Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psycholožka: Ester nezavrhuji

Ester Ládová v kauze Milionový pár jako jediná vyhrála. Diváci jí porno odpustili, internetoví čtenáři obdivují její fotky, v on-line rozhovoru jí utěšují. Je natolik populární, že práci určitě sežene a vyšlo jí dokonce i to, co od soutěže očekávala - našla si přítele. Co na to psycholožka Jitka Douchová?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
HEHEHE tak uz i "Psycho _Lozka se na tom zivi?
0/0
24.10.2004 7:04

DrHorak

Kdos bez viny, hoď kamenem !
Já bych jí neodsuzoval, je to její věc. Každý svého štěstí strůjce a když na to má žaludek a předpoklady.... Dokud se najde dost čumilů, kteří to budou vyhledávat, bude tu spousta těch, kteří to budou produkovat. Jenom by dívky a chlapci neměli být tak naivní a věřit, že se na to nepřijde. Jakmile někdo vstoupí do veřejného podvědomí, hned se ti vděční "archiváři" připomenou a leckdy to zamýšlejí i zpeněžit. Zajímalo by mně, jak se bude tvářit za pár let, až jejím vlastním dětem budou spolužáci ukazovat maminku .... 
Jo a těm rádoby moralistům, co se ohánějí Boženou Němcovou bych rád připomenul, že to taky nebyla žádná světice. Bída a hlad ji postavila do role prostitutky a také na "pracovní úraz" dojela. To, že zemřela na syfilis jsme se sice ve škole neučili, leč je to všeobecně známo..
0/0
20.10.2004 22:38

herulinka

Nepíše se
Ústí nad Labem s velkým ú???
0/0
20.10.2004 16:13

iuos

hmm
no tak natočila porno, NO A CO? proč to řeší psycholožka, která dělá pro prachy "výběr vhodných účastníků"? kristepane to je pakárna svět  každýmu může být jedno, co kdo dělá se svým tělem. a komu to jedno není, tak ať si dává bacha na čápa, ať mu nepřinese potomka za komín
0/0
20.10.2004 15:26

Yuso

Za prachy všechno
To není mentalita E. Ládové, ale řady slavných VIP, nedávno jsem četl v Lidovkách rozhovor s Brožovou. Tam šlo o movitost manžela, ale je to stejný typ myšlení. Je to mentalita ku-r-e-v.
0/0
20.10.2004 14:58

iuos

hmm
a kur*y sme všichni, protože zaprodáváme svoje těla/znalosti/schopnosti zaměstnavatelům
0/0
20.10.2004 15:27

Kenkaku

fascinují mě ty hovada...
...co se tu ohánějí Boženou Němcovou a dogmaty. IMHO je naprosto normální, že se někdo vyjádří k Esterce negativně (u mě je to vych*aná štětka, nic víc. neopřel bych o ní ani kolo) je jeho věc. Pokud zase praxe před kamerou někomu vyhovuje, pohoda, tak ať si zajde do perlovky si nabalit partnerku (vždyť je to normální, ne?). Pochopte konečně že každý má své hranice a pokud vám to nevyhovuje? Tak si s ní běžte před tu kameru stoupnout :-).
0/0
20.10.2004 14:13

Páťa Tlučhoř

Re: fascinují mě ty hovada...
možná se budeš divit, ale to, že někdo točí porno neznamená, že je to životem vošahaná štětule z perlovky. hodně řádných studentek nebo třeba sekretářek si takhle dočasně přivydělává (a samozřejmě i spousta kluků). dneska je morálka spousty mladých lidí prostě uvolněnější. třeba si někdy nabalíš hodnou slečnu z dobré rodiny a za pár let o ní taky vyplavou šťavnatý věci.:-) jinak s těma hranicema máš pravdu, je třeba je respektovat....... a ještě mě napadá jeden citát z filmu: "každá ženská halt ví to svý":-)))čau
0/0
20.10.2004 14:35

iuos

hmm
0/0
20.10.2004 15:28

Kenkaku

Re: Re: fascinují mě ty hovada...
jen drobná reakce (asi opravdu je "mládí" někde jinde). Co je prostituce? Sex za peníze. A co je točení porna? Sex za peníze před kamerou... není v tom náhodou jediný rozdíl ta kamera?
0/0
21.10.2004 7:21

osvetitel

Re: Re: Re: fascinují mě ty hovada...
Hmm tak mladi je asi nekde jinde, A co potom brani tem pohlednejsim  nezli je ta "Ester" aby nedelali to same?A bude li to chtit delat kazda tak budou normalni praci delat jenom muzi?A co kdyz oni budou chtit take delat to same tak kdo bude vlastne delat to ostatni?Proto jsou na takove veci ve vetsinne normalnich zemi zakony, protoze jsou ty prasecinky Dospelejch" nevhodne pro mladez!A jak to bude potom vypadat z civilizaci kdyz bude kazdej jen roztahovat nohy kcemuz nepotrebuje zadne vzdelani?Ono je neco jineho kdyz nekdo natoci porno a mozna se pozdejc dostane k filmu a zase neco jineho kdyz si na to chce nekdo pres verejnopravni TV kanal delat reklamu!S tou kamerou mas castecne pravdu ale ty "prostitutky "se stim vetsinnou nedostanou na verejnou TV a presto ze sirej pohlavni nemoce tak jsou pri tom mozna mirnejsi nezli ty "herecky" tvrdeho porna!
0/0
24.10.2004 6:58

Vladveh

Ester Ládová
 Když čtu příspěvky některých, myslím si, že je zbytečné být takto vulgární. Žádná slušná a rozumně uvažující dívka by nešla do soutěže v televizi a na oči veřejnosti s takovouto minulostí. Je jasné, že se na ní vytáhne vše z jejího soukromí. Pokud však nemá zábrany a Ester je neměla, dopadne to tak, jak to dopadlo. Nefandím jí a ani ji nelituju. Dopadla tak, jak chtěla. Už se na ní bude koukat jen jako na pornohvězdu. Rozhodně bych nebyla nadšená, kdyby mi ji syn přivedl domů. Není však žádná chudinka, věděla dobře do čeho jde.  Je to její život.
Je divné, že Nova na to nepřišla včas a možná ji měli v záloze, kdyby byla sledovanost malá.............
 
0/0
20.10.2004 12:44

houba_

Re: Ester Ládová
mily(a) Vladvechu, doba Babicky Bozeny Nemcove jejiz davno passe a tim i meritka toho, co je ci neni slusne. Dnes se jiz nepovazuje za neslkusny predmanzelsky sex, a co se porna tyce, verim tomu, ze spousta lidi kteri ho odsuzuji, maji nejakou tu kazetu doma schovanou.
S teorii o "odpusteni" prisel John. Nevim, proc si mysli, ze je treba Ladove neco odpoustet, ci proc by ona sama mela stat o nejake odpusteni stran divaku. To ze posledni kolo suverenne vyhrala svedci o tom, ze ji divaci nikoliv "odpustili", ale ze ji primo fandi. Naproste vetsine lidi je to uplne jedno. Dokonce i me babicce :))
Ani si nemyslim, ze by se ona citila jako chudinka (neverim v uprimnost jeji pozy v poslednim dile).
0/0
20.10.2004 13:05

VenousekhN

Re: Re: Ester Ládová
Přesně tak. tady není co odpouštět. Je to jen její věc. A takovýhle xenofobní blbové alá poslanec KDU-ČSL Karas se můžou na hlavu stavět. Sukně zakrývající kotničky už se nosit nebudou .......
0/0
20.10.2004 13:14

Kenkaku

Re: Ester Ládová
Vladveh, nic než souhlas...
0/0
20.10.2004 14:14

iuos

hmm
jaký mže být výsledek pořadu, na kterém spolupracují john a polonyiová? šokující dohalení nahý holky
0/0
20.10.2004 12:38

Páťa Tlučhoř

Re: hmm
no, ještě, že na tom nespolupracoval taky standa mottl, to bysme teprv všichni koukali:-)))))))
0/0
20.10.2004 12:42

VenousekhN

Re: Re: hmm
Jo Standa Motl by ještě zjistil , že její dědeček vraždil za 2 sv. války partyzány ....
0/0
20.10.2004 12:59

Dittule

Re: Re: Re: hmm
:o)))
0/0
21.10.2004 0:10

inedible

Re: Re: Re: hmm
0/0
7.1.2005 8:56

Pucmeloud007

Nevim
proc u clanku o rozhovoru s psycholozkou jsou vyvaleny kozy Ester
0/0
20.10.2004 12:09

sibelius

www.novinky.kvalitne.cz
Aby se zvýšila návštěvnost...
0/0
20.10.2004 12:27

Jarka05

Ester
Myslím,že Nova měla nekvalitní smlouvy s účinkujícími,měli si to pojistit,pak by si to i Ester rozmyslela.Takhle je to její výhoda,má dobrou reklamu a takovej je život.
0/0
20.10.2004 11:59

bondy_

Kdoze ty jeji fotky na internetu obdivuje?
Udelali uz jste vyzkum, kolika procentum se libi a kolik procent jen tupe zira a zasne? Ze mluvite o tom obdivu
0/0
20.10.2004 11:48

Kenkaku

Re: Kdoze ty jeji fotky na internetu obdivuje?
tak to je přesné...
0/0
20.10.2004 14:04

qoknu

Pchá
ta do toho pořadu šla ne najít si partnera, ale udělat si reklamu. Kamaráde, jakmile zakotvím na obrazovce, vyjeď s fotkami. Parádně podvedla NOVU. Tohle stvoření má představovat standart bezstarostného, milého mládí.
0/0
20.10.2004 11:39

Dittule

Ostuda!
Je to strašná ostuda! Ve světě tak berou Češky už dávno. Právě proto, že je jim všechno jedno. Úpadek.
0/0
20.10.2004 11:25

svobodny clovek

Re: Ostuda!
V kaem svete ? Ktery blb konkretne ?
0/0
20.10.2004 22:17

Dittule

Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Je to ostuda všech ostud. A kdo z toho chce dělat něco normálního, má to v hlavě špatně uspořádané.
0/0
20.10.2004 11:23

qoknu

Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Jsem téhož názoru. Ovšem pan Lád Otec/ by o nás řekl, že jsme puritánky. Je každého věc co si dělá, ovšem čeho je moc, toho je příliš. Úpadek té naší povedené společnosti je větší než jsem si myslela. A pokud by mi tady někdo napadnout, že závidím, tak nezávidím. Tohle určitě ne.
0/0
20.10.2004 11:42

Páťa Tlučhoř

Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
a stejně si myslím, že jí trochu závidiš. závidiš jí tu její svobodomyslnost.
0/0
20.10.2004 11:58

qoknu

Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Omyl nezávidím ani tu svobodomyslnost. Byla jsem vždy vychovávána k tomu, abych si jako žena uvědomovala svoji CENU a neklesla nikdy pod její úroveň.
0/0
20.10.2004 12:08

Páťa Tlučhoř

Re: Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
ty asi čteš hodně boženu němcovou, viď?:-)))
0/0
20.10.2004 12:37

inedible

Re: Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
treba ma ester jine hodnoty a priority nez ty. to je prece normalni, ne? ja bych z toho nedelal zas takovou vedu. to, ze te nekdo nejak vychoval, neznamena jeste, ze ester je nevychovana
0/0
7.1.2005 9:00

qoknu

Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Mimochodem. Tohle chování nepovažuji za svobodomyslnost. To je obyčejná sprostota vhodná jedině pro slintající pány.
0/0
20.10.2004 12:11

Páťa Tlučhoř

Re: Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
a nezapomeň na slintající dámy:-)
0/0
20.10.2004 12:37

VenousekhN

Re: Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Lepší takovýhle číslo než frigidní žena jako jseš ty ...
0/0
20.10.2004 13:15

Páťa Tlučhoř

Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
ale ano, je to normální. sex je naprosto normální a pozitivní věc a jeho zobrazování tudíž taky. může ti to připadat vulgární, neestetické, brakové, legrační, hloupé či jakékoliv, ale je to normální.:-)
0/0
20.10.2004 12:01

qoknu

Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Ano sex je normální, pozitivní a patří k životu. Rovněž jeho zobrazování. A právě  to zobrazování je důležité. Jak a kde.
0/0
20.10.2004 12:28

Páťa Tlučhoř

Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
takže ti jde o kvalitativní úroveň? v tom případě nechápu proč mluvíš o úpadku společnosti?
0/0
20.10.2004 12:46

nonick

Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Páťo, Páťo! Sex je samozřejmě naprosto normální a přirozená věc. Jenže: tam, kde jde o prostituci a o š*kání před kamerou za peníze, tam snad propána nebudeme mluvit o normálu (tedy jako o něčem, co má být NORMOU). Nemám teď na mysli jen spojení téhle činnosti např. s kriminalitou. Ten pokřivený obraz normálu nám servírují média, ve snaze plíživě vytvářet normy, ve kterých je přijatelné i to, co je ve skutečnosti nepřijatelné! Jak to, že má v médiích tolik prostoru žena, která by měla ovlivňovat veřejnost leda tak ve veřejném domě? Není to snad dostatečný signál, kterým média vytvářejí onu normu: k*rvit se je normální? Vždyť ona sama se za svou minulost stydí a lhala   o ní: je přece nenormální stydět se za něco co je normální, že? Závěr je jednoznačný: jednání a chování sl. Ládové NENÍ NORMÁLNÍ…
0/0
20.10.2004 13:10

Páťa Tlučhoř

Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
naopak. chování slečny ládové je naprosto normální. to jenom chování některých pisálků je lehce hysterické a paranoidní. ona se za to nejspíš stydí proto, že ví jak netolerantní k tomuhle průmyslu někteří lidé jsou a jaké haló z toho jsou schopni udělat, i když jde o úplně běžnou věc. btw: barbra streisand taky v padesátých letech natočila nejmíň jeden pornosnímek a dneska je to celosvětově uznávaná celebrita a umělkyně. a vykazuje ji snad někdo z veřejného života?? pranýřuje ji někdo za to??
0/0
20.10.2004 13:40

nonick

Re: Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
...i když jde o úplně běžnou věc?... Nojo, no - my dva se asi nedomluvíme, Páťo...  I když bych byl nerad, aby ses snad domníval, že sl.Ládovou nějak pranýřuju, či co. Jen bych přivítal, aby zůstala tam, kam patří - na obrazovce po 22 hodině, či na placeném kanále, v trafice v zatavených časopisech a v odděleních videopůjčoven, kam mají přístup povolen jen plnoletí. Člověk je přece obdařen svobodnou vůlí a měl by zvažovat své činy či minimálně alespoň domýšlet jejich důsledky... B. Streisand se tím asi taky moc nechlubí...Jinak - docela by mě zajímalo srovnání, co bylo v pornobranži normální v padesátých letech a co dnes :-)  něco o tom píše Kurt Vonnegut ve Snídani šampiónů 
0/0
20.10.2004 14:33

Páťa Tlučhoř

Re: Re: Re: Re: Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
opravdu se asi neshodnem, ale to nevadí, co člověk, to názor. já jenom prostě nechápu, proč by nemohla být slečna ládová v tv i před 22 hodinou (když by tam nebyla nahá)??? jedna pornoherka se dokonce dostala i do italského parlamentu (já vím v parlamentu se jedna ku*va ztratí:-)) a co se týče porna, to je už tisíce let stále stejný, stejně jako je tisíce let stejná sexualita. ať už jde o nástěnné malby z pompejí, akvarely francoise bouchera, kresby rembrandta, ingrese, nebo stage movies z padesátých let, jen ta záznamová technika se mění a zdokonaluje:-) už mě dneska z tý erotiky na idnes trochu bolí hlava:-)))končím.ahoj.
0/0
20.10.2004 14:48

VenousekhN

Re: Tu pověst ve světě mají české holky už dávno!
Co je špatného ??
a) na sexu
b ) na sexu s více partnery
c ) sexu s více partnery a kamerou
d ) sexu s více partnery a kamerou za peníze
Teď upřímně . Ale netahej do toho nějaká umělá křesťanská dogmata, který si vymysleli lidi a nikoliv nějakej Bůh či co  .....
0/0
20.10.2004 13:03

c12

Á
Nedávali Ačko náhodou na Nově? Asi ne, když píšou v novinách něco jinýho...
0/0
20.10.2004 11:17

Lokutus2

!!!
Holky, to dole není na vydělávání peněz a taky to není pračka na čupípráky! Užívejte to s rozumem...
0/0
20.10.2004 11:17

VenousekhN

Re: !!!
To čumím co ty jseš za blba.
A na co to jako je , když ne na čur*ky ???
 
0/0
20.10.2004 13:04

Kenkaku

Re: Re: !!!
třeba na chc*ní inteligente na první pohled...
0/0
20.10.2004 14:07

VenousekhN

Re: Re: Re: !!!
Koukám že si tady někdo plete  pipinu s močovou trubicí. To se hned pozná znalec. Už chápu tvoje prudérní názory ....
0/0
20.10.2004 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.