Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čejková vysoudila 270 tisíc měsíčně

Mirka Čejková dostala, co chtěla. Okresní soud pro Prahu-západ ve čtvrtek svěřil děti Alexe a Felixe do její péče. Otec, profesionální golfista Alex Čejka, bude platit na jedno dítě sto padesát a na druhé sto dvacet tisíc korun měsíčně, přičemž přibližně polovinu této částky dostane Čejková takzvaně na ruku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kalaaa

co k tomu dodat................
Můj příjem je vydřenejch 10000,za rok 120000,vydřenejch.Teď si připadám jako závistivý čecháček,fuj stydím se
0/0
22.6.2004 22:28

herulinka

Re:
Já se přidávám, jen nevím,jestli mluvíš v hrubých penězích, jako já
0/0
23.6.2004 15:57

Marek_O

Cvokplac
Tahle země není normální! Mirčiny děti budou mít zřejmě každé svého řidiče a sluhu. Blahopřeji k absurdnímu!
0/0
22.6.2004 16:53

obubele

jak to vidim ja
tak jak to tady ctu,smeju se.Cejka vyhral jeden vetsi turnaj a uz znej delate zazobance. Na ceske pomery asi ano ale na zapadni to neni zase tak moc. Musi jezdit a platit si hotely ze sveho ,podle poslednich 10 let nevydelaval v prumery vic nez $ 100-150,000 /rok z golfu a z toho plati vse. Za ten velky turnaj zbalil asi $ 800,000 hrubeho a po vsech poplatcich a expenzich ,danich  byl rad,kdyz dostal $ 500,000.V golfu je to tak,hrajete roky a doufate,ze neco velkeho prijde. A mezitim zijete z malych turnaju.
Jeho EX vyhrala dost na jeho postaveni a hlavne na ceske pomery. Muze zit jako princezna. Dokonce i v USA $ 10,000/mes je skvely plat!!! Takze  to dostala myslim vic nez dost.Cejka  nyni bude nervozni aby to platil a nervy hraji v golfu roli c. 1!!!
Nebude vyhravat,kdyz ho to bude pronasledovat,ze z kazde vyhry mu zbude..??? 0!!
Jsem zena  myslim,ze ONA je dost VYCURANA a nekoho podplatila dobre a Cejka si mel vzit LEPSIHO advokata!!!
Verim,ze Cejka jako otec by vzdy synum dal,ale ze ONA se taknejak POMSTILA a vydre z nej vse.No ale mozna se mylim a CEJKA zacne hrat jako nikdy a milionky se posypou a ten pakatel co ma platit ho nevzrusi
Jinak myslim,ze deti jsou v dobrych rukach matky,ktera jim da lepsi peci nez cestujici golfista,ktery nevi v jakem hotelu bude spat priste.Take mit deti na krku a soustredit se na kazdy turnaj to neni sranda.Otec si jich bude uzivat pozdeji az jim bude ukazovat sve trofeje,ktere vymenil za to aby byl s nimi,kdyz vyrustali. To je zivot karieristy.Pokud ale nebude vyhravat,tak ty penize take nebudou padat z nebe.
Hraji golf a sleduji to tady ty reci,kazdy ma pravdu v necem. Kdo zde nejvic trpi jsou deti a tem je jedno kolik penez budou mit,aspon zatim.Otec,ktery na ne nema cas jim zadne penize nenahradi.No a roz
0/0
21.6.2004 20:04

Dony

to
ze se deti podili na zivotni urovni svych rodicu, je jasna vec. Nechapu ale, proc by se mela Cejkova podilet na zivotni urovni Alexe Cejky, kdyz jsou rozvedeni.  Jenom uplnej idiot si muze myslet, ze Cejkova vrazi 270kKc do dvou decek mesicne. Bral bych, kdyby ji Cejka daval na decka tak 1/4 toho, co vysoudila a zbytek by tem klukum sporil na ucet. Takhle bude ona zit za jeho prachy i se svym novym nabijecem.   No, koneckoncu na kazdou svini se najde reznik.
0/0
21.6.2004 17:22

pstrosss

ach jo...
Mám takový pocit, že po tomto rozhodnutí soudu se čeští bohatí muži do ženění příliš nepohrnou.... Souhlasím s tím, že byl měl být stanoven nějaký strop pro výši vyplácených alimentů. Pokud se tak nestane, pak pojem " sňatek z rozumu" opět vstoupí do obecného podvědomí..K osobě paní Čejkové se vyjadřovat nebudu....
0/0
21.6.2004 16:34

montas

Rozvody jsou svinstvo
Ja vubec nechapu co se tady resi. Ja jsem se rozvedla pred tremi lety.Muj muz nemel o deti zajem do doby, nez jsem dala navrh,abych mela vyzivne na deti 20000 Kc mesicne (na obe), muj muz vydelava 150000 Kc cisteho mesicne,takze jsem nezadala hodne... Kdyz se dozvedel sumu,najednou zadal o svereni deti do jeho pece. A jak do dopadlo?Vyhral,protoze vsechny podplatil.Byly to soudy v Ostrave.Ja jsem malem bez deti 2 a 5 let (byly na me totalne zavisle) umrela.Tak po dvou mesicih jsem za nimi mohla poprve jit.Boze, to bylo neco sileneho,spinavi, nenajedeni, zakrvaceni (nebil je,ale kdyz se nekde poranili,nechal jim to tak).Zavolala jsem socialku,byli v soku,deti odebrali do detskeho domova (mi je dat nemohli,byl by to unos).Takze dalsi pul rok jsem za nimi musela do detskeho domova dochazet,otec tam nebyl nikdy! Byl dalsi soud, znovu vsechno porovnavali a nakonec mi je sverili.8 mesicu jsem byla bez nich,vsichni tri jsme trpeli.Zhubla jsem ze 60-ti na 48 kg.Deti nevedely ci jsou,chtely se mnou domu....A vite proc vsechno takhle dopadlo?Nejen,ze manzel vsechny podplatil (jak mi sam rad predhazoval,ze ON na to ma a ja jsem NULA),ale vsem rekl,ze ziju s kriminalnikem a vrahem a zlodejem,soud to vubec nezjistoval,verili mu a pritom doma jsem mela hodneho pritele,ktery kriminal ani policii nevidel ani z rychliku.... Vim, ze u Cejkove to je jine,ale zase berte na vedomi,ze zena v jejim postaveni,zvykla na miliony, svoje deti vychovava jinak,kupuje jim drahe obleceni, drahe dovolene, ozdravovny (ted myslim byly)...takze pro nekoho staci 3 tisice a pro nekoho 150 tis. Kc. A to nemluvim o tom,ze Cejka taky neni zadny svatousek.....!
0/0
21.6.2004 14:57

Aiki76

Re: TY JSI NEJAKA BLBA KRAVA
blba ulhana krava, beztak ten tvuj mel pravdu, neco tak blbeho nemohl zivit i s tvym nabijecem
0/0
23.6.2004 3:33

montas

Re:
takze jsem blba,ulhana krava...aha...jde videt,ze ses nikdy nerozvadel,ze vubec nevis,co ta vec znamena. No a jestli je nekdo blby,kdyz je vzdelany a miluje svoje deti,tak jsem fakt blba krava! A muj bouchac?Prisel az po tom,co se muj muz uracil od nas odejit.A ted se o nase deti stara lepe nez jejich vlastni otec,ktery se uz bohuzel nikdy starat nebude,protoze se pred peti dny zabil v aute,proto dale nebudu rozebirat co se kdysi stalo,byl to jednou a vzdy bude, otcem mych deti.
0/0
30.6.2004 23:34

Madietta

Nechápu vaši zášť
Skutečně nechápu tu obrovskou většinu záštiplných příspěvků, která se tady objevila. Když naprosto pomineme osobnosti hlavních aktérů, myslím, že většina z vás nechápe několik základních věcí.
 
1) zákon o rodině praví, že "děti mají právo podílet se na životní úrovni svých rodičů".
To znamená, že pokud je Alex Čejka bohatý člověk a vydělává několik miliónů dolarů ročně, jeho děti mají ze zákona právo s ním tuto úroveň sdílet. Mají tedy právo žít také jako bohatí lidé.
 
2) Alimenty se počítají poměrně z příjmů rodiče. Pokud si tedy například Alex Čejka jako golfista světové úrovně vydělá, hádám zcela náhodně, milión dolarů měsíčně, pak by oněch 270 tisíc tvořilo jen skutečně nepatrné procento z jeho příjmů.  V takovém případě by Mirka Čejková měla mít správně právo vysoudit ještě mnohem více. U nás je běžné, že muži, který vydělává měsíčně 10 tisíc čistého, se vyměři alimenty kolem 2-3 tisíc, tedy pětina až třetina (!) z jeho příjmů. Víte, kolik by to muselo být u Čejky?!?
 
Takže zkroťte své závistivé pudy a uvažujte trochu s chladnou hlavou. Prachatí lidé jsou prostě někde jinde než my obyčejní. A co se týče poznámky, že v cizině by se to nemohlo stát - žila jsem v USA a tam je běžné, že po rozvodu žena oškube muže úplně do mrtě. Tam mají nárok na placení alimentů nejen děti, ale také manželky.
0/0
19.6.2004 20:41

Vomii

Re:
Co to placas za hovadiny? Vydelavam 20000 a vice cistyho a platim 1000,- alimenty.Mel jsem Cejkovou rad,ale po tomhle jsem zmenil nazor.Ostatne ty manyry pochytila na Nove.Tam kazdej takhle dopadne.Prachy, prachy , prachy
0/0
20.6.2004 7:48

Madietta

Re:
Pokud je to pravda, pak jsi zřejmě prevít, který zatajil soudu svoje příjmy a svoje prachy si vydělává načerno, aby nemusel na dítě/děti platit víc, než se mu chce. Z takového příjmu bys měl správně platit víc než 5000.
0/0
20.6.2004 17:09

Rirer

Re: Lina matka
Proc by mel vubec platit.  Zakon nemluvi o placeni, ale o vyzive. To muze byt osaceni, cestovani, krouzky, cokoliv atd. To je dokonce lepsi nez penize.    Matka deti do pece zrejme chtela, tak se musi umet postarat. Tech 5000  uz by nebylo pro deti,ale na nakup sminek pro maminku.
0/0
20.6.2004 23:45

svobodny clovek

Re: jaka zavist ?
1. Co to placas ? Jaka zavist ? Zavidi tu snad nekdo Ceskovi jeho penize ? Ne. Lidem jen nepripada spravne, aby si Cejkovych penez, urcenych pro jeho deti, uzivala ta devka, ktera se pelesi s kriminalnikem.
2. USA a jejich advokati snad neusou nikomu na svete prikladem !
0/0
20.6.2004 14:36

Madietta

Re:
Ty peníze jsou určeny pro jeho děti, nikoli pro Čejkovou. Dokážeš to pochopit? Má snad být osvobozen od alimentů jen proto, jaká je jeho žena? To je snad úplně irelevantní. Nebo si myslíš, že je Čejková taková bestie, že si bude kupovat kabelky od Vuittona a děti budou žebrat pod mostem? Jsi trochu mimo, ne?
0/0
20.6.2004 17:11

Enver Hodža

Re:
Jestli je někdo mimo tak jsi to ty, nebo snad myslíš že ty děti budou dostávat 50tisíc a zbytek jim dá ta šmudla na účet? Mimochodem by to bylo slušné kapesné i pro manažera, takže bych rád, aby mě Čejková adoptovala. Nezáleží jaký má kdo majetek, ale co je úměrné životním (dle schopností platícího) nákladům. Čejka jim třeba zaplatí lepší školu a až dospějí třebaje i podpoří , ale nechápu proč by to měl najednou nasypat někomu tak chytrému jako je jeho bývalá žena.
0/0
20.6.2004 19:32

Madietta

Re:
Mimo jsi ty. Jistěže záleží pouze na majetku platícího, na ničem jiném. "Děti mají právo podílet se na životní úrovni svých rodičů". Toto je přesná citace ze zákona o rodině.
 
Podle práva na to mají jeho děti nárok. O ničem jiném, o nějakých pochybných morálních aspektech (do nichž stejně nikdo z nás nevidí), tu řeč není. Ze zákona jsou alimenty poměrnou částí příjmu rodiče. Nic víc a nic míň. Osobnost matky, jakmile jí děti byly svěřeny do péče, je irelevantní.
0/0
20.6.2004 22:24

Aiki76

Re: Jsi blba jak
dlabany necky
0/0
23.6.2004 3:35

Enver Hodža

Re:
K tomu už opravdu nejde dodat nic jiného, ale snad nám paní "právnička" ještě někdy něco objasní.
0/0
23.6.2004 15:59

skyfinger

Re:
Pokud vím, tak otec má zase právo na dítě. V tomhle případě přiřkl soud dítě paní Čejkové, čili jeden z nich je na tom hůře-nemá děti! Takže o tom sdílení mi to potom přijde jako nechutná ironie - nebudeš mít děti a navíc budeš platit. Dokážete si představit případ, kdyby otec dostal děti do péče a Čejková musela platit? Bylo by to spravedlivé - no proč ne - ale není nějak divné, že takové případy snad ani neexistujou!!!!
Já osobně bych byl pro tohle: do 18-ti let - musí platit dejme tomu 6000 kč na ruku zbytek na účet, který bude po dovršení věku k dispozici dítěti. Nebo nejlepší 5000 záloha první měsíc a po dalších měsících by proplácel účty - proč tohle protože jsem si jist, že dítěti se v tomhle případě dostane maximálně 50%!!
Nejsem proti tomu aby děti dostávali takové alimenty, ale proti tomu aby si je užívali jiní!!!!!!!
0/0
20.6.2004 22:59

svobodny clovek

Neni to matka
Matka, ktera si ke svym detem najde kriminalnika neni matka      
0/0
19.6.2004 15:57

svobodny clovek

kriminalnik a devka - to jde k sobe
Chudak Cejka - Za jeho penize, urcene detem, si bude uzivat kriminalnik a devka.
0/0
19.6.2004 15:56

Olgo

úpadek justice
tak to je poslední rána důvěře ve spravedlnost. taková coura, co se tahá s kriminálníkem vyhraje prachy a ještě ji nechají děti. být čejkou, využiji svých peněz a bylo by po problému, jen by musel svým dětem najít náhradní mámu, ale kterákoliv by byla lepší, to je jisté
0/0
19.6.2004 11:47

SMUTNÝ

tu soudkyni neznám !!!
ale určitě se jmenuje JUDr. Zuzana El-Haddidy. Vy kdo jí neznáte, buďte rádi. Patrně nikdy nečetla zákon o rodině a jak je pomalá. Prostě je to síla, ta si zaslouží 14 platů, ale desetkrát menších než dostává od daňových polplatníků. Chudáci občan, místo aby bojovali s protistranou, tak musí bojovat s touhle přihlouplou takysoudkyní.
0/0
18.6.2004 22:51

Yaroukh

k zbliti
Cejkova je prachvobycejna ... no to by mi asi mazli, takze rekneme zlatokopka a pijavice
0/0
18.6.2004 20:48

betullka

??
...nepatří tohle téma spíš do Blesku??Mě je totiž srdečně jedno,kolik bude p.Čejková dostávat na alimentech a docela se bavím,jaké vášnivé diskuze tady tohle téma vyvolalo...Holt si to uměla zařídit a ted jí bude půl republiky závidět.
0/0
18.6.2004 19:01

hey2

ABRAKA je totalni pi...!
ABRAKA ty jses ale kure, fakt!
To je videt, ze jsi rozvod nikdy nevidela z blizka. Taky jsi nic nemusela platit nekomu, kdo te okrad a vubec si to nezaslouzi. Pak bys tyhle stupid keci nevedla.
Ja ty prachy Cejkove nepreji, protoze tohle nejsou ciste penize. To je sproste prizivnictvi - okradani! (Proc si to neveme od skutecneho otce ditete, ale od toho nejbohatsio?) A kdyz s ni souhlasis, budes uplne stejna mrcha a nema smysl na tebe dal reagovat.
0/0
18.6.2004 18:02

Natasha

Re: !!!!
No, to snad nemyslis vazne??!!?? Betullka mozna kure je, ale to preci neni duvod pro to, aby si se takhle o ni vyjadroval (mrcha!!!!). To, ze tato diskuze patri spis do Blesku, tvoje reakce jen potvrzuje. Kdyz se takhle pekne vyjadrujes, tak to urcite musis vedet, jakym zpusobem bude p.Cejka financovat sve deti. Si fakt dobry, ze si se dostal k textu prislusneho rozsudku a tudiz se takto muzes vyjadrovat a navic nejenze si rodinny pritel Cejku (kdyz vsemu tak rozumis a kazdeho soudis), ale urcite znas i text zakona o rodine, kde se o vyzivnem hovori. To, ze p.Cejkova zije s clovekem, ktery byl odsouzen je proste jeden fakt a to, ze jeji byvaly muz plati na deti takove vyzivne je vec druha. Sympaticky mi neni ani jeden z akteru tehle medialne propirane kauzy, ale nazyvat nekoho mrchou, atd. je minimalne neslusny a vypovida to o urovni daneho pisatele. Navic p. Cejka si muze ( a taky, ze to udela)dobre pohlidat kam jeho penize "putuji".    
0/0
21.6.2004 9:04

abraka

Re:
to hey 2: chlapce, chlapce, ty musis mit ze sebe velkej mindrak ze sebe, ze si ho lecis sprostyma nadavkama ostatnim lidem ... muzes mit jinej nazor, ale nemusis bejt sprostej... jako ja Tobe ponecham Tvuj, nech i Ty me muj, doufam, ze zadne deti nebudes mit, protoze chudaci deti, byl bys otec skrblik a pokud uz nejake mas, no panbuh s nima, doufam, ze aspon jejich matka je na urovni... ne, rozvod jsem nezazila a doufam, ze nezaziju, bo se takovym chudakum jako jsi Ty, v realu zdaleka vyhybam ... Tobe musela snad nejaka zenska pekne ublizit, ze jsi tak nastvanej ... tak se hochu prober..
a k tem poznamkam: Ty znas praveho otce deti? on to neni pan Cejka?  jasne, prvni devcatko, ktere je myslim krapet postizene, mela pani Vseteckova s nekym jinym, ale ostatni dva kluci jsou snad pana Cejy .. 
 
0/0
21.6.2004 10:50

ProfesorR

Re:
hmmm...Hezký léto!  Všimli jste si, že je dnes první letní den?   
0/0
21.6.2004 23:20

abraka

Re:
Vsimla jsem si . Jak se mate pane profesore?
0/0
23.6.2004 13:56

ProfesorR

Re:
Dík, docela fajn a těším se na váš mailík, doufám, že můj dorazil a neurazil!
0/0
24.6.2004 10:16

M4RTIN3K

...
...to se mi zase snad jenom zdá...Tahle ženská se vozí na úspěchu někoho jinýho a ještě se u toho směje!Ty děcka by v klidu žili,kdyby se o ně střídali...Čejkou bych...
0/0
18.6.2004 16:52

AP206

nechápu
Nějak nechápu většinu názorů. Proč jí tedy jim to nepřejete? Mě je to fuk, kolik má na alimentech i pro sebe, je to jejich věc, akorát  typická česká nátura to bude závistivě odsuzovat.Vždyť z toho nikdo z vás žádnej prospěch nemá, jestli dotane míň nebo víc nebo nic
0/0
18.6.2004 14:22

pakous

Re:
ne, do te doby nez se nekdo zacne soudit kvuli alimentum
0/0
18.6.2004 14:27

Post

Má pravdu
Má to tak akorát,ještě bude chodit pro sociální dávky.
0/0
18.6.2004 14:07

pakous

no nazdar
takze 135 litriku pro Cejkovou a 135 litriku pro deti, to je zase ulet. BTW nezavisi prijem golfisty hlavne na tom, jak se mu zrovna dari? Rozsudek jiste delala nejaka soudruzka soudkyne, ktera si nenechala ujit prilezitost oskubat americkeho zazobance  Bohuzel, tohle je jedina prilezitost, jak ceske divky mohou prijit ke "stesti", teda jeste E55
0/0
18.6.2004 14:04

forlan

chudinka....
vždyt s tim se nedá pořádně vyžít....
0/0
18.6.2004 13:50

oprudil

doufám ,že odvolací soud bude rozumnější ,tu svini bych nechl ztřískat ,že by ji nepoznali ani po hl
0/0
18.6.2004 13:30

tnsfactum

oooo
ffdfdf
0/0
18.6.2004 13:26

tigerishclaw

chudáci holky
Víte jak se na tolik peněz nadřou ty chuděry holky na E55? Toto je nejdražší prostitutka u nás. Podle mě od začátku věděla po čem jde. Přece by si taková stará rašpla nebrala mladšího pracháče, a věřila, že jim to vydrží. Ta šla jen po penězích. A byla chytrá, vyšlo jí to. Golf asi omezuje činnost mozku, protože nechápu, jak si takovou čůzu mohl vzít, přece nepřemýšlel jenom ptákem?
0/0
18.6.2004 13:25

tnsfactum

mirka umí
kdo umí ten umí
0/0
18.6.2004 13:25

svobodny clovek

doplnuji
kdo umi byt svine ten umi byt svine
0/0
19.6.2004 15:52

abraka

a já to Cejkove preju !
A ja to Cejkove preju.. byla to snad ona, kdo podvedl partnera v manzelstvi? Kdo se da na bitvu , musi bojovat... cejkova se mu tu starala o deti, zatimco on na ne nemel cas, protoze si uzval s milenkou ...  To Cejka ji podvedl, tak at za to plati... vyse alimentu odpovida vysi jeho prijmu, kdyby bral 20 litru mesicne, tak 1/ platil by min, alimenty by byly k tomu umerne a za 2/ Vseteckova by o nej s nejvetsi pravdepodobnosti nikdy nezakopla :-)
 
0/0
18.6.2004 13:19

ProfesorR

Re:
Klasická feministická logika. Takže naopak když ženská zahne chlapovi, bude podle vašich pravidel platit ženská jako mourovatá tomu chlapovi, ano?
Vlastně óó pardon, když zahne ženská, tak to není nemorální, ona byla k tomu zahýbání přece dohnána svým manželem.
Ale vážně, zamyslete se nad svojí zvrácenou logikou, která říká, že kdo "podvádí" ať platí - proč by měl ??? Co vy víte o tom, co ona jemu třeba v posteli udělala, že se mu znechutila - a kvůli tomu měl pak sexuálně abstinovat? Tak už to holt chodívá...
A k úměře alimentů. Na co slouží alimenty? Na úměrné uspokojení oprávněných POTŘEB dítěte. Ty potřeby ale mají nějaký racionální strop. Zajímalo by mě, jak byste tohle vyúčtovala. To by nesměla těm dětem dělat doma palačinky, ale musela by s nima na ně chodit do Hiltonu. Tak nevím... 
Už jen jako precedens mi ten případ připadá šílený, soudce dle mého musel být uplacený (provize z těch alimentů ?) a moc bych si přál, aby se to prokázalo a pěkně provětralo.
0/0
18.6.2004 13:42

abraka

Re:
jestli ja mam feministickou logiku, tak vy, vazeny pane, sovinistickou
ja chapu, ze vy panove drzite pospolu, tedy s panem Cejkou, ale kdo koho prvni zklamal, podvedl? kdyby Cejkova podvedla Cejku a pan Cejka se to dozvedel, tak se s ni rozvede, necha ji deti a starej se o ne sama, jakoz vlastne cinila i tak, jeste v manzelstvi, s jeho prispevky tedy asi tusim, ale detem se realne sam jako otec nevenoval, pokud mam spravne informace ...
vzdyt vy si protirecite, rikate ironicky, ze kdyz zahne zenska , tak k tomu byla dohnana manzelem a smich, hehehe, ale vzapeti rikate to same o muzi, a to uz vazne a ze mu treba neco v posteli znechutila, takze on na neveru mel narok, tak ted se zase smeju ja ... muz tedy podle vasi sovinisticke logiky zahnout muze, protoze mu zena napr neco znechutila, ale zena za kazdou cenu musi pridrzet a nesmi zahnout, i kdyz se ji pan necim znechutil ??? podivne ...  tak si to nejdriv spravedlive srovnejte v hlave, a pak argumentujte
az chlap bude mit po rozvodu v peci 2 deti a az zena bude v tomto state vydelavat na stejnem postu jako stejne schopny muz, tak pak at plati zena muzi alimenty na deti take !!! jsem pro !!!
0/0
18.6.2004 14:01

ProfesorR

Re:
Ne, já jsem nepsal, že žena nemůže zahnout, naopak, psal jsem, že to se běžně stává oboustranně a protestoval proti logice vyžadovat za toto jakékoli následné  finanční plnění či tresty. Přečtěte si svůj původní příspěvek  - viz větu "Čejka jí zahnul, tak ať za to platí.." Moje polemika byla zaměřená na toto.
 
 
Jinak se obávám, že ani já ani vy nemáme ty "správné informace" - jak bychom mohli (pokud ovšem vy jste s nima netrávila čas v domácnosti, předpokládám, že nikoliv.
 
 
Kritizuji jen závěr soudu - výši alimentů, protože ta neodpovídá normální potřebě dítěte, ale odpovídá ambicím žalobkyně, které soudce nepochopitelně vyhověl.
0/0
18.6.2004 14:13

Ivan Slavický

Re:
ani jeden nemáte informace o tom jak to ve skutečnosti bylo. Ale jakým způsobem vyhověl soud požadavkům žalobkyně je opravdu nepochopitelné. Myslím, že toto se může stát jen u nás, protože v normálních kultivovaných zemích by se to nestalo. Navíc si myslím, že tam jsou lidé na takové úrovni, že by takové nehoráznosti nevymysleli, natož aby je vymáhali soudní cestou.
0/0
18.6.2004 14:19

ProfesorR

Re:
Ano, nemáme ty informace, však to píšu. Shodneme se i v posouzení rozhodnutí soudu. Ale na to, co píšete o úrovni jinde bych nevsadil ani korunu, mám něco zcestováno i "odžito" v zahraničí a musím říct...lidi jsou všude v jádru stejný, jak dobráci, tak mrchy...(ano, v americe mají lépe nacvičené úsměvy, v Německu zase předpisy..atd...ale tomu nemůžete podléhat  ) 
0/0
18.6.2004 14:36

celticrain

Re:
..no pani Cejkova kdyz si ho brala jiste vedela ze je svetovy golfista a tudiz sla do toho s tim, pokud budou deti nebude miz na ne moc casu...takze mila pani pomalu...navic sam Cejka pozadal o svereni do vlastni pece...ale vy jak tady ctu jste velmi citliva zena, tedy jiste vam nevadi ze ty deti bude misto nej vychovavat kriminalnik v trestu...to jste teda zena, vy tem detem teda prejete...off
0/0
18.6.2004 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.