Diskuze

Tereza: Tajná volba by dopadla jinak

Tereza Olivová odešla v neděli z domu Velkého bratra. "Poprvé jsem viděla nominace z pohodlí postele hotelového pokoje, sama, bez kamer, bez portů, ale bohužel také bez mých spolubydlících," komentuje dění v domě exkluzivně pro iDNES.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tralalak

17. 10. 2005 19:56
Gluteus Maximus Klitoris XIV.
koncim tuto diskusi jelikoz nemam cas na cteni/psani prispevku a predevsim diky tomu, ze nejsi schopen rozumne diskutovat a jedine cim argumentujes je to ze jsem nenavistny, hlupak, naivka, blbec .... je mi te skutecne lito jak mas zaslepene uvozovani. ja si budu zit dal svuj zivot tak abych se za sebe nemusel stydet, snazit se vychovavat syna aby z nej byl slusnej clovek v klidu a pohode a ne ve strachu z boziho trestu a bezvyhradne poslusnosti a pokore k nemu.  v tom je mezi nami ten rozdil protoze neco takove ty nejsi ochoten akceptovat.
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

17. 10. 2005 20:28
Re: Gluteus Maximus Klitoris XIV.
A ty si uz uplne slepy, alebo sa na takeho iba hras? Stylizujes sa do pozicie, akoby si spasoval svet od tych zlych a pritom ty si jediny, co ma karpinkami zalepene oci nedovoliac mu tak vizualne vnimat krasy Sveta! Istotne bolo casovo narocne diskutovat aj v tejto diskusii, ale obavam sa, ze ty si diskusiu nehladal, lebo som dal dost podnetov na jej rozvoj, avsak kazda takato vyzva, ci uz k historickej analyze krestanstva a jeho posbenia, ci uz k evolucnej teorii, tak i k logike a poznavaciemu procesu ale i odvolavaniu sa na autoritu skoncila bud ignoranciou alebo znovu tym otrepanym o zaslepenosti krestanov. Paradoxne sa vsak usvedcujes z toho sam - z ignorancie a naivity a ideologickej podmienenosti. Tebe vsak neslo o dozvedenie sa novych skutocnosti, ani o diskusiu a vyjasnenie si stanovisk, tebe slo o jedine - o postulaciu svojich nazorov, ktore su pevne dane a snahu zosmiesnit tie ostatne. Neuspesne a preto sa snazis takto vystupovat, vzbudit lutost.
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

17. 10. 2005 10:54
Re: Re: Re: Re: Re: pravdivost víry 3.
Zpochybňováním reality ve které žijeme zpochybňuješ celé naše dosavadní poznání vesmíru, na to ty chytráku budeš muset předložit vědeckým špičkám v oboru hodně dobré důkazy.
A toto co bolo? Naparujes sa tu, ako by si bol jednou z tych spiciek a zrazu sa ukaze, ze si len sfanatizovany blbecek, co do toho prd vidi? Ked teda hovoris o vedeckych spickach - ako vysvetlis, ze mnohe z nich su krestansky veriaci? Napr. Prof RNDr. Krempassky, DrSc - teoreticky fyzik.
 
A mimochodom ano - mnohe dnesne poznatky su mylne a ako mylne sa aj po case ukazuju. Su totiz casto ideologicky podmiene.
0 0
možnosti

mlokie

17. 10. 2005 11:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: pravdivost víry 3.
Prof RNDr. Krempassky, DrSc - teoreticky fyzik.
cha,cha,cha pěkný šašek, dost dobře se strapnil v relaci pod Lampou kde si ho krásně vychutnal filozof Cesnak. Za jeho závěry by se nemusel stydět ani inkvizitor Torquemada. Kdyby všichni přemýšleli tak jednoduše jako on tak to může věda zabalit.
 
Hypotéza-mám hypotézu že lidi a lodě topí vodník, podle tebe ji budou brát všichni vážně a hlavně konstruktéři lodí a záchraných vest. Ty logiku jeden.
0 0
možnosti

mlokie

14. 10. 2005 17:19
pravdivost víry
Víra z principu nemůže být pravdivá jinak by se jednalo o znalost a to není proto se to jmenuje víra. Věřící věří v nedokázaná tvrzení a navzájem si odporující nelogické teze (např. milující a zároveň spravedlivý bůh). Bůh existuje pouze jako soubor lidských představ a přání, které se ale lidé snaží vydávat za pravdivá tvrzení a to v rámci potvrzení si vlastní víry. Proto také existuje tolik navzájem zcela odlišných náboženských systémů. Lidé mají prostě potřebu mít psychologickou berličku, staršího bráchu-jak to napsal  Russel kde by se svěřovali se svými problémy. Víra v boha není GMK výsledkem racionální argumentace protože sám o sobě bůh dle tvrzení křesťanů je pro nás nepoznatelná a vyšší entita. Proto navrhuji se jí vůbec nezabývat tak jako vodníky nebo Zeusem. Smutné je že věřící jsou na tom tak špatně že potřebují aby je neustále někdo vodil za ručičku a mít nad sebou hrozbu pekla. My ateisti nic takového abychom žili plný a zodpovědný život nepotřebujem.&nb
0 0
možnosti

Tralalak

14. 10. 2005 20:10
Re: pravdivost víry
100% souhlas, krasne receno, gratuluji mlokie aspon nekdo si tu nenasazuje ruzovy bryle, ale pouziva mozek.
0 0
možnosti

mlokie

14. 10. 2005 17:06
pro fantastu negociátora
Nikdo nikdy zatím nepodal důkaz neexistence Boha. 
Ano, taky nikdo nepodal důkaz neexistence boha Ra, Zeuse, Háthor, Šivy, Manitoua, Drákuly, vodníka atd. Na věci které neexistují se nedají podat racionální důkazy. Pokud ty přijdeš s tvrzením že něco takového existuje a začneš to prohlašovat za pravdu tak ho musíš dokázat, což ale nejsi schopen.
když uvedete 2 postukomunistické země
O.K. Rumunsko, Bulharsko-pravoslavní, Srbsko,Chorvatsko, Černá Hora-muslimové a křesťané.Kuba-křesťané. Stačí ty logiku?
tak máte rozum malého dítěte
To tvdí někdo kdo si myslí, že všemocný bůh nechal zavraždit svého syna za vykoupení jakýchsi hříchů, jehož bůh zavraždil prvorozené v Egyptě,kdo si myslí že člověk byl uplácaný z hlíny,jehož církev má na svedomí středověké vraždění v rámci ,,pravdy,, kdo si myslí že Jonáš přežil ve velrybě,jehož Ježíšek proklel fíkovník ikdyž neměl plodit fíky?
 
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

17. 10. 2005 10:45
Re: pro fantastu negociátora
Na neexistujíci veci se nedají podat racionální důkazy.
Ale daju sa naist racionalne vyvratenia. Jedine, co sa na tomto poli dosiahylo je len zmeska nabozenskej neznasanlivosti a pseudointelektualskeho filozofovania.      
 
Přijdeš s tvrzením že něco takové existuje tak ho musíš dokázat, což nejsi schopen.
Hej, pokial sa pohybujeme na poli logiky. A dokonca aj v ramci logiky to mozem jednoducho obist - vyhlasim to za axiomu a mame to hotovo.      
0 0
možnosti

negociátor

14. 10. 2005 14:37
pár faktů
A ještě poslední věc. Nikdo nikdy zatím nepodal důkaz neexistence Boha. Ač se to snaží po dlouhá staletí špičkoví matematici a filozofové. Pro lidi, kteří trošku vidí do matematiky, jen dodávám, že je, samozřejmě, mnohoem snazší, něco vyvrátit, než dokázat!
0 0
možnosti

Tralalak

14. 10. 2005 20:01
Re: pár faktů
aha zato existenci dokazalo uz fura lidi coz? btw jak se dokazuje neexistence neexistujici veci?
0 0
možnosti

negociátor

14. 10. 2005 13:37
Marnost
Jistě se shodnu se všemi rozumnými lidmi, že diskutovat o víře ve státě a s lidmi, které přes 40 deformoval komunismus, je naprosto bezpředmětné. Z jakéhokoli pohledu to nemá smysl. Škoda, že jsem si to uvědomil až teď, když už jsem se do diskuse od včera zapojil. Přesto se ještě pokusím útržkovitě zareagovat na pár tvrzení. Fakt, že v Polsku je hodně věřících i když je to postkomunistická země, svědčí jen o tom, že Poláci jsou poměrně nezdolný národ, který se nenechá znásilňovat. Je to vidět i jak se bránili proti Hitlerovi za 2. sv. války. Což se nedá říci o Češích. Snad si opravdu nemyslíte, že když uvedete 2 postukomunistické země, ve kterých je i po kumunismu relativně velký počet věřících, máte pravdu v tom, že komunismus nemůže za to, že u nás v ČR je malé procento věřících? To si snad děláte legraci,ne? Jesli berete vážně své argumenty,tak máte rozum malého dítěte a nikdy se s vámi člověk na ničem nedohodne! Podívejte se třeba na historické výzkumy České akademie věd,kter
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

14. 10. 2005 13:55
Re: Marnost
Samozrejme, ze nie, lebo aj z uvadzanych idolov je zrejme, ze sa nejedna o vedca, ci rozumneho cloveka, lez o bolsevickeho pseudointelektualneho filozofa snaziaceho sa oprudzovat kazdeho naokolo svojimi pihluplymi nazormi a nahladmi.
0 0
možnosti

mlokie

14. 10. 2005 11:51
pro věřící fantasty
Počet členů v církvi není žádný argument o pravdivosti, to by teda byla Země stále středem vesmíru a sluneční soustavy jen proto že na to v minulosti všichni věřili, že? Víra v boha není výsledkem racionální argumentace ale psychických potřeb, výchovy a hlavně strachu z neznámého. Vaše víra není pravdivá a to hlavně z důvodu počtu církví, sekt které hlásají ,,pravdu,, ovšem každá zcela jinak. Víra v boha je berlička která lidem pomáhá si vysvětlovat nevysvětlitelné tak jako v pravěku nevěděli co je to blesk. Kdo má zájem o pořádnou diskuzi na téma víra ať navštíví nejlepší možné diskuzní stránky na toto téma a to: http://www.b2g2.com/boards/board.cgi?user=nebojsa" target="_blank" rel="nofollow">http://www.b2g2.com/boards/board.cgi?user=nebojsa
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

14. 10. 2005 13:06
Re: pro věřící fantasty
Počet členů v církvi není žádný argument o pravdivosti
To je sice pravda, ale co my s tym? Chcel si tym nieco vobec povedat, alebo si sa len snazil zvacsit nasu vseobecnu rozhladenost a prehlad? Ja mozem prispiet tiez par informaciami:
• V Bratislave je slnecno, vecer sa zmraka pred siedmou hodinou vecernou.
• Vektorovy sucin je definovany len v 3D a 7D vektorovom priestore.
• Pan Schmidt byva na tretom poschodi, v byte c. 24.
 
Víra v boha není výsledkem racionální argumentace ale psychických potřeb, výchovy a hlavně strachu z neznámého.
Viera v Boha je racionalna a racionalne zdovodnitelna, navyse dava odpovede na otazky o opise Sveta. Navyse saturuje emocne, psychicke, socialne a dalsie vyssie potreby jedinca.
0 0
možnosti

mlokie

14. 10. 2005 11:33
pro Negociátor
Ty jeden VŠ chytráku, mám tady pro ty tvoje stanoviska pár mých:
1. mezi slušné lidi, tedy ty co nevěří, a mezi ty co podle tebe nedostali nobelovku nepatří podle tvé idiotské ideologie: nepatří Albert Einstein, B. Russel, R.Feynman,S. Weinberg,F.Sanger,F.Crick,G.B.Shaw atd. viz http://www.geocities.com/bezboha/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.geocities.com/bezboha
2. četl jsi vůbec někdy starý zákon se všemi nechutnostmi a božími genocidami? Asi ne a nečetli ho ani lidi co podle tebe byli automaticky slušní věřící.
3.Církev je zločinecká organizace, která stojí na stejných základech a ideologii a je vedena stejným duchem svatým a tzv. bohem jako v době kdy páchala zvěrstva.
4.V Rusku je 80%věřících v Polsku 90% co to meleš o vymlacování víry z hlavy?
Pouč se ze své chybné logiky a to zejména: argumentum ad populum, argument ad hominem, argumentum ad ignorantiam,atgumentum ad verecundiam.
 
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

14. 10. 2005 13:17
Re: pro Negociátor
1a.
Argumentum ad hominem. Iste si na tebou uvedenej linke vyhladas, co to je.
 
1b.
Niektori z menovanych nie su neveriaci, hoci si ich radi ateisti privlastnuj.
 
2.
GMK Stary Zakon cital a nie vsetkemu rozumie. No vie vsak, ze tebou predstavena interpretacia je minimalne demagogicka a zavadzajuca, nakolko neberies ohlad na dobove suvislosti a cely kontext Pisma. Zrejme vychadzas z niektorych bolsevickych (niekedy seba oznacuju za skeptikov, humanistov a pod.) stranok na toto tema, mozno priamo z Adama.
 
3.
Uved, ktore zverstva kto pachal a coho sa tym dopustil. Vseobecna formulacia silne sugeruje, ze sa jedna o tvrdenie informativneho charakteru, pricom je to vsak nepodlozena spekulacia.
0 0
možnosti

Doktor-z-hor

14. 10. 2005 7:46
Magorů je tady dost
No, musím říct, že po přečtení příspěvků mám pocit, že o blbce tady nouze není (zřejmě fanatičtí církevní hodnostáři, jinak by ty církev nemohli obhajovat)
0 0
možnosti

Gluteus Maximus Klitoris XIV.

14. 10. 2005 9:11
Re: Magorů je tady dost
Muahahahahahahahahahahahaha!!!    
 
Ty si ale dobre zadubeny dubak!  Spravas sa ako bolsevicky ideologicky funkcionar, ktory akonahle sa vysytne nazor nie v sulade s oficialnym ucenim, jeho autor je imperialisticka swina rozvracajuca socialisticky raj.
 
Bohuzial, v tejto suvislosti sa musim pridat na stranu nazorov, ze podobne postoje su vysledkom brainwashingu komunistov.
0 0
možnosti

Tralalak

14. 10. 2005 0:43
pro Gluteus Maximus Klitoris XIV & sarumanek
nemam rad dlouhy thready tak pisu sem
je naprosto typicke od vas vericich jak jste se tu fanaticky pustili do me. nadavky a zesmesnovani pro vas tak typicke, gratuluji. a ted par poznamek.
ad bubak - verit na bubaky a certy je to samy jako verit na boha a peklo a muzes si tu psat co chces. kdyz si tu ted vymyslim novyho boha, sezenu dostatek fanatiku tomu verit a napisu k nemu manual (jakousi bibli) tak je to stejne verohodny jako vase bible a krestanstvi/budhismus .......
ad cirkev - chce tu snad nekdo z vas vyvratit, ze cirkev mela a ma snad jiny ucel nez mit stado poslusnych ovecek, financi a moci?
ad evolucni teorie - ano vim ze darwinova evolucni teorie ma nedostatky, proto jsem mluvil o evolucni teorii vseobecne ne konkretne mysleno ve smyslu VYVOJE DRUHU ne podle vas ze nejaky buh splacal zemi a cloveka/zenu ze zebra ci ceho. coz je dalsi argument podporujici muj nazor o oblbovani lidi cirkvema/nabozenstvi.
0 0
možnosti

Tralalak

14. 10. 2005 0:43
Re: pro Gluteus Maximus Klitoris XIV & sarumanek
je tu nejak malo mista na psani ABSOLUTNE MI NEVADI KDYZ JE NEKDO VERICI pokud se to ovsem nedotyka me osobne a dotycny se mi nesnazi cpat jeho boha nebo tvrdit jako vy dva, ze jsem primitiv jen proto, ze pro me vas buh neni to co pro vas. rikate si skoda "pred par lety" bysme ho prohlasili za kacire a pekne by se upekl na hranici, chapu vas :) dalsi vec NEZPOCHYBNUJI uspechy katoliku/zidu...... urcite mezi nima bylo fura inteligentnich a hlavne chytrych lidi. osobne si myslim, ze clovek co napsal bibli byl neskutecne inteligentni manipulator (mysleno v dobrem ne pejorativne) a rad bych si s nim promluvil, ani komunisticky agitacni letaky nebyly tak promysleny. to ze sem pastnul cast komentare z jine diskuse ktery me zaujal skutecne NEZNAMENA, ze nemam nazor ovsem vyvracet vam to nebudu a skutecne me nenapadlo hodit link takze tady je http://brouzdej.cz/blogy/joel/?pg=vypsat_ohlasy&clanek=2749" target="_blank" rel="nofollow">http://brouzdej.cz/blogy/joel/?pg=vypsat_ohlasy&clanek=2749
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

22. března 2024  19:07,  aktualizováno  20:05

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

24. března 2024

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

26. března 2024  15:14

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila....

Budu upřímná, jedno dítě mi stačí, přiznává Patricie Pagáčová

22. března 2024

Moderuje jenom výjimečně. Patricie Pagáčová se cítí být především herečkou. I když na velkou roli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Konec konspirací. Diagnóza princezny Kate přepisuje příběh uplynulých týdnů

23. března 2024  17:15

V královské rodině představuje Kate (42) závan svěžesti. Z lavičky v rozkvetlé zahradě vyslala...

O panenství přišla Wilsonová v 35 letech. Lidé nemají být pod tlakem, říká

28. března 2024  18:18

Australská herečka a komička Rebel Wilsonová (44) prozradila, že o panenství přišla relativně...

Usadím se tam, kde najdu muže, říká herečka Vica Kerekes

28. března 2024  16:30

Slovenská herečka s maďarskými kořeny Vica Kerekes dnes slaví 43. narozeniny. Pracovně pendluje...

Otec umírá, chci se rozloučit, oznámila odchod ze Survivoru další celebrita

28. března 2024  13:49

Reality show Survivor Česko & Slovensko 2024 přišla o další účastníky. Kvůli vážné nemoci otce se...

Amouranth, Belle Delphine i Richardsová. Která vydělává na OnlyFans nejvíc?

28. března 2024  12:40

Některé kdysi nejvíce vydělávající tvůrkyně, jako třeba americká modelka Blac Chyna, už platformu...