Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dajdou komentuje své vítězství

Anna Gleisnerová napsala pro iDNES exkluzívní komentář ke svému vítězství v Hvězdné pěchotě soutěže Česko hledá SuperStar: "Pokud mám napsat komentář k tomu, co si myslím o svém vítězství v Hvězdné pěchotě, tak můj názor je ten, že někteří soutěžící byli mnohem horší než já, jak svým zpěvem, tak i svým vzhledem a že by nejhorší ze všech měl být někdo úplně jiný než já.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zuzana21

nevim nevim
Kdyby mě se posmíval celej národ, nevim jak bych se zachovala. Možná bych si hodila mašli, nebo min. pár let nechtěla vycházet z domu. Myslím, že ona to řeší takhle. Že její sebevědomí je jen obranou aby se nerozsypala. Nevim, kdo z nás by to takhle "ustával" jako ona. Za to jí obdivuji. A je mi jí líto, protože věřím, že kdyby jí někdo tenkrát řekl, jak dopadne, asi by na konkurs nešla. I když moc nepobrala na kráse ani na duchu, pořád má asi nějaké pocity. Mě by bylo v její kůži ouvej.......
0/0
2.7.2004 9:05

Diblíček

Úžas
6asnu nad sebevědomím této osoby. Muselo jí už minimálně několik tisíc lidí říct, že zpívat neumí, že anglicky neumí a že do krásné holky má daleko. A její vysvědčení mluví o všem. Sama ¨jsem chodila na soukromou školu a myslím, že v určitých věcech je lechčí než státní - mají k vám lepší přístup a ona ji nedokázala sama absolvovat. Děs a hrůza a toto dovrčilo můj názor o její inteligenci. se jí divím, ž po tom všem má ještěto sebevědomí tvrdit, že zpívat umí a že je perfektní bez chyb. Bez chyb není nikdo...Natož ona. Normální člověk by tu ostudu dál nerozebtral, ale ona se v tom ještě vyžívá. Neřeknu, kdyby jí to o tom zpěvu řeklo pár lidí, ale takto.. Fakt jí obdivuji za to její sebevědomí a odvahu.
doporučila bych jí, ať jde na vyšetření do Bohunic nebo ať někdo zařídí u soudu příkaz k vyšetření, protože takhle se nechová normální člověk aspo%n s průměrnou inteligencí a IQ..
0/0
1.7.2004 19:07

lubino1

Hloupá???___Možná NE!!!
Myslíte si, že je tahle holka hloupá?
Mám pocit, že Anička je velmi sebevědomá osoba, (někdy až moc), která momentálně chápe většinu informací o své osobě jako útoky na ni. Přesto si troufám říct, že je typem člověka, jaké potřebujeme, jako národ.
Pokud přijde průměrný obyvatel naší vlasti žádat o práci a nebude si jistý, že ji umí, tak to na sebe prozradí a  nevezmou jej. Pokud přijde drzý sebevědomý američan, práci dostane, přestože umí polovinu toho, co náš člověk. Dostane ji, rotože si věří. Pak se zapracuje a nikdo nezjistí, že toho uměl na začátku pramálo.
Samozřejmě, že Anička není Einstein, ani Gott. Je svá.
Aničku obdivuji a myslím, že o ní ještě uslyšíme. Možná ne jako o superhvězdě, ale úspěšné političce, nebo podnikatelce.
Na závěr bych chtěl udělat malou poznámku k incidentu v rozhlase:
Pokud udělám jakoukoliv hudební, či jinou, produkci (třeba naprdím do mikrofonu, nebo cokoliv) a nějaký chytrák to pak pustí v rádiu a uveřejní to jako moji skladbu, tak po něm budu chtít peníze a přes to nejede vlak. Protože jsem to byl já, který to vytvořil, interpretoval atd. a onen chytrák by si na tom chtěl namastit kapsu.
S tímto se loučím
0/0
30.6.2004 20:52

tnaforp

Re:
Tak to naprosto nesouhlasím. Já jsem měl jednu dobu tu čest pracovat na překladech s podobně sebevědomou, ale naprosto neschopnou a mimoňskou holkou. Nakonec jsem musel prosadit, aby už nám "nepomáhlala", protože než po ní opravovat překlad, to si to člověk mohl přeložit sám za polovinu času. Ale samozřejmě, z jejího hlediska jsem byl ten špatný já, protože jsem si ji, "skvělou překladatelku", dovolil kritizovat, takže mě pomlouvala, kde se dalo. Takové lidi nepotřebuje žádný národ, věřte mi, jejich místo je v institucích jim vyhrazených. Četl jsem ten odkazovaný článek v Blesku a můžu říct: Tolerovaná idiocie je velmi nebezpečná.
0/0
1.7.2004 9:45

AP206

Dajdou se chce soudit o prospěch
Tak tohle je fakt síla....ona není blbá, ona to jen zdědila http://www.blesk.cz/Clanek43617.htm
0/0
30.6.2004 12:32

Chrimo

Bob a Bobek
LADISLAV KAHOUN A USERNAME - BOB A BOBEK PSYCHOANALÝZY ČESKÝCH CELEBRIT !!!
0/0
30.6.2004 12:19

kajmanek

Holandská hvězdná pěchota
http://karulinek.sweb.cz
0/0
29.6.2004 14:41

Páťa Tlučhoř

Re:
to je síla
0/0
29.6.2004 15:13

catering

Re: pecka
dikec draku, tak to je fakt mazec!!!!!! nedovedu si představit, že bych se pak měl soustředit na sebelepší fotbal
0/0
29.6.2004 21:18

Ladislav Kahoun

... dokonceni minuleho prispevku, protoze se to neveslo...
... dokonceni minuleho prispevku, protoze se to neveslo...

Ladislav Kahoun

Pro předminulý příspěvek podepsaný "username"
Pro předminulý příspěvek podepsaný "username":
A nenapadlo Vas, ze to proste muze byt vse od zacatku jinak? Co si o tom myslim trochu naznacuje plne zneni moji posledni otazky, tak jak jsem ji Anne polozil (v idnes i v papirove MF pri publikaci rozhovoru otazku dost zkratili). Bylo to: “ Anno, otázka, která alespoň mne osobně opravdu velice zajímá je následující. Vaše vystoupení a následné chování má punc geniality v tom smyslu, že vedlo k faktickému získání Vaší popularity a má pro Vás i značný finanční efekt (mimochodem, ty peníze si podle mne plně zasloužíte). Nevím, zda jsem byl první koho napadlo, že to celé mohlo být předem geniálně naplánováno, pečlivě nacvičeno a provedeno s úmyslem dosáhnout právě takového efektu, jakého se dosáhlo. Tedy například, že vám vlastně vůbec nešlo o to dostat se do dalšího kola, ale naopak jste chtěla třeba vyvolat i tu rozepři s porotou. Setkal jsem se ale s názorem, že na naplánování a cílené provedení něčeho takového byste nestačila. Víte, když vás teď trochu znám a mohu proto odhadnout vaši skutečnou inteligenci a schopnosti tak jsem přesvědčen, že stačila. Ostatně Vy přece překvapivě dobře víte, kdo je to William Hung. Co mi k tomu řeknete?“ Ale i kdyz s Vami tentokrat ve veci Anicky nesouhlasim, vidim, ze jste si dal dost prace napsat sem Vas nazor a napsal jste ho dost hezky a kultivovane. Nechcete se mnou pripadne nekdy v budoucnu spolupracovat na nejakem dalsim clanku/clancich? Uvazuji napr. napsat neco o par znamych lidech, kteri se chovaji „nestandardne“. Nebyl by p
0/0
29.6.2004 12:58

beggars

jste blázni
Hrajete si tu na doktory,ale přitom jste pouze paranoidní  blázni.Hrajte si radši na horníky ,to vás určitě víc uspokojí.Nechte Aničku volně dýchat a určujte si nemoci na nějakém soukmenovci.
0/0
29.6.2004 11:17

username

ale jo
tahle součtěž o antihvězdu všude ve světě prostě vyhrává nějaký mentálně postižený člověk. Samozřejmě nám jsou k smíchu, Jarmilka byla roztomile debilní, "ta kočka ten kus", ta byla jen přiměřeně blbá a dělala si z toho srandu, no a Dajdo (podle její výslovnosti tam "u" na konci není) má psychiatrický problém - hypertrofované ego. Ona si nedělá srandu, ona si vážně myslí, že je prostě nejlepší zpěvačka, že je fakt skvělá angličtinářka atd. Navíc jí mnozí v tom ještě utvrzují, ale ono je to  v podstatě jedno, protože s touhle chorobou bere nějakou negativní připomínku jako osobní útok a vůbec se jí nezabývá, autor je automaticky debil, pročež používá všechny argumenty, které jí kdo poradil.
Osobně jsem doufal, že nevyhraje, protože jsem čekal, že to vezme jak je u těchto osob obvyklé, tedy že je to prestižní záležitost a že je skvělé, že vyhrála. Nakonec to ale dobře ukočírovali na Nově, kde jí dali do souvislosti s něčím jako Jarmilka, což Dajdo nepřenesla přes srdce. Nicméně určitě si standardu pověsí na čestné místo a bude se s ní chlubit.
Vznik choroby je typicky vazba na matku, která neustále vsugerovává svému děťátku jak je úžasné a že za všechno můžou ostatní, až tomu to děťátko uvěří. V domácnosti takových osob často chybí otec, jakožto silná autorita.
Léčba takových osob je velmi těžká, protože ony jsou navíc podprůměrně inteligentní. A tak když je nějakým způsobem vyléčíte (ústavně, autoritativně), pak si z nich okolí může dělat srandu kvůli jejich hlouposti a oni do toho můžou spadnout znovu, protože prostě okolí je zlé (a já jsem dobrý).
Jinak poukazování na to, ať si pustí originál a poslechne sebe sama - je těžké se vcítit do kůže někoho bez hudebního sluchu. Ona to prostě nepozná. A hlavně, s touto chorobou i kdyby to nakrásně poznala, tak z toho vyplyne jediné - že to originál zpívá špatně, že ona to má přesně podle učebnice.
0/0
28.6.2004 20:59

Laschi

jo,to by
všechno vysvětlovalo
0/0
29.6.2004 6:22

scaty

Re:
 to nejlepší na konec
0/0
29.6.2004 8:29

tnaforp

Re:
Souhlasím, až na ten freudovský výklad, který nejde dostatečně do hloubky. Mně se jeví pravděpodobnější výklad hubbardovský, že ta osoba má v reaktivní mysli manický engram, který jí byl během života silně zrestimulován, třeba tou matkou, a reaktivní mysl ji teď přesvědčuje, že ona chyby nedělá. A léčba nemusí být vůbec tak hrozná, musíte se pouze oprostit od překonaných psychologických a psychiatrických metod.
0/0
29.6.2004 8:51

AP206

Re:
ty jsi její psychiatr?  Ne fakt, trefeno přesně na hlavičku (hlavičku Aničky)
0/0
29.6.2004 9:16

tnaforp

Jsme idioti
Anička je nemocná a my tady vedeme sáhodlouhé diskuze, jako kdyby byla normální. Bulvární TV Nova, tisk a pár hňupů z ČVUT nám ji úspěšně vnutilo. Mimoto zaslouží "pochvalu" ještě Osvaldová za to, že řekla Aničce, že nezpívá, což není pravda -- ona zpívala, byť děsně falešně --, a jenom ji utvrdila v názoru, že porota ji křivdí. Howgh.
0/0
28.6.2004 19:23

sikir

Jdi se vycpat
Kdo neuznava nazory odborniku kteri ve sve branzi neco dokazali muze komentovat jejich rozhodnuti jak chce,pokud by mi treba automechanik rekl ze muj motor v aute je k.o. tak se s nim asi teky nebudu dohadovat ze je scela v poradku a muzu jej honit na plny vykon.Uznani by jsi si zaslouzila za svoje vystoupeni pouze v pripade toho ze by jsi sama rekla,stejne jako mnozi jini(ti co skoncili za tebou v hvezdne pechote) co uznali ze jejich zpev stoji za prd a chteli to proste jen zkusit.Tvoje bludy uz radsi do nikoho necpi,a zamysli se nad svym arogantnim chovanim,ve skutecnosti jsi nikdo
0/0
28.6.2004 19:18

kajmanek

Taky by
mohli u nás udělat hromadnou písničku všech z Hvězdné pěchoty jak v Holandsku. The best od Tiny turner je prostě boží. Anička hadra.
0/0
28.6.2004 18:46

a_avinka

Ach jo,
0/0
28.6.2004 18:23

kik

Ta nemela narok
Tedy kdyz jsem vcera vecer poprve poradne slysel jeji "zpev", tak jsem neveril svym usim. Nejenze nezpivala, to nebyla jedina, ale co me sokovalo, bylo jeji rackovani. At se na me nezlobi, ale se svou vyslovnosti nemela narok. Navic mi pripada, ze nedokaze akceptovat jakoukoliv kritiku vuci sve osobe a kvuli tomu to muze mit v zivote dost tezky. At si proboha prestane namlouvat sama sobe, jak je dobra a vrati se zpatky na zem.
0/0
28.6.2004 17:33

Inyt

Re:
naprosto s tebou souhlasím, ale nejvíc mě tady dostala věta: "Někteří v Hvězdné pěchotě podle mě zpívali dobře, třeba ta dívka s tím cylindrem na hlavě a ." bože můj... ona si opravdu myslí, že zpívá... btw. ta holka s cylindrem, té to vyloženě jen ujíždělo . Za další v seznamu STB byla i Bohdalová.. někteří tam museli být, protože neměli na výběr...
0/0
28.6.2004 20:04

ax123

Jsi nejlepsi
Ahoj Anicko, to ze jsi vyhrala v pechote je jen dukaz, ze te lide maji radi a ne ze te radi nemaji. Ukazala jsi cestu vsem, kterym se jini smeji, jit svou cestou a byt na to hrda. Pro me si vyhrala superstar, protoze jsi jim hned a od plic rekla, co si o nich myslis, coz uz nikdo jiny po tobe neudelal. Diky za Tvuj vykon a blahopreji k vitezstvi, protoze nikdo jiny na Tebe nema.
0/0
28.6.2004 17:17

Jindra2001

Vyhrat mohla, ale nechtela!
Anicko, ty moje pusinko. Jeste, ze jsi nechtela nevyhrat. Sice to stalo dost sil, ale rozhodne to stalo za to. Uz budes mit brzo klid od tech protivu novinaru a zavistivych lidi. Drz se!!!
0/0
28.6.2004 16:50

Josef_o

Výhra
Vyhrála jsi, protože si tě lidé oblíbili a ne protože jsi nejhorší. Máš svůj názor, dokážeš ho říct a to se lidem líbí. Navíc tvoje vystoupení bylo sympatické, a že ti to se zpěvem uletělo, vo to vůbec nejde. Ty jsi tu pěchotu vyhrála .
0/0
28.6.2004 16:44

AP206

Re:
Kdybys pořádně četl a poslouchal Anču, věděl bys, že jí nic ve zpěvu neulítlo a že to zazpívala úplně suprově, protože ona dělá jen a jen perfektně
0/0
28.6.2004 16:53

blues

ty jsi ale kravka
jak rád bych tě někde potkal a tu tvoji držtičku trochu vytvaroval
0/0
28.6.2004 16:21

Baucen

Re: třeba
podrážkou Martensky...
0/0
28.6.2004 16:38

Krokodýl laskavý

Jsem se díval na ty fotky
Anička je celkem pohledné děvče.
0/0
28.6.2004 15:10

Luxy

Re:
.....a ty jsi velice laskavý
0/0
28.6.2004 15:14

steevee007

0/0
28.6.2004 14:49

masr

to snad není možný
zalez někam a drž prosim tě h..., a ten ochrance co tady prohazuje lidi zavřenejma dveřma, to je asi taky kus ...
0/0
28.6.2004 14:30

beggars

Re:
Drž se klávesnice u PC a neopruzuj magore.
0/0
28.6.2004 14:34

ksiksao

Re:
Ty musis byt nejakej pribuznej dajdou, ne?
0/0
28.6.2004 15:49

deVries

VSICHNI JSTE VYPATLANCI
PEKNE JSTE JI TO VSICHNI SEZRALI ....
0/0
28.6.2004 13:56

merovingian

StB
Proc tady ta vypatlana krava vytahuje na Hejmu nejakou spinu o tom, ze byl spolupracovnikem Stb??? 1. to nema se soutezi nic spolecneho a 2. pochybuju, ze Anicka vubec vi, co to Stb byla. No nic, hlavne ze vynika skoro ve vsem  a hlavně v právu a legislativě (viz starsi clanek - http:revue.idnes.czlidicky.asp?r=lidicky&c=2004M131V03A&t=2004M131V03A&r2=lidicky)  
0/0
28.6.2004 13:00

Burroughs

Re: Tak pozor, chlapče
To je velice významná poskrvna na minulosti, jestli se člověk živil práskáním a udáváním lidí. Byl za to placený. Je to nebezpečná svině a fízl. Takový člověk by měl lézt kanály a ne se cpát na televizní obrazovku, ale on je bezpáteřný.
Osobně znám osobu, na kterou byl Hejma nasazenej. . . . samo to s ním konfrontovala na zasedání OF krátce po roku 89, ta svině jí na to pouze odpověděla "No a co!" Na konstatování : " Pane Hejma, co vůbec povídáte, vy jste byl na mě nasazenej, vy jste fízl!"
Takže pozor, chlapče, na to co píšeš. Nejraději bych tě vláčel za rohy po místnosti, dostat se mi do ruky. To bys taky po druhé světové válce obhajoval nacisty, udavače a konfidenty?????
Takže pozor na nezralé soudy, merovingian, ty nezralý příznivče scifi filmů. Tohle vyslovit nahlas přede mnou někde v hospodě, tak to s tebou vyřeším chlapsky a to tak že s tebou třikrát vyrazím zavřené dveře!
0/0
28.6.2004 13:59

ksiksao

Re:
Ty si ale kus vola. Dajdou je proste delina ktera se jen ted schovava za stupidni utoky na dalsi lidi. No a vzdycky se najde nejakej pitomec ktery na to skoci, vid?
0/0
28.6.2004 14:27

beggars

Re: opruz
A co děláš ty? Urážíš ji víc než ona Hejmu.Bohužel má pravdu.Hejma za komančů dost ujel,ale pořád není v inteligenci žádné ořezávátko.
0/0
28.6.2004 14:33

ksiksao

Re:
Ja ji urazim vic nez ona Hejmu?  podle tebe je delina horsi urazka nez praskac a fizl. 
0/0
28.6.2004 14:40

beggars

Re: práskač zůstane práskačem
Komu ona ublížila oproti práskačům?
0/0
28.6.2004 14:54

ksiksao

Re:
To nejak nesouvisi s tim co jsem psal  BTW tenhle clanek je o tom, ze dajdou je totalni krava, ktera kdyby mela IQ o 10 bodu mensi tak uz ji narostly ploutve. Co delal hejma a dvacet ostatnich pred 20 lety mi je v tomhle ohledu uplne jedno a vubec to nemuze zmenit muj nazor na tu debilku.
 
0/0
28.6.2004 15:45

56xjf

Re:
Skutečně byl? Nebo je jen v seznamech? V seznamech byl i Mejla Hlavsa. Žlutý pes nebyl skupinou, která by mohla hrát s Olympikem a Katapultem na akcích SSM. Opravdu máte zkušenost s tím, že OH byl aktivním spolupracovníkem? Fakt je, že pro zahraniční agenturu v době nesvobody mohl dělat jen disident nebo někdo dobře prověřený. Tak nevím, jestli byl OH STBák nebo disident?
0/0
28.6.2004 14:33

Burroughs

Re: STB
Psal jsem , že skutečně byl!!!!
Mám na to konrétní svědectví 2 lidí -jako přímý důkaz, nepřímým důkazem je pak jeho jméno v seznamech spolupracovníků STB.
Konkrétně se jednalo o jednu ze zakládajích členek Demokratické iniciativy. Protože jsem to s ní nekonzultoval osobně, nechci uvádět její jméno, případně kontakt na ní. V případě nějakého soudního sporu je ochotna svědčit.
Spojení Hejma a disident je opravdu tragikomické. Byla to fízlovská svině toho nejhoršího kalibru. Bezskrupulózní, bezcharakterní.
S tím aktivním přispěvovatelstvím agentury Reuters, to byl takový bonbónek, je velmi zajímavé, že se s tím Hejma netají. Možná není tak chytrý, jak se obecně myslí, nebo kromě fízlovské svině je to i hroší kůže.
0/0
28.6.2004 14:45

ksiksao

Re:
Jasne 2 suprovy svedky : Otta 9 let a Marketka 12 let. Bez si lecit komplexy nekam jinam ty pako
0/0
28.6.2004 15:41

Burroughs

Re: ????
To snad nemůžeš myslet vážně svůj příspěvek????
Kolik te, mohu li se zeptat???
0/0
28.6.2004 15:54

Kerimek

Re:
Kolik te? Máš koliku? Bolí to?
0/0
28.6.2004 15:58

Burroughs

Re:
Jestli je ti jedno, že někdo byl fízl, práskač a bezcharakterní svině, svědčí to o tvé výchově a imprintingu tvých morálních hodnot od tvých rodičů!!!
Je to velmi suspektní prostředí ve kterém si musel výrustat, když v dospívání máš tyto podobné názory.
Ovšem na druhou stranu je dobře, že se takto prezentuješ, protože ostatní čtenáři diskuse si mohou o tobě udělat reálný obrázek.
A jakékoli tvé další příspěvky k jakémukoli tématu brát s patřičnou rezervou případně despektem.
Souhlasíš??
0/0
28.6.2004 15:59

ksiksao

Re:
Placas tady nesmysly o zarucenych svedcich, ty si tak trochu brouk pytlik vid? Vsude si byl, vsechno si videl
Ok, mas pravdu. Kdyby byl v porote bojovnik proti komunismu tak je dajdou bezvadna zpevacka a hned to musi zmenit muj nazor. Spokojen?
0/0
28.6.2004 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.