1.2007 20:57

S-Tony

Re: Re: Re: SOUHLAS!!!

Ano, cigánovi vadí že si bíla huba ;-)

0/0
2.1.2007 21:10

Heralik2

Re: Re: Re: Re: SOUHLAS!!!

Ať si koupí prací prášek Arijec ;-D

0/0
2.1.2007 21:12

Robin Ood

Re: Re: Re: SOUHLAS!!!

připodobnit někoho k hubě je urážka ať se ti to líbí nebo ne. Že si tak doma říkáte je vaše věc, není to však záležitost všeobecného mínění, to ono oslovení vnímá jako urážku, v tomhle kontextu jako rasistickou. A nehraj si na debila předstíráním, že tohle nevíš. Odpor k hyperkorektnímu vyjadřování zde cíl urazit opravdu nezamaskuje.

0/0
2.1.2007 21:16

Heralik2

Re: Re: Re: Re: SOUHLAS!!!

A co kdybych mu říkal černá lebka? Skinum se taky rika hola lebka. To uz neni rasisticke?

0/0
2.1.2007 21:18

VLDX

Re: Re: Re: Re: Re: SOUHLAS!!!

lebku máme všichni bílou ;-D

0/0
3.1.2007 8:45

Jandix

Re: SOUHLAS!!!

Ano přesně tak, tak by se mělo postupovat v případě přejetí té holky jak říkáš černou hubou, a taky v případě umlácení té holčičky tou bílou matkou a taky v případě cikána Zelenky co vraždil v nemocnici. Jenomže to by jsme se lynčovali všichni navzájem

0/0
3.1.2007 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.