Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aneta Langerová: Nebudu loutkou!

Sotva jí uschly slzy radosti a dojetí, když jsme se sešli v šatně na Brumlovce. Sedmnáctiletá Aneta Langerová si s úlevou zapálila a potom překvapivě vážně řekla: "Jo, vyhrála jsem. Ale taky už začínám mít strach." Takhle začal její první velký rozhovor v roli české superstar. A byla to nečekaně otevřená zpověď. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shalina

Já taky doufám, že se z Anety nestane loutka
Mně Aneta na svůj věk připadá velmi inteligentní a s jasnými názory. Kéž by se v její blízkosti neovjevili lidé, tzv. patolízalové a manipulátoři. Nerada bych se za půl roku dočetla, že Aneta vydává pure disco album a vystoupí v Novotách v nějakém přiblblém oblečku... Myslím, že teď bude potřebovat podporu rodiny a hodně síly a pevné nervy, aby se s právníky poprali o podmínkách smlouvy. Samozřejmě, uznávám i pozici vydavatelské firmy, že potřebuje co nejrychleji na Anetě vydělat, protože sláva je pomíjivá věc a za rok si na Anetu už nikdo nemusí ani vzpomenout... ALE: Ať si laskavě tato firma také uvědomí, že to svým způsobem také ovlivňuje a jestli z Anety násilně udělají někoho jiného, NE Anetu, které poslalo hlas neuvěřitelných 79% hlasujících, tak na tom pěkně prodělá. Jestli nenechají Anetu udělat album podle jejích představ, nekoupím si ho.
0/0
26.6.2004 0:38

ilunga

Re: Klid
Novoty už končí!
0/0
26.6.2004 18:24

Rambo_Sambo

VY
Vy blbečci zamindrákovaní - zpívat neumíte, nic jste v životě nedokázali, ale děláte chytrý a  poučujete Aenetu Langerovou co má nebo nemá dělat.
Co je na tom, že se zúčastnila SuperStar ??? To ještě neznamená že je loutka, nebo že nemá vlastní názor. Samotné vystupování v televizi nebo účast v JEDNÉ soutěži není morální prohřešek. Každej prostě musí občas zatnout zuby a dělat něco co se mu úplně nelíbí.
Držím Anetě palce a doufám, že všechny tyhle příspěvky bere s nadhledem.
0/0
25.6.2004 14:49

L1011

nevěřím vlastním uším
Tak už i ČR1 mluví A.L.   Dokonce hráli i ten její první s/hit. Pokud si vzpomínám tak veřejnoprávní media "Superstar" doposud ignorovala.
A hned po A.L. mluví o H.Vondráčkové, to jsou mi souvislosti.
0/0
25.6.2004 12:46

Danson

Mě tady něco nehraje....
Nerozumím rozhodnutí Anety přihlásit se a absolvovat celou Superstarshow, když neustále hlásá, že chce být nezávislá. Tohle je v obrovském rozporu, neboť celá Superstar není založena na nezávislosti. Principem SS je nastartovat kariéru vybrané "hvězdy", a to za použití všech prostředků (především médií). Pokud chtěla vítězstvím v SS získat "hudební nezávislost", nejsem si jistý, jestli je to ta nejsprávnější cesta. Domnívám se, že Aneta nemá ani skladatelské ambice, takže bude závislá na přísunu "kvalitního rockového materiálu"!!?? Zajímalo by mě jak chce Aneta získat tu svou nezávislost a komu chce diktovat podmínky, když nemá nic v rukávu?? Z Anetina rozhovoru jsem trochu v rozpacích, protože pokud chce natočit desku, bude tak jako tak muset dbát pokynů vydavatské firmy, která: 1.) vkládá do Anety své peníze 2.) půjde jedině za projektem, kterému věří 3.) chce mít vše pod kontrolou a použije veškeré dostupné páky (včetně smluvních pokut, pokud by Aneta odmítala plnit závazky apod.), aby to pro firmu nebyl rizikový byznys. Aneta na mě působí ještě dost nevyzrálým dojmem (možná je jen dobře, že některá rozhodnutí konzultuje s bratrem), ale nelze ji (i s přihlédnutím k jejímu mládí)upřít snahu a pokus sdělit a prezentovat svůj vlastní názor....
0/0
25.6.2004 11:55

lillie

Re:
Souhlasím! Pokud chce hrát se svojí kapelou na fesťákách a na to co jí teď nabízí kašle, nemusela lozit do Superstar...
0/0
25.6.2004 12:26

Dismas

Re:
Jestli se nepletu, tak Aneta řekla, že se sama nepřihlásila, ale že ji přihlásili její příbuzní a ona s nimi pak dokonce za to týden nemluvila. Myslím, že byste měli důkladněji číst články, než sem budete psát reakce na ně.
0/0
25.6.2004 15:16

Dittule

ANETA NENÍ ZLATKA, ABY SE LÍBILA KAŽDÉMU!
Je výborná už teď, na začínající zpěvačku má předností víc než dost. A to má ještě všechno před sebou...
0/0
25.6.2004 11:44

bug01

no
je mi z vas blivno pratele. Nez soutez skoncila v kazde diskuzi k tematu byla Aneta vychvalovana do nebes, byla ji prorokovana velka vudoucnost. Je rozhodnuto a tady se to plni zavistivymi zvasty a hazenim klacku pod nohy.
0/0
25.6.2004 9:57

Dismas

Co proti ní máte?
Nechápu, co má tolik lidí proti Anetě. Myslím, že sympatičtější superstar jsme si z těch deseti ani zvolit nemohli. Z toho, co řekla v rozhovoru, jsem vycítil čtyři velice kladný vlastnosti: naprostou neokázalost, inteligenci, charakter a přitom upřímnost. Na nic si nehraje. Ale dneska se zřejmě upřímnost a neokázalost neberou jako kladný vlastnosti - zvlášť ne u superstar, která by podle mnohých měla mít vlastnosti přesně opačný. Nebo jsou to vlastnosti tak podezřelý, že spousta lidí si je automaticky vysvětluje jako přetvářku, pózu, kterou chce Aneta udělat dojem  nebo kterou jí k rozhovorům "předepsali". Já naštěstí takovýma předsudkama netrpím. Mě je Aneta nesrovnatelně milejší než nějaká "superhvězda", která ze sebe dělá kdovíco a myslí si, že patří k elitě národa.
0/0
25.6.2004 9:18

mistodrzici

Re:
1.nebýt TV je dodnes i v budoucnu naprostá nula, 2.je fádní, nezajimavá,3.kvalita zpěvu - jedna z mnohých, 4.po odchodu Balogové prohlásila (neni to doslovná citace)že odšla nejlepší. Sama je tedy co?5.po odchodu Syřana - jsem nemile překvapena a to tak, že nevím zda má cenu v této soutěži ještě pokračovat.Proč tedy neodstoupila? 6.Za exhibici požaduje 80 tis. Což je bezuzdná nehoráznost v porovnání s umělci(nebudu je jmenovat), kteří jsou opravdu jedineční/é, celým světem uznávaní/é a vystupují za polovinu. To vše svědčí o nevalných kvalitách Doufám, že nám ji media přestanou pozvolna vnucovat, tak že její aktivity se omezí na říčanské rugbyové hříště, což myslím je tak optimální rovina.
0/0
25.6.2004 9:50

mazlikuzlik

Re:
Je to tvůj názor a já ti ho nechám, i když s tebou nesouhlasím. Ale můžeš mi prosím tě říct, kdo jsou ti světově uznávaní umělci, kteří vystupují za 40 tisíc? Zdáš se mi vůči Anetě zaujatý, ale možná by jsi měl trochu krotit fantazii a zůstat na zemi.
0/0
25.6.2004 10:10

mazlikuzlik

Re:
...omlouvám se za ten mužský rod...
0/0
25.6.2004 10:20

Porota

Re:
Aneta je Aneta... nemuze se libit vsem, to proste nejde. Me by moc zajimalo, jak by jste asi tak vypadal Vy pred Tv obrazovkou? Pravdepodobne by jste zaujala mnohem mensi pocet divaku nez ona a bylo by zajimave si tu pak cist ruzne nenavistne reci, ne? Co jste vlastne dokazala Vy, kdyz Anetu soudite? Vypadate tak docela usmevne.
0/0
25.6.2004 10:17

Porota

Re:
oprava: ... jak byste vypadala...
0/0
25.6.2004 10:19

m_schumacher

Re:
Úplnej souhlas.
0/0
25.6.2004 16:21

kalisz

Hlavou zeď neprorazíš,
aneb buď  se změní ona a její názory, nebo prostě nebude. A ona se změní, to sem si jistej. Peníze vládnou světem  a nakonec zaberou i na ní. Ať si teďka mluví co chce. To je můj názor.
0/0
25.6.2004 8:59

mazlikuzlik

Re:
Nemůžeš všechno vidět tak černě:-)
0/0
25.6.2004 9:40

Tyrl

Re:
. Realismus = schopnost popisovat skutečnost, viděnou očima ropuchy.
0/0
25.6.2004 11:37

kalisz

Hlavou zeď neprorazíš,
0/0
25.6.2004 8:57

cochran

!!
skoncila, driv nez zacala.
0/0
25.6.2004 7:47

Dittule

Re: Proč myslíš?
0/0
25.6.2004 8:26

Dittule

Re: Proč myslíš???
Proč myslíš, že skončila?
0/0
25.6.2004 8:27

Porota

Aneta
Vy co nemate radi Anetu, nevztekejte se. Jste proste JINI a nikdy ji nepochopite - tak ji nepomlouvejte. Pro vas bude nejaka pristi superstar a nebude jich malo. Anetu bych zvolil vsemi deseti znovu - protoze to je vyjimecny clovek a jesti bude moci splnit to, co rika, uz se na ni moc tesim! Marek Micka, Opava
0/0
24.6.2004 21:11

telcontar

Re:
Nevyjádřil bych to lépe... díky, kolego.
0/0
24.6.2004 21:32

Goudy

Re:
0/0
24.6.2004 23:45

MC Petem

Re:
slabota..... kdykoliv někdo začně do huby brát, že ten druhý je JINY, tak se mi otvírá kudla v kapse a mám chuť jí do dotyčného vrazit.......dej si pozor, stojim ti za zády
0/0
24.6.2004 23:53

Porota

Re:
Taky by tam mohlo byt ODLISNY, to by zustala kudla v pohode? U tebe to vypada spis na nejake trauma z detsvi... radej upozorni lidi, s kteryma se stykas, jak nebezpecna muze byt tva kapsa :o
0/0
25.6.2004 0:04

MC Petem

Re:
levá prázdná a pravá vysypaná
0/0
25.6.2004 0:27

KRISHOT

.
Aneto přestaň kouřit a začni jíst maso a budeš u mě normální člověk.čau
0/0
24.6.2004 20:46

iFantomas

Re:
A že člověk je od přírody vegetarián, to ti nic neříká?
0/0
24.6.2004 22:48

TomPlzen

Re:
Člověk a vepř jsou od přírody všežravci. Lidský trávicí systém je ze všech zířat nejpodobnější prasečímu.
Nemám nic proti vegetariánskému hnutí, ale žádné hnutí se sebelepšími ideály by nemělo lhát. A to, že je člověk od přírody vegetarián, je lež jako věž. Mohu si být jistý tím, co tvrdím vzhledem ke svému absolvovanému studiu a po jistou dobu i pracovnímu zaměření.
0/0
24.6.2004 23:08

MC Petem

Re:
no hele čoveče, já si kdysi taky myslel to co ty, ale pak sem si o tom něco přečetl a zjistil, že je to strašně diskutabilní......asi jako jestli dříve bylo vajíčko nebo slepice....jinak Aneta je slabota....to že si hraje na nezávislou, alternativní, nekomerční, neznačkovou atd atd je akorát střílení do vzduchu....zatim nazpívala jen pár komerčních písniček a dneska dostala na koncertu Superstar v Sazce platinovou desku za ty jejich výkřiky pro náctiletý fanynky......počkáme si jak si povede za 1/2 roku.....jinak to není moc velký idol pro mládež....v 17ti kouřit, chlastat.....no nic....asi je jiný doba a já tomu nerozumim....
0/0
24.6.2004 23:51

MC Petem

Re:
jo chlape, ty mi mluvíš z duše......sám bych to lépe nenapsal...
0/0
25.6.2004 0:28

_Saky

Re:
No mozna, ze kouri a chlasta, ale kdo v jejim veku dneska ne? A navic, nevim, jak vy, ale ja nevidel v televizi ani jeden zaber, kde by kourila nebo chlastala, a pokud teda mluvis vo radoby vzorove vychovnym idolu, myslim si, ze takovou DUSI, jakou ma ona nema moc lidi. Zajimalo by me kolik "charitativnich" dobrejch kutku si udelal ty, ze kritizujes. A i kdyby, ukaz mi v soucasnosti kladnejc pusobiciho idola, nez je Aneta.....
Je skromna, hodna, mila, nadherne zpiva, na nic si nehraje, nosi fotku popaleny holcicky v penezence. nevim pane machre, ale ukaz mi nekoho dalsiho takovyho.
0/0
25.6.2004 7:32

MC Petem

Re:
"charatitivny" dobrý skutek tedy podle Vás je, že zazpívá každý večer v neděli na Nově ?? A to, že holduje alkoholu a kouření není pro mě novinka z tohoto rozhovoru, ale už to dokonce (!) zaznělo asi tak v 1/2 celého seriálu pořadů. A taky pane nevím, jak můžete tyto dva nešvary mládeže svádět na to, že to dělají všichni, a proto na tom vlastně nic není ?  Udělal bych z Vás výchovného poradce  ( mimochodem nosit fotku popálení holčičiky v peněžence nepovažuju za známku dobré duše, ikdyž nepochybuji, že ji Aneta má ...... já mám na podobné rádoby alternativní, nekomerční, neznačkové osoby a názory velmi negativní pohled.......např. Greenpeace, vegetariány, aktivisty, bohémy atd atd.....)
0/0
25.6.2004 8:01

_Saky

Re:
To, ze zazpiva za charitativni skutek nepovazuju :-). Jiank s Vami souhlasim, taky nemusim Greenpeace, vegetariany, aktivisty atd, ale pride mi ubohy prohlasit o nekom, ze je slabota, jen kvuli tomu, ze vyjadri svuj nazor o tom, co chce delat a do ceho by se nechtel zapojovat. Jinak ano, nerikam, ze je spravne, ze kouri a chlasta, 18 ji jeste nebylo, ale myslim si, ze kdyz v ulicich potkavam 6ti lete kluky co kourej taky, ze to rozhodne nebude vina slecny Langerovy, proto, v souvislosti s vychovnym efektem, se domnivam, ze toto je zanedbatelne. Zkratka myslim si, ze Aneta ma na nasi mladou populaci rozhodne kladny vliv, nebo si snad myslite, ze dvanactilety clovek, po tom, co se doslechne, ze A. kouri a pije pivko si pude hned koupit lahvace a karton Startek?
Mno a co se tyka ty charitativnosti, podle me tam tu fotku ma bud z toho duvodu, ze se te holcicce snazi nejakym zpusobem pomoct, anebo je brutalni sadistka! Podle me to druha moznost to neni, coz je ale asi vas nazor, ze?
0/0
25.6.2004 8:21

Lumo

Aneto, nenech si vzít svobodu, máš na to
Ahoj Aneto,
hned, jak jsem viděl první videa s Tebou, bylo mi úplně jasné, že nikomu jinému bych prostě fandit nemohl. Ani nové usměvavé mladší dvojnici Vondráčkových Šárce, ani plytkému hezounovi Sámerovi. Je to v tom Tvém spolehlivém hlase, který všechno vyzpívá bez jakéhokoliv úsilí, ale také v Tvé osobnosti.
Absolutně chápu to, čeho všeho se obáváš. Někteří lidé jen touží po úspěchu a hmotné odměně, ať to stojí, co to stojí, ale to Ty evidentně nejsi. Myslím, že je pro Tebe svoboda, a to třeba i skromná svoboda, více než nějaké ty dukáty vyplacené za duševní nebo jinou prostituci, a myslím, že jsme v tomhle stejní. Když mě teď zvolili za profesora na Harvardu, také většina kolem vidí jen pozitiva, slávu, peníze, ale na to, zda budou mít svobodu dělat to, co chtějí, nemyslí.
Mimochodem jsi životem vytrénovaná trochu jako jedna moje bývalá láska, které zajela Avia otce, když jí bylo 17 let.
Buď si jista, že s Tebou budou chtít zacházet jako s loutkou mnozí, kteří z Tebe chtějí primárně těžit. Průměrní a přízemní lidé jako chumulungma, co napsal cosi pode mnou, Tě budou strašit, že pokud jim neuděláš to, co chtějí, skončíš v bídě. Budou Ti říkat, že pokud máš ideály a principy, tak jsi naivní a nevyspělá. Neřeknou Ti už ovšem, že tohle není otázka věku, nýbrž charakteru, který podobným chumulngmům zcela chybí. 
Stejně jako to dělají pasáci mezi sexuálními řemeslnicemi, tak to činí i různí páprdové v zábavním průmyslu. Vykašli se na ně. Musíš se podle mého názoru snažit zajistit, že na nikom takovém nebudeš nikdy úplně závislá, a to i v případě, že bys měla jít jinudy než jako čistá muzikantka.
Asi nikdo v zábavním průmyslu nebude dokonalý, ale bylo by fajn, kdyby sis našla pár profesionálů, u nichž víš, co čekat, a kteří Ti umožní dělat věci tak, jak Ti to připadá správně. Určitě s tím, jaká jsi, můžeš udělat hromadu skvělých věcí - a také nemusíš, po
0/0
24.6.2004 20:03

Lumo

Re: ...
a také nemusíš, pokud to za přijatelných podmínek nebude možné... Už jsem zapomněl, co bylo ve zbytku příspěvku, ale asi jsem Ti chtěl poradit, aby sis zkusila sehnat nějaké sponzory, kteří zajistí Tebe a Tvůj první vlastní projekt, aniž by Ti diktovali, jak má vypadat. Což ovšem neznamená, že si nemůžeš rady ostatních v branži vyslechnout.
Luboš Motl
0/0
24.6.2004 20:07

xx

Re:
pronounce: "Loo-bosch Maw-tull")
Doufám, že víš, co zanmenají slova Loo a Maw (záchodová tlamo )
0/0
24.6.2004 20:14

MC Petem

Re:
jo to mě taky pobavilo....kdyby se jmenoval Fulín, tak by to mohl být skoro Fool-lean......
0/0
24.6.2004 20:27

Lumo

Re:
To je vtipné, to mě nenapadlo. Kdybych přespeloval mou přezdívku Lumo samotnou, asi bych rovnou napsal Loo-Maw.
No jo, jiní lidé se jmenují Dick apod., mě osobně tyhle skryté významy jednoslabičných skřeků mnohoznačného jazyka anglického nezajímají.
0/0
24.6.2004 20:30

telcontar

Re:
Ty jsi ale vtipný...jen hádám : měl jsem se tomu zasmát?
0/0
24.6.2004 21:28

king of the road

Souhlasím
 Ahoj Aneto a Lumo!
Lip bych to urcite nenapsal, tento prispevek stejne jako cele interviu mi potvrdilo muj pohled na Anetu a na deni kolem tak, jak jak jsem o tom premyslel. Hrozne si preju, aby Aneta zustala hrdou vzdorovitou rockerkou tak, jak se prezentovala. Svet tim urcite nezmeni, ale dava tak nadeji tem, kteri nechteji, aby svet zmenil je.  Jen tak dal.
0/0
25.6.2004 8:40

lillie

To jste si zvolili Superstar!!!
Četla jsem ten článek a Anetu a všechny co ji zvolili bych přetrhla. Už na začátku bylo jasný jaký styl hudby BMG zvolí. Aneta preferuje jen rock - kolik lidí ho v ČR poslouchá??? Šárka je ten pravý typ superstar - každá písnička kterou zazpívala měla šťávu, dodala tomu skvělý pohyb, dalo se ty poslouchat i se na to dívat. Aneta možná dobře zpívá (rock), jinak když má zazpívat něco jinýho blbě kecá že u toho trpí! a říkala to už v TV, tak nevím proč jste pro ni hlasovali! Když ji vyhlašovali ani neměla radost, jen začala řvát a to bylo vše, žádná radost. Myslím že správná sup. by měla by měla být ráda a ne hned kecat že je to peklo a pomlouvat pořady a písničky, co ji čekají!!! Mimochodem na Šárku bych se v TV dívala se zájmem, Anetu když tam někde náhodou uvidím - přepnu raději program. Toť vše.
0/0
24.6.2004 19:58

Lumo

Re:
Jak mi vysvětlili na ČN, jsem osobně na rozdíl od Anety spíše popová hvězda než rocková :-), takže následující podporu rocku můžete brát jako nestrannou. Aneta je rockerka v tom smyslu, že to, co zpívá, má náboj, trochu i tvrdší hlas, neobyčejné životní zkušenosti, nadprůměrné zakořenění v hodnotách. Aneta jistě vyzpívá jakoukoliv popovou písničku. To ale nemůže znamenat, že bude zpívat plytce.
Je sice hezké, že jste pro Šárku, ale pravidla byla taková, že volí diváci přes SMSky, a 80 procent bylo pro Anetu, takže byste měl akceptovat porážku alespoň tak statečně, jako Šárka sama. Bláboly o tom, že Aneta nemá být SuperStar proto, že nesplňuje definici zpěvačky, co jen poskakuje a udělá panu Štrougalovi, co mu na očích vidí, se ukázaly být bláboly. Smiřte se s tím, že v soutěži SuperStar může vyhrát i holka, co má charakter. Podle mě je to tak správně a lidé, kteří chtějí, aby vyhrávali jen ti druzí, jsou podle mého soudu špatní lidé.
0/0
24.6.2004 20:23

honza158

Re:
Souhlas
0/0
25.6.2004 8:35

MC Petem

Re:
SEX, DROGY a ROCK´N´ROLL ty vole !!!!!
0/0
24.6.2004 20:29

Karel_N

Re:
Hmm, s tím rockem si myslím, že jste poněkud mimo. Stačí se podívat na údaje o nejprodávanějších deskách za rok 2003 - skupina Kabát - a to podle mě je rock jako vyšitej. Navíc na jejich turné bylo v průměru 20 000 lidí, což je za poslední dobu rozhodně nejvíc. Takže bych se na Vašem místě neptal kolik lidí v ČR poslouchá rock...
0/0
24.6.2004 20:41

telcontar

Re:
To Vám neberu. Jen abyste milou Šárku se zájmem po pár estrádách rozpoznala od našich ostatních a) pseudohvězdiček a b) přestárlých hvězd.
0/0
24.6.2004 21:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.