Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přenosilová: Mojí favoritkou je Aneta

Soutěži Česko hledá SuperStar propadla i zpěvačka Yvonne Přenosilová. O to větší měla radost, když se dozvěděla, že v nedělním pořadu zazní její písnička Roň slzy. A navíc v podání Anety Langerové. "Soutěž sleduji pravidelně a Aneta je od začátku mojí favoritkou. Několik lidí mi říkalo, že jim Aneta připomíná mě v mých začátcích," řekla iDNES Přenosilová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kalaaa

Aneta-SUPER
Aneta je jiná vzláštní,ale svá,je fakt super!!!
0/0
16.6.2004 22:17

warm-a

SS
Zjistila jsem (nekdy uz v patem kole), ze SuperStar v tomhle state nehledame ... jinak by se na prvni tri mista dostal Samer, Martina a Aneta .... to by mel potom sms-souboj nejaky vznam ... ale takhle.
Je jasne ze SS nehledame ... v tomhle state se zase hleda nekdo, kdo prezpiva stare pecky a bude zpivat pro prachy a ne pro lidi.
Ikdyz sem doufala, ze to vyhraje Aneta, dnes uz bych ji vyhru neprala .... byla by ji holky skoda ... na to aby zpivala "Kofliky lasky" a podobne pecky .... na to je moooooc dobraaaa ...
0/0
16.6.2004 18:23

nenavol

aneta
aneta je jednoznačně SS. hlavně nechápu různé spekulace o smlouvě. pokud vím, smlouvu podepisovali všichni už při 1 konkursu. a nevím proc by BMG mělo nutit do nejakých estrád, když pro Novu končí spolupráce s finalisty 20.6.2004
0/0
15.6.2004 12:25

steevee007

! ! ! OBĚ JSTE SUPERSTAR ! ! !
Jste prostě skvělé - dámy ... Díky za to   Hlasovat můžete na http://www.dajdou.cz  Generála najdete zde   http://humorous.bloguje.cz/48207_item.php   
0/0
15.6.2004 10:28

Ordo_Amoris

Vitezstvi
... znamena vydane cd, ktere by musela udelat pod vedenim bmg. To znamena jistotu. Otazkou je, zda 2 misto neni lepsi - "volny hrac"=mnohdy lepsi podminky. Zadne zavazky...
0/0
15.6.2004 8:51

eQuido

Re: Vitezstvi
I Ty optimisto :-) Všech 10 finalistů je pod smlouvou s BMG do konce roku 2005.
0/0
15.6.2004 11:10

jezek1100

Re:
Až takhle?! Já jsem ve všech rozhovorech četla, že do září 2004. Ale neříkám, že nemáš pravdu, jenom se ptám!
0/0
15.6.2004 11:13

eQuido

Re:
Je to tak - bavil jsem se o tom s bráchou, který dělá v BMG (a rýpaly upozorňuju, že je přeci jen na "o něco vyšším" postu než je vrátný.
Ale je pravda, že měl Sámer v neděli pravdu (ač ho jinak moc nemusím), když těsně před vyhlášením výsledků řekl, že vyhráli všichni tři.
0/0
15.6.2004 11:22

jezek1100

Souhlasím,
i já už delší dobu přemýšlím, jestli přát vítězství Anetě je dobře nebo špatně. Na jedné straně jí to přeju moc, na druhé mám obavy, aby se z ní nestala hvězdička na jedno léto a pak jenom vymetala rádoby zábavné estrády na Nově. Z jejího vystupování mám sice pocit, že si jen tak nenechá se sebou mávat, ale kdo ví, co s člověkem udělá "sláva" a popularita. Přece jenom je jí necelých 18.
0/0
15.6.2004 8:31

4omega

Re:
 moje řeč.. popová hvězda, která se hledá, může být jen Šárka. ta je tvrdá a připravená to zvládnout. Anetě by vítězství v kariéře jen ublížilo.
0/0
15.6.2004 9:53

chomolungma

Re:
nevím jestli je Šárka zrovna tvrdá, psychicky to z nich zvládá asi nejhůř, studujete-li jednotlivé soutěžící bedlivěji, ale jinak se rozhodně na SS hodí líp než Aneta
0/0
16.6.2004 17:26

qoknu

Roň
slzy Aneta zazpívala pěkně, ale nebylo to to pravé ořechové jako od Přenosilové. Ta zpívá třeba ten začátek roň slzy úplně božsky.Anetě bych přála výhru a myslím si, že by se jen tak nenechala semlít.Nevím přijde mi, že je dost rozumná na svůj věk a dokáže přemýšlet. Nakonec on už by se někdo postaral, aby nebyla moooc slavná.
0/0
15.6.2004 6:58

xaeris

Re: Je to tak............
Čas ukáže kvalitu.A začátek písně v podání paní Přenosilové září i po letech jako  drahokam.Myslel jsem, že se jedná o čistě můj subjektivní názor, a jsem rád, že je nás víc.Jen je mi divné, že si takového rozdílu nevšiml NIKDO z porotců.........................
0/0
15.6.2004 8:34

qoknu

Re: xaeris
Všiml si někdo, myslím Hejma tam zmínil, že čekal na " ozáří měsíc.... a potom taky Soukup tam řekl, že Aneta to zazpívalo po svém, ale pěkně. Také jsem tu písničku měla ráda a Přenosilové sedla perfektně. Právě ten začátek té písně od Přenosilové je fantastické zazpívaný  tak zvláště jak to dokáže jedině Přenosilová. Nicméně to je u mě paní zpěvačka. Nijak se nevnucuje, nesnaží se o obnovení svojí dřívější slávy. Jak je vidět není sešívaná, silikonová, je prostě svá.
0/0
15.6.2004 9:17

jezek1100

Re:
Souhlasím. I já mám paní Přenosilovou moc ráda. Má krásný hlas, ale hlavně si na nic nehraje, je svá, nesnaží se být (jak já říkám o Vondráčkové) "mladá ze všech sil". Její komentáře jsou vždy vtipné, k věci a hlavně s nadhledem. Fakt paní Zpěvačka. Je tu někde zmiňovaná i Marie Rottrová - platí o ní totéž. Kvalita prostě zůstává kvalitou.
0/0
15.6.2004 10:10

qoknu

Re: xaeris
Pamatuje ještě na Boty ( nebo Boty proti lásce?/ od Přenosilové. To bylo taky fantasticky zazpívané. Mám ráda zpěvačky a zpěváky se zvláštním hlasem. Bohužel se nikdy moc neuchytili. Viz třeba Špinarová. Ovšem ty s těmi sladkobolnými hlasy se drží desetiletí.
0/0
15.6.2004 9:35

TakyPavel

Re: Přenosilová a další
A přitom je docela legrace, jak paní Přenosilové vyčítali kopírování Brendy Lee (So Sorry - Roň slzy) a nedostatek originality. No a o těch zvláštních hlasech - co třeba ještě Marta Kubišová, koneckonců i Marie Rottrová (zažil někdo její vystoupení se skupinou Neřež - předtím Nerez?) a o těch neprávem zapomenutých - Helena Blehárová, Judita Čeřovská. Bohužel tyhle připomínky nemají v zábavním průmyslu šanci, protože to už by se kopie nemohly prodávat jako originály (viz třeba muzikál Rebelové). V téhle souvislosti se mi líbí třeba Británie - chceš originální Beatles? Kup si Beatles. Chceš jejich napodobovače? Kup si Monkees. A tak dál.
0/0
15.6.2004 9:50

qoknu

Re: TakyPavel
Díyk za doplnění jmen. Nebylo to úmyslné opomenutí, jen jsem se nechtěla moc rozepisovat.
0/0
15.6.2004 10:12

TakyPavel

Re: Ale to je v pořádku - a k napodobovačům dodám
pikantně třeba takovou Evu Pilarovou, když jí vyčítali imitování Elly Fitzgeraldové nebo také Arethy Franklinové, a pak opravdu už málo připomínaného Jiřího Jelínka, trumpetistu, který začal zpívat - samozřejmě jako Armstrong, k čemuž si dodával černošského křapáku zvýšenou konzumací vlašských ořechů ... No a k těm osobnostem ještě jména jako Vlasta Průchová, Eva Olmerová a paní Hegerové se omlouvám, že ji jmenuji až teď. A všem normálně diskutujícím přeji hezký den.
0/0
15.6.2004 10:24

TakyPavel

Rád bych,
aby paní Přenosilová měla pravdu - zatím si totiž vzpomínám jen na jednu a úplně jinou analogii hudební kariéry Anety Langrové - totiž na analogii s kariérou Lucie Bílé. Než se tomu někdo zasměje, doporučuji srovnání: 1/ Začátek Lucie Bílé - rocková hudba ve skupině Arakain, začátek Anety Langrové také rockové kapele (aspoň podle dostupných informací). 2/ Skladatel a textařka Lucie Bílé jsou přítomni v porotě hodnotící mj. Anetu Langrovou. 3/ Další vývoj Lucie Bílé - Neposlušné tenisky, Horší než kluk apod. Další vývoj Anety Langrové? Netroufám si soudit, ale moc jí přeji, abych se mýlil a ona se nenechala "popíkově" semlít, a to ani kdyby Superstar nevyhrála. Říká se hlas lidu - hlas boží, takže Anetu Langrovou pánbůh chraň, jen jestli je jasné, před čím vlastně.
0/0
14.6.2004 16:48

The Beast

Re:
to je důvod mých pochybností, zda přát Anetě vítězství v soutěži či ne
0/0
14.6.2004 17:02

R_V

Re:
Tohle je důvod, proč jsem si včera dobíjel kredit v mobilu: http://trainz.cdprojekt.cz/upload/aneta/SPB/co_mi_zbejva.mp3
0/0
15.6.2004 7:43

addeline

Re:
Jo, bylo to fakt skvělý!!!!!!!!!!!!!
Náš národ by potřeboval ňákou novou rokovou zpěvačku, či skupinu. A ne další uječenou zpěvačku Šárku alias Vondráčkovou.
Takže Anetě Zdar!!!!!  
a Šárce Zmar
0/0
15.6.2004 8:39

jezek1100

Re:
Jo, jo, podívej se, jak si Helenka Vondráčková chválí svoji favoritku v jiném článečku. Svůj k svému...
0/0
15.6.2004 8:53

oberan

Re:
"Svůj ke svému" bohužel udělo iDNES a porota, která Šárce znova dala zazpívat Vondráčkou, čímž jí dle mého dost škodí. ANETA je super a moc bych byl rád, kdyby udělala rockové CD třeba s SPB. Vzhledem ke složení finalistů v SS bych byl raději za Šárku jako vítězku ... Sámer je už bohužel pryč...  Šárka jako SS by také mohla rozhejbat starou pop scénu v ČR. Stejně tak bych bral CD od Páchové a možná i Poláčka.
0/0
15.6.2004 10:22

oberan

Re:
a ty si myslíš, že SS udělá rockové CD ... natož s nějakou kapelou ??? ... pro nás, pokud máme rádi "rockovou" Anetu není dobré, aby vyhrála !!!
0/0
15.6.2004 10:16

honza158

Re:
Je nekde tento song k mani cely ? :)
0/0
15.6.2004 8:54

R_V

Re:
Pokud vím, tak zatím ne...
0/0
15.6.2004 9:09

Ra-monn

Re: Jo!
Tak tohle můžu  Zatím sem poslal hlasy jen jednou ,v souboji o desítku Anetě a Martině.Teď do toho pudu znova.
0/0
15.6.2004 9:30

mollitanmonster

Re:
ANETA RULEZ!!!!!!!!
0/0
15.6.2004 9:38

kometaz

Re:
..bylo to dobrý,jen jsem zvědavá,jestli ji podpoříte a fakt si to CD poctivě koupíte?!Ale jinak tohle už tady máme a tak jsem pro r&b Samera Issu..toť můj názor
0/0
16.6.2004 16:55

Englishman222

BMG vi jak na kopirovani CD :)
Tady to lidi jeste moc neznaj ale brzo zacne vyrabet chraneny cd BMG i tady u nas :) a pak si pujde koupit jen legalni cd. Prdelko :)
0/0
17.6.2004 0:52

Pingulator

Re: Chráněná CD
Ve světě se chráněná CD přestávají vyrábět a to z jednoho prostého důvodu - jsou poškozováni majitelé PC a CD autorádií, v nichž nejde CD pustit a přehrát. I proto byla na výrobce těchto CD uvalena pokuta, zákazníci museli být odškodněni a i tak veliké firmy jako je EMI se musí smířit s tím, že nepřepalovatelná CD musí stáhnout z distribuce, nebo vymyslet jinou technologii chránění kopírování, které by nepoškozovalo zákazníky. Stejně se ale dá dneska přepálit už všechno. Vývoj počítačů jde tak rychle nahoru, že chráněná CD stejně nemají šanci.
0/0
17.6.2004 15:47

Englishman222

To si snad ale delas lidove receno prdel???
Tohle je podle tebe hudba? To snad nemyslis ani trosku vazne.
Slysel si nekdy Englishman in New York od Stinga ? Nebo Rage Against The machine Renegades of Funk to je hudba!
A ne takovej umirak a co mi zbejva. Nic proti anete je to fajn holka :)
0/0
17.6.2004 0:47

qoknu

Re: Taky Pavel
Možná, že na tvém srovnávání něco bude. Ale je tam určité rozdíl a to dost výrazný. Aneta je inteligentní děvče a určitě není až tak chtivá popularity.Dále už si domýšlej co bych ještě napsala.
0/0
15.6.2004 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.