Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Se Stoklasou se rozloučil i Gross

V pražském muzikálovém Divadle Broadway se ve středu dopoledne uskutečnilo poslední rozloučení se zpěvákem a hercem Patrikem Stoklasou. Ten zemřel v sobotu na následky zranění, jež utrpěl minulý týden při autonehodě. Pietního aktu se zúčastnil i premiér Stanislav Gross s manželkou Šárkou. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wo_co_go

kolik vám čárka dala
nebo komu dala....že ten trapácky článek o nikom ještě furt máte vypíchnutý na horní liště revue? zdá se, že v tomto případě šlo skutečně o zásadní událost v kultuře za posledních 20 let....no toto:-))))
0/0
3.11.2004 13:36

CuoreSportivo

A kdo brečel více?
Gross, aby si získal potiliciké body? nebo Grossová, že má zatím o jeden kšeftík méně?
0/0
3.11.2004 13:33

jah

:-)
Ja chci aby se stal Gross s Grossovou taky superstar...
0/0
3.11.2004 11:11

Jarda136454

Hrůza
Pana Stoklasi je mi samozřejmě líto, ale populismus pana Grosse už nezná hranic. Nejvíce by se měl stydět on, že vždy vyrazí na takovou akci jako jsou pohřby různých lidí. Možná rád lítá vrtulníkem za naše prachy
0/0
2.11.2004 15:39

neneka

question
People, please, who is Mr. Onehundredclassy?
0/0
2.11.2004 13:38

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

aaaaaaaaaaaaaa
aaa už to mám upeču zítra Patrikovi dort. To je ten správný dárek k narozeninám. Navíc si jistě dá Standa i Čárka. Akorát nevím jestli bude chutnat černochovi, oni prý na sladké moc nejsou.
0/0
1.11.2004 12:58

Rambo78

Jedno přísloví
Na Stoklasu by sedlo jedno - Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění
0/0
1.11.2004 12:35

ronnyx

Já bych se zase
rád rozloučil s GroSSem!
0/0
1.11.2004 12:34

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

pozor
už máte dárek k zítřejším narozeninám Patrika?
0/0
1.11.2004 10:54

iuos

hmm
0/0
1.11.2004 11:13

aBsKa

Re: pozor
, Ty magore si fakt vtipnej. Jestli tě Patrik nezajímal, tak co se ser... do týhle diskuze!!! Je to tvůj názor, ale nejdřív by ses měl zamyslet nad tím co kecáš!!!
0/0
7.12.2004 20:57

vladino

Standa opět přiletěl?
V čem že to Standa na ten pohřeb přiletěl?
0/0
1.11.2004 8:42

Carl Jung

Dalnice jsou nebezpecne, obzvlast, kdyz se pije pred rizenim
Obecne, meli bychom zvazovat piti alkoholickych napoju prez jizdou. Vzdyt tu jsou alternativa - vino bez alkoholu a pivo bez alkoholu. Treba Carl Jung, k mani v Tesco, Julius Meinl a v Hypernove.
0/0
28.10.2004 14:41

topicco

nechápu, jak můžete být bez citu
Uvědomte si, že třeba tyhle vaše příspěvky čte Patrikův táta, měli by jste se stydět. Toho kluka jsem znala, málo, ale přeci.Byl skvělý, plný humoru, optimismu a radosti. Včera jsem byla na posledním rozloučení a bylo to opravdu srdcervoucí, ale hezký. Když i poslední řeč měl pan Suchý, asi to nebude taková nicka, jak některří z vás tvrdí. S Grossovou nespolupracoval proto, že je socanka, ale proto, že si ho všimla dřív, než byl slavný a ne až po jeho "zviditelněni", němělo to co dělat s politikou!!!!Pro vás, kterí jste ho neznali je to možná smutné, pro některé, jak je vidět z příspěvků ani to ne. Ale uvědomte si, jak by bylo vám, kdyby vám zemřel někdo blízký a ostatní psali takové příspěvky. Měli by jste chut jim dat do...a bylo by Vám z niczh špatně, to cítím i já. Zamyslete se....
0/0
28.10.2004 13:01

Carl Jung

Re: nechápu, jak můžete být bez citu
A take nezapomente na chudaka ridice, cim ted prochazi...
0/0
28.10.2004 14:42

VenousekhN

Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Patrikův táta měl :
za a) dát synáčkovi přez držku v okamžiku , když přišel se skvělým nápadem šaškovat socanům na estrádách
za b ) dat přes držku soudruhu Koloťukovi a jeho pinglovej za odvahu přijít na ten pohřeb
0/0
28.10.2004 14:56

jarslav

Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
co jsem cetl, tak uz sám dostal pres drzku od manzelky. nebo se mýlím?
0/0
28.10.2004 15:02

VenousekhN

Re: Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Jo to by mohl taky . Smutek je zlá věc. Ale nic by to nezměnilo na tom , že je synek byl na konci svého života estrádní kašpar .....
0/0
29.10.2004 6:32

VenousekhN

Re: Re: Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Sorry to patří o příspěvek níž .....
0/0
29.10.2004 6:32

Dodo01

Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
To já bych dal za ty řeči být jeho tátou tobě
0/0
28.10.2004 16:03

jarslav

Re: Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
tak jeste jednou. Jestli jsem dobre sledoval zivotopis rodiny, tak tam uz si navzájem dali po drzce sami.
0/0
28.10.2004 18:10

Tyrl

Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
a) už vidím, jak by si do toho synáček nechal ve 22 kecat  b) u paní premiérové s Tebou vysloveně nesouhlasím, podle všeho se zdá, že se mezi nimi  vyvinul blízký osobní vztah. Je otázka, zda před tím, než se stala jeho manažerkou (to by P.S. docela omlouvalo, ne?) nebo později... ale co je nám do toho, ne ?
0/0
28.10.2004 19:17

Tyrl

Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Pokud jeho spolupráce s paní Grossovou nesouvisela s politikou, pak souvisela s prospěchářskou vychcaností. Pokud si ho ovšem paní Šárka vyhlédla ještě coby bufetářka, pak se velmi omlouvám. - S ostatními body příspěvku v zásadě souhlas.
0/0
28.10.2004 15:48

Dodo01

Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Závist nic jiného než závist a zloba je v tobě.
0/0
28.10.2004 16:06

Tyrl

Re: Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Ještě jsem od tebe nečetl jiný typ příspěvku, než že se snažíš někoho napomínat. Pokud je ti okolo 11 let a a) tatínek ti právě dál pár facek nebo b) tatínek ti zapomněl dát pár facek - pak to chápu. Jsi-li opravdu Dodo, pak to chápu taky, ale pokud vím, měl jsi dávno vyhynout.
0/0
28.10.2004 18:31

Dodo01

Re: Re: Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Náhodou je mi 12. Přes držku jsem
a) dnes ještě nedostal
b) dnes už dostal
c) právě mám chuť  někomu dát přes držku
Jeden jediný nevyhynul.
Lituji Tě a všechny ty ubožáčky, kteří umí jen urážet a vlastně neví o čem to je.
0/0
28.10.2004 19:43

Tyrl

Re: Re: Re: Re: Re: nechápu, jak můžete být bez citu
Neměl bych už reagovat, ale z druhé strany někdo by ti to říct asi měl ( pokud ti je opravdu 12 ). Neber to ve zlém : zkus si u článků, na které reaguješ, někdy zobrazit příspěvky chronologicky (= tak jak jdou časově za sebou). Najdi se tam, třeba tě něco napadne, jak asi působíš.  Tvoje věc, jistě, ale ...  podle tvé češtiny nejsi žádný blbec a nemáš to zapotřebí. Zkus radši klidně někde napsat svůj opravdový názor (pokud už nemáš jinou zábavu než čučet do idnesu), nikdo se nebude zlobit, jestli "trefíš kozla". Měj se.
0/0
28.10.2004 20:14

kuroprd

Re: nechápu, jak můžete být bez citu
"Byl skvělý, plný humoru a radosti... Poslední rozloučení bylo srdcervoucí, ale hezké..." Vy jste tak plná citu, madam, až to hezké není. Kupte si Stoklasův životopis, který co nevidět vyjde, pusťte si k tomu Stoklasovo CD a říkejte si, jak jste skvělá a plná humoru.
0/0
29.10.2004 7:52

hudson

Re: nechápu, jak můžete být bez citu - otec truchlí, ten to určitě nečte..
íš, oni pozůstalí mají trochu jiné starosti a zájmy..než surfovat po netu...
0/0
1.11.2004 13:00

Obracec_kalendare

........
Nevím co tady řešíte,stejně všichni skončíme na dálnici D1.
0/0
28.10.2004 12:06

sluke1

Nechtěl jsem přidat příspěvek ...
... ale nedalo mi to. Manažerka a jeden z prvních lidí, co ho navštívili v nemocnici, to jsou opravdu " velice blízcí lidé". Obvzláště TEN z prvních návštěvníků .......:o(((
0/0
28.10.2004 7:21

JayC

Byl to herec a zpěvák!
Já nedokážu pochopit proč sem píše tolik ignorantů a podlidí!?
Pro Vaši informaci: Patrik byl velmi talentovaný a nadějný herec a zpěvák!!! Sice se hlásil ke grosačce, ale to jen proto, že se mu starala o management!!! Já socany nemůžu stejně jako vy. Ale kvůli tomu za žádnou cenu nemínim urážet někoho, jako byl Patrik! Nezajímá mě, že ho nikdo z vás neznal. To svědčí o vaší kulturní neznalosti! Pro mě to by člověk, se kterým jsem si ještě před měsícem povídal o všech jeho plánech a vůbec všem možném! Kdyby někdo prohlásil, že mluvim s někým (úplně zdravím), komu zbýva měsíc života, bych se tomu zasmál. Ale teď mi teda rozhodně do smíchu není!!!! Je to totiž stašné!
Ano, každý den na silnicích umírají lidé. Včera ráno jeden blbec bez řidičáku smetl z přechodu pro chodce 5 dětí, pak večer nějakej vožrala najel na tramvajové nástupiště...stály tam dvě holky...jedna to nepřežila! Je to úplně úděsný! A taky se o tom píše. Rozdíl je jen v tom, že Patrik byl přec
0/0
28.10.2004 1:23

kruci_sakra

Jděte už doprdele se Stoklasou!
To je snad 10. článek na Idnes o tomhle člověku.Ano je to smutné,ale každý den umírá zbytečně spousta lidí co skutečně něco dokázali a nikdo o nich nepíše.
Já vůbec nechápu proč se jím Idnes zabývá a to ani zkrze prisma,že se stává slušným bulvárem..! Tak známý ,aby byl zajímavý pro bulvár snad taky nebyl,nebo jo? Navíc o skutečně známých lidech z umělecké branže,kteří nedávno zemřeli ,Idnes na referovala tak v jednom nebo dvou článcích.
Já mám i jiné vysvětlení-Idnes poslední dobou nějak podezřele leze do řiti té stupidní dvojce koloťuk&kantýnská.V poslední době se tu o té stupidní amwayačce (co má ráda bouchače,jak zde prezentovala..) vyrojilo na desítky článků.
Proč?!....
0/0
27.10.2004 21:33

wo_co_go

Re: Jděte už doprdele se Stoklasou!
standa jim slíbil, že jim dá výjimku na odposlechy...takže za ty článku se iDnes nebude odposlouchávat:-)))) jinak souhlas: do p*dele se š, s, i 100klasou
0/0
27.10.2004 22:26

Kei

???
Jeste jednou se ptam - kdo to byl ten Stoklasa, ze mu byl na pohrbu i sam premier??? Ja ho fakt neznam:-(( Kdyz treba zemrel Simek, odesel jeden z nejvetsich bavicu, takze mel taky na pohrbu i vyznamne osobnosti, ale KDO BYL STOKLASA??? (Mimoto, ze to byl socan)
0/0
27.10.2004 21:11

wo_co_go

Re: ???
byl to nýmand, ale šéfovala ho bývalá kantýnská, takže proto se o tom tolik píše, to se málokde vidí:-)))))
0/0
27.10.2004 22:28

Dodo01

Re: Re: ???
Ubožáčku je mi tě líto.
0/0
28.10.2004 16:04

VenousekhN

Re: Re: Re: ???
Jseš zaslepenej láskou k socanům a proto se tu prezentuješ reakcemi typu : Závist . Je mi tě líto . Nezáviď atd. Jsou to věty plné argumentů ....
0/0
29.10.2004 6:34

packerqb

At si Grossova leze kam chce...
ale kdyz uz je Standa tim premierem, tak by mel svuj cas (aspon kdyz je ten pracovni tyden) travit trochu uzitecneji nez takhle...
0/0
27.10.2004 19:01

paklos

muzete ho uctit jeste lip
podivejte, jestli chcete truchlit nad nekym, koho minimalne polovina z vas neznala, tak si truchlete... a chcete truchlit poradne ?? - ZVOLTE 100tridu SLAVIKEM !! jo a kdyby jste ho nechteli volit za slavika, tak hlavne nevolte gotta - gott . unas . cz (sorry, za ty mezery, ale vite jak)
0/0
27.10.2004 18:57

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

pozoruhodné
je zajímavé, že ze všech fototografii přiložených k danému tématu, je nejzdařilejší a nejkrásnější ta s tím velkým žlutým nákladním autem
0/0
27.10.2004 17:28

blekota_

O5 Patrik Stoklasa vesrus Afrika
Nezbývá mi nic jiného než se znova opakovat:
Někteří rádi zveličují dovednosti tohoto mladíka.  Možná byl nadějný, možná ne. Avšak s porovnáním 29,4 milionů lidí kteří umírají v Africe na smrtelnou nemoc Aids je zanedbatelné se zabývat někým jako byl on. Myslím, že redakce portálu by celou tuto trapnou diskuzi mohla ukončit, a věnovat se jiné problematice. Nevím proč se zabýváme někým, kdo stejně už není. Přece se svět nezhroutí jen proto, že zesnul mladý člověk. Denně na silnicích v ČR umírá několik desítek lidí různých věkových kategoriích. Nikdo si z toho hlavu neláme! Dost bylo Stoklasy, a vše kolem něj. Kdo chce truchlit, tak ať, ale v soukromí. Nikdo na něj není zvědavý. 
0/0
27.10.2004 17:17

kous

Re: O5 Patrik Stoklasa vesrus Afrika
Jak říkáš... dost bylo blekoty.... takže si jdi blekotat někam do soukromí...!!!
0/0
27.10.2004 17:23

blekota_

Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
Kdyby jsi byl rozumný a uvážlivý člověk, tak by ti možná nějaké souvislosti došly. Jenže....uvážlivý zřejmě nejsi, a rozumný taky ne, takže ti to dojít nemůže. Jestli se zastáváš a nadržuješ někomu kdo již není, tak to něco o tvé povaze svědčí. Připadá mi nenormální, truchlit nad někým koho vůbec neznám. Něco jiného je, když "jsi" něčí dlouholetý kamarád nebo známý. Pokud byl Stoklasa tvůj kamarád, tak jsi měl jít na jeho pohřeb a tam se vyplakat. Nebo si snad myslíš, že někdo z cizích bude plakat nad tebou až tady nebudeš? Jestli ano, tak to jsi dost naivní.
0/0
27.10.2004 17:29

kous

Re: Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
Ach jo... milý hochu, já nikomu nenadržuju. Pana Stoklasu jsem osobně znal, ovšem nemohu říct, že jsem byl jeho kamarád. Prostě jsem ho znal, trochu se pohybuju v jeho branži a podle mého skromného názoru (který nikomu nevnucuji!!!) si myslím, že to byl jeden z největších mužských pěveckých talentů.
Pokud pochybuješ o mém rozumu a uvážlivosti, možná by ses měl v první řadě zamyslet sám nad sebou (neboli, napřed si zameť před vlastním prahem).
0/0
27.10.2004 17:40

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re: Re: Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
S Patrikem Stoklasou se loučí i Jihočeský MOTOKROS
0/0
27.10.2004 17:43

blekota_

Re: Re: Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
Pokud tě to uklidní, tak před svým prahem mám zameteno. Jestli byl "opravdu" takový talent jak tvrdíš, proč se o něm široká veřejnost dovídá až nyní??? Nebo snad chceš říct, že jsme všichni totálně vypatlaní, že nevíme kdo to byl ten veliký Patrik Stoklasa??? Jestli byl dobrý herec, muzikant, zpěvák atd... je nutné se jím zabývat? Znamenají tyto profese něco více než ekonom, podnikatel, obchodník, soustružník, prodavačka atd??? Neznamenají!!! Tak proč se jim zabývat??? Není důvod, nebo snad ano??? Byl snad někým mimořádně vyjímečným? Nebyl.... Byl stejný jako ostatní! Jen to, že dělal v mediální brandži, neznamená, že se všichni z něj posadíme na zadek.
0/0
27.10.2004 17:52

kous

Re: Re: Re: Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
Zameteno máš... to je pravda. Pokud tě to uklidní tak TVÉ EGO je opravdu ze všech největší. Blahopřeji.
0/0
27.10.2004 18:00

blekota_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
Děkuji  jenže o EGO tady nejde....jde tu o princip ...mno, ale to je stejně jedno....
0/0
27.10.2004 18:06

kous

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O5 Patrik Stoklasa versus Afrika
Máš pravdu, je to jedno... Inu, kde nic není... tam holt nic není. Přeju ti pěkný večer pane Široká Veřejnosti.
0/0
27.10.2004 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.