Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žilková má na Nově problémy

Veronika Žilková má na Nově problémy. Příznivci pořadu TELE TELE se ale nemusejí bát. Televize jí neprodloužila pracovní smlouvu odborné konzultantky. "V pondělí mě odvolali z pořadu Zlatá mříž, dva dny poté mi oznámili, že smlouvu neprodlouží. Zůstávám ale jako externistka," řekla Žilková iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DanielaS18

výprodej skladu počítačů PRAHA
 
 Dost zajímavá akce na www.i4u.cz/pocitace_vyprodej
0/0
22.11.2004 14:58

moog

Mimochodem
.. koukal jsem na Atleta asi 10 minut a Žilková teda podle mě propadla v uvádění. Měl jsem o ní lepší mínění, myslel jsem že je profík a nic ji nerozhází. Ale těch drmolů a přeřeků, co jsem za tu chvilku slyšel, bylo až dost. Navíc byla chvílema absolutně mimo mísu! Holt přímej přenos není Teletele, kde se to dá točit 30x dokola, než se to povede..
0/0
22.11.2004 11:21

kamikos

Re: Mimochodem
Naprostý souhlas, moderování Žilkové se Stropnickým bylo velice slabé !!! (chci být slušný).
K výlevům níže: Zajímalo by mě, do koho nebo čeho byste se naváželi, kdyby tu nebyla Nova. Už by Vám zbyla jen Prima. jenže to jsou komerční televize, které neplatíte. Proč se nenavážíte do Čt1 a 2, které platíte? To je jejich vysílání tak skvělé?
0/0
23.11.2004 7:35

Kazimír Nelida

Š je PÉÉÉ
Za vším hledej Šmuclerku, to je hrozná megera, někdy mě tak napadá jestli náhodou nemá koule. Chudák šmucler, tohle mít doma tak si to asi hodím
0/0
22.11.2004 10:30

carlossssss

Proč nadáváte? Raději ....
..... se na NOVU nedivejte, bojkutujte ji a casem zadavtele inzerce zjisti, ze se na ni diva cim dal min lidi a uz se roztoci spirala ... Kdo z koho ..
0/0
22.11.2004 7:51

Džura - hrdina Pamíru

JohnX
ty máš snad místo mozku ....jak nemůže být nikdo pranýřován za doporučení nerepektovat to či ono, jaká diskriminace, jak zakotvit do smlouvy ? Co je to za kváky ? Do smlouvy si dej co chceš,  ale jako soukromý subjekt ( zde NOVA ) mám snad právo, když je smlouva na danou činnost uzavřena na dobu určitou, ji prostě ukončit!  jakýpak nebyla obnovena a podobné plky - všechny důvody jsou naprosto irelevantní - to by snad měla pochopit i ta husa ( bohužel musím mluvit slušně ) - není žádný právní nárok na obnovení ( de facto uzavření ) nové smlouvy  - ať už by byla Romka, transsexuálka ap...
NOVA to samozřejmě chtěla Verče ještě trochu "okořenit", což není protizákonné pokud tím není porušeno právo na ochranu osobnosti, jinak taky mohla bez řečí a tím bez tohoto článku a zde pode mnou dementních příspěvků ochránců pracovních práv poslat 1. ledna 2005 Verču do .....
 
0/0
21.11.2004 22:09

ten_z_vlaku

zázrak?
Myslel jsem, že mám vidění a čekal jsem, že ji Železný sejme pohledem nebo se propadne do nováckýho pekla pro neposlušné. Teď už to chápu.
0/0
21.11.2004 21:15

zab1

Re: zázrak?
Doufám, že i chápete, co má společnýho dneska s Novou Železný
0/0
22.11.2004 6:26

peguša

Žádný strom
neroste do nebe. Říká se to tak, že jo? Na Tele tele se dívám, ale už mi to nepřijde tak vtipný, jako ze začátku. Jako by vystříleli prach.
0/0
21.11.2004 20:03

novinky.kvalitne.cz

nova má problémy
Vždyť Nova je jeden velký problém...
0/0
21.11.2004 12:58

JohnX

Vynucena loajalita
Vynucena loajalita neni to o co by mel jakykoliv zamestnavatel stat. Jakykoliv diktat vede k odporu a rebelii. Ano, mohou vydat doporuceni, ale pak nemuze prece byt z jejich strany nikdo pranyrovan ze doporuceni nerespektoval. Pokud to chteji vyzadovat tak to ma byt zakotveno ve smlouve. A pak by si na nich pravnici smlsnuli, diskriminace non plus ultra .... a co treba aby si zamestnanci Novy meli nastrelovat povinne vlasy ? Pani Smuclerove se plesati nelibi, bez ohledu na to co umi. Zelezny mel muj respekt i kdyz delal mnohdy veci ze zistneho duvodu. Dneska uz ani nevim kdo je na Nove sef .... asi Smuclerova, kdyz to rikate :-)))
0/0
21.11.2004 12:50

paklos

libuš, libuš...
... to se uz ani neda komentovat, ale todle neni vhodna metoda zvyseni sledovanosti... Zilkova je jedna z mala normalnich lidi (ac tak v TeleTele nevypada) zamestnanych na Nove, ale co... nesnesete "reality" show, nesnasite, ze spolek kolem TeleTele si dela co chce, nesnesete striptera v SuperStar.............. nic proti nove, protoze se na ni divam (ale musim uznat, ze uz dost dlouho mi mnohem vice vychovuje CT1/2 a celkem se tesim na 3 a 4), ale i pres to, jak se rikalo o zeleznem, jaka je to ku**a, tak manager a reditel to byl dobrej, od doby co tam neni sla Nova o hodne niz (pred tim to taky nebylo nic moc, ale podle pruzkumu sledovanosti tupne nova rychleji nez narod...)
0/0
21.11.2004 5:23

Bernard_Wooley

Re: libuš, libuš...
Tak to je přesný. Ať byl Železný jaký byl, byl to NĚKDO a měl autoritu. Když se ho zbavili, jde to snima od desíti k pěti a možná není dalaeko doba, kdy to půjde od pěti k jedné. Je to totéž, jako by se cestující v tramvaji zbavili řidiče a pak zjistili, že s tím nikdo z nich neumí jezdit. 
0/0
21.11.2004 16:22

britanika

tele,tele,tele a tele
V prosinci a lednu jsem byla v CR a porad tele,tele videla. rekla bych,ze je to dost primitivni porad, na ktery se neda moc casto divat (az prilis hloupe a nasilne).Ale proti gustu zadny disputat. Jinak proti p.Zilkove nic nemam, ostatne ji moc neznam. Jinak ty porady na Nove jsou dost ubohoucke, da se rici,ze tam nic kloudneho nedavaji. Sem tam nejaky stary film, ale nic zajimaveho.
0/0
21.11.2004 4:15

paklos

Re: tele,tele,tele a tele
a jine porady jsi videla ? to bys o teletele takhle nemluvila...
0/0
21.11.2004 5:24

McGv

Re: Re: tele,tele,tele a tele
zase jeden primitiv...
0/0
21.11.2004 16:53

Inez

Re: tele,tele,tele a tele
Souhlasím s Vámi.Novu nemám vůbec ráda.
0/0
21.11.2004 9:09

Jabon

Re: tele,tele,tele a tele
Tele tele je pořad pro debily, ale to je většina občanů této republiky. Proto má, stejně jako všechny ostatní debilní pořady této debilní televize zaručenou vysokou sledovanost.
0/0
21.11.2004 16:10

McGv

Re: Re: tele,tele,tele a tele
REKL BYCH ZE TO JE DOCELA VYSTIZNY:)))
0/0
21.11.2004 16:54

vafla

Re: Re: Re: tele,tele,tele a tele
Ozvali se inteligenti.
0/0
21.11.2004 21:28

Stone_temple_pilot

Ve všech českých televizích se dokola točí ty stejný ksichty
"Umělci" typu Vondráčkové, Bohdalové, Šípa atd. se objevují úplně všude, tak nevím, proč Nova dělá z účinkování Žilkové na ČT takovou kovbojku. Vo co go? Lidi se snad kvůli tomu na Novu přestanou dívat? Není to spíš nějaký zástupný důvod, jak se elegantně zbavit patrně pro Novu nevýhodnyých smluv se Žilkovou?
0/0
20.11.2004 21:50

Sorensen

Carda
Tak další, kdo kvůli atletovi roku bude mít na Nově problémy, bude Carda. Jak se mohl tak snížit a účinkovat na ČT?
0/0
20.11.2004 21:15

Raffael

Ani se Žilkové nedivím
Ani se Žilkové nedivím, že nechce být do smrti spojována s takovou ptákovinou jako je Tele-Tele a snaží se občas objevit i v jiných pořadech - třeba zrovna na ČT. Zato se divím Nově, že to dovedou tak daleko, že se jejich vnitřní bahno přetřásá veřejně - to chce , Šmuclerová, trochu používat mozek.
0/0
20.11.2004 19:28

chomolungma

nepsané zásady
stejně jako nepsaná smlouva je těžko vymahatelná - vidím to i zde. nechápu, co se Nova čílí? někdo holt umí číst mezi řádky a někdo ne, když tak striktně lpějí na tom, aby jejich Nováci nevystupovali nikde jinde, mají jim to dát do smluv a basta:-(
Jak tady padlo, že ještě budou někteří milerádi chtít Zazu a Železného zpět, tak se tak už děje. Nejednou sjem narazila na zvolání "zlatý železný, ať byl jaký byl." Takovéto móresy dřív nepraktikoval a na loajalitu svých podřízených se mohl spolehnout.
0/0
20.11.2004 18:37

murjel

PPF teče do bot, tak se obouvá do zaměstnanců!
Šmuclerová je k....., nakonec, nebýt jejího vlivu v Nově, tak Šmucler nikdy neuváděl 1 proti 100! Od té doby, co NOVU okupuje PPF, tak se pořady omílají pořád dokolečka, nic nového se nevysílá, protože PPF prodělalo miliardy v Rusku, další miliardy dluží Konsolidační agentuře (jsou tam uvedeni, stačí se podívat), pojišťovna také nevynáší tolik, kolik by potřebovali - prostě je to jeden velký tunel!!!!!!!
0/0
20.11.2004 17:21

Tide

no ale jak tak na to koukám
tak za chvilku budou na Nově toužit, aby se vrátil Železný. I se Zazou
0/0
20.11.2004 15:12

efraim

jen tak dal
No vida, blyska se na lepsi casy. Co nevidet by mohli zrusit tu traparnu TeleTele a konecne se bude dat zase v nedeli vecer na co koukat.
0/0
20.11.2004 12:20

Tide

Re: jen tak dal
jasně, místo TElat nastoupí večerní šou sourozenců Gondíkových. Dík
0/0
20.11.2004 15:10

Radikula

Re: Re: jen tak dal
Jojo, a hned po Gogošou nastoupi nějaká trapárna Novotnýho...jojo, alespoň nezblbneme televizi, že
0/0
20.11.2004 18:49

kokrhell05

Nova = žumpa kultury
Inu, platí staré česko:
Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.
0/0
20.11.2004 11:28

edabrno

nova je na nic
kdyby radsi neprodlouzila nova smlouvu sama sobe...hrozna televize
0/0
20.11.2004 9:52

vafla

Re: nova je na nic
To víš z doslechu, nebo ji pilně sleduješ?
0/0
21.11.2004 21:30

REapocalypse

nemam rad zasady Smuclerová
Ach ty zásady. Táta jich měl tolik, až i mrazilo. A dneska jsou mu na nic
0/0
20.11.2004 1:11

johnik2004

Smuclerbanda
Smuclerova ma co rikat :-) Ta je verna tak, ze naprosto suchy a nezabavny Smucler moderuje 1 proti 100 a tim to uplne znicil. Udelal z te souteze druhe Tabu.
0/0
20.11.2004 0:05

Sorensen

Re: Smuclerbanda
Sorry, ale já si myslím, že Šmucler do 1 proti 100 naopak sedí jako prdel na hrnec. Po takových sucharech jako je Čech nebo Preis(s) příjemná změna.
0/0
20.11.2004 9:55

kokrhell05

Re: Re: Smuclerbanda
Souhlas! Akorát jsi měl ještě napsat, co z tý pr... do toho hrnce padá! 
0/0
20.11.2004 11:33

nokin

Re: Smuclerbanda
Šmuclerová? Je to ta samá, která v roce 89 ještě jako odpovědná vedoucí vysílání, podělaná strachy z komoušů zakázala přenos z václaváku?
0/0
20.11.2004 11:43

SocPredator

atlet roku!! muhehe
kdopak to asi bude? dost trapárna :-)))
0/0
19.11.2004 18:14

JanWerich

Všechny hérečky jsou kur*y!!!
Konec.
0/0
19.11.2004 18:06

chalenger

Re: Všechny hérečky jsou kur*y!!!
jdi si ho vyhonit do křoví.Kdybys udělal aspon desetinu toho co udělala pro děti Veronika nemusel jsi zbytečně citovat pana Wericha který to myslel úpně jinak a o jiných.
0/0
20.11.2004 6:58

Nou_coment

NOVA je bulvár
a jako takový potřebuje "svoje odborníky" a Ty kozy ve Šuclerovskejch kalhotách to jasně dokazujou - berme to jako druh zábavy (ne umění či kultury) a kdo netáhne s nimi za stejný provaz tak ten musí z kola ven.
0/0
19.11.2004 17:29

ProfesorR

Víte někdo, včetně autora článku, o co vůbec jde?
Článek se tváří zasvěceně, tady se zasvěceně diskutuje - ale tuší někdo, co paní Žilková v rámci té konzultatské smlouvy pro Novu vůbec dělala? Pokud něco vůbec dělala a nebylo to jen jakési "odškodnění", které by se nedalo jinak legalizovat (jak už to u "konzultantských smluv" chodívá...) ???
Teda ne že by mi do toho něco bylo, já jen, když už se tu o tom tak "zasvěceně" diskutuje, zda-li víte, o co se vlastně vůbec jedná
0/0
19.11.2004 17:12

Navěky komunista

Ště..k..a jedna
Je to normální kur.ička.My se ale po převzetí moci postaráme,aby podržela všem členům naši partaje.
0/0
19.11.2004 17:08

Leva

Žilková se nepovedla!
Ani se nedivím, že pro NOvu končí, já bych si o ní neopřel ani jízdní kolo!
0/0
19.11.2004 16:25

vlakno

Re: Žilková se nepovedla!
proc by sis o NOvu opirala kolo?
0/0
20.11.2004 8:14

Jahor

Čí chleba jíš, toho píseň zpívej - eventuálně jdi jinam.
(nebo tak nějak). No a co? Žilková je mi sympatická, pravidla ale jsou jasný a rozhodnutí jenom na ní. Co víc si přát ve svobodný společnosti (zatím)?   A že má zásluhy? To slovo se mi hnusí od doby, kdy můj šéf v práci celý měsíce a roky hlasitě chrápal (k ničemu jinýmu nebyl) za obrovskej plat a soudruzi to tak nechávali, protože někdy v 1945-6 byl v revolučních výborech - za zásluhy!
0/0
19.11.2004 16:21

Esteeli

Hrubky ...
a ja jsem taky omezena kdyz tam mam takovy hrubky   ale omlouva me mira rozcileni a vzteku
0/0
19.11.2004 16:03

Esteeli

Podle me
je Nova s tema jejima zakazama a pomerne prisnymi omezenimi HODNE trapna... holky z pocasicka spolu nesmi do vytahu ..Nova se rozhodne ze se nezucastni Elsy a zakazuje to i "svym lidem" ... stejne tak nechapu proc by nemohla Zilkova moderovat Atleta ..je to "narodni akce" ...neni to jen pocin a ocenovavi lidicek z CT ..jde o atlety!!...v pripade Elsy o herce a moderatory ze vsech TV.. ze se Nova necuka kdyz u nich vystupuje nekdo z CT nebo Primy ...
brzo na tu debilni stanici prestanu koukat uplne..jsou UBOHY!!!!
0/0
19.11.2004 16:02

vlakno

Re: Podle me
souhlas!!
0/0
20.11.2004 8:09

Sorensen

Re: Podle me
S těmi zákazy - neúčastnit se "konkurenčních" akcí - mi to připomíná trochu hlubokou totalitu, kdy ne olympionici nesměli zúčastnít olympijských her v Los Angeles... . Takže všechno při starém.
0/0
20.11.2004 10:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.