Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balogová Sámerův konec obrečela

Soutěž o českou SuperStar zažila další překvapení. Mnozí se ještě nevzpamatovali z vyřazení Martiny Balogové a kolo před velkým finálovým večerem vypadl favorizovaný Sámer Issa. V jeho vítězství mimochodem věřila i sama Balogová. "Nadšená jsem nebyla," komentovala jeho konec Martina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jafesi

Martina je jediná a skutečná SUPERSTAR !
Martině jen závidíte! Je to nejlepší zpěvačka v zemi. A na evropské úrovni. A to řekli chytřejší hlavičky, než jste tu vy všichni, kteří Martině ten talent závidíte. Měli byste se stydět.Anetu jste si vybrali jen pro to, že byla Češka.Ale každý, kdo hudbě rozumí, ví, že Aneta sice nezpívá falešně, ale příliš obyčejně a to slyšíme z rádia od českých zpěváků denně.Martina má evropskou úroveń a to nemá z z těch ostatních finalistů ani jeden. Možná Samír, ale musí na sobě ještě dost pracovat.Ale skutečnou SUPERSTAR v této zemi je jedině Martina.
0/0
6.7.2004 19:44

Layla...

I tak to mne vyhrat SAMER
Já nerikám,ze SÁMER byl nejlepsi spevak jenomze byl nejlepsi SUPERSTAR...Vzdyt se to jmenuje CESKO HLEDA SUPERSTAR a ne CESKO HLEDA NEJLEPSIHO SPEVAKA...Já vim,mozna ANETA i MARTINA mneli dobrej hlas....Jenomze ANETA vypady jak nejaka chudinka co se prave vratila z pohrbu a MARTINA je stara a hrozne vypada...SAMER bol nejlepsi SUPERSTAR...Kvuli tomu jak vypadal co delal jak tancil a mozna i jak spival...  
0/0
29.6.2004 19:39

atlantick

tak
a je čas ukázať debilom zo SS pá-pá.....:)), je to jasné od začiatku, SS je Aneta.......a není čo řešit...balogová vyoffovala lebo bola lenivá, niako sa nerozvýjala a spoliehala sa na to, že v rámci rasovej diskriminácie ju niekto asi bude pretláčať..resp., že ju podboria bratia - romáles.....ale nestalo sa tak, čo je škoda, keby chcela a nevyhovárala sa na všetko tak tam kludne mohla byť terazky ona..
0/0
15.6.2004 10:49

chomolungma

Re:
přesně-konečně rozumný pohled, to že se pěvecky vůbec nevyvíjela dál je fakt a všimli si toho i mnohem fundovanější mistři z oboru, prostě začala nudit, to,že krásně zpívá jí neberu, ale jinak zaspala na vavřínech a její zpěv byl mnohem inteligentnější než ona
0/0
16.6.2004 13:19

mr_iks

jako je pravda
ze je cely narod zdrcen, ze vypadli...
ja sam uz 2 tydny nespim...
0/0
14.6.2004 23:09

melu_zina

Tragedie - duet s Gottem
jestli bude Matina zpivat duet s Gottem tak to ji ten vyhazov ze superstar ze srdce preju!!!
0/0
14.6.2004 18:40

sluke

... ???
Neposlal jsem smsku nikdy nikomu..... jsem tedy i já rasista???
0/0
14.6.2004 17:40

mr_iks

Re:
jj, si Himler by z tebe mel radost
btw. podle me sou britove vetsi rasisti nez cesi
0/0
14.6.2004 23:15

flamme

Superstar
No, já jsem sice neviděla poslední výkony, ale to, co jsem viděla předtím, mě rozhodně nepřesvědčilo o tom, že je Sámer tak úchvatný zpěvák jak se všude tvrdilo, Savka zpívá líp, a Martina rozhodně ještě líp. MYslela jsem, že vyhraje, její hlas je prostě nádhernej, je sympatická (i když se někdy tvářila přísně :-). Byl pro mě šok, že vypadla, ani porota jí za celou soutěž snad nic nevytkla. Ted fandím Anetě, její hlas je taky překrásnej, tak plnej, že to až zaráží. Ale to, že Sámer vypadl, mě překvapuje jen v tom, že až ted. Nepřišlo mi, že je bůhvijaký zpěvák. Zpívat umí, to ano, ale ne tak, jak se to všude prezentuje. Je to jen můj názor, takže je jasný, že se najde hafo lidí, co to budou kritizovat, ale proto se to sem všechno píše že jo?
0/0
14.6.2004 16:05

CZMiki

Re:
Naprostý souhlas
0/0
14.6.2004 16:29

steevee007

!!! HLASUJTE !!!
 Aneta, nebo Šárka? Anketu najdete na http://www.dajdou.cz 
0/0
14.6.2004 16:05

lokutus

Re:
Už s tím neotravuj!!!
0/0
14.6.2004 21:30

TakyPavel

Už je to jedno?
Martino, oč mi připadáte lepší zpěvačka, o to menší se mi teď jevíte jako možná profesionálka - a určitě přitom na takovou roli máte. Zklamání Vám neberu, musí být veliké, ostatně jako po každém úsilí, které nakonec přijde nazmar. Ale tvrdit, že teď už je jedno, kdo vyhraje, to je podpásovka těm, co zbyli. Vždyť vidíte, jaká je ta soutěž loterie, tak se k ní jako k loterii stavte. Štěstí není totéž co spravedlnost a jestliže Vám chybělo štěstí, mohla jste učinit zadost aspoň té spravedlnosti. Třeba tím, že příště budete mlčet.
0/0
14.6.2004 15:09

inteligentní vdaná žena

Proč fandí Martina Sámirovi?
Otázka spíš je, komu nefandí - když vypadla, vyjádřila své přání, že by měl vyhrát Sámir nebo Šárka. Proč asi? Kdyby vyhrál někdo z nich, může Martina (a oprávněně) říkat a snad si i myslet, že v soutěži ani tak nešlo o zpěv. Což jistě uklidní její rozjitřenou duši. Ale jestli vyhraje Aneta, bude jasné, že přece jen o ten zpěv jaksi šlo, a to bude pro Martinu nepříjemný námět k zamyšlení. Nemá Anetu moc v lásce, protože jsou si v něčem trochu podobné - super zpívají, nejsou moc na pozlátko, nejsou tak tvárné - což je na něco dobré, na něco špatné. Ale Aneta je přece jen kultivovanější, mladší a taky inteligentnější, celkově má víc šancí do života a na dobrou kariéru. Takže když vyhraje Aneta, bude jasné, že vyhrála ta lepší z těch dvou, které tam umějí zpívat - a to bude pro Martinu rána. Přála bych jí, aby se dovedla prosadit, ale musela by na sobě strašně makat, překročit svůj stín. Je otázka, jestli to dovede, protože je to o vůli, o chtění - a některý typ lidí si radši sedne na zadek a řekne, že je to stejně jedno, že to nemá cenu a vyjmenuje deset důvodů, proč. To je rozdíl mezi Anetou a Martinou - u Anety jsem si jistá, že si půjde za svým a dosáhne toho, co chce, u Martiny si jistá nejsem. Není to jen o zpěvu. A musí to být pro ni hrozný pocit, vidět, že je fakt dobrá zpěvačka, že to říkají i odborníci, ale zároveň vidět, že to nestačí, aby se prosadila, že musí dodat ještě něco, a to nemá. Brr. Snad do tý soutěže ani neměla chodit, myslím, že se dověděla víc, než chtěla.
0/0
14.6.2004 14:34

Helmsman

Re: To snad ani nemůžeš myslet vážně:-)
Milá intelegintní mladá ženo,
nestačím se divit, na co všechno jsi přišla. Tobě ta Martina prostě nedá spát, co?
0/0
14.6.2004 14:50

inteligentní vdaná žena

Re:
Ne, je mi úplně ukradená. Zajímá mě to čistě teoreticky. A myslím to úplně vážně. Sranda musí bejt, ne?
0/0
14.6.2004 14:58

misannek

Re:
anglie-francie---Zizou Zidane-to je superstar!!!
0/0
15.6.2004 13:17

Kleki Petra

Re:
Mnoho z toho odpovídá skutečnosti, ale přesto je ten pohled v některých ohledech černobílý. Kdyby totiž takovým hlasovým fondem oplývala třeba Petra Páchová, jsem přesvědčen, že by byla ve finále s Anetou ona. Sice tady mnoho lidí napsalo poněkud nepřesnou myšlenku, že s ohledem na zasílání kladných hlasů nemohlo být vyřazení Martiny rasově podbarveno, to je ovšem jen část  pravdy. Ona se svou vizáží a původem totiž spolehlivě odradila určitou část naší populace, která pak vzala zavděk náhradním kandidátem. Takže, i když to bude Aneta, nebude to jenom o zpěvu. Přestože od vypadnutí Martiny skutečně zpívá nejlépe, na druhou stranu je hrozně studená a dřevěná. Jako úspěšná zpěvačka úspěšné poprockové kapely bude úžasná. Ale superstar v mém vnímání má daleko víc vlastností spíš ze Šárky. Neoddiskutovatelným faktem ovšem zůstává, že ta na Anetu hlasově prostě nemá.
0/0
14.6.2004 14:59

inteligentní vdaná žena

Re: Proč černobílý pohled?
Souhlasím s tebou. Kdyby měla Páchová takový hlas, tak tam asi byla - protože je hezčí a kultivovanější než Martina. To jsou vlastnosti, které v SS rozhodují (a které má Šárka, i když se zpěvem je to horší). Jenže Páchová takový hlas nemá, tak vypadla. A Martině zase hlas nestačil k postupu právě z uvedených důvodů. Myslím, že jak Šárka, tak Aneta si svoje místo na sluníčku najdou, i když každá bude dělat něco úplně jinýho. U Martiny nevím, jak znám mentalitu jejích pokrevních bratrů, spíš se obávám, že zatrpkne. Jsou jako malé děti - když se Pepíčkovi nepovede napoprvé zatlouct hřebík, vyhodí hřebík, prkno i kladivo z okna (klidně i zavřenýho). Jinak fandím všem, kdo něco umí, ale bohužel to chce dřít a Martina by musela fakt strašně makat, aby překonala to, co jí bylo dáno jejím původem. Ale třeba taková Lucie Bílá taky nebyla zamlada zrovna žádná šlechtična, a v řadě parametrů na sobě dost zapracovala (a to nejsem zrovna její fanynka).
Bude zajímavý sledovat, jak "hlasující veřejnost" vnímá SS - Aneta i Šárka jsou hodně odlišný typy. Uvidíme, co vyhraje.
0/0
14.6.2004 15:16

Kleki Petra

Re:
Vlastně si rozumíme. S tím černobílým, reagoval jsem na zmínku o tom, že to bude pro Martinu nepříjemný námět k zamyšlení. Já myslím, že ona umí a ví o tom. Třeba udělá něco i s tou vizáží (i když, moc s tím nepočítám). Aneta by taky mohla trochu zapracovat. Zdá se mi, že Šárka jde za úspěchem v této soutěži zcela cílevědomě a pragmaticky a podřizuje tomu vše. U Anety mám stále pocit, že je tak trochu překvapena tím, kam až se dostala. Budeme-li poměřovat sebevědomí a cílevědomost obou, válcuje Šárka Anetu na celé čáře.
0/0
14.6.2004 15:22

inteligentní vdaná žena

Re:
OK, jen jsem na začátku nesrovnávala Anetu a Šárku, ale Anetu a Martinu.  Šárka je mediálně mnohem použitelnější než obě druhé a určitě nezůstane sedět za pecí, ať nakonec vyhraje nebo ne.  Pro Anetu je, myslím, ze všeho nejdůležitější, aby dobře zpívala. Tu omáčku okolo strpí a leccos pro to udělá, aby posloužila úspěchu svého zpěvu (a máš pravdu v tom, že toho bude muset udělat dost - ale bude to dělat, protože ví, že je to potřeba). Ale u Martiny nejde jen o změnu vizáže, jde o změnu celkové image, přístupu k okolí, médiím (i když jsou hnusná, ten,kdo se pohybuje v šoubyznysu je prostě potřebuje mít na svojí straně), o získání nějakého stylu a šmrncu a noblesy. Hodně bude záležet na lidech, se kterými se bude dál stýkat. Třeba se jí to povede.
0/0
14.6.2004 15:49

Kleki Petra

Re:
Punktum. Tím je řečeno vše.
0/0
14.6.2004 16:00

TakyPavel

Re:
Jen poznámku k té Lucii Bílé - a to také nejsem "zrovna její fanynka". V případě výhry Anety Langrové se tu nabízí docela nehezká analogie, která doufám nenastane. Nevím, kdo si ještě dnes vzpomene na působení Lucie Bílé ve skupině Arakain (mj. zpěvák Aleš Brichta) a na její (snad již známější) přesun k popu a la Neposlušné tenisky nebo Horší než kluk. Když k tomu připočtu ještě textařku Gábinu Osvaldovou a skladatele Ondřeje Soukupa, oba rovněž tvůrce pro Lucii Bílou, byl bych nerad, abychom se všichni divili, k čemu celá SuperStar vlastně byla. I když už členství manželů (skladatele a textařky) v jedné porotě je docela zajímavý úkaz.
0/0
14.6.2004 15:40

inteligentní vdaná žena

Re: To je přece jasný,
k čemu je celá Superstar. MONEY!!! Přece nejde o to, dát šanci nějakým novým talentovaným tvářím, cha cha. Napasou se všichni -  ti, co inkasují za smsky, Tv za reklamu, zviditelní se členové  poroty,  dosud neznámému Ondřejovi B. náhodou zrovna vyšla deska, spousta lidí si nacpe kapsičku - a těch deset maníků, kteří se dostali do finále, slouží jen jako nástroj. Dyť i ten stařeček Gottů toho využil, aby ukázal, jakej je dobrodinec, když nazpívá s Martinou písničku, Horáček už ví, komu napíše text... Každej, kdo je v branži, se k tomu hrne, aby si taky zobnul. Jo, prachy, jsou prachy, tak to je a bude.
 
 
0/0
14.6.2004 16:00

TakyPavel

Re:
Ale o tom není sporu, to je jako bychom se přeli, jestli je slunce hvězda. Vždyť ani ve světovém měřítku není SuperStar nic nového, taková skupina Monkees v roce 1967 vznikla z konkurzu na skupinu pro TV seriál v USA a po právu se o ní už ví méně než málo. Proti vydělávání peněz nebrojím, jen jsem proti tomu vydělávat je otřepaným kšeftem, který se jen díky organizátory předpokládané krátké paměti publika tváří jako úplná novinka. Víc jsem ale opravdu zvědav, zda se vyplní podobnost čistě náhodná v dráze Lucie Bílé a Anety Langrové (pokud Aneta vyhraje).
0/0
14.6.2004 16:23

inteligentní vdaná žena

Re:
Aneta mi připadá méně naivní. Čas ukáže...
0/0
14.6.2004 16:31

Nionio

Re: nechtěl bych být manželem inteligentní vdané ženy
Aneta může Martině její zpěv jenom tiše závidět. Nechápu proč by to podle tebe měla být pro Martinu nějaká rána. Každému je jasné, že na Martinu nikdo nemá. A těch pár posledních vět, které jsi vybl*la, už mi připadají, že musíš mít z Martiny pořádný mindrák. ...."dodat ještě něco, a to nemá.." Zato ta tvoje Aneta je tak inteligentní, že jsem od ní neslyšel ještě celou větu, která by dávala nějaký smysl. A když ji vidím při zpěvu, chce se mi ....!!!
0/0
15.6.2004 12:14

inteligentní vdaná žena

Re: Neboj, nebudeš, už je obsazeno!
A k názorům 
1. OPRAVDU nemám z Martiny mindrák, nevím, proč bych měla. Je mi jí líto, protože dobře znám mentalitu jejího etnika a mám dojem, že je to dost svazující prvek v cestě za úspěchem, i když zpívá dobře. Bylo by super, kdyby jí to vyšlo, protože by si i ostatní Romové mohli říct, že to jde, a začali by třeba pro změnu dělat něco rozumnýho.
2. Nevím, proč tak pliveš na Anetu. Chce to trochu odstup, ne? Nemám ostatně pocit, že bych ji nějak vyzvihovala, jen jsem ty dvě srovnávala, jinak jsou mi celkem volný obě, fandím každýmu, kdo něco umí.
3. Nemáš ty náhodou nějaký mindráček z inteligentních žen?  Já jen že jsi takový osobní.
0/0
15.6.2004 13:55

LI-HAN

Balogová
Taková péče o Sámira, a kamarádství mezi Sámirem , Šárkou  a Martinou bych chtěla vidět.
Šárka vždycky brečela štěstím , že vypadl kdoko-li jinej než ona
0/0
14.6.2004 13:55

rakosnicek_2003

Re:
ta je ale fuj, ze ma radost z uspechu vid? debille !!!
0/0
14.6.2004 13:59

Džura - hrdina Pamíru

Re:
máš pravdu, lepší by bylo chovat se jako správný Čech - to je stáhnout ocas mezi nohy a už dopředu to zabalit a odpochodovat, jako to děláme od 1945 a od politiků si necháváme sr.. na hlavu - tento národ nemá žádnou hrdost a sebevědomí . jsou to jen ovce a zbabělci, kteří čekají čekají a čekají.
Sebevědomí a zdravá drzost se tu holt nesmí moc ventilovat .
0/0
14.6.2004 14:09

FCBrno

fuj
Co to je za negra ,
 
0/0
14.6.2004 13:51

Kleki Petra

Re:
... to u vás v Asii neznáte, co?
0/0
14.6.2004 14:08

Džura - hrdina Pamíru

grammy
Jóóó - duet Gott - Balogová  - namixujte jim pořádnou vypalovačku - něco jak zpíval Gerge Michael & Elton John
0/0
14.6.2004 13:43

Helmsman

Konečně chápu, proč Sámer a Martina vypadli
Stačí si přečíst tuhle diskusi.
Oba jsou skvělí zpěváci a Sámer byl včera doopravdy nejlepší. Doufám, že je oba "výtah" s názvem SuperStar vyvezl dostatečně vysoko, aby se ne hudební scéně zabydleli.
Finálovou trojku jsem si představoval Aneta + Sámer + Martina.
0/0
14.6.2004 13:40

qoknu

Re:
To jsou lidi co? Sami nezvládnou nic jiného než anonymně psát do diskuzí na internetu. Martina i Sámer ukázali, že jsou nadaní a mají odvahu se nechat okukovat  a pomlouvat hlavně takovými lidmi jací sem píší.  Tím všichni ty neurvalce zde daleko předčili.Také jsem si představovala od počátku tenhle trojlístek a v konečném finále potom Aneta + Martina. Ale každé zlo je k něčemu dobré.
0/0
14.6.2004 14:03

Dittule

Re: Moje slova! :o)
0/0
14.6.2004 23:46

backorka2

MARTINO, HLAVNĚ NEBLBNI !
0/0
14.6.2004 13:40

backorka2

Re:
Nejsou slavní lidé, jsou pouze ti co tomu věří !
0/0
14.6.2004 13:41

radimPV

Martino neblbni!
Martino, zpíváš sice božsky, ale názory máš teda dost hrozný. Proboha, Samer nezazpíval jednu písničku pořádně. Byl jsem tvůj fanoušek, ale Issovi bych (ani po tvé intervenci) hlas neposlal - nejsem padlej na hlavu. Ještě že puberťačkám a Osvaldové došel kredit.
0/0
14.6.2004 13:21

Slain

Samer
Cau, chceteli utisit Samera, tam mu piste na 732144157
0/0
14.6.2004 13:17

Slain

Re:
teda sorry, je tam preklep. to cislo je 732144157
0/0
14.6.2004 13:21

marzsa

Re:
uz se to cela tresu, zhavim linku a volam svymu brouckovi. Jsi trapnej!
0/0
14.6.2004 16:07

Layla...

Re:
Haha....Jistotne je to jeho cislo...Myslis ze ti nekdo veri?
0/0
29.6.2004 19:35

fire.freestyler

No konečně
nevím co s toho všichni dělaj takovou vědu,kdyby Balogová neukazovala svoji rodinu tak tam mohla být dodnešních dnů.A Issa!Celou dobu jsem jsi myslela,že teda česko hledá superstar a ne Lunetic.Konečně jse na toho olizujícího v.la nemusim koukat.měl vypadnout už dávno.
0/0
14.6.2004 13:12

iuos

hmm
jééé to je pakárna  no nic, hlavně, že se díky takovejmhle článkům udržuje v povědomí lidí  není nad nenápadnou propagandu
0/0
14.6.2004 13:09

_Pete

kristova noho
Děte už s Balogovou do p*dele, jednou vylítla a netřeba se jí dál zabejvat    
0/0
14.6.2004 13:00

nonick

NÁROD se ještě nevzpamatoval...
z vyřazení Balogové?!? Nejvyšší čas, abyste se vzpamatovali vy v redakci...
0/0
14.6.2004 12:51

4omega

Re:
.. to opravdu přehnali... silně tendenční.....
0/0
14.6.2004 13:01

RRorys

Re:
Tak aby jsi vedel, ja jeste ted placu jako zelva
0/0
15.6.2004 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.