Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Učitel Barda: Z Langerové je žena

Ta holka nemůže dělat nic jiného než zpívat, říká Anetin učitel hudby V životopisu Anety Langerové mimo jiné stojí: Od devíti let členkou sboru Bardáček. Teď by do něj mohla připsat: Je mi osmnáct a prošla jsem soutěží SuperStar až do finále, kde se utkám se Šárkou Vaňkovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maoid

1111
Aneta je jednička !!!!!!!! fandím jí
0/0
18.6.2004 8:41

Vladveh

Aneta má skvělý hlas.....
Lidi, když čtu Vaše příspěvky, tak žasnu. Nevím zda hodnotíte zpěv a dejme tomu i vzhled, ale proč tolik arogance. Umíte hned každého urážet. Ne každý svým vzhledem něhoho přitahuje. Ale když někdo umí a má to i v hlavě srovnané, nemusí být krásný. A přesto je zajímavý.
Vždy když někoho chcete urazit, řekněte si pro sebe - jak asi vypadám já a co jsem už dokázal.....
0/0
17.6.2004 23:19

kenig

MA MOC VELKEJ NOS !
0/0
17.6.2004 16:41

kliiidek

Re:
No a co ? Celine Dion se rika obcas Dzusela- a jak zpiva!  (Bohuzel docela sr_cky ale co chces od mainstreamu?)
0/0
17.6.2004 22:37

Vladveh

Re: Sice velký nos
 
Ale má také nádherné oči a krásný hlas......
0/0
17.6.2004 23:26

kanarek1

sarka
U Sarky je videt, ze na sobe také pracuje, v grimasach při zpevu například udelala velky pokrok, to mrkani tema malyma ockama a vselijake sklebeni me nenechava klidnym. Jen si rikam, jestli si necha po vzoru Heleny Vondrackove naoperovat i prsa. Ale je to vcelku slusne a mile devce, Hermann vidi, ze s ni jako producent muze delat co chce, je ucenliva, prizpusobiva, stredni proud, tak ji podporuje. A mezi nama, když zpiva Partysova nebo mlada Vondrackova, proc by nemohla i Sarka?
0/0
17.6.2004 15:40

Dr.Cott

Re:
Přesně tak. Šárka by měla vyhrát. S Anetou nikdo už nic neudělá, možná na nějakej duet s Kájou by se hodila, by tam oba dva stáli jak solný sloupy, to by nikomu nevadilo, protože u Káji jsme na to už všichni zvyklí. A jestli tam bude sám, nebo vedle něj bude stát druhý dřevo, to už je jedno.  
0/0
17.6.2004 16:06

antigogo

Re:
Vy jste fakt nějací divní. Já tedy na podiu Annie Lennox  ani Celinu Dion kotrmelce metat neviděl . Škoda, že není už Spartakiáda, že! To bylo krásných písní Davida (mimochodem zcela v jeho proudu jde Šárka) a toho pohybu .
0/0
17.6.2004 17:01

Bassman

Re:
... mozna na sobe pracuje, to ji nikdo nemuze uprit. Trefil jsi presne hrebicek na hlavicku, Hermann vidi, ze si s ni bude moci mavat, jak bude chtit a Sarka mu bude pokorne prikyvovat "pokud se pletu, budu jedine rad". Za to Aneta je sice o rok nebo dva starsi, ale ma vlastni nazor a vice, co chce. Jde o to jestli tento porad hleda medialni hvezdu a dalsi sousto pro Blesk a televizni estrady, nebo nekoho, kdo dokaze trochu a nebo vice jineho. Jestlize se mam vyjadrit k Partysove, tak no comment a to je presne ono. Budu ji soudit, ale proste si nasla poradnyho amanta, za jeho prachy natocila album a udelala nejakou reklamu. Prodava se cim, ze ukaze svoji hrud v cerne podprsence a bude vypadat tvrde, jenom aby nedopadla jako Brezinova ...
0/0
17.6.2004 16:37

iuos

hmm
může mi někdo vysvětlit spojení "lepší než originál"?
0/0
17.6.2004 14:26

Kleki Petra

Re:
Přesně nevím, ale možná příklad: Plzeň bude asi lepší, než originál Šariš.
0/0
17.6.2004 15:32

kliiidek

Re:
Nobody sings Dylan like Dylan.. Ale nekteri lip Treba All along the watchtower  je urcite od Hendrixe lepsi
0/0
17.6.2004 22:33

Kleki Petra

To má být nějaké upřesnění?
Jako že z ní není chlap? Já jsem si toho všiml dávno! Nepříliš hezké, poněkud rozsochatější, ovšem hlas, ten HLAS má super. I tak je ale vhodnějším kandidátem na popovou masáž budoucí Superstar Šárka. Anetě přeju lepší budoucnost, než lámání přes koleno díky brutálním smlouvám s vydavatelskými firmami.
0/0
17.6.2004 14:18

Kleki Petra

Re:
Jak to tak čtu, jasnější to bude, když tu větu překopu: I tak je Šárka vhodnějším kandidátem na popovou masáž budoucí Superstar. Tak. To je už přesný význam.
0/0
17.6.2004 14:23

Tyrl

Re:
Beides richtig  
0/0
17.6.2004 14:32

Nionio

Šárka
HELENA VONDRÁČKOVÁ A YVONNE PŘENOSILOVÁ. Jsou s nimi srovnávány Šárka a Aneta. Takže jasně Šárka, po Přenosilový neštěkne a ni pes, tzn. to platí i o Anetě. Do showbyznysu se vůbec nehodí, příšerka jedna.
0/0
17.6.2004 14:14

antigogo

Re:
Bodejť by po Přenosilové štěkal, pokud je vycvičen na komouše. Vondráčková je holt více načichlá. Tvrdit o někom, že je příšerka je velmi ubohé. Podívej se do zrcadla, a pak piš příspěvky, třeba změníš názor kritizovat ty druhé.
0/0
17.6.2004 16:54

jannca

Re:
Hňupe
0/0
18.6.2004 7:54

Danson

Šárka? Uvidíme!
Bez diskuze hezkej hlásek s nádherným frázováním! Mám však obavy, že pokud Šárynka nedostane kvalitní producentský a skladatelský tým, zabředne tento talent v šedi s*raček alá Illinois Czák, Lucy White nebo v neposlední řadě Leonidis Machalidopulis....To jsou všechno zářné příklady těch zpěvaček a zpěváků, kteří jsou závislí na přísunu "kvalitního materiálu". Mám jisté tušení, že Šárynka bude mít našlápnuto podobným směrem. Naštěstí nemusí doufat v "pomoc" "úžasného dua" Souhňup a Osfaldová (jedovatejch bylinek a amorů magorů už tu bylo dost!!!)
0/0
17.6.2004 13:58

Danson

Aneta? Uvidíme!
Bez diskuze, zajímavej hlas určitě má! Nedovedu si ji však představit jako zpěvačku přiblblých hitů alá Illinois Czák, Lucy White či Ivetka Burtoshowá. Kdo ji bude psát rockovou hudbu? To by mě vážně zajímalo, kdo se toho ujme, že by Ondys Hejmů oprášil ty své náruživé a sametové songy? V profilu Anetky, před samotným vystoupením v sup.star, jsem ji viděl hrát s kapelou (omlouvám se, ale takových po garážích hrajou stovky a stovky a ve většině případů daleko líp, než ten její "rockový doprovod"), Aneta zpívala a hrála na kytaru (na kotlíkařinu by to ušlo, poctivě odehrané akordy alá Honza Medvědů). Asi to měl být pokus o "Alaňys Moryset". Domnívám se tedy, že producent by jí měl zajistit a sestavit doprovodnou, avšak profesionální kapelu a Anetka bude zpívat a hrát (jako) na kytaru, aby to vypadalo na show. Je fakt, že tu kytaru by měla mít aspoň na krku, protože pohyb po jevišti od Anetky asi čekat nemůžeme. (Ačkoliv trocha pohybu by Anetce jenom prospěla, ty faldíky na bříšku a pod bradou jsou na její věk až příliš!)
0/0
17.6.2004 13:37

RRorys

Re:
Jak dokazes posoudit tu jeji kapelu, ze jich po garazich hrajou stovky lip. Asi muzes mit pravdu, ale podle ceho srovnavas. Ja jsem je nikdy neslysel a v televizi neukazali nic, podle ceho by se dalo neco soudit. Tak mi prosim odpoved, odkud mas ten svuj odborny posudek
0/0
17.6.2004 13:58

Danson

Re:
Dobře Rory! Mám taky svoji kapelu, dělám vlastní muziku a občas hrajeme po klubech i na festivalech, takže v rámci regionu znám desítky nadějných kapel (tím vůbec nemyslím tu svoji, hrajeme jen tak pro radost, zkrátka, že nás to baví), kapel s výbornými muzikanty, jen asi nemají to štěstí na správné manažery, nevím!? Zkrátka, když nejsi v Tíví nebo v rejdiou, jako kdybys nebyl!!! Tak to zkrátka je a bude!! Poslední dobou mě nadchla skupina November 2nd s výbornou zpěvačkou, z té jsem fakt na srač*ky, skvělý hlas i hudba. Dlouho, se o nich nic nevědělo, až teď se dostávají do povědomí širší veřejnosti! Snad budou mít štěstí... Takových příkladů je X a nemá smysl, abych to tu rozváděl. Osobně si vždy cením a obdivuji muzikanty a zpěváky, co si dělají hudbu sami za sebe (Sting, Rolling stones, U2 a mnoho dalších) než vystrčené paňáce alá Britney Spears, Lucka Bílá, Machálková a další pipiny...
0/0
17.6.2004 15:00

Bassman

Re:
Souhlasim ... lidi jsou tady zvykly na stredni proud a taky se k nemu v tom cyklu po revoluci znovu vratili. Nikdy bych nerekl, ze se do televize a nebo radii vrati Michal David a spol. Bohuzel se tak stalo a mozna v tom ma prsty TV Nova. Mam taky kapelu a hrajeme jenom pro radost, ovsem je tady plno dobrych kapel, kteri nemaji moc stesti protoze: 1, je tady maly trh, 2, trh ovladaji velka vydavatelstvi, ktera do neceho noveho moc nejdou a 3, hodne se tu pali. Na druhou stranu jsou tu kapely, ktery si to vsechno vybojovali napr. tebou uvedeny November2nd nebo osobně fandim kapele -123min, hraji vybornou muziku a museli sjezdit hodne klubu nez zacli vydavat, nejsou u velkych firem a presto se prosazuji v Polsku, Nizozemi, Belgii ...
0/0
17.6.2004 15:09

Danson

Re:
Souhlas, s tou TV Nova máš asi pravdu, když jsem už myslel, že Urbánková, Rezek, Spálený, Přenosilová a nevím, kdo ještě odešli konečně do hudebního důchodu, objevili se zase jako zombie znova v pořadech Novoty, gogo show a pod. To jsem fakt nestíhal a nechápal, proboha ty výše uvedené ubožáky zase někdo z Novy oprašuje a myslí si, že to někoho zajímá. Naštěstí v dnešní době MTV a jiných hudebních kanálů, stačí cvaknout a Urbánková co se na tebe culí zkrze odporně obrovské brejle jde s*rát! Zdravím a přeji ti radost z dobré hudby!
0/0
17.6.2004 15:27

Bassman

Re:
Jenomze to je prave ono, protoze jim dosly prominentni komousi hvezdy a byly uz moc okoukane sahly i po techto lidech. I kdyz si treba Spaleneho nebo Prenosilove vazim, ovsem to neposloucham jejich muziku. Na druhou stranu jsem rad, ze nektere kapely vedome distancuji sve ucinkovani na Nove, i kdyz vedi, ze by jim to prineslo ohlas ... at zijou porady jak Na Kloboucku nebo Noc s Andelem ... Diky vsem jejim tvurcum a spolupracujicim lidem ...
0/0
17.6.2004 16:42

Vladveh

Re: Odpověz nám v jaké skupině hraješ Ty
Rádi bychom věděli v jaké skupině hraješ Ty. Jestli jsme o ní někdy slyšeli. Nebo jestli patří mezi ty stovky dalších .....
0/0
17.6.2004 23:25

CZMiki

Re:
V nějaké předchozí diskusi tu někdo nechal link na mp3 s ukázkou jejich hudby a docela slušně jim to šlape. ...můžu poslat
0/0
17.6.2004 16:39

kliiidek

Re:
Sarka je takovy mily medvidek do popu, ale byl bych hrozne rad, kdyby Aneta tenhle uspech vyuzila k tomu, aby prorazila- a aby si pak do muziky nechala kecat co nejmin.. Jako byvaly muzikant mam pocit, ze je fakt dobra a ma srdicko.. Profi kapela by se ji hodila, kytaru na krku mit muze a myslim ze na ni muze klidne i hrat:) Aspon nebude mit problemy kam s rukama..
0/0
17.6.2004 22:29

Blackshield

Zvláštní.
Já si skoro myslel, že z ní vyroste kaktus... No ještě že nám pan učitel vysvětlil. Hoši z iDnes, každý den mě překvapujete. Vždycky čekám, že větší debilitu už nevyplodíte a ono to jde! Fakt nevím, jak to děláte.
0/0
17.6.2004 11:29

RRorys

Re:
Tak proc to kazdej den ctes a proc se kazdej den objevujes v diskuzich
Precti si treba Bravicko a nebo nejakou jinou podobnou stupiditu. Do tohohle te prece nikdo nenuti
0/0
17.6.2004 14:03

Blackshield

Re:
Sorry, Bravíčko neznám... Poučíš mě? Jinak by sis mohl všimnout, že píšu pouze k článkům, které jsou o něčem... nebo když se nudím
0/0
17.6.2004 14:20

Michail_Strogov

Jděte do prdele i se superstáár
Už mě vážně unavuje tahle zasraná debilita.Pustíš si ráno rádio a slyšíš Superstar, pustíš si televizi a slyšíš Superstar, otevřeš noviny a vidíš Superstar,surfuješ po netu a všude Superstar. Já nechápu jak může doslova zblbnout celej národ tahle dementní soutěž, ve který se předváděj jako cvičený opice nějaký rádoby zpěváci. Jestli máte zájem o dobrou muziku tak si puste album Johna Lennona The Colection. Jestli chcete vidět něco hezkýho, pusťte si dokument o Nicolasu Wintonovi, to jsou totiž věci který za něco vážně stojej.
 Připadá mi že svět se zbláznil!!!!!!
0/0
17.6.2004 11:27

venousekh

Re:
Superstar je pič*vina a John Lennon je středoproudej šmírák. Tak blbý vlezlý popový písničky jako blil Beatles abys pohledal ......
0/0
17.6.2004 12:32

iuos

hmm
0/0
17.6.2004 13:12

Bassman

Re:
Mel by jsi se trochu zamyslet, Beatles nejsou popovy pisnicky - ale beatovy ci na konec 60.let rockovy ... John Lennon byla jedna vyznamna osobnost minuleho stoleti a toho predpokladam, nedosahnes ... takze nam zkus zase napsat do diskuze neco chytreho
0/0
17.6.2004 15:11

venousekh

Re:
beatový nebo popový. Jedno jak to nazveš. Každopadně hnusně vlezlý. Prostě střední proud jak vyšitej . Hlavně nevybočit. V 60. letech už bylo spoustu progresivnější muziky než tihle předchůdci Lunetiku v kvádrech.
Při některejch písničkách těhle trapáku si fakt klepu na čelo ( Yellow submarine , Help atd. ). To je muzika dospělejch lidí ?
0/0
17.6.2004 19:47

Tyrl

Re:
Tak to abys snad uvedl příklad těch progresivních, znalče. Tohle snad je přes míru i jako provokace - a jestli to myslíš vážně, tak seš prostě ... jak se to řekne slušně.... jo, mentálně retardovaný.
0/0
17.6.2004 21:32

morrissey

Re: Ty za nic nestojí
0/0
17.6.2004 13:01

Páťa Tlučhoř

Re:
a mě zase vážně unavujou tyhle nóbl lidi, co by furt radili ostatním na co se maj koukat a co poslouchat.
0/0
17.6.2004 13:31

venousekh

Re:
Hm. Ale nevím co je nobl na Lennonovi. To je konfekční zboží stejnýho ražení jako kroky Fr. Janečka.
0/0
17.6.2004 13:53

Páťa Tlučhoř

Re:
já jsem ale nepsal, že je nóbl Lennon, já to psal na Strogova (a myslel jsem to ironicky), on si totiž o sobě myslí, že sežral všechnu moudrost světa a že má patent na vkus.
0/0
17.6.2004 14:13

Bassman

Re:
Pletes si konfekci Fr. Janecka a luxus Johna Lennona
0/0
17.6.2004 15:13

sarcula

Re:
   taky mi lezou na nervy
0/0
17.6.2004 14:18

nenavol

aneta
musí vyhrát, má úžasný hlas a fandím jí od začátku. proč každý mluví o tom, že doufá, že se nezmění. to ji tak málo znají??!! myslím, že všechny své fanoušky si získala upřímností, inteligencí, nenásilností projevu a naprostou přirozeností. takže bych byla ráda, aby už tohle trapné téma nikdo nerozebíral a už vůbec ne lidí z jejího okolí. držte jí všichni palce ona si to zaslouží
0/0
17.6.2004 11:14

Magda_C

Re: Nic proti,...
... ale ne každýmu její projev sedí. Na mě při zpěvu působí naopak neupřímně a křečovitě.
0/0
17.6.2004 13:45

Nionio

Re:
Inteligencí, kde by ji vzala. Naopak na mně působí přesně opačně. Šárka je THE BEST!!!!
0/0
17.6.2004 14:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.