Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakázala Nova účast na cenách Elsa?

Něco se děje. Není samo sebou, když na předávání televizních cen přijde do zaplněného sálu pražské Lucerny všehovšudy jen pět populárních tváří z televize Nova. Přitom, jak iDNES za pořadatele potvrdil Petr Vachler, pozvánky dostali lidé ze všech televizí. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MIGWELL

ČT - výborná komedie
Jenom taková perlička na závěr! ČT tvrdila, že jde o přímý přenos, nárážela na "playbek" nicméně ve 20:30 byli na teletextu ČT zveřejněny  téměř všichni výherci. Bylo téměř "triskní" se dívat na herce a na napětí v sále, když už človíček z teletextu už veděl kdo to dostane. Takže by nějaké fo-pa?  bez "playbeku"?  
0/0
3.11.2004 17:20

RL

Re: ČT - výborná komedie
No - na vetsine podobnych akci jsou vitezove znami pred samotnym oficialnim vyhlasenim. Spis bylo chybou CT, ze to na teletextu tak brzo zverejnili. To ale nema s playbackem nic spolecneho.
0/0
4.11.2004 16:19

krop

nechápu
Nechápu co je překvapivýho na tom, že Nova nedostala ani jednu nominaci. Vždyť celej program stojí za prd! Od raního čehosi až po telešoping na konec! Jedinej kvalitní pořad, kterej Nova má, je Cestománie a ten si ještě od ČT musla Nova Koupit. Ať mi někdo ukáže pořed, za kterej by měla být Nova nominovaná.
0/0
3.11.2004 11:50

pasik00

čt
ČT si vymyslela vlastni ceny Elsa!!!
Takze vzbourenci a spacakovy kamaradi(mnoho z nich dostalo platnou vypoved a presto dal parazitujou v čt)se navzajem poklepali po zadech a predali si ceny!
Neuveritelny
0/0
2.11.2004 20:29

yaya

No, kdyby byla ještě jedna soutěžní kategorie....??? o))))))
"Sporťák s největším kolotočem" - vyhrál by Poulíček a NOVA by se určitě účastnila ráda  Jinak bych to neřešil, akademici si udělali soutěž dtto. co má NOVA - ANNO.... Koukám taky na všechny TV, ale mám pouze 1 velký problém - NOVA k-r-ví sport - "výborná" kvalita komentářů
0/0
1.11.2004 22:26

MIGWELL

Re: No, kdyby byla ještě jedna soutěžní kategorie....??? o))))))
"Já bych s tím "skvělým" komentářem na Nově by byl střídmější!  Stačila mi letos Olympiáda na ČT ked "skvělý " Bažant připisoval body Ameriačnů soupeřům, přestože titulek říkal něco jiného, o hokeji ani nemluvě když komentátoři neznají ani kdo kolik vyhrál titulů, na což stačí taková blbost jako je internet. Pak vyplodí kauzu  o rozhodčích jak jim kde kdo křivdí, pak přemotají aby v zápětí to dali opět do kupy. Zákaz vysílání některých celků s tvrzením že jde o nezajímavý zápas atd... Takže komentáře na ČT .... jsou téměř totožné na jakékoliv  televizy.
Nemám nic proti tomu, že si ČT udělala  svůj pořad, tedy ten co musela zkopírovat, ale na rozdíl od komerčních televizí si človíček ČT m-u-s-í platit. Jenom mne zaráží že se k tomu nechala  zneužít akademie, tedy k tomu že uděluje ceny za to co má  ze zákona povinnost. Je to stejné, jako kdyby  mi FU dal medaili za to, že j
0/0
3.11.2004 17:09

pan_otaznicek

Re: Re: No, kdyby byla ještě jedna soutěžní kategorie....??? o))))))
Pytlbach (Nova) - Odletame ze Svedska. Pritom ten blb byl v Helsinkach, ktere vubec, ale vubec ve Svedsku nelezi. Tak si to tak neber, kamo.
0/0
3.11.2004 23:26

klausomil

NOVA, to je...
teď jen bída a utrpení, ani pořádný krvák tam není. Žida vyhodili, že frkal v poledne o šábesu do mikrofónu a krad a teď jsou nahraní. Šmuclerka a ten její uculenej zubař dřou dno prázdného hrnku a je to sakra slyšet. Žid sbalil svých pět švestek a vzal čáru,  teď ještě z káry přepočítává socanúm bilbórdy a je na Koni a smích ho nepřechází. Díky Znojemáci, konečně aspoň vypadnul za kopečky, třeeba ho tam zašijí na cizí útraty. Jinak už bába říkala a platí to i teď - Chlapče, Žid Žida neokrade, a když už, tak stejně zaplatí hlupák gój...
0/0
1.11.2004 20:43

Wottan

Re: NOVA, to je...
a nedelala babicka nahodou dozorkyni v Osvetimi ?
0/0
1.11.2004 21:06

MIGWELL

Re: NOVA, to je...
Tydle lidičky mám nejraději, co se stydí za to, že se dívají na NOVU. Stačí jet tramvají a jenom poslouchat kdo se večer na co díval.. Nicméně moderní je tvrdit, že se na NOVU nikdo nedívá... Takovej Kameňák prokázal že se všichni dívají na ČT, nebo kolik přišlo SMS na SUPERSTAR
0/0
3.11.2004 17:13

paklos

na nove jsou magori...
Nevim proc se lidi z Novy zlobi. Nemaji na koho. Ja osobne sleduji pouze CT2 a nechapu ty konzumni porady, ktere vysila Nova, byt to na me, tak bych Nove sebral licenci. A ze tentokrat nevyhraly Na vlastni oci ?? Koho prece zajimaji ty jejich kecy ohledne toho, jak se zije byvalym trestancum, co umi ktera slepa zenska... Opakuji: jedine CT2, Nove bych odebral licenci a Prime frekvence
0/0
1.11.2004 18:19

xxaxxa

Re: na nove jsou magori...
Na to, ze na Novu "nekoukas", mas az moc presny prehled, co se tam vysila :-)))))))))))
0/0
1.11.2004 18:30

Bernard_Wooley

Re: na nove jsou magori...
Promiň, že se ptám, nejsem tak chytrý jako ty. Mohl bys mi vysvětlit, jak poznám konzumní pořad od nekonzumního? To jako že konzumní je pro všechny a všichni to chtějí a nekonzumní je jen pro někoho a nechce to nikdo?
0/0
2.11.2004 1:07

sarcula

Re: Re: na nove jsou magori...
To je presna definice
0/0
2.11.2004 14:13

xmian

Re: Re: na nove jsou magori...
Hezky řečeno... Nicméně, pokud bychom šli k meritu věci, konzumní programy jsou jako konzumní potraviny, checte-li, brambory - prodávají se v kilových pytlích, je jich mnoho k mání a taky mnoho zapotřebí, aby se se lid nasytil, tedy, aby se jaksi vyplnil vyslíací čas. Nekonzumní pořady jsou jako delikatesy, řekněme kaviár - na talíři je toho trocha, ne všem chutná, nedá se jím nafutrovat - ale gurmán ho ocení. Bohužel, 90 procent populace se raději nafutruje erteplama, hlavně že maj' plnej břich.
0/0
4.11.2004 13:21

Bajeasar

Nemá smysl porovnávat jednotlivé kanály...
protože ČT2 (kvůli sportu, kvůli filmovým klubům, kvůli pořadům, které trochu podporují paměť národa) je NEJLEPŠÍ. Ale právě proto mě překvapuje, že chce ČT tuhle DVOJKU privatizovat !
0/0
1.11.2004 14:52

herulinka

Re: Nemá smysl porovnávat jednotlivé kanály...
Privatizovat? To snad ne? Nesleduju televizi, ale dvojka, bych řekla, že je přesně to, co píšeš, co pamatuju ještě z dob, kdy jsem na TV koukala víc, ale privatizace...? Čí to byl nápad?
0/0
1.11.2004 16:32

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re: Nemá smysl porovnávat jednotlivé kanály...
co to meleš................. nikdo dvojku neprivatizuje.
0/0
1.11.2004 17:28

nofta

klídek
chyba není v instituci, ale v lidech !
0/0
1.11.2004 14:14

astooon

CT nejlepsi
Nechapu jak nekdo muze napsat ze CT je zbytecna!
Sire i kvalita programu je obdivuhodna! Je to urcite nejlepsi ceska televize. A to ze Nova bojkotovala predavani cen je trapny! Za co by taky nejakou cenu chtela dostat - za Go GO sou nebo za Rady ptaka loskutaka - to snad ne? Ja se na Novu nedivam uz 2 roky a delam jen dobre. A zpravy na Nove - to je naprosto stejny jako kdybych si koupil Srandokaps!!!
0/0
1.11.2004 14:13

sarcula

Re: CT nejlepsi
Když se na novu nedíváte, jak můžete hodnotit její pořady???, z doslechu  ? Dívám se na všechny televize a vadí mi, když někdo zdůrazňuje, že on má vkus (protože se dívá na pořady s 2% sledovaností) a valná část národa nemá (protože se dívá na pořady s 50% sledovaností).
0/0
1.11.2004 15:52

Wottan

Re: Re: CT nejlepsi
ja zase nevim, proc bych se mel stydet za to, ze si dokazu vybirat porady s urcitou urovni a to drtiva vetsina poradu na Nove rozhodne neni, takze na rozdil od valne casti naroda mam vkus a mozek a nehodlam to tajit, jinak vetsina z me rodiny sleduje prevazne TV Nova, ale to neni duvod k servilnimu nevideni toho, ze Nova vysila prevazne samy sracky !
0/0
1.11.2004 17:32

samecjohnny

Re: Re: Re: CT nejlepsi
Já teda nemám nic proti, ale já mám vkus i mozek (jak píšeš) a přitom koukám na všechny TV. Nemusím dělat šéfa, že se koukám jen na ČT2 nebo jen na TV NOVA.... Prostě každá tv nabízí něco jinýho a je jen dobře, že si můžeš vybrat, ne?! Tak tady nemrchcejte, kdo je víc člověk podle toho na jakou tv kouká. zdar
0/0
1.11.2004 19:32

Wottan

Re: Re: Re: Re: CT nejlepsi
jo, ja se taky nekdy kouknu na Novu a jiste ma kazdej pravo divat se na co chce,ale stejne tak ja mam pravo myslet si a tvrdit o necem, ze je to sracka a vetsina poradu na Nove proste sracky sou, takze nazdar
0/0
1.11.2004 21:09

tube

spokojenost
i zcela nazainteresovany clovek musel proste priznat sirsi spektrum poradu v CT a tim padem proste nemeli v nekterych kategoriich konkurenci, protoze proste zadna neni
 
to je holt zivot Novaci, nebrecte, napnete sily, at muzete priste vyhrat, ale muj nazor je, ze to budete mit sakra tezky...holt kazdej na serialy nekouka a zaplat, rikam zaplatpanbuh, a ja platim rad (hihi), ze ta CT existuje a tesi me, ze vetsina lidi to rada v sobotu vecer podporila
 
respektuji, ze ostatni vyznavaji jiny styl, ale to malo co zaplatim, mi za ten obrovsky skok v kvalite stoji, vazne;)
 
mejte se a nestresujte
0/0
1.11.2004 14:10

VENDULA

akvárko
já jsem si pořídil 400 litrový akvárium a teď místo do bedny čučím do akvária. je to strašně uklidňující a jsem takovej míň zklamanej z "kvality vysílaného pořadu"  
0/0
1.11.2004 14:06

VenousekhN

Re: akvárko
Zkus do akvárka dát vodu a nějaké rybky. Uvidíš že tě to bude bavit ještě víc .....
0/0
1.11.2004 14:12

VENDULA

Re: Re: akvárko
no jasně  voda, rybičky... všechno už to krásně funguje, obraz ostrý, a hlavně to není seriál ani žádná přiblblá soutěž. pohoda.....
0/0
1.11.2004 14:18

Páťa Tlučhoř

***
já být zaměstnancem novy, tak tam taky nejdu. sledovat udělování cen do vlastních řad, zakončené vegetariánským rautem, to je ztráta času...
0/0
1.11.2004 13:59

VENDULA

Re: ***
no já bych tam taky nešel! čert vem soutěž a ceny, ale vegetariánskej raut... je to vůbec raut? jakmile není na stole mrtvý zvíře tak to je spíš sraz hlodavců, ne? nedáte si ještě zelí nebo mrkev madam?
0/0
1.11.2004 14:23

oprudil

dojná kráva ČT podojila další neskutečnou sračku !!
0/0
1.11.2004 13:49

Milan Kolář

ČT je zbytečná 2
 
2. Následně z toho nějakým způsobem a jakkoliv odsypou tlupě lidí, kterou označí jako akademiky a tím si za peníze diváků zaplatí nějaké "šikovné trhovce" kteří snad jako ten Vietnamec zákazníky - televizní diváky ukecají, že ten brak, co je k mání na ČT je vlastně to nejlepší, co musí divák chtít.
3. Je naprosto nepodstatné, že divák má většinou názor zcela jiný než ta nafoukaná tlupa akademiků (většinou to tak je). Za bolševika rozhodovali o kvalitě práce umělce lidé, kteří rozuměli úklidu, uměli dělat dlažby na silnicích nebo případně jiné práce kvalifikované či nekvalifikované, ale múza o ně nikdy ani nezakopla. Za růžového bolševika Standy to sice nejsou zrovna dlaždiči nebo uklízečky, dokonce o ně múza vždy v minulosti alespoň zakopla. Ale opět jsou to lidé, kteří si tam vychutnávají pocit důležitosti a myslí si, že jsou chytří jako 3 medvědi od Kolína   
0/0
1.11.2004 12:54

Mavers

Re: ČT je zbytečná 2
No nevi, nesouhlasim s vasim nazorem. NErikam, ze CT by mohla byt pruznejsi, ale s takovou kritikou (pokud nejste clovek zasveceny do problematiky) bych byl velice opatrny. CT (at 1 ci 2) nabizi radu programu (at serialy, dokumenty, hudebni porady ci zrpravodajstvi) mnohem, ale mnohem kvalitnejsi nez jine stanice. To, ze rikate, ze CT je pro CSSD, mohu treba oponovat, ze NOVA je pro ODSacka apod.
0/0
1.11.2004 13:31

minusak

Re: ČT je zbytečná 2
Nemáte pravdu!!!
Když bude většina lidí jíst vlastní výkaly, tak vy je budete jíst taky, protože to chce většina??
Rozdíl mezi kvalitou ČT a Novou je veliký, tak prosím, nenuťte mne sledovat výkaly na nově, když se mohu dívat na ČT. Amatérismus a podbízení humusu můžete stokrát vydávat za lidovost a oblíbenost, ale shazujete velmi kulturní úroveň českého člověka.
ČT není zbytečná, protože nemá zatím konkurenci.
0/0
1.11.2004 13:50

karl80

Re: Re: ČT je zbytečná 2
Rozdíl mezi ČT a novou byl veliký, ale dávno to už neplatí. Nemluvim o výběru pořadů, pro něž má ČT mnohem větší prostor a ze zákona musí vysílat pořady pro menšinového diváka. Mluvim zejména o kvalitě zpravodajství, které se za posledních pár let na ČT drasticky zhoršilo a o kvalitě vlastních pořadů, které na ČT nestojí ani za zlámanou grešli.
0/0
1.11.2004 14:03

Milan Kolář

ČT je zbytečná
ČT je tu jen na to, aby sociální demokraté měli další černou díru na sypání peněz. V ČT funguje parta lidí, která veškerý svůj um vynakládá na to, jak vysvětlit státu, že má na jejich práci sehnat a dát peníze. Tedy žádný podstatný rozdíl proti Vietnamci na tržišti, který má jediný cíl: kolemjdoucímu vysvětlit, že právě jeho boty nebo tričko si potřebuje koupit. Jeden malý rozdíl tu je. Ti zasloužilí soudruzi a jiní nemakačenkové ve vedení ČT neumí (na rozdíl od toho Vietnamce) přesvědčit zákazníky (v našem případě televizní diváky). Přesvědčit, že je třeba se dívat na jejich televizi, protože je tak moc dobrá nebo nejlepší. Zvolí nejsnazší postup:
1. Nechají si zvýšit příjem peněz zvýšením TV poplatků 
2. Následně z toho nějakým způsobem a jakkoliv odsypou tlupě lidí, kterou označí jako akademiky a tím si za peníze diváků zaplatí nějaké "šikovné trhovce" kteří snad jako ten Vietnamec zákazníky - televizní diváky ukecají, že ten brak, co je k mán
0/0
1.11.2004 12:53

IRC

Re: ČT je zbytečná
Nesouhlasim s Vami.
0/0
1.11.2004 13:17

Mavers

Re: ČT je zbytečná
A to, ze neumi CT radu veci prodat je sice pravda, ale komercnim stanicim jde prave jen o to. A koukat se na Zivotni zkusenosti P. Novotneho s reklamou na tento porad mesic dopredu, je mi na bliti. Radsi kouknu na neprodejny dokument ci Noc s Andelem apod.
0/0
1.11.2004 13:33

Delirium Tremens

Re: Re: ČT je zbytečná
, 100% souhlas.
0/0
1.11.2004 13:41

abysser

Elsa
lepsi Elsu miti, nez z debilnich serialu bliti...
0/0
1.11.2004 12:49

abysser

ad dabing
Nejhorsi dabing na NOVE: Tenka cervena linie a pak Hra (v originale hlaska "Pan Prdel", na NOVE nejspis kvuli 22 hodine: "Pan Zadek" - a vtip je okamzite pryc...)
0/0
1.11.2004 12:48

Kirken

Fakt mě mrzí,...
...že jsem se na zcela objektivní vyhodnocení objektivní ankety organizované objektivním požíračem veřejnoprávních peněz a náhodou rovněž vítězem jedné z kategorií panem Vachlerem nedíval. Fakt mě neudivuje, že skoro všechno vyhrála ČT. Příští rok to určitě napravím a budu se dívat, pokud se ovšem tento ubohý trapas bude opakovat. Ať žijí televizní revolucionáři!
0/0
1.11.2004 12:41

J.L.

Všechny ty ankety, žebříčky, Miss h.vno
by už měly skončit. Je to nuda nuda, šeď, šeď. Klika "akademiků" a ČT jsou asi jediní, koho uvedená tisícíosmdesátápátá soutěž zaujala. Jedny pro vlastní nenahraditelnost, druzí si dokázali, že aspoň někde tu nekvalitní nabubřelou a nezaslouženě nesnesitelně dlouhodobě sledovanou NOVU přetrumfnou. 
0/0
1.11.2004 9:02

R_V

Re: Všechny ty ankety, žebříčky, Miss h.vno
Lepší klika akademiků vybírajících kvalitu než klika důchodců vybírajích Poulíčka jako nejlepšího sportovního redaktora.
0/0
1.11.2004 11:33

vafla

Re: Re: Všechny ty ankety, žebříčky, Miss h.vno
Poulíček alespoň nespolupracoval s STB jako většina sportovních redaktorů v ČT.
0/0
1.11.2004 13:15

soldiny

Re: Re: Re: Všechny ty ankety, žebříčky, Miss h.vno
No , jestli tím chceš říct, že Poulíček je nejlepší sportovní komentátor v republice, tak nejsi normální, stejně jako Poulíček ....
0/0
1.11.2004 13:46

R_V

Re: Re: Re: Všechny ty ankety, žebříčky, Miss h.vno
A oni ano ? A většina ? Kdy ? Na základní škole nebo v mateřské ? Jestli se ti nedoneslo, tak Holubec nebo Škorpil už jaksi v TV nepracují...
0/0
1.11.2004 14:22

spink

Hmm,
já jsem si od začátku myslel, že se jadná o nějaký recesistický pořad - jen místo Vávry a Štaindlera byl na podiu někdo jinej
0/0
1.11.2004 8:52

cokoladova

nekoukam
(co by se stalo, kdyby najednou TV zmizela?) "Spolecnost pro vyhubeni TV" www.webwm.com/set
0/0
1.11.2004 8:09

deathmetalista

death metal (i na ČT) forever
0/0
1.11.2004 7:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.