Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nicol Lenertová bude zpěvačkou

Nicol Lenertová je bez práce a bez lásky. I ji předčasný konec reality show Milionový pár, kde hledala vedle dobrodružství také milostný vztah, zaskočil. Lenertová však netruchlí. Začíná znovu a jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sibelius

www.novinky.kvalitne.cz
Nicol zpěvačkou - dobrý joke
0/0
15.10.2004 12:25

Premek Podlaha

Nikolko, dej si to v hlavě do pořádku
Táhne ti na třicet a nevíš co se sebou
0/0
15.10.2004 9:59

webmisss

Ta kniha tak maximálně pokřiví náhled
Když už chce někdo vědět, jak to vidí různí muži různého věku, pak je nejlepší si je poslechnout bez cenzury přímo jako třeba tady:
0/0
15.10.2004 0:42

mudrlant

Dokud se nesvlikne nema sanci prorazit.
Kravka blba ;-)
0/0
14.10.2004 16:33

MassaBob

Re: LENERTOVA A DALSI CELEBS UPLNE NAHE
S tim dailerem jsi pekne trapnej, doufam ze dnes ti na to uz niko neskoci. Myslim, ze je to trestnej cin
0/0
14.10.2004 15:15

webmisss

Re: LENERTOVA A DALSI CELEBS UPLNE NAHE
Pokud na odkaz kliknete a pak až se vás to zeptá zda ANO, a vy odsouhlasíte, že ano. Nainstaluje se vám do počítače virus, který vaše telefonní spojení k Internetu přesměruje na telefonní číslo se sazbou 60Kč/min a pak to ale nechoďte reklamovat, protože to nepůjde
0/0
15.10.2004 0:57

pawn

Re: LENERTOVA A DALSI CELEBS UPLNE NAHE
Tak vy ho nesmažete a mé příspěvky, které o to žádají ani neotisknete? kolik z toho máte?
0/0
15.10.2004 9:28

jaxinka

Zpěvačka
 No když se minule chlubila, že má hlas jako Markéta Muchová (jestli si ji pamatujete) a čeká jí kariéra, tak je možné všechno. Doufám jen, že zapadne dřív než Muchová, tzn. dřív než za 4 měsíce
0/0
14.10.2004 14:22

Jarrimund

Re: Zpěvačka
Jo, dvoutónovou Muchovou pamatuju. Ta se Janečkově mafii dost povedla.
0/0
14.10.2004 18:18

Dittule

Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Spíš mi připadá, že je to pouhé ranné stádium mužství, které se normálním vývojem překoná. Je to období houfování mužů, kteří si dodávají odvahy, aby našli sami sebe, oslovili ženu a postavili se k ní se vším, co k tomu patří. Ale ke zralému člověku rodu mužského, který přeroste toto období, to nepřináleží. Kdo ho nepřekoná a pohybuje se v něm i v dospělosti, není zralej, ale zastydlej. Viděla jsem v TV člověka, který tohle dílko napsal. Byl to necharismatický, nepříjemný muž, bez základní zdvořilosti. Takoví jsou u žen nepřijatelní už svým zjevem, natož chováním. Ten musí mít se ženami jen špatné zkušenosti. Tomu opravdu zbývá jen grupování se s chlapama, kteří ho stejně berou spíš z nostalgie, jako rekvizitu svých školních let. A tohle že má být váš mluvčí a učitel? Váš guru? Ten, který povede vaše názory? Věřte sobě, vašim zkušenostem se ženami.Jste-li milí a sympatičtí, budou vaše zkušenosti diametrálně odlišné od toho chudáka. Kdo je kvalitní muž, je otevřený, chápe, co mu žena k jeho mužské "výbavě" může dát...a je toho hodně, pro toho, kdo nezastydne ve vývojovém stádiu zvaném "kumpán" a naučí se milovat.
0/0
14.10.2004 12:36

mike-š

Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
tak tenhle příspěvek mi zase více připomíná ty tvé sámerovské. .-) škoda
0/0
14.10.2004 12:45

Dittule

Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Je pravdivý.
0/0
14.10.2004 12:54

Dittule

Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Mikeši, tobě dělá potíže myslet sám a mít vlastní zkušenosti se ženami? To raději břebereš zapšklé názory toho neš´tastníka? :o))))))
0/0
14.10.2004 12:56

mike-š

Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
naopak, mám vlastní. Někde se prostě velmi dobře trefil a vystihl realitu. Jestli je zapšklý nevim a je mi to jedno. U spisovatelů taky neřeším, jestli to byl frajer a nebo loser kterej spáchal sebevraždu. Buď to stojí za čtení nebo ne.
Tohle stojí. Nasmál jsem se až jsem málem spadl ze židle. Asistentka se na mě byla podívat, jestli jsem OK. :-)))))))))))
Ty, nebuď zapšklá feministka. :-) A koukni se na to s nadhledem. Např. kapitola 5,7 a 11 je opravdu vystřížená ze života. Nejen mého, ale i těch, které znám od svých přátel.
Tak tu prosím nedělej moralistku a vem to z nadhledem. Znám pár ženských, co to umí.
0/0
14.10.2004 13:01

Dittule

Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Zapšklá? Ani náhodou! Nemám věru důvod. U spisovatelů to taky neřeším. Ale on není spisovatel, jsou to jen jeho neblahé životní zkušenosti, vycházející z jeho distorzní osobnosti. Ty generalizuje a předkládá jako realitu. Že ses smál, tomu se nedivím, lidi mají rádi škodolibost ve všech podobách.Někdo ani jinému humoru nepřijde nachuť.
0/0
14.10.2004 13:11

mike-š

Re: Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
no, jestli spíš nesloužíš jako doklad toho že má tak trochu pravdu (viz nelogičnost žen).
Místo toho, abys vyvrátila či poskytla jiné vysvětlení k jedínému z jeho argumentů, napadáš autora.
mě to zní jako potrefená husa... :-)
0/0
14.10.2004 13:14

Dittule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Nenapadám ho, snažím se ti říct, že jeho zkušenost vychází z jeho osoby. Ty můžeš mít ( a doufám že máš) naprosto jinou zkušenost a závěry. Ne tak zapšklé, jako on. Teda pokud nevypadáš taky tak nějak.
0/0
14.10.2004 13:24

mike-š

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
tak už se prosím vy** na jeho osobu a komentuj ty výroky!!!!!
V jednom článku jsem četl, že ženy se zajímají jen o lidi a vztahy a muži o věci a argumenty. Asi je to pravda. Chceš tedy kritizovat něco konkrétního co tam napsal? Jestli ne, pak nemá cenu s tebou pokračovat v diskusi. O něm mluvit nechci.
Neznám ho a jeho osobnost je pro mě nepodstatná (mužský pohled).
0/0
14.10.2004 13:28

Dittule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Zkus někde sehnat nějaký pořad s ním a prohlídni si ho, pak jsem ochotná pokračovat v diskuzi. Možná že se opřel o nějaké výsledky diferenční psychologie. Je fakt, že mužské a ženské vnímání je jiné, proto jsem taky mluvila o tom, že to může oba obohatit.Prostě když ten chlap bude otevřenej ke své ženě, může mu být "radarem" tam, kde on k tomu nemá vlohy a naopak. Ženě ale většinou ta otevřenost nedělá potíže. Zádrhel bývá na druhé straně. No a právě láska tě přes to přenese. Ale určitě to nebude despekt a škodolibost, kterou on šíří, to tě naopak blokuje a učí cosi o rozdílnosti a nemožnosti dorozumění.
0/0
14.10.2004 13:42

mike-š

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
s ženskýma se asi opravdu nedá diskutovat. Chci mluvit o těch názorech ne o něm. Rozumíš česky?
Jestli ti vadí jeho názory, bavme se o nich. Ne o něm. Někdy mi přijde, že některý ženský jsou fakt postižený.
Už jsi to pochopila????? Vadí ti jeho argumenty????
Napiš které!!! Co na tom proboha nechápeš.
0/0
14.10.2004 14:58

Dittule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sam
Tak se tolik nevztekej, ani já jsem od tebe neslyšela pořádný argument, o kterém by se dalo diskutovat. Když ono je to tak, že my ženy máme náskok v intuici. Když si někoho prohlédnem, víme okamžitě proč mluví zrovna tak. A pak můžeš argumentovat do rána, není ti to nic platné. Nám je to jasné hned. Není argument jako argument. Je to relativní. Když nadává na ženy hňup, nebudu si přece o nich myslet, že jsou nějaké nedostatečné. Když na ně nadává hezoun a je jimi přesycen, taky bude mluvit jinak. Takže každý názor je vždycky doprovázen tím, kdo ho pronáší. Pokud to ovšem není objektivní vědec. A to on není. On mohl snad použít pár vědeckých faktů, aby je zkroutil pro svou tendenční argumentaci. Tak proč se jím zdržovat? Na fakta jsou tu jiní. A na jeho mindráky nemá cenu plýtvat časem. A že je to zamindrákovanej chlap je vidět podle jeho vzezření v kombinaci s jeho přebujelým egem. Domluvila jsem a už na něj kašlu.
0/0
14.10.2004 20:12

Danicka

Re: Základy mužského šovinismu. Argumenty.
Argument: co muze zena nabidnout muzi krome sexu. Zena nabizi muzi nejen teoretickou moznost zachovani vlastniho druhu prostrednictvim sexu, ale i praktickou realizaci prostrednictvim rodicovstvi, moznost videt vyrustat sve potomky na vlastni oci a podilet se na jejich vychove. Zena je vhodnejsi pro spolecne vedeni domacnosti, protoze se s muzem doplnuji, tedy v tech dobrych pripadech. Nekonkuruji si, nesouperi, proste jeden umi to a ten zas ono. Muz ma vetsi fyzickou silu a skvele technicke mysleni, zena lepsi esteticke citeni a smysl pro cistotu a poradek. Zena uci muze citovosti, nesobeckosti, odpovednosti k druhym, hlavne ke spolecnym detem. Kazdy muz si lepe zahraje fotbal s kamarady, nez se svym 5-letym synem, pokud jde o sportovni vykon. Presto mnoho muzu da prednost synovi pred kamarady, protoze ho obohati samotny fakt, ze muze neco naucit, predat, nekomu pomoci, utvaret ho. Na oplatku, potesi fakt, ze ho nekdo obdivuje, miluje, uznava, je mu vdecny. Ze ho proste nekdo potrebuje, ze tzv. ma pro koho zit, ze jeho zivot ma smysl. Pan Hausmann opravdu ustrnul ve fazi pubertalniho houfovani, stadia, kdy muzi jsou pouze sobci, kteri chteji co nejvice urvat sami pro sebe. Ti muzi, kteri nemysli jen na vlastni osobu, ale i na zachovani vlastniho druhu, se lepe citi v rodine nez s kamarady. Pan Hausmann neni sice zadny ideal,ale znam vzhledove horsi. Spis si spatne vybral zivotni druzku - zenu s daleko nizsim IQ, od ktere navic neslysel za svuj zivot sluvko uznani a oceneni. Kdyby nemel strach z chytrych zen s podobnym IQ, jako ma on sam, zjistil by, ze souziti muze byt i o jinych vecech nez je jen sex. Knizka je napsana celkem vtipne, obcas i vystizne, muzi napr. opravdu radi pomahaji zenam mladsim a hezkym. Rozumneho cloveka, muze ci zenu, vsak az zamrazi z te zaplavy netolerance, pohrdani zenami jako od prirody necim menecennym a odmitani citove stranky zivota.
0/0
26.10.2004 11:16

Dr. Fe1

Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
V podstatě souhlas. Taky si myslím, že Ti kteří mají potřebu odsuzovat opačné pohlaví (a to platí pro obě strany), tak mají nějáký osobní problém, často asi sexuální povahy. Jinak by neměli důvod se takhle netolerantně a "buransky" chovat.
0/0
14.10.2004 13:22

mike-š

Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
nejde o odsuzování opačného pohlaví...vy jste fakt asi z jiný planety.
Má tam dobrý postřehy to je celý. Já k ženám např. necítím naprosto žádnou antipatii, spíše naopak.
Mám přálelé nejen mezi chlapama ale i babama (jak se říká na Ostravsku) a ty tohle berou s humorem.
Nespojujte autora s jeho výrokem. I blbec může mít pravdu (čímž nechci říci, že je on blbec - to zkrátka nevím)
0/0
14.10.2004 13:25

Dittule

Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Mikeši, už musím jít, tak hezký počteníčko, a ber toho nebožáka, co se ženám krutě nelíbí už jen na pohled, s rezervou. Až podobnou knížku napíše charismatický sympaťák, co má úspěch u žen, zamyslím se nad tím !
0/0
14.10.2004 13:46

Dittule

Re: Re: Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Do té doby budu spoléhat na svou neomylnou intuici, která dnes vedla mou ruku.
0/0
14.10.2004 13:47

Dittule

Re: Re: Základy mužského šovinismu.Tohle že je váš guru? myslete sami! :o(
Díky, tys pochopil co jsem tím chtěla říct. My máme muže rádi, nechceme s nimi bojovat, je nám dáno je hýčkat a starat se o ně, když už jsou to naši miláčkové. A tak trochu v skrytu duše čekáme, že jednou za čas najdou milej způsob, jak nám sdělí, že o tom ví . to je vše.
0/0
14.10.2004 13:28

chachris

Nicol
Náhodou je pěkná ...
 
 
 
 
 
 
... kr.va.
0/0
14.10.2004 12:11

mike-š

Re: Nicol
s oběma částmi věty souhlasím :-) no a co? to je ester taky a jak byla cool :-)
0/0
14.10.2004 12:12

chachris

Re: Re: Nicol
Moje řeč.
0/0
14.10.2004 12:21

antix

věk
myslím, že nejvíc lidem vadí to, že dávno dospělá Nicol se stále chová pubertálně nezrale.
0/0
14.10.2004 11:57

DeWalt

Koho ještě ta pipina zajímá?
Divím se, opravdu nechápu. Je už dávno mimo mísu a pokud neklofne někoho bohatýho, zkončí jako kancelářská puťka.
0/0
14.10.2004 11:50

antix

Re: Koho ještě ta pipina zajímá?
obávám se, že jestli nepřestane mediálně blbnout, bude všude známá jako chronický nemakačenko a skončí na úřadu práce. Je mi jí skoro líto, tolik se snaží někde uspět, ale měla by si uvědomit, že "umělců" máme ažaž a člověk, který umí podat solidní výkon v normálním zaměstnání se cení víc...jo, ještě by se vlastně mohla stát disidentkou
0/0
14.10.2004 12:02

Holes

Re: Koho ještě ta pipina zajímá?
Ještě by mohla, Nicolka, zkusit porno. To je dnes v kurzu, bude mýt peněz plnej strožok a populární bude tutově ještě víc. Myslím že i toto morálně hravě zvládne.
0/0
14.10.2004 12:33

mike-š

Re: Re: Koho ještě ta pipina zajímá?
a myslím, že jí by i slušelo. Je celkem můj typ (roztomilá pipinka) :-) Ten časák bych si určo koupil :-)))
0/0
14.10.2004 12:35

Jajinka007

Zpěvačka?
Co si vzpomínám, tak už jako moderátorka zpráv kuňkala jak žába. S tímhle hláskem chce ZPÍVAT?
Nebo snad: "JÁ RÁDA ZPÍVÁM"?
0/0
14.10.2004 11:37

Kacenkin1

...
Nicol je největší MEGERRA ze všech nováckých hvězdiček......
0/0
14.10.2004 11:18

mike-š

Re: ...
tak ji tak necupuj. :-) Je to blbka, to je jisté. Na druhou stranu, pokud by se někde u moře tak blbě neopálila na obličeji, tak celkem pěkná a milá blbka. Ale zpěvačku v ní nevidím taky. Ta moderátorka jí slušela tak akorát.
0/0
14.10.2004 12:01

mike-š

Re: ...
Tak jí zas tak netrhej na kusy. :-) Jo, je to blbka, o tom žádná. Na druhý straně, pokud by si letos tak blbě neopálila čumák někde u moře byla by docela milá a hezká blbka. :-)
No, ale zpěvačku v ní taky nevidím. :-) Ta moderátorka byla tak akorát.
Na scéně ČR je to úsměvná a trapná podívaná, která nikomu neškodí (oproti jiným kauzám), tak proč se na ní nedívat s úsměvem.
0/0
14.10.2004 12:04

mike-š

Re: ...
Proč hned tak ostře? :-) Je to blbka, o tom není sporu.
Na druhou stranu, pokud by si letos někde u moře nepřipálila čumák, tak docela hezká blbka. Jako na moderátorku se na ní dívalo celkem dobře.
Zpěvačku v ní taky ale nevidím, v tom se asi shodnem. .-)
0/0
14.10.2004 12:05

mike-š

Nicol hvězdou :-)))))))
Proč hned tak ostře? :-) Je to blbka, o tom není sporu.
Na druhou stranu, pokud by si letos někde u moře nepřipálila čumák, tak docela hezká blbka. Jako na moderátorku se na ní dívalo celkem dobře.
Zpěvačku v ní taky ale nevidím, v tom se asi shodnem. .-)
0/0
14.10.2004 12:06

mike-š

OMLUVA!!!!!
OMLUVA za ty tapety!!!! Hlásilo mi to error. tak jsem to psal několikrát.
0/0
14.10.2004 12:07

Dědek Plesnivák

Re: OMLUVA!!!!!
Nic si z toho nedělej, už je to tu poněkolikátý, vono totiž už jen když napíšes Nicol, tak se leckterá klávesnice podělá.
0/0
14.10.2004 12:15

mike-š

Re: Re: OMLUVA!!!!!
:-))))))))))))))))))
0/0
14.10.2004 12:18

alex5

Bože!
Ať mi někdo konečně vysvětlí, proč skoro každá osoba, která se tváří nebo považuje za celebritu, je blbá jak štoudev? A Nicol to, zdá se, vede.
Už bych opravdu docela rád viděl nějakou populární osobnost, která by na sebe upozornila například intelektem a zajímavými názory. Takových je ale zoufale málo. To je fakt smutná úroveň.
0/0
14.10.2004 11:16

Dittule

Re: Bože!
Takových je spousta, ale novináři si jich nevšímají. Sami nemají na to, je ocenit. Začíná to tím, KDO ty články volí a píše. Je to jejich zodpovědnost, že nám cpou jako celebritu každého, kdo umí aspoň přečíst zprávu. Je to bída a otrava číst ty superčlánky s nickama.
0/0
14.10.2004 11:47

mike-š

Re: Re: Bože!
dittule....před tvými komentáři k "miláčkovi fanynek" sámera, jsem sice někdy žasnul, ale tady jsi to trefila.  
Existují státy, kde naopak mediálně heroizují vědce, lidi, kteří něco dokázali nebo toho hodně ví (např. Irsko, Finsko). U nás jdeme americkou cestou. Zajímavé je jen show a těch, kteří jsou k něčemu si moc nevšímáme. I v tom USA je alespoň slušně platí. U nás zase jen to show. Inu Česko.
p.s. a tu poznámku o issovy si neber osobně, není myšlena zle. 
0/0
14.10.2004 11:54

Dittule

Re: Re: Re: Bože!
Čau Mikeši, roztomilé, že si to ještě pamatuješ. pořád si myslím, že je to talent. Uvidíme ale, co s tím udělá. Momentálně jsem se zasekla na odpovědi k mužskému šovinismu. Niže..
0/0
14.10.2004 12:32

mike-š

Re: Re: Re: Re: Bože!
už čtu 11. kapitolu (mám to před PC a čtu mezi diskusí) a umírám smíchy. :-)
0/0
14.10.2004 12:36

Dittule

Re: Re: Re: Re: Re: Bože!
Co je nesrozumitelného na tom, že ten vyjímečně necharismatický chlap, je diametrálně odlišný druh od normálně sympatického muže? On v hloubi duše ví, že je ženám nesympatický, proto se utápí v těch nesmyslných teoriích a učí chlapy odporu k ženám.
0/0
14.10.2004 13:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.