Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šárka: Nechci být nová Helena

Šárka prošla obrovskou školou života. "Naučila jsem se brát kritiku, což jsem dřív moc neuměla," tvrdí o sobě šestnáctiletá Vaňková, druhá česká SuperStar. Těší se, že až skončí celý ten kolotoč, konečně se pořádně vyspí. Z neděle na pondělí spala jen čtyři hodiny, svěřila se čtenářům iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ruda-pivenec

Šárka je SUPERSTAR
0/0
3.8.2004 10:24

redpower

Sarka rulez
Byla proste nejlepsi. Kdyz zpivali tu stejnou pisnicku, tak to musel slyset snad kazdy.  
0/0
22.6.2004 18:08

S-M-I-L-I

Jsi nejlepší!!!!!!!!!!!!
Šárko pro měě si nejlepší a určitě vydáš spoustu CD!!!
Znám nazpamět všechny tvé písničky co jsi zpívala.
Kdyby sis neměla s kým popovídat klidně se ozvi na 737328733
             Paja
0/0
22.6.2004 15:29

hasmen

Re:
Její nebyla ani jedna  
0/0
23.6.2004 19:19

Miky__1

Superstar=Šárka
Sežerte si Anetu moje superstar je Šárka!!!!!!!!
0/0
21.6.2004 22:23

hasmen

Re:
A není to jedno?
0/0
22.6.2004 1:40

pppttt

Re:
No jooo, tak to u nas chodi, Klaus neni muj prezident, Aneta pro mne neni superstar, ... Porad si budeme vymyslet a nikdy se nesmirime s vetsinovym nazorem . Navic, jak chytre prede mnou nekdo podotkl - nam je opravdu jedno, kdo je Tvoje superstar ...
0/0
22.6.2004 10:58

Džura - hrdina Pamíru

the last one
Už jsem chtěl se sjúpstár definitivně skončit, nicméně chtěl jsem jen jako jeden z vlajkových a renomovaných kritiků umění a šoubiznisu ještě přítomné upzornit, že Šárka rozhodně nebude jako Vondráčková, která zářila v dobách SP za 12,- Kčs a Malého přítele z města N.
Dnes už je Vondráčková skutečná zombie, vyvracející vědecká tvrzení o tom, že trilobit se dnes dá najít už jenom jako zkamenělina .
0/0
21.6.2004 22:09

Džura - hrdina Pamíru

takže objektivně
Na závěr shrňme finále s názvem " ČESKÉ VEPŘOVÉ HLAVY VOLILY SUPERSTAR ". Ano, výsledky hlasování na to přesně sedí.
Vepřové hlavy nemohly volit jinak než přítomnost -neboli hotovou a dnes lepší Anetu, jinak kromě hlasu naprosto nevýraznou, dále již bez ambicí a bez zlepšování, za 5 let zapadající, navíc už dnes vypadající poněkud usedle a starší než je.
Je to přesně typ. který se líbí průměrným konzumním  čecháčkům, zvyklým na pravidelný přísun okamžitého žvance  a všemožných podpor od hodných socanů-tedy ať má hlas, ale jinak ať nám moc nevyčnívá.
Samozřejmě proti takové přesile konzumentů šedi neměla dnes sice ještě ne úplně vyzrálá, ale ambiciózní, sebevědomá, cílevědomá, ctižádostivá, zdravě drzá a " kapitalistická" Šárka  žádnou šanci - tyto vlastnosti se v české konzumní společnosti nenosí. Co na tom, že za 5 let bude skutečnou pěveckou osobností s image-socky a socany zajímá jenom přítomnost
Proto také na budoucnost sázelo jen oněch cca 600 tis.hlasů-k počtu sms ještě podstatně míň. Poměr 1:4 k socanům zhruba odpovídá. Soudruh Špidla se jistě z tohoto hlasování poučí co má za 2 roky při volbách dělat - totiž půjčit si 150 mld z budoucnosti a hodit žvanec a podpory současným konzumním socanům - ti, kdo volili přítomnost, jistě za kus žvance soudruhům opět pomohou .
na závěr perlička:
lidové masy nevědomé mládeže a socanů se v zájmu přímé podpory shromáždily v hojném počtu na náměstí rodného města (jako za Husáka) na podporu Anety, zatímco " kapitalistickou " Šárku na náměstí jejího města nikdo nepodpořil-jak symbolické ....
0/0
21.6.2004 20:16

Tyrl

vrrrrrrrr
Takhle ne , soudruhu, takhle ne. Osmnáctitisícový dav taky pěje chorál pro přítomnost teď a tady - a pokud jde o budoucnost, hází tenisáky. Děláš totéž, jsi kvůli tomu stejná vepřová hlava
0/0
21.6.2004 20:41

Džura - hrdina Pamíru

Re:
jak to říkal Hrabě Monte Christo ??
PRVNÍ
0/0
21.6.2004 21:00

Tyrl

P.S.
pro jistotu : socany a levici obecně nesnáším.
0/0
21.6.2004 21:04

teta007

Re: Hmmm ... kapitalisté by volili za superstar "ne úplně vyzrálou"
a socky mají radši hezký hlas a zpěv s výrazem. Oooooooo jak poučné ... a hrdinové vědí jak to bude za 5 let.  . A image Šárky nepochopí konzumní socky .
Docela dobrý slintík ... a co takhle sčítat jablka a hrušky - to umíš, že?
0/0
21.6.2004 23:13

JohnX

Re:
OJOJ víš, ale to že jsi hňup nezmění ani různá barva písma. Šárka, nevím jak s tam dostala, bohužel neměla na to vyhrát (to už měla více ambicí Balogová či Issa). A máš pravdu, volím podle toho co slyším dnes. NEbo že by třeba sousedovic roční dcerka byla ještě perspektivnější, než čárka ? to jsem ji vlastně mohl přihlásit, brečí vážně velmi melodicky, ta má teprva perspektivu (ale asi až tak za 15 let) :-D
0/0
21.6.2004 23:40

Tyrl

hmmmm
nevím jestli by Tvoje roční dcerka zblbla tolik lidí, aby ji dotlačili do finále (dál to nešlo, ale to přece nevadí). Čím asi Šárka lidi oslovila, když "neumí zpívat", je "ošklivá" a "nevíš jak se tam dostala" ? Asi to bude trochu jinak.... možná je to o něčem, co u Šárky cítíme uvnitř, a není jisté, zda to vyplave plně na povrch, pokud ale... pak.... Tvé dcerce i Tobě přeju, aby za 15 let ječela pořád stejně krásně, ba líp.
0/0
22.6.2004 0:02

MuRp5

Re:
Ale to si nemyslel vážně, že ne?
0/0
22.6.2004 9:05

Linetka

Aneta je hvězda ale Šárka SUPERSTAR!!!
Všichni se hádáte o to, která z nich je lepší. Aneta/Šárka. Ale pro koho? Většina z těch, co sem píšou, jsou děsně IN (aspoň si to myslí), ale nejenom pro mě taky dost divný lidi. Vůbec všichni, co mají čas trávit na netu tolik hodin, nejsou zcela normální. Pokud nejsou nemocní a nudí se. Já se jdu podívat náhodou na diskuzi, kam mě to vážně netáhne, ale na tohle se nedá nereagovat.
Odpusťte mi můj názor, ale proč, když si myslíte, že Aneta je ta lepší, proč jste tak hnusní na Šárku? Znáte ji snad osobně? Ani jeden váš názor není objektivní. Všimnli jste si, že většina těch, kteří Anetu nepreferují, ji ale taky neuráží(myslím tu inteligentnější část odpůrců). Včera se na Brumlovce proti Šárce ozývalo "fuj". Co jsme to za lidi? Vy všichni, koho se tohle dotýká a kdo umíte být tak oškliví a nesoudní (navíc nemáte absolutně sluch), jste nechutným odpadem našeho národa. Ani to kolo bych si o vás neopřela. Zamyslete se nad sebou a nechejte Anetu i Šárku pracovat. Obě budou potřebovat hlavně podporu a klid od všech nablblých antifanoušků. Přála bych vám vyzkoušet si, jaké je to stát na jevišti a živě zpívat. Sama se tím živím a je to vážně dřina.  A nejen pro mě, ale i pro ty holky(kluky), co se tolik snaží a takovíhle individua je pak pomlouvají. Sami jste to nezkusili, tak nesuďte! Nemáte na to. Zamyslete se nad tím, co jste dokázali a jestli je to jenom chatování a tapetování, tak je mi vás líto.
Omlouvám se všem, koho jsem se dotkla, ale uznejte, že je v tom hodně pravdy. Jinak já osobně jsem strašně fandila Šárce a bylo mi jí včera líto. Aneta si to ale zaslouží a tak jak to dopadlo, tak to má být. Respektujme to a nechme už těch pomluv. Prosím...
 
0/0
21.6.2004 18:13

Tyrl

Linetko, promiň otevřenost
Tak už jsem si myslel, že jsem se SS skončil - ale tohle si zaslouží odpověď. Jsem taky jeden z těch "divných, ne zcela normálních lidí", kteří tu pár hodin strávili, protože mě to prostě bavilo, muziku sleduju a mám ji rád. Chceš-li poznat mé názory na soutěž a soutěžící, zalistuj, nebo jukni na www.bohemiangenealogy.com/ss.html.Nemyslím si, že jsem nějak "in". Ale k Tvému povídání : 1) Šárky Ti nemá být proč líto, dosáhla absolutního maxima možného, vybudovala si perfektní startovní pozici pro pěveckou kariéru, nahraje CD, nejspíš ji na její vysněnou konzervatoř vezmou, a při jejím nadšení a píli z ní může být opravdová superstar, za nějaký čas. Pokud příroda nezklame, holčina se ještě fyzicky vyvíjí. Letos ještě ne, Anet je prostě vyhraněnější, vyzpívanější, vyzrálejší - Tvůj nadpis není správně, za rok za dva může klidně být, a doufám, že bude. Šárce patří obdiv, za to co dokázala, a obrovská gratulace, ne nějaká lítost. 2) Co se urážek týče, bylo jich (nejen) tady hodně i na Anetu i ostatní, a některé nevyjadřovaly nic jiného než (absenci) IQ pisatele. Spousta z nich ovšem nebylo myšleno vážně - prostě provokace a následně se pisatel velmi bavil reakcemi. Nemá smysl nad tím moralizovat, tak to na chatu bylo, je, a bude. Pokud Tě rozpláče, že tu někdo jednoho nejmenovaného soutěžícího nazve Mravenečníkem dlouhoocasým, je to Tvůj problém. 3) Nenuť lidi zamýšlet se při chatování nad tím, co dokázali : pokud jsou tu proto, že se zamysleli ( a ono nic), házíš hrách na stěnu. Vždycky se najdou lidé, kteří si tu prostě budou léčit svoje mindráky. Pokud to neuneseš, nechoď sem. 4) Pokud tolik obdivuješ Šárku, zajisté sis všimla její pozitivní energie, jeden rosničák by asi řekl "slunce v duši". Co to zkusit taky, místo nářků "oni se tak snaží a zlá individua blablabla". Přeju krásný večer, a nebreč !
0/0
21.6.2004 19:44

kometaz

Re:
..opravdu hodně s nadsázkou....
0/0
21.6.2004 20:04

Tyrl

Re:
A jak jinak ??
0/0
21.6.2004 20:14

Zkazius Catrix

Re:
Vysnenou konzervator? A to jako jakou?  Myslis na dramaticke oddeleni (herci) nebo na zpev? Vzdyt zpivat neumi, resp. na peveckem oddeleni se jaxi preferuje operni zpusob zpevu . Takze mas asi na mysli oddeleni popoveho zpevu nebo jak tomu ted rikaji. No a to se tedy opravdu ma na co tesit. Zpivat ji tam nikdo nenauci, jedine, co tam pochyti, jsou vselijake poparske zlozvyky... .  A nejsem si jist, jestli tuhle "vymozenost" nemaji jen v Praze... Ale jaxem na ni koukal, tak by pro ni mozna bylo uzitecnejsi dramaticke oddeleni. Zpev se tam uci taky, ii kdyz to neni priorita oboru. Ale treba pri tom dabingu i jindy naznacila, ze by ji herectvi mozna mohlo jit...?
0/0
21.6.2004 23:04

Tyrl

Re:
Jo, zkouší se dostat opravdu na popový zpěv ( a vede ji Nopová, což je, myslím, docela kapacita, proč ji asi vzala pod křídla ?? ). Ten dabing měla super, to je bez diskuse. Jestli umí zpívat nebo neumí.... já jenom cítím, že umět bude, a hodně dobře - vysvětlení odborníka hledej pod značkou TomPlzeň. Zkusil jsem podle jeho návodu ... s křížkem po funuse, leč s obdobným výsledkem, bez závěrů, protože na ně nemám. Ale pokud se spojí ty hlasové předpoklady se schopností výrazu (dabing, herectví, jak píšeš) a vydrží ji nadšení, píle a ta pozitivní energie ( naprosto opomenutá odpověď ohledně talismanu je pro mne hodně podstatná, u 16-leté holky )... já vím, je to moc "kdyby", ale zkus si to představit... přál bych jí to, takhle nějak.
0/0
21.6.2004 23:44

chomolungma

Re: díky :o) Linetko
 naprosto souhlasím, Šárka byla výborná a takovou nevraživost si teda nezasloužila  Aneta to měla jasné, holt od počátku protěžovaná, nikým nijak moc kritizovaná, zatímco Šárce vytkli první poslední....myslím si, že klidně mohla být první, ohlasy typu, že Šárka neumí vůbec zpívat mě vždycky pobaví, leč smutně pobaví
0/0
21.6.2004 21:01

Miky__1

Re:
Konečně někdo, kdo neni hluchej i když uznávam že Aneta byla dobrá ale podle mne je SUPERSTAR Šárka
0/0
21.6.2004 22:25

JohnX

Re:
Protěžovaná aneta, kruciš, asi podplatila porotu, že by další případ korupce ? nebo že by to bylo tím, že jí nebylo moc co vytýkat ? No nevím, bohužel bych spíš řekl, že právě hluchý je, protože šárka zpívá ve velmi malém rozsahu a brzy jí dochází dech. Ale slušelo jí to, její jediná opravdu velká přednost, jenže to musí jít soutěžit na miss a ne na soutěž pěveckou :-)
Si pamatuju jak jednou měla to svoje vrcholný číslo ve výšce a musel jsem si ucpat uši, jak mi je to rvalo :-)))
0/0
21.6.2004 23:59

JohnX

Re:
á paní je zpívající intelektuálka :-D Mno, musíš víc číst, vídám tady taky dost fuj fuj příspěvků na anetu. Ber to filozoficky (to je jako v životě) "Pravda je relativní". Kdo se domnívá, že je pravda jenom jedna, plete se.
Dále nevím proč se chválíš co jsi ty všechno dokázala (víš samochvála smrdí, odkjakživa) a u ostatních předpokládáš že nic, no žij si ve svém bláhovém naivním dajdou světě, že nad tebe a tvé názory není. My ostatní máme svoji superstra, která zpívá skvěle a žádná čárka se jí nevyrovná (možná tak na 21%) :-D
0/0
21.6.2004 23:49

Tyrl

Re:
"Kdo se domnívá, že je pravda jenom jedna, plete se" Což platí i pro Tebe. Tohle's netrefil - a hodně. A vůbec ne ve smyslu, která z těch dvou holek je nebo bude lepší...
0/0
22.6.2004 0:12

Linetka

Re:
Paní není intelektuálka a vůbec se nechválí(jestli sis nevšiml). Nikdy a nikde jsem nepsala, co jsem já v životě dokázala, jenom to, že zpívám (dost dlouho) a že se tím živím. Ne to že zpívám nejlíp, ale to asi Tvůj mozek zapomněl, co četl a na co reaguje. Jinak na Anetu sice kritika byla a je, ale bohužel Šárka to odnáší daleko víc, jestli ovšem nejsem slepá. Prostě mě nikdo nepřesvědčíte o tom, jak umí lidi ubližovat. Je to tak. A nežiju v bláhovém Dajdou světě. Ale Ty asi ano, podle svých názorů. Mysli si co chceš. L.
0/0
22.6.2004 19:22

oscarr

Re: konečně
Konečně někdo rozumnej.Dík
0/0
22.6.2004 7:21

kometaz

Takže se loučím...alebo lúčim??
..takže se mějte a abych rozpoutala peklo,než rychle zmizím..tak Issa je stejně nej!!! zdravím
0/0
21.6.2004 17:23

Dittule

Re: jasně že je nej :o)))
0/0
21.6.2004 21:48

Tyrl

tady už nic nerozpoutáš, ale co kdyby
O.K., česky je ale správně "má", ne "je".
0/0
21.6.2004 23:07

mike-š

zavládl klid....
...tak to vypadá, že se dnes už lid vybouřil. Čeká to tu na první ranní ftáky, kteří pěkně od plic někomu vysvětlí, že je vlastně debil, když se mu líbí něco jiného než jim. Takže....ráno moudřejší večera. .-))))))
0/0
21.6.2004 17:17

kometaz

Re:
..
0/0
21.6.2004 17:21

mike-š

Re:
pro dnešek se loučím kometko...jdu za svou milou dvanáctkou. Rezavá láska s bílou čepicí :-))))
0/0
21.6.2004 17:23

kometaz

Re:
0/0
21.6.2004 17:28

mike-š

nevinné rýpnutí (pro koho? --- oni ví) :-)
no, já si taky ještě rýpnu. Na chorvatsku mám nejraději pohled od pláže na moře, jak se člověk otočí o 180° tak ho udeří prudký Balkán. :-)))) Úroveň služeb, jednání (oškubat s úsměvem), etc. :-) Jo, takové Slovinsko to je jiná....ale to jen tak na okraj.
0/0
21.6.2004 16:48

kometaz

Re:
...no to si můžeš rýpnout,ale na SI mě nešahej ale jinak v Čechách to není o nic lepší..všichni chcou přece jenom oškubat..ať je to kdekoliv:-)
0/0
21.6.2004 16:52

mike-š

Re:
v tom souhlas. Taky netrpím žádnou nadměrnou CZ hrdostí :-) není na co Hus i Komenský už to maj ňákej pátek za sebou, a kromě pár ročníků hokeje tu fakt nic není. :-) srovnání jiných zemí oproti HR (ale i CZ), to je nebe a dudy (FRA, FIN, NED, etc.)
0/0
21.6.2004 16:55

kometaz

Re:
..tak to máš víc odcestováno,než já..mě to teprve čeká,teda doufám..
0/0
21.6.2004 17:01

mike-š

Re:
no já mám na čas pokoj. Letos max. do Chorvatska - grrrrrrrrrrr. Páč na víc není (žena na mateřské). Když jsme dělali oba tak bylo Coté d'Azur uuuuuuuááááááááááááááá. Absolutní špička. Francouzský pořádek, lidé milí, služby 100% a ceny jen mírně vyšší.
0/0
21.6.2004 17:03

kometaz

Re:
..já sa chystám do Slovinska na závody v paraglidingu,ale nespomeniem si,jak sa to tam volá..takže leto bude na horách!!!ale Francůzsko.to je moj sen
0/0
21.6.2004 17:07

mike-š

Re:
můj zase slovinsko...mám o něm od známých fantastický reference. Jo, francie je super....byl jsem tam měsíc na stáži i na dovolené a nemůžu si vynachválit. Francouzi jsou sice trochu nuda, ale není problém na pařbičku zlanařit inýho cizincen (italové a španělé bývají dost svolný) :-)))))
0/0
21.6.2004 17:10

kometaz

Re:
..na stáži??Můj bratranec studoval ve Francii,takže mám taky informace...pokud fakt pojedu do Slovinska,pak tady hodím nějaké info:-)
0/0
21.6.2004 17:14

Ringo01

národu
Národe děkuji ti, že jsi za superstar vybral normální holku s neobyčejným hlasem a ne žádnou anorektickou popovou hvězdičku.
0/0
21.6.2004 16:42

mike-š

Re:
no to je třeba tím že naše hvězda kromě zlata měla v hrdle taky nějaký to kilo párečků a gulášek - tzv. kill anorexy mix :-))))) Ne, myslím, že jsme dopadli velmi dobře a Anetka je v poho i když to nejni ten časopisový vytlemený zajíček jak z US tisku.
0/0
21.6.2004 16:59

baryka

Re:
Ach jo, proč se do té Šárky pořád navážíte,? Když se vám nelíbí, tak se na ni nedívejte, ale neurážejte, když ji neznáte... Já taky nevypadám, že se každej den cpu bůčkem, ale anorektička určitě nejsem... Někdo to má prostě v genech (jestli vám to slovo něco říká)...
0/0
21.6.2004 19:01

mike-š

Re:
no já ne. :-) podle mě má hlásek jako konipásek :-) tak dostala můj hlas spolu s anetou (ve finále pak aneta)
0/0
22.6.2004 7:44

Ringo01

Ještě jednou chorvatky
Tak si je tady poslouchám dokola, ale stále si myslím, že co se týka kvality a originality zpěvu, tak ty vychvalované chorvatky na Anetu a patrně ani na Martinu prostě nemaj. Pamela Ramljak u toho tak podivně naléhavě vzdychá což teda není moje parketa. Ale špané určitě nejsou. To asi žádnej vítěz superstar.
0/0
21.6.2004 16:18

mike-š

Re:
je to běžnej popík se vzdychy a přechody typu áááááiiiiáááááiiiiááá, kterej se táhne už od toho ztroskotanýho parníku pop scénou asi u 10 zpěvaček jestli ne u více.
0/0
21.6.2004 16:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.