Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou lepší silikony nebo psí uši?

Modelka Cindy Crawfordová má dvě děti, stejně tak Pamela Andersonová, druhého potomka čeká Claudia Schifferová, dítě porodila například také Kate Mossová, nebo topmodelka z Česka Tereza Maxová. Mateřství jim na kráse nikterak neubralo. Komu však neúnosně poklesnou ňadra a ani bříško už není to, co to bývalo, hledá pomoc u plastických chirurgů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DBLXCHT

:o)
0/0
13.10.2004 10:45

necum

Taky zajímavé
 No když to není přehnaný tak to na škodu není.  Koukněte na http://www.danda.kompletni.info a dozvíte se co jste netušili.Děkujem
0/0
12.10.2004 16:37

Uslintanej_pes

BOJOVAT
Jdu bojovat za psí uši. Takový blatouchy baseta nebo kokršpaněla, to je ten pravej rajc........a hlavně špunty až u pupku-nebo taky na cemru....
0/0
11.10.2004 15:06

medvd

Ať si každy dělá co chce.....
0/0
11.10.2004 9:31

saldo

Implantáty
Ten název diskuse je ujetej. Ve věku, kdy se žena chce líbit z erotických a sexuálníchj důvodů se s "psíma ušima" prakticky nesetkáte a dámy ve věku pokročilém o silikonech jistě neuvažují. Nicméně, má-li žena opravdu tu smůlu, že má prsa hodně malá či infantilní a vadí jí to, nevím, proč by si neměla silikon nechat implantovat. Bude vypadat líp a stoupne jí sebevědomí. A pokud to nepřežene a chirurg je šikovný, určitě bude výsledek stát za to. A na takové ty silácké prndy typu .. já silikony nesnáším a pod. ať se klidně vykašle.
0/0
11.10.2004 9:02

Alesh7

Re: Implantáty
Souhasím jen si myslím, že pouhá změna fyzického "nedostatku" sebevědomí nevytvoří. Za chvíli bude mít komplex z křivýho nosu, velkýho zadku, krátkejch nohou....ale když to někomu pomůže tak proč ne.
0/0
12.10.2004 16:05

kokr57

přijde mi, že se stává z našeho národa...
národ dementů,viz milionový pár,soutěž superstar a teď takovéhle diskuse...přírodní prsa jsou přírodní prsa a jejich krása záleží rovněž a zásadně na jejich  nositelce,blbka i kdyba měla silikonový 10 zůstane blbkou,mimochodem mne silikony nebaví a je to poznat,ne že ne,a mindrák mají děvčata, holky a ženy v hlavě nikoliv v poprsí,hezký den a dobře si zasou... te!
 
0/0
10.10.2004 11:30

jedna_z_vas

Re: přijde mi, že se stává z našeho národa...
Ahoj kokře, přijde mi, že nic sympatičtějšího než tvůj článek na toto téma, se tady nevyskytuje. Máš můj obdiv, určitě jsi teď potěšil mnoho ženské populace. Ještě že jste, i takoví chlapi ! Díky a hezký den.
 
0/0
13.10.2004 8:31

mmmateska

příroda naděluje sama!
nemam skoro žádný, prsa, ale aspoň mi nikde nevysí nebo je netahám po zemi, ikdyž někdy mindrák člověk má , ale push-upka to napraví
0/0
10.10.2004 10:41

Milopolon

Re: příroda naděluje sama!
No a já mám palá prsíčka nejraději. Holky s malejma většinou působí o moc více decentněji. Co je malý to je hezký.
Miloš zajištěný.
0/0
10.10.2004 23:19

mmmateska

Re: Re: příroda naděluje sama!
tak to mě těší
0/0
11.10.2004 13:47

koza

Re: Re: Re: příroda naděluje sama!
Já mám taky radši malý prsa, sou mnohem hezčí a daleko víc mě vzrušujou...
0/0
12.10.2004 12:56

qaki

Re: Re: Re: příroda naděluje sama!
Na malý prsa jsem zatížený. Zrovna v nedávné době jsem měl kočku čtyřicítku z Moravy a ta tedy uměla kouřit.
0/0
12.10.2004 20:24

beasti

prsa
Nechci se moc motat do vaší rozparáděný diskuze, ale pokud ta žena nemá přehnané představy a nechá si svá prsa zvětšit rornoměrně ke svému tělu (dvojky, trojky). Žádný muž nepozná, že jsou silikonová. Prsa jsou měkká a nevyčnívají. Za celou dobu, co je mám, si toho nikdo nevšiml. Ale jak říkám, všeho s mírou...
0/0
10.10.2004 6:21

johoho

Re: prsa
tak to áš kolem sebe slepce
stačí když si lehneš na pláži na záda...
 
nebo se radši neukazuješ?
(Proč sis je nechala tade operovat?§
0/0
12.10.2004 12:45

marycka magdonova

MOJE ŘEŠENÍ
MŮJ STAREJ MÁ RÁD MOJE VISACÍ, TAK JSEM MU JEDNO NECHALA, ALE MÁM JĚŠTĚ PANA VEDOUCÍHO V MASNĚ A TEN MÁ RÁD PEVNÉ MALÉ. TAK JSEM SI JEDNO NECHALA ZMENŠIT A ZPEVNIT. TED´ JSOU OBA MOC SPOKOJENI
0/0
8.10.2004 21:50

Ledge

Re: MOJE ŘEŠENÍ
Tak to je fakt super řešení. :-)
0/0
8.10.2004 22:43

cassul

Prevracene hodnoty
Problem jestli silikon ano ci ne je v absenci skutecnych hodnot. Dneska muze zlepsit sebevedomi zeny jen tvarovana postava dle posledni mody. Kdyby si rekla, ano, mam sice povisla prsa, ale taky jsem poctive odkojila ctyri deti, ktere ted studuji vysokou skolu, pritom jsem jeste stihla udelat solidni karieru a poctive vydelat penize, to by byla jina. Pokud se ale zeny (a muzi taky) posuzuji podle toho, zda vypadaji fit a malde, bude se resit takova kravina jako plastiky prsu ci liposukce. Podivejte se na skutecne vyznamne zeny a muze historie, kterou z nich by napadlo si delat prsa, Margaret Thacherovou, Matku Terezu nebo Marii Curie? Myslel si W. Churchil, kdyz vedl Britanii, ze ve skutecnosti je tlusty a skaredy, ze vubec neni in? Bezte do haje. Az neco skutecneho dokazete, pak si delejte prsa. Jenze pokud se lide dostanou na nejakou uroven vlastni pili a schopnostmi, tak bezvyjimky vedi, ze neco takoveho, jako modelovana postava je naprosto zbytecne.
0/0
8.10.2004 17:50

plexisplexis

Re: Prevracene hodnoty
Co je tohle za kec????
0/0
10.10.2004 10:20

rakosnicek_2003

Re: Re: Prevracene hodnoty
tomuhle se rika moralista ... malem uz vymreli ale jsou tu a rikame jim idioti .-) obzvlaste maji-li potrebu blit svoje moralni eticke inteligentnosti na diskuzi iDNES
0/0
11.10.2004 6:08

Letinka

Re: Prevracene hodnoty
Dobré ráno. Gratuluji, velmi trefně řečeno! Jediné s čím úplně nesouhlasím je poslední věta, nemyslím si, že modelovaná postava je zbytečná. Je fajn se o sebe starat i po této stránce, jen jde o to, kde na žebříčku hodnot máme "super tělo" postaveno a co jsme ochotni obětovat. Určitě je super jít si zaplavat nebo zaběhat, ale za každou kosmetickou plastickou operací vidím stejně jako ty vždy problém sebevědomí a mindráků, někdo si pro krásný výstřih vycpe umělou hmotou prsa, jiný si pro pleť bez vrásek jedem přiotráví svaly (samozřejmě nemluvím o zdravotních důvodech, ale těch se otázkaasi netýká). Jsou dámy,které se i se zhoubnou nemocí poperou s grácií a bez silikonu a jiné se zhroutí kvůli povolenému prsnímu svalu. My lidé, jsme fakt dost divní tvorové, honíme se za "uniformní dokonalostí" a jsme za ni ochotní platit bolestí, rizikem zdravotních komplikací, obětujeme čas,který bychom mohli trávit s lidmi,které máme rádi  na rekonvalescenci v nemocnici, nevadí nám, že zbytečná nárkóza pozabíjí mozkové buňky - jsou přece míň vidět než dekolt - ten se nosí. Každý by měl mít právo žít svůj život šťastně a pokud ke svému štěstí potřebuje nezbytně umělou hmotu v těle svém či partnerčině, držím mu palce,aby vše proběhlo bez komplikací a zákrok mu přinesl štěstí. Nesoudím ho, jen jsem neskonale vděčná za skutečnost, že umím se svými nedokonalostmi žít a usmívat se.
P.S. co se týká reakcí na tvůj příspěvek, mohu jen dodat "chytrému napověz...."
0/0
12.10.2004 9:44

nyniky

Re: Re: Prevracene hodnoty
Paráda!!! velmi pěkně napsané
0/0
12.10.2004 18:37

department

PRSA
Proc tady vetsina chlapu pise, ze by nechteli, aby silikonovy prsa mela jejich partnerka, ze se jim to nelibi ? Pritom jsou hotovy z er. casopisu a filmu, kde snad uz neni ani jedina holka, ktera by silikon nemela...
0/0
8.10.2004 15:19

Péťa.

Re: PRSA
Silikony nemůžu ani vidět a z dnešních erotických časopisů hotovej nejsem, ani si je nekupuju. A to právě proto, že v nich dnes člověk nezavadí o hezkou ženskou. Tisíckrát lepší je plnější neopálená zralá žena s přírodními prsy, než nějaká naolejovaná vychrtlina s boulema na hrudi, které bych se maximálně ze zvědavosti dotknul jako nového výrobku na veletrhu, ale nic víc.
0/0
9.10.2004 8:25

arnwe

Re: PRSA
Co to žvaníš? Eroticky časopisy ani stránky běžně nesjíždím. Teď jsem si však prohlédl medializovanou Ester Ládovou a ta není rozhodně silikonová. Má prdel i vemena jak chovná kráva. Je to zkrátka pořádná samice.
0/0
9.10.2004 8:58

department

VYCPANE PUSH-UPKY..
A není lepší mít pěkné silikonz, než blbnout okolí i vlasní já vycpanou push-upku, do které dnes dávají tolik molitanu, že má nositelka hned o 2 čísla větší prsa a konzistenci, která působí stejně jako silikon -do té doby, než  se podprsenka sundá...?                  
0/0
8.10.2004 14:48

Péťa.

Re: VYCPANE PUSH-UPKY..
Není, právě proto, že silikon se nedá svléknout. I když ta push-upka je samozřejmě taky podvod, ale určitě bych odhalení přijal daleko líp, než zjištění silikonu po svléknutí.
0/0
9.10.2004 8:28

mismalinka

Je mi z toho někdy smutno
.. když vidím se ne jedna z nás trápí s tím jaká máme prsa... Nejsem příznivcem umělých prsou.. snad jen .. dokážu to pochopit když přijde nějaká deformace třeba při nějaké nehodě.. pak se to dá pochopit.. Mám poměrně velká prsa, ale bohužel neoplívaj moc pevností.. přítelovi se líbí a jsem za to ráda..  Ale kolikrát když vidím nějakýho mužskýho, jak přes rameno pokukuje po krásce s umělými prsy, tak je mi líto jeho přítelkyně, která jen brousí s očima po chodníku a snaží se nebrečet... Někdy jste VY mužský vůči nám hodně necitelný! Pak se nedivím, že je kolem nás spousty anorektiček a hromady umělejch prsou... i díky úžasnejm reklamám.. o "dokonalosti".. bohužel..
0/0
8.10.2004 12:23

Rumhools

Kozy
Kozama se to nedělá !!!!  Ale aspoň je za co chytit !!!
0/0
8.10.2004 8:23

Pavlicekt

http://www.adipex.cz/
Adipex - zhubněte pomocí nejúčinnějšího léku na trhu! Zakupte Adipex online, pohodlně a rychle, v našem virtuálním obchodě na http://www.adipex.cz/
0/0
7.10.2004 14:16

kruci_sakra

Re: http://www.adipex.cz/
Doufám ,že brzo zkrachuješ blbečku!
0/0
7.10.2004 14:55

Modra_vrana

Re: http://www.adipex.cz/
Teda já mám doma balení adipexu 30 tablet za 180 korun, tolik se totiž platí normálně v lékárně, když vám to legálně předepíše doktor jako mně . Takže Pavlíčku, ta tvoje cena je krapet mimo .
0/0
7.10.2004 15:13

Letinka

Dokonalost ?
Za každou kosmetickou plastickou operací vidím vždy problém sebevědomí a mindráků, někdo si pro krásný výstřih vycpe umělou hmotou prsa, jiný si pro pleť bez vrásek jedem přiotráví svaly (samozřejmě nemluvím o zdravotních důvodech, ale těch se otázkaasi netýká). Jsou dámy,které se i se zhoubnou nemocí poperou s grácií a bez silikonu a jiné se zhroutí kvůli povolenému prsnímu svalu. Je skvělé se o sebe starat, ale není lepší si jít občas zaplavat nebo zacvičit? My lidé, jsme fakt dost divní tvorové, honíme se za "uniformní dokonalostí" a jsme za ni ochotní platit bolestí, rizikem zdravotních komplikací, obětujeme čas,který bychom mohli trávit s lidmi,které máme rádi  na rekonvalescenci v nemocnici, nevadí nám, že zbytečná nárkóza pozabíjí mozkové buňky - jsou přece míň vidět než dekolt - ten se nosí. Každý by měl mít právo žít svůj život šťastně a pokud ke svému štěstí potřebuje nezbytně umělou hmotu v těle svém či partnerčině, držím mu palce,aby vše proběhlo bez komplikací a zákrok mu přinesl štěstí. Nesoudím ho, jen jsem neskonale vděčná za skutečnost, že umím se svými nedokonalostmi žít a usmívat se.
0/0
7.10.2004 12:10

Irena6

?
No ja si myslim ze clovek by mel byt prirozeny ale pokud ma holka fakt depku ze ma skarede prsa tak at si necha udelat nove ne?
0/0
7.10.2004 11:52

jofa

silikon
Kdo uznava umely kozy,je totalni magor(vetsinou zbohatlik tudiz zlodej).Povisla nadra jsou prirozena a obcas staci trosku si zacvicit.
0/0
7.10.2004 8:14

lipno

Příroda je příroda
Jsem sice chemik, ale odpůrce silikonů v tomto provedení.
 
0/0
6.10.2004 19:01

prenda

Nemusej mít správnej tvar.
Stačí když má cecky jak matky vod trambusu a jsem spokojenej.
0/0
6.10.2004 15:09

gagaryn

Cyberpunk
Bylo by dobrý, aby se ty implantáty taky pohybovaly nebo vibrovaly a třeba vydávaly nějakou melodii při stlačení taky různý barevný diody by nebyly k zahození.. jó to by byl cyberpunk
0/0
6.10.2004 14:33

iuos

hmm
no, to by teda bylo skvělý, kdyby mi při žužlání blikala koza do očí  pak by se koza propíchla a já dostal drátem do oka
0/0
6.10.2004 14:56

Jerry-B

Re: hmm
0/0
7.10.2004 7:08

kruci_sakra

Re: Cyberpunk
Krom vibrací a přisvícení navrhuji další funkce jako hlasové a datové služby(operátoři budou nabízet implantáty v akčních nabídkách-implantáty od t-mobile však budou blokované..)dále bluetooth pro bezdrátové propojení k sporáku a dalším periferiím atd..
0/0
6.10.2004 15:55

herulinka

To je zajímavý,
když ženě poklesnou prsa po dětech, musí se to nutně řešit implantáty? Co třeba nějak zkrátit vytahanou kůži, aby se všechno dostalo zase zpátky tam, kde to bylo? Nějakým silikonem se to přece nevyřeší, to akorát nebudou moci sehnat dostatečně velké prádlo...
0/0
6.10.2004 14:22

jejej

Re: To je zajímavý,
I když nerad píšu příspěvky, protože inteligence některých nezná mezí, odpovím.  Má žena po dvou dětech zhubla a po vzájemné dohodě šla na konzultace kvůli změně tvaru ňader. Plastický chirurg po shlédnutí nazval ňadra mé ženy pojmem, který označuje prsa, která tvoří pouze kůže. Tím zákrokem co naznačujete - modelace - by se z ní stal pouze muž. Proto to doplnění.  Když se to umí a pokud se to nepřehání s velikostí, tak to nikdo nepozná už po měsíci od operace.  
0/0
6.10.2004 14:37

herulinka

Re: Re: To je zajímavý,
Jasný. Šlo mi o to, že pokud má někdo čtyřky, tak mu po dětech těžko zbyde jen kůže, v tomto případě není třeba nic přidávat...myslím...
0/0
6.10.2004 15:10

Suffy

co je přirozené a co umělé?
Kritikům silokonových vnad pár otázek. Je přirozené se líčit? Je přirozená trvalá na vlasy, použití tužidla nebo barvy? Je přirozené si lakovat nehty? A co módní styly v oblékání?
Dle mého záleží jen na osobním vkusu.  Stejně jako se razí různé styly v oblékání, tak některé ženy chtějí mít ňadra podle představ svých a ne podle toho, co jim bylo dáno přírodou.
Blahopřeji každé ženě, která chce být sama sebou a nedá na omezující odsudky jiných.
0/0
6.10.2004 12:38

albert10

Re: co je přirozené a co umělé?
Uprava velikosti prsou je dost zavazny lekarsky zakrok, ktery se navic musi casem opakovat. Oproti lakovani nehtu tedy dost velky rozdil. At si kazda zena dela co chce, ale je dobre, ze se ozyvaji i ti, kterym se umela prsa nelibi. Snad to alespon nektere odradi od zbytecne operace a zbytecneho zdravotniho rizika.
0/0
6.10.2004 13:15

chozik

Re: Re: co je přirozené a co umělé?
typicky prispevek typickeho cloveka, ktery vstrebava informace ktere mu svet prostrednictvim medii serviruje az pod bradu, doporucoval bych se o problemu silikonovych implantatu zajimat ponekud hloubeji, ma manzelka vymodelovane prsa ma a nikdy je nemela hezci a nikdy nebyla se sebou spokojenejsi. co se tyce doteku, sorry ale technologie silikonu ktery byl dobry tak do oken jsou davno pryc a muzu jen potvrdit, ze kdybych to nevedel, tak bych to nikdy nepoznal. ale chce to zainvestovat a nevybirat nejlevnejsi varianty. z jogurtu za 3,90 z tesca mi taky bude nejspis blbe....
0/0
6.10.2004 13:34

albert10

Re: Re: Re: co je přirozené a co umělé?
Eh? Jak to souvisi s mym prispevkem?
0/0
6.10.2004 13:39

chozik

Re: Re: Re: Re: co je přirozené a co umělé?
jiz na zakladni skole uci deti cist a premyslet o tom co napsali. treba slohove prace jsou takovou malou ukazkou zda decko dokaze inteligentne premyslet a neco napsat. takze si precti znovu svuj nazor a mozna po dlouhe uvaze na to prides.....ale kdyby se ti to napriklad nepovedlo, tak ti dam par voditek...dost zavazny lekarsky zakrok, ktery se navic musi casem opakovat - nekdy se pobav s nejakym specialistou, zbytecne operace a zbytecneho zdravotniho rizika - ano mas pravdu, ono i strihani nehtu je vlastne riziko, takze nejspis dle tebe taky zbytecne...
0/0
6.10.2004 14:00

tev

Re: Re: Re: Re: Re: co je přirozené a co umělé?
0/0
6.10.2004 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.