Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petra Němcová je těžce zraněná

Na dovolené v Thajsku byla v době ničivého zemětřesení a následných vln tsunami i česká supermodelka Petra Němcová. Pětadvacetiletá rodačka z Karviné je vážně zraněná, její britský přítel Simon se pohřešuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dookicek

MEDIUM JE ŠPATNÁ VĚC
Nikdo ji nezná,protože žije v Americe,nezajíma se jenom o modeling ale taky o důležitejší věci. Ale proč by se měla chválit když to stejně medium všechno vyvratí. R ozhodně nestála o to, aby se o ni psalo, jenomže se novináři neptají, co chceš a nebo nechceš.
0/0
30.12.2004 2:11

HiG

Je to opravdu strašné a zbytečné
Souhlasím s tím, že se tomu celému dalo zabránit nebo alespoň tuto hrůzu zmírnit, vlny chodily na břeh v časových rozestupech a opravdu nikde žádné varování. Podle článku na Idnes/Reuters atd. byla Petra N. velmi statečná, opravdu si to nedovedu představit prožít. Přeju jí ať najde svého partnera...ostatně jako všem kdo někoho pohřešují...v době kdy jsme schopni předvídat přírodní katastrofy  je to opravdu zbytečné.... ...zřejmě nelze nastavět mraky hotelů v oblasti, kde zemětřesení bývají a vykašlat se na systém, který by vše sledoval
0/0
29.12.2004 17:26

Honza-A

Všichni jsme celebrity! - a ani kvůli tomu nemusíme nosit hedvábný spoďáry:-)
Ve včerejším Blesku byl Kája Gott vylíčen jako opravdový hrdina, který bojoval s živlem a zachraňoval.Chápu, každá reklama je dobrá, zvláště, když bude v nejbližší době vycházet zase nějaký to CDčko...To je škoda, milý Blesku, že jsi neinformoval o těch tisících bezejmených dobrovolnících, co nasazujou život, aby pomohli hledat raněné či nezvěstné. Ti měli být vyzdviženi. Proč se tak nestalo? Napadají mě dva důvody. Zaprvé - nenosí hedvábný spoďáry, za druhé - všichni se dívali na Karla, šťourali se v zadku a koukali, jak zachraňuje...Aby si se z těch rádoby celebrit drazí přátelé neposr...  A nakonec všem jednoduchým, co hltají Blesk: místo čtení primitivního bulváru svůj čas věnujte radši vzdělávání (jazyky apod...), abyste našli v životě odpovídající uplatnění a nemuseli v zaplivanejch čtyřkách neustále nadávat na režim
0/0
29.12.2004 16:15

Lenka19

Re: Všichni jsme celebrity! - a ani kvůli tomu nemusíme nosit hedvábný spoďáry:-)
Tak proč si ten blesk kupuješ, he?
0/0
29.12.2004 17:21

roy_batty

Re: Všichni jsme celebrity! - a ani kvůli tomu nemusíme nosit hedvábný spoďáry:-)
co to meleš feťáku?
0/0
30.12.2004 23:48

Honza-A

Všichni jsme celebrity! - a ani kvůli tomu nemusíme nosit hedvábný spoďáry:-)
Drtivá většina našich médií informuje ve stylu: "šedesát tisíc mrtvých? Ano, to je pochopitelné, ale hlavně, že se dalmatinovi Michala Davida, naší úúúúžasné celebrity nic nestalo! Takže národe, sledujícíc se zatajeným dechem osudy tohoto fantastického čtyřnohého miláčka - zůstaň v klidu". Michal David už také zveřejnil č. konta, kam mohou všichni občané našeho národa posílat finanční částky ma dalmatinův nový démantový obojek, který nebohý pes ztratil, když na pláži se svým páníčkem popíjel zdegenerovaným šoubyznysem oblíbené Mojito...
0/0
29.12.2004 16:14

Sumecek

Re: Všichni jsme celebrity! - a ani kvůli tomu nemusíme nosit hedvábný spoďáry:-)
Zajímá mne, jestli tu vilu od bolševika po emigrantovi vrátil nebo ne ???
0/0
29.12.2004 23:14

roy_batty

Re: Všichni jsme celebrity! - a ani kvůli tomu nemusíme nosit hedvábný spoďáry:-)
co to meleš feťáku?
0/0
30.12.2004 23:49

rejdar

Manic Street Preachers
Kde můžu stáhnout ten starý song od Manic Street Preachers "Tsunami" ? Prý to teď  dost frčí v asijských rádiích...
0/0
29.12.2004 15:38

hayate

Re: Manic Street Preachers
Tak se ukázalo,že turné českých totalitních hvězd v čele s několikanásobným slavíkem po Indonesii vyvolalo skutečnou "vlnu"(bohužel né nadšení).
0/0
29.12.2004 16:22

Medoušek

Re: Manic Street Preachers
Opravdu vtipné....
0/0
29.12.2004 17:04

pokyklop

Nefunkční varovný systém
Podle australských seizmologů nedostatek včasného varování a komunikace mezi jednotlivými zeměmi v oblasti Indického oceánu přispěl k tomu, že o blížící se katastrofě nikdo nic nevěděl.Ve Spojených státech přitom podobný varovný systém pro celé Tichomoří funguje už půl století. Pokud se někde objeví podmořské zemětřesení s následnými přívalovými vlnami, zbývá několik hodin na evakuaci, což se teď nestalo.Americké seizmologické centrum podle zpravodajů zaznamenalo včerejší zemětřesení u indonéských břehů a snažilo se neúspěšně upozornit úřady v Asii, že se blíží obrovská vlna vody.Ovšem Američané prý vůbec nevěděli, komu mají vlastně zavolat, protože jednotný varovný systém v Asii prostě nefunguje.
V dnešní době tohle absolutně nechápu...PS: převzato z BBC
0/0
29.12.2004 15:20

ProfesorR

Re: Nefunkční varovný systém
Oni si ho teď vytvoří. Stejně jako Praha protipovodňové zábrany, které dříve shnijou a uhlodá je čas než by byly co platné kvůli nějaké příští vodě...
Tak už to holt chodívá. Když několik generací žijících např. na pobřeží Srí Lanky nezažije, že by moře kdy způsobilo cokoliv hrozného, je normální, že neměli potřebu budovat a udržovat nějaké varovné systémy.
0/0
29.12.2004 16:25

Vave

Nenapadlo někoho,
že třeba pan Novák z Horní-Dolní by nebyl šťastný, kdyby se jeho jméno objevilo v novinách? Karel Gott nebo Petra Němcová jsou mediálně známé osobnosti, takže je přirozené, že se o ně média zajímají. Média se zajímají samozřejmě i o jiné neobvyklé nebo tragické osudy, ale ty není možné jen tak zveřejnovat natož pak někoho jmenovat.  ...  Je mi zle z toho, jak se tady obouváte do celebrit - především to jsou lidé, kteří měli obrovské štěstí. Je mnoho jiných, kteří ho neměli, je mnoho jiných, o kterých jejich blízcí zatím nic neví. Vžijte se do jejich pocitů - přečetli byste si snad rádi v novinách, že vaši rodiče, sourozenci či přátelé byli nalezeni tak a tak zraněni nebo dokonce mrtvi?
0/0
29.12.2004 15:01

pokyklop

ta představa
představte si tam být...já to nedokážu... muselo to bejt hrozný...během 5 sekund ztatit život někoho blízkého...nám se to tady kecá, když jsme kolem dokola chráněný...praotec Čech asi věděl své, že si vybral střední evropu
0/0
29.12.2004 14:52

Sumecek

Re: ta představa
jak chráněni -  pro nás je větší pohroma ČSSD a bolševici - ohroženo je 10 milonů lidi
0/0
29.12.2004 23:16

gusenica

Ta zranena modelka (co ji taky neznam)
...neznam ji (asi ze nectu Blesky???), ale je zranena asi dost vazne, nema to lehky ani ona, stejne jako dalsi desitky tisic lidi tam. Nejhorsi je prijit o ty deti...
0/0
29.12.2004 14:07

pokyklop

Re: Ta zranena modelka (co ji taky neznam)
přesně tak...a o lásku:(
0/0
29.12.2004 14:39

Bajeasar

Pradlo musi prilnout i pod tsunami...!
0/0
29.12.2004 13:33

pemek

Petro, co jsem o tobě nikdy neslyšel,
jsi dobrá, že ses udržela palmy, to jo. A ten tvůj pichač už je jasnej. Nic, najdeš jinyho, zase bude láska jako trám, když tě bude celebrovat.  Hlavně, aby se o vás psalo. O těch jiných, mrtvých, se nemusí, ti byli chudí a žádná škoda, ne? Holt o nanduli co bere dest melounů za oprašování fotografů se píše.  To je ta boží spravedlnost. Teď už doufám budete sedět na těch přenádherných prdelích doma a nerajzovat se o vánocích předvádět, snobská bando. A konečně makat!
0/0
29.12.2004 13:15

yxarinka

Re: Petro, co jsem o tobě nikdy neslyšel,
Ty jsi proste neuveritelnej B L B E C (asi tak nejslabsi slovo!!!) Ty bys nezvladl ani desetinu takovyho nestesti - vzdyt tohle je strasna osobni tragedie!!! ¨
Jen zavidis a sam jsi neschopnej kre.ten, ktery by se v zivote na takovou dovolenou nezmohl - proto z toho mas snad jeste radost?!?! Komplexaku jeden nechutnej!!!!!    
0/0
29.12.2004 13:45

yxarinka

Re: Petro, co jsem o tobě nikdy neslyšel,
Ty jsi proste neuveritelnej B L B E C (asi tak nejslabsi slovo!!!) Ty bys nezvladl ani desetinu takovyho nestesti - vzdyt tohle je strasna osobni tragedie!!! ¨
Jen zavidis a sam jsi neschopnej kre.ten, ktery by se v zivote na takovou dovolenou nezmohl - proto z toho mas snad jeste radost?!?! Komplexaku jeden nechutnej!!!!!    
Petzra narozdil od tebe neco dokazal - i ten jeji pritel. Ty jsi silena NULA a vzdycky ji zustanes. UŽER SE, primitive!!!!
0/0
29.12.2004 13:46

pokyklop

Re: Petro, co jsem o tobě nikdy neslyšel,
měl by jsi se jmenovat pan megazávist!!!!!!!!!!!!!!debile
0/0
29.12.2004 14:37

Tomasesecek

Re: Petro, co jsem o tobě nikdy neslyšel,
for pemek:Teda koukám,že čtenáře Blesku si pěkně rozčílil,ale máš pravdu,maj bejt na Vánoce doma -buržousti!
0/0
29.12.2004 14:43

dykl

Re: Petro, co jsem o tobě nikdy neslyšel,
souhlas, prostě měla smůlu jako asi sto tisíc, jež se do tisku nikdy nedostanou.....proč by měli špatně dopadnout jen ti chudí......?§
0/0
29.12.2004 15:23

Majklík

Vem si monterky
a jdi do uz do rachoty, tupoune!!!
0/0
29.12.2004 15:26

james23

blbost
Ja to nechapu tady se pise o naky nane a jejim ocasovi, ale ze tam umrelo dalsich 70000 lidi to snad nikoho nezajima... Clovek jako clovek ne?
0/0
29.12.2004 12:21

globalista

Re: blbost
O tech 70000 se pise ve zpravodajstvi, jestli sis nevsiml, tady je revue, tedy bulvar, ktery se patla kolem osudu znamych lidi. Divim se, ze jsi na takove stranky vubec vlezl, kdyz te to tak znechucuje...
0/0
29.12.2004 12:36

m460r

Re: blbost
Na to už přišel Stalin - Smrt jednoho člověka je tragédie, smrt miliónů lidí je statistika. he he
0/0
29.12.2004 19:42

Ertyl

Byla to clenka ODS ?
nebo clenka tymu Michala Davida ?
0/0
29.12.2004 11:13

Bajeasar

Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
koze, kterou stejně nikdo nezná. Jenom proto, že je trochu pěkná. A co ti chudáci, co jsou škaredí, a co ještě nefotili pro žádný časopis. o těch se psát nemusí...?
0/0
29.12.2004 10:55

holiday

Re: Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
Jednoduchá rada: Tak to prostě nečti a táhni do p.....
0/0
29.12.2004 11:00

pokyklop

Re: Re: Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
Absolutní souhlas! Když se ti to nelíbí, máš na netu na výběr dost zpravodajů..
0/0
29.12.2004 11:13

Bajeasar

Re: Re: Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
To je ale sobecký přístup.-kdybych odtáhnul do p... . Já si totiž přeji (v rámci solidarity), abys nemusel být takovými nicotnými zprávami obtěžován také ty a další... (jinak bych sem nepsal, že).
0/0
29.12.2004 13:32

DeDust

Re: Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
Takova je (asi) doba, pokud tam byl na dovolene nejaky cesky doktor s manzelkou ucitekou a zemreli, budou maximalne po uspesne identifikaci zmineni kdesi na konci ody na prezivsiho Gotta. Je to o tom, jestli prijmeme masirku medii, ktera nam predkladaji naprosto zbytecne figurky coby "elitu" naroda nebo se konecne zamyslime a najdeme si vlastni idoly nekde jinde. Je to proste jenom o pouzivani vlastni palice, jinak skoncime jako nas veliky vzor za louzi...
0/0
29.12.2004 11:03

Montaigne

Re: Re: Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
lépe bych to nenapsal
0/0
29.12.2004 11:04

vaclavj1

Re: Je to nespravidlivé, že se píše o takovéhle....
Ne, nemusi. Alespon ne v rubrice Revue.
0/0
29.12.2004 11:06

ProfesorR

Diskuse odpovídá úrovni zpráv českých novinářů...
Jestli můžu doporučit všem, co mají tu možnost a jazykové vybavení, sledujte zpravodajství německých TV kanálů nebo CNN, tam se mi to jeví jako objektivní a hlavně informačně nesrovnatelně více vypovídající, na rozdíl od žvástů na ČT1 apod.
Třeba reportáž ve včerejších večerních zprávách na ZDF byla strhující..Profesionálně zachycené kontrasty té katastrofy, autentické výpovědi z místa.
Také mě zaujalo, jak nacionalisticky se TV stanice chovají, v čele s ČT1. Copak je teď v asii mistrovství světa v přežívání po tsunami? Podle ČT asi ano. "Je to dobrý, žádní Češi zatím nejsou hlášení mrtví"...Ani zmínka třeba o Němcích, Francouzech...(o kterých už se ví, že tam zhynuli nejméně ve stovkách..) Kde je to proklamované Evropanství?    
0/0
29.12.2004 10:51

_m-

Re: Diskuse odpovídá úrovni zpráv českých novinářů...
Nenapadá tě, že ta zpráva nezní: "Je to dobrý žádní češi nejsou hlášení mrtví, takže se nic neděje.", ale třeba: "Paní Nováková, vemte si něco na srdce a uklidněte se, žádní češi nejsou hlášeni mrtví, takže pravděpodobně váš syn s rodinou přežil." Kdybys tam někoho měl, nechtěl bys slyšet takové zprávy? madla
0/0
29.12.2004 14:12

ProfesorR

Re: Re: Diskuse odpovídá úrovni zpráv českých novinářů...
Jo, chápu Tě, ale být paní Novákovou, tak se ty informace snažím ověřovat úplně jinak, protože naopak z úrovně prezentovaného zpravodajství by mě ten šlak nejsíš trefil. Všimni si, že oni alibisticky hlásí jen: Nejsou "hlášeni" mrtví, t.j. to vůbec NEVYLUČUJE,  že ve skutečnosti jich třeba desítky či stovky nejsou.
Možná si zkus dneska to CNN nebo ZDF pustit a pak se koukni na ČT1 a pochopíš, o čem píšu. 
0/0
29.12.2004 15:45

aloisq

je mi lito vsech
sorry, ale rozhodne si taktez nemyslim,ze bych tu mel litovat nejakou Nemcovou co picha nejakeho anglana, ktery ji za to udelal modelkou. proste meli smulu, tak jako tisice dalsich. nejsou to jini lide nez ti ostatni, jen maji vic prachu.
0/0
29.12.2004 10:41

wawkat

Re: je mi lito vsech
Než začneš někoho pomlouvat, tak si o něm nejdřív něco zjisti.
A je přece úplně jedno jaké zaměstnání Petra má. Prostě přežila katastrofu a její přítel s největší pravděpodobností ne.
0/0
29.12.2004 23:18

Sumecek

iHeute
iHeute - Zpravodajství blížící se bulváru - nebo na jeho úrovni !!!!Hlavně že Kájovi, Petře a vychcanými Davidovi nic není a dalších 60.tisíc je kapka v dešti.Kde jsou zprávy o dalších více jak 200 nezvěstných českých turistech ?? Inu BULVÁR !!
0/0
29.12.2004 10:33

vaclavj1

Re: iHeute
revue.idnes.cz je bulvar, napada me jedina rada, nectete ho.
0/0
29.12.2004 10:37

pokyklop

to snad neni pravda
takže píšu můj příspěvek už asi po třetí, jelikož mi ho redakce nechtěla zvěřejnit. Nedivím se, protože jsem se po přečtení téhle diskuze děsně n.a.s.r.a.l.a.    Já nechápu jak můžete být tak zlí (ne všichni!) a přát tu tragedii Petře a na sebe vypouštět nemoce a já nevim co všechno...je mi z vás tak špatně...vsadim se, že kdyby jste jí viděli viset na tom stromě a šli náhodou kolem, tak by jste do ní ještě snad kopli.... stydím se za náš národ, protože češi jsou závistiví a ufnukaní...kdyby lidi (jako se jich tady pár vyjádřilo) nebyli tak zlí, byl by svět o 80% lepší. Zamyslete se nad tím prosím.
0/0
29.12.2004 10:24

DeDust

Re: to snad neni pravda
Tak kopnout rikas? To asi ne, ale jinou formu fyzickeho kontaktu bysme urcite vymysleli, pokud by teda nebyla uplne namaderu :) Nezer to totik, vetsina lidi netvrdila, ze nejaky spinde kterou ani neznaj, prejou neco spatnyho. Jenom asi mame pocit, ze je tam tak sedmdesat tisic lidi (+ jejich rodiny), ktery jsou na tom o dost hur a jejich srdceryvnejma pribehama nas zdejsi "redaktori" nekrmi...
0/0
29.12.2004 10:33

ProfesorR

Re: Re: to snad neni pravda
inu nenechme se krmit  potravou zdejších "redaktorů"...k tomu viz můj příspěvek o něco výš.
0/0
29.12.2004 10:56

pokyklop

Re: Re: to snad neni pravda
samozřejmě že jí tolik nelituju jako ty domorodce, který se z těch ztrát tam budou vzpamatovávat ještě 20 let...ale lituju těch vašich názorů...bulvár o těch celebritách píše protože to prostě lidi čtou! nebo se mýlim? ty jsi nad tím článkem snad zavřel oči a skočil rovnou do diskuze? co čekáš od bulváru když ho čteš...čti teda zpravodajtsví třeba na BBC nebo CNN.com..tak budeš určitě spokojenej!
0/0
29.12.2004 11:10

Irons

Fajna baba
a z Karviné !!! Tož ať se dá rychle dokupy a najde toho svojeho chlopa :-)
0/0
29.12.2004 10:18

madry

asi
jsem totálně out, jelikož jsem do dneška o nějaké Němcové nevěděl...
0/0
29.12.2004 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.