Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Issovi se cítí poškozeni

Odvrácenou stranu popularity poznává rodina jednoho z favoritů soutěže Česko hledá SuperStar, Sámera Issy. „O nikom jiném se nepíše tolik výmyslů. A rodině to ubližuje,“ uvedla přítelkyně rodiny, která však nechtěla uvést své jméno. „V žádném případě víc neřeknu, nechci jim ještě přidělávat starosti,“ vysvětlila. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dittule

Chantal
To, co se tu děje, skvěle vyjádřila Chantal Poullain (z rozhovoru v Lidovkách). citace: "Já si myslím, že tisk je zrcadlo země. A ten bulvární způsob prezentování událostí tady znamená, že to Češi mají rádi. Čtou to, kupujou to ve velkém, podporujou tu špínu. Je v tom škodolibost, asi i závist. Já jsem si naivně myslela, že zem, která se tolik let trápila, se bude chovat jinak. Ten problém ale zřejmě nebyli jen komunisti, ten problém je uvnitř Čechů." Na chat se to vztahuje taky. Myslím že nikdo nemá právo byť anonymně zasypávat vulgaritami někoho "viditelného" a myslet si přitom, že "to je v pořádku". Kdyby se pod to podepsal a nechal kontakt, je to žalovatelné. Nedá se zabránit, aby to tu nedělali, ale ať přitom aspoň ví, že je to hanebnost a nenalhávat si a chlácholit své svědomí kecama, že je to normální a v pořádku. Ať si uvědomí co dělají a že jsou to jen darebáci, nic víc!
0/0
13.6.2004 14:37

svobodny clovek

Zavistivci jsou trapni, smesni, hnusni, odporni .....
 Ja fandim Anete.
Hnusi se mi vsak prispevky ubozaku, kteri zesmesnuji Samira jeho arabsky puvod. Nazyvaji ho Al-Kajdou a podobne. Cim se ten hoch provinil ? Chce zpivat, bavi ho to a nezpiva uplne spatne. To je spatne ? Ma sympaticky usmev, ktery se libi zenam. Je to spatne ? Ne, spatna je jen zavist.
Co se tyka prodeje fotek:
1. Kdyz si je chce nekdo koupit at je prodavaji za tolik, kolik jim daji
2. 10 kc mi pripada velmi nizka cena. Za 10 korun se pred 20 lety prodavaly fotky skupiny Smokie na pouti
3. Tech 10 korun tak ztezi pokryje naklady na vyrobu fotky a jeji zaslani
 
Jedna z opravdu nejhnusnejsich lidskych vlastnosti je zavist.
0/0
12.6.2004 23:18

Blackshield

Re:
Vcelku s tebou souhlasím, jen bych poopravil, že oni ty fotky nezasílají, ale prodávají v obchodě (jejich)
0/0
13.6.2004 0:46

Dittule

Re:
Taky poopravím. Na dopisy odpovídají a těm, kdo přijdou osobně, prodají.
0/0
13.6.2004 17:21

svobodny clovek

HNUSNA ZAVIST UBOZAKU
Ja fandim Anete. Hnusi se mi vsak prispevky ubozaku, kteri zesmesnuji jeho arabsky puvod. Nazyvaji ho Al-Kajdou a podobne. Cim se ten ho provinil. Chce zpivat, bavi ho to a nezvipa uplne spatne. To je spatne ? Ma sympaticky usmev, ktery se libi zenam. Je to spatne ? Ne, spatna je jen zavist.
Co se tyka prodeje fitek>
1. Kdyz si je chce nekdo koupit at je prodavaji za tolik kolok jim daji
2. 10 kc mi pripada velmi nizka cena. Za 10 korun se pred 20 lety prodavaly fotky skupiny Smokie na pouti
3. Tech 10 korun tak ztezi pokryje naklady na vyrobu fotky a jeji zaslani
Zavistivci jsou trapni, smesni, hnusni, odporni .....
0/0
12.6.2004 23:15

Eles

Revue
Nejprve jsem si s hruzou precetl, ze Britney odmitla prijmout deti Bona z U2 (Mam z toho jeste ted husi kuzi. Jak to mohla udelat?) Potom, ze Pavel Nedved prohlasil, ze je nemec. A ted chudaci Issovi...  Kam ten svet speje. Kam ta MF speje ? Proc ji jeste vubec ctu ?
0/0
12.6.2004 20:52

Dittule

Mylný názor
A to zas ne!! Představa, že kdo má povolání, jež je veřejnosti na očích, musí sklízet kopance kohokoli, komu se zamane, je NAPROSTO MYLNÁ!! Nikdo z nich, si nemusí nic takového nechat líbit. A jestli se tenhle vadnej názor, zabydlel mezi českou veřejností, pak si ho budou muset lidi opravit. Vždycky to bude jen sprosťárna a nic normálního. Doufám, že si to Issovi nenechají líbit a budou se bránit. Vy, kdo se k tomu snižujete, je to jen vaše vizitka. Ale asi si tímto názorem, že s tím musí každý počítat, potřebujete odlehčit svému svědomí, že tohle děláte.
0/0
12.6.2004 12:56

[eT]

Nejspis ty profesionalni fotografy stve,
ze z toho nemaj nic oni.
0/0
12.6.2004 12:20

M4RTIN3K

...
Tohle všechno kolem toho usměvavýho blbečka mi přijde fakt už moc uhozený...Kdy se už konečně proberou lidi a uvědomí si,že ten kluk se jen směje a zpívá hodně průměrně...?
0/0
12.6.2004 10:41

slepyce

Issovi
poznavaji rub a lic slavy v ceske louzicce zvane soubyznys?!?!?!?! Ted uz zalezi na nich, jak se s tim dokazaji vyrovnat. Pokud chteji, aby z jejich chlapecka byla Superstar, tak si na takoveto utoky, nejen ze strany bulvaru, budou muset zvyknout!!!! Pokud Samer chce pracovat v soubyznysu, tak ty utoky a lzi a podrazy budou jeste horsi!!!!!! Tak at si zvykaji!!! A vubec Samer nema jisty, ze se stane Superstar!!!!! 
0/0
12.6.2004 8:58

-Nikol-

Nesmysl !!
Nechápu, jak tohle někdo o nich může napsat !! Je mi jich hrozně líto, nemaj vůbec žádný soukromí  a ještě ke všemu, ten pitomej BLESK !!
0/0
11.6.2004 23:22

wyatt

Re:
To bylo jako ironicky? Jestli jo tak souhlasim, jestli ne tak dodám: když hlásili toho svýho sladoušškýho "zpěváka" do týhle soutěže a chtěj na tom vytřískat peníze, protože o nic jinýho nejde , tak se ztrátou soukromí počítat museli - holt za všechno se platí, i za tu pomyslnou slávu
0/0
12.6.2004 15:09

Džura - hrdina Pamíru

je to na Vás chlapi
Přiznám se, že se děsím neděle, kdy Laďka ohlásí Šárko máte padáka  - nemyslím tím tuhle neděli, kdy Šárka - i když vypadne, bude zívat 2 písně, což bude lovely a pokud bude stát fotbal za ho..., budu se radši dívat na českou hvězdičku Šárku   .
Ovšem další víkend, kdy bude finálové klání mezi královnou ledních medvědic a sípajícím syřanem, již sledovat nebudu - naštěstí je ME ve fotbale a tak budu sledovat zajímavé boje ( Češi mezitím budou balit kufry domů ).
Ale mám tady pro Vás návrh - vy ješitní vládcové lidstva:
Pokud teď o víkendu všichni o poločase přepnete na Sjúpstár a pošlete hlasy Šárce a ta porazí Anetu nebo syřana, naše repre postoupí minimálně do semifinále - tak berete ?
Nedělám si kozy   - pokud Šárka vyletí, tak Satanova odpověď bude tato:
1. Fotbalový dreamteam vyletí ve skupině
2. Na OH v Aténách si nikdo ani neškrtne
3. Ze SP v hokeji v srpnu přijedem jako spráskaní psi.
P.S.. Opravdu to chcete  ?
 
 
0/0
11.6.2004 21:50

Džura - hrdina Pamíru

Re: zpívat
0/0
11.6.2004 21:52

Blackshield

Pořád
lepší, když na Sámerovi vydělá jeho rodina, než když z něho bude rýžovat jen Nova, operátoři a přiteplenej Herman
0/0
11.6.2004 20:52

wyatt

Re:
čau Blacku, jenomať vydělaj, mám pocit, že máme po ptákách, protože stejně vyletí -  A Šárka to snad vyhraje
0/0
11.6.2004 21:03

Blackshield

Re:
Ahoj. K té Šárce: NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
0/0
11.6.2004 22:47

wyatt

Re: já
taky říkám nééé- jenže Issa se vodpískal a o Anetě si všichni myslej, že to má v kapse, tak se na ní vykašlou. Jak je to pořekadlo o tom třetím, co směje vzádu
0/0
11.6.2004 23:00

Blackshield

Re:
Nerad to říkám, ale doufám, že puberťačky nezklamou... A to jsem jim původně nemohl přijít na jméno... Ale volím menší zlo
0/0
12.6.2004 0:28

wyatt

Re:
jo a za toho přiteplenýho ti posílám , protože jak už jsem psala asi před týdnem mi tak silně připadá -- no ale proč za pak jede po tý Šárce?
0/0
11.6.2004 23:02

Blackshield

Re:
Protože postavou mu připomíná chlapečka
0/0
12.6.2004 0:27

wyatt

Re:
no jo, to mně ještě nenapadlo - ale potom vedle Sámira jako chlapec nemá žádnou šanci
0/0
12.6.2004 15:12

Misha_k

ISSOVI, JSEM S VÁMI
Blesk to opět přehnal, ostatně jako vždy. Proboha, co je na tom špatného prodávat Sámerovi fotografie? Poslední 3 dny byl Sámer vždy na titulní straně.Nikdy však o něm nepadlo jediné dobré slovo. Ostatní finalisty vynášejí do výšin, Sámerovi jen podráží nohy. Co ji udělal? Co to asi dělá s psychikou 18ti letého kluka? Jak se asi musí cítit Issovi? Je to hnus a z milého Blesku se mi zvedá žaludek. Udělali by pro svého syna první poslední a on pro ně totéž a temto bulvární plátek si je dovolí nařknout z toho, že vydělávají na synovi. Být Issovými neváhala bych ani minutu a podala bych žalobu. Na druhou stranu, říká se, že o kom se píše, žije. S každým dalším nenávistným článkem se zvyšují moje sympatie k Sámerovi a jeho rodině. Jednoduše: ISSOVI, JSEM S VÁMI!
0/0
11.6.2004 19:52

Džura - hrdina Pamíru

Míša je sladká
Míšo, to teda promiň, ale teď jsi pořádně ujela . Proč by měl někdo prodávat Sámerovi fotografie  ? To je nemůžou prodat třeba někomu jinýmu než Sámerovi ? A vo jaký fotografie vlastně jde ? Seš tajemná jak hrad v Karpatech, nejseš ty jedna z těch - náctek  ?
Můj žebříček náctek je jasnej
1. Jedenáctky - řezák STAROBRNO 11°
2. Dvanáctky    - sváteční BERNARD 12°
3. Třináctky      - speciál BERNARD 13°
 
 
0/0
11.6.2004 20:27

Misha_k

Re:
V Blesku napadli rodinu Issů, že vydělávají na svém synovi. Prodávají jeho fotky za 10.-Kč. Nevidím na tom nic špatného. Jen mě štve, že se Blesk naváží do nevinných lidí, ketří zatím ani pořádně neví, jak to showbusinessu chodí. I když je to Blesk, ten se musí brát s rezervou. Náctka už dávno nejsem
0/0
11.6.2004 20:34

Džura - hrdina Pamíru

seš lovely
Jo - dík za informaci - že nejsi náctka, to je jasný . Ale že Blesk je tak introvertní, to bych nečekal . Jo a že Ahmed a jeho wife z drogerie neví jak to chodí v šoubiznisu, není žádným tajemstvím. 
Ale oni se to naučí. Issa v trenkách je zatím za 10,- , po victory bude samírova fotografie v turbanu za 100,- bez DPH .
0/0
11.6.2004 20:44

iboss

Re: Skvěle Džuro...
Tvoje poslední dva příspěvky jsou opravdu výborné, splnily svůj účel - pobavily...
0/0
11.6.2004 23:53

Tyrl

Re:
Džura  je trochu potvora ...  přečti si první řádek svého příspěvku.
0/0
11.6.2004 20:48

KarelRehacek

No a co?
Rozhodně nejsem žádný Sámerův fanoušek, ale proč by proboha jeho rodina nemohla prodávat fotky s podpisem? Je to jejich věc. Když o ty fotky má někdo zájem a oni příjem řádně daní, proč ne...
Všude na světě se prodávají fotky zpěváků, sportovců, herců atd. Rozdíl je jen ten, že tady na tom vydělá rodina dotyčného, nikoli nějaká firma typu BMG. A že jsou fotky amatérské a předražené? Pokud to kupujícímu nevadí.
Hezký je ovšem přístup Blesk. On totiž na Sámerovi vydělává především. Tipuji, že kdykoli dá jeho fotku na titulní stránku, stoupne mu náklad. Prostě hezké moralizování od těch pravých.
0/0
11.6.2004 19:46

Tyrl

...
Pokud by kupujícím byl dospělý člověk, máš pravdu. Pokud to prodávají děckám, pro která je důležitý ten "vlastnoruční" podpis - nevědí jak to s ním je - nesouhlas. Prodávají něco jiného, než si kupující myslí, že kupuje. To je špatně, ne prodej jako takový. Blesk  neřeš, jinej' nebude.
0/0
11.6.2004 19:58

Seraphiel

MAJÍ NA TO PRÁVO!!
Já osobně jsem celkově znechucená tím vším, co se kolem rodiny Issových posledních pár týdnů děje. Všechny noviny, všechna média se na ně vrhli, jakoby oni byli ti nejhorší a Samer do soutěže vůbec nepatřil. Zdá se mi, že ten, kdo články píše, je silně zaujatý proti Samerovi a snaží se mu poškodit jméno na veřejnosti, aby tak odradil od hlasování fanoušky, kteří by jinak samera měli rádi, ale doposavad byli na pochybách, komu hlasy poslat. Nezdá se mi fér, že se v tomto ohledu mluví vždy jen o Samerovi, o Anetě nebo Šárce nepadne nikde ani slovo, ty naopak vyzvedávají do oblak. To, že Issovi prodávají synovy fotky je snad pochopitelné, pokud lidé mají zájem a o forky stojí. Nechápu, proč by to mělo být trestné nebo pobuřující z jejich strany. Jen se snaží vyhovět fanouškům a kdyby to vše měli dotovat ze svého, brzo by akorát tak zkrachovali. Je ale neuvěřitelné, co si Blesk dovoluje tvrdit - to, že Issovi na synovi vydělávají. To je sprosté, nechutné tvrzení, kvůli kterému by se ohradil snad každý soudný člověk. Paní Issové i celé jejich rodiny je mi moc líto, protože si to nezaslouží. Já bych novináře, kteří článek psali hnala k soudu. Vůbec bych se s nimi nehandrkovala.
0/0
11.6.2004 18:33

hasmen

Re:
Ale s tím museli počítat,že Blesk a jiné žumpy se o ně budou "starat"
0/0
11.6.2004 18:45

Seraphiel

Re:
Ano to máš pravdu, s tím mohli počítat. Ale tohle obvinění, že matka vydělává na vlastním synovi, to asi neočekával tak trochu nikdo. Div se paní Issové, že z toho je nešťastná, jaká máma by proboha nebyla?! Je rozdíl mezi článkem a článkem. Tenhle měl za úkol vyloženě pobouřit veřejnost a udělat z rodiny Issů bezpáteřní snoby, kteří ze synovy slávy těží jako ze zlatých dolů. To, že to o nich napsal Blesk, nad tím ještě mávnu rukou, protože každý normální člověk dnes ví, že Blesk je nejvšivější bulvární plátek v Čechách, ale vadí mi spíše reakce lidí kolem, kteří se v tom ještě naopak vyžívají a jakoby jim to přáli. To mi vadí, že lidé se chovají nakonec jako ti nejhorší, né rodina Issů.
0/0
11.6.2004 19:56

wyatt

Re:
kdýž někdo jde do soutěže typu Superstár, tak musí očekávat nejen klady, ale i zápory. tzn. že o něm nebude bulvár psát jenom to hezký, ale i to špatný. Sámer umí zpívat jen ten  jeho black style in english, posledních 5 kol to "nebyl jeho šálek čaje" a dělá okolo sebe vlny stejně jako Julián a jeho jágrfotr. Fotky ať si prodávaj jak chtěj, ale jestlis to nepochopila, tak největší zájem chce vždycky dostat ten nejohroženější . Stačí Případ Balogová - tupá Romka?, anebo Savka přesládlý řvoucí nejsme zvířata v kleci?
0/0
11.6.2004 19:11

Seraphiel

Re:
Ja si stale ale myslim, ze mo trochu krivdis a ostatni taky. Ja vim, ze se slavou prichazi i jeji opak, ale to, jak nekteri lide o tom klukovi a jeho rodine mluvi, me opravdu nuti uvazovat nad tim, v jake spolecnosti ignorantu to ziju. Je mi jich lito, podle me si nezaslouzi odnest veskerou vinu za to, ze jejich syn se libi mladsi populaci. Znam Mirku, samerovu maminku pres jednu kamaradku a ta mi rikala, jak moc ji ten clanek vzal, ze pry plakala. Kdyz se nad tim zamyslis, je docela mozne, ze Blesk je nalakal na lukrativni nabidku clanku, ale neuvedl jiz prave duvody a to, jak clanek obrati proti nim. Je na sveho syna pysna, coz by byla asi kazda mama a rozhodne odmitam verit tvrzenim, ze to udelali umyslne, nebo ze na nem chteli vydelat. Cela rodina se mi zda velice mila, maji se moc radi, ale tohle je mozna zlomi. A mimo jine, nemyslim si, ze Martina si zaslouzi byt nazyvana tupou romkou.
0/0
11.6.2004 19:50

wyatt

Re:
to, že Martina tupá Romka jsem nenapsala já, ale v podstatě to bylo řečeno v několika periodikách a i v desítkách diskuzí. Já si o ní myslím pouze, že krásně zpívá, ale na svůj věk je trošku nevyspělá, to že je Romka je mi úplně fuk, a jestli to z toho příspěvku tak vyznělo, je mi líto, tak jsem to nemyslila. O Sámerovi si myslím, že mu to všechno stouplo hoooodně do hlavy - viz příspěvek o balení holek v Ústí /víš kdo já jse? NE, no ten Sámir z Superstár atd./, a o jeho rodině si myslim,. že prostě chce vytřískat peníze z dané situace - podívej se kolik a kde je článků o Sámirovi a ostatních? Poměr 1:5 minimálně. Tak ať vydělávaj dokud můžou, ale řeči o křivdě mi přijdou trošku mimo, myslim si, že všichni moc dobře věděj, co dělaj.
0/0
11.6.2004 21:18

Lumo

No a co
Sakra, proč by nevydělávala, když si ho (skoro) sama porodila a ještě i vyfotila? Když jí to malý Sámer dovolil a když jí lidi těch pár cinkáčků nasypají...
Česká závist jak vidno nezná žádné hranice.
0/0
11.6.2004 18:26

hasmen

Kájo
Ty budeš z fanklubu asi nejstarší...
0/0
11.6.2004 18:25

Dr_Faust

známá firma
Ahoj.Lidi co se divíte Issa je DC známá firma.Jestli Sámer může jak říká dostat kapesné 5,000,- týdně tak potom ty kšefty co má starý Issa s rómy a albánci v herně před DC nádražím pěkně sypou."Tam má kancelář".No a stará Issová byla vždy vyčůraná.Foto prodává min. dva měsíce původně snad i za 20,- že by udělala slevu?Divím se snad jen že Blesk stím vyšel,až tedˇ.
0/0
11.6.2004 18:06

Seraphiel

Re: Jsi naprostý ignorant
Jak tohle vůbec můžeš říct? Vůbec nevíš o čem mluvíš. Neznám je osobně, ale moje kamarádka je zná velice dobře a v den, kdy se to stalo, byla Mirka hodně nešťastná. Jak se můžeš vůbec vysmívat s takovou agresí a nenávistí? Přála bych ti, aby se ti v životě stalo něco podobného a někdo na tebe reagoval tak, jako právě ty na ně.
0/0
11.6.2004 18:38

Dr_Faust

Re: můžu
Můžu to říct o tom to tady je. Na rozdíl od tebe, je už pár let znám osobně.Ne z doslechu jako ty. Proti Sámerovi nic nemám ten za své rodiče nemůže.
0/0
12.6.2004 2:34

Seraphiel

Re:
Tak ho prosím tě nech být, pokud proti němu nic nemáš - kdybys doopravdy neměl, měl bys trochu soucitu. Jsou to jeho rodiče a on je má rád, ať dělají cokoliv. To, jak se do nich všichni naváží pro něj musí být strašné. Vykašlete se na to, i kdyby to měla být pravda.
0/0
12.6.2004 10:25

iboss

Re:
         
0/0
12.6.2004 0:15

borilon

Samer
Kdyz muzou davat rodice Samerovi mesicne 20 000kc(nekteri vysokoskolaci s tim musi vystacit pul roku), tak muzou klidne davat fotky zdarma. Howgh!
0/0
11.6.2004 17:56

iboss

Re: Přesně TAK !!!
Máš absolutní pravdu, studuju na VŠ a mě těch 20 000 Kč vystačí tak na 5 měsíců. Takže Samer bude asi pěkně rozmazlený spratek, který potřebuje 20 000 měsíčně, aby je někde mohl pořádně rozfofrovat....
0/0
12.6.2004 0:11

Dittule

Re: Takže
Takže jsi pro komunismus? Když ne ty, tak on taky ne?
0/0
12.6.2004 12:49

krupino

Blesk je humus
Blesk je humus a bohužel, když čekám na bus tak každej druhej ho kupuje. Samerovi nefandím ale ty kecy, že se obohacujou na jeho fotkách mne serou. Jeho fotky rodiče něco stojí takže chápu, že je za těch deset lidovejch korun prodávají .
 
0/0
11.6.2004 17:50

maron

Tržní ekonomika
Vy nechápete základy tržní ekonomiky?
Tvoří ji nabídka a poptávka.
Samozřejmě, že jde o komerční pořad. Samozřejmě že jde hlavně o prachy. Ale pokud se v této republice najde dost lidí náctiletých kteří každou neděli čuměj na bednu a posílají hlasy, nikdo jim to nemůže mít za zlé. Je to jejich boj. Když jim nevadí sponzorovat Novu a ostatní subjekty, je to jejich věc. A že je to dost dobrá myšlenka jak vydělat prachy, o tom žádná. Samozřejmě Samer, Aneta apod. jsou pouze loutky v dobře promazaném soukolí. Ale co. Já jim to přeju. Lepší než sedět u počítače a psát nesmyslný názory na jeden televizní pořad.
0/0
11.6.2004 17:46

m_a_c_i_n

SuperStar
Pokud to vyhraje Sámer, tak je to kvůli těm našim puběrťáčkám, které o zpěvu nic neví...Pořád pro něj hlasují jak ... Doufám, že teď vypadne, stejně umí česky ho*no..A je to pravda! Nikdy bych tam nikomu neposlal hlas! Ale fandím Anetě, jediné rozumné z toho zbytku...Sámere zklamals....
0/0
11.6.2004 17:40

Seraphiel

Re: Jediný, kdo se klame, jseš ty sám
Nevím, proč všichni stále usuzují, že Samer má jen náctileté fanynky. Je to tak ubíjející jim neustále dokola vysvětlovat, že je nás plno ze střední generace, kteří chodí na fŕoum a plno, kteří na něj chodit nemohou, protože se zkrátka k počítači nedostanou. Dokonce přicházejí ohlasy od lidí ze Slovenska, Německa, kde lidé Samerovi fandí. A skutečně, obhajovat se tím, že Samer nemůže být kvalitní zpěvák, když ho zbožňují náctiletí - je tvrzení hodno pochybovačného úsměvu. Aneta nemá náctileté fanoušky? Ale ale, to bych se na to podívala.ˇVěkový průměr Šárčiných fanoušků je také značně pod hranici dospělosti. Vadí mi, že Samera jako jediného takhle škatulkujete a to jen  proto, že vám nepřijde vhod. Své osobní antipatie si prosím vyřešte hlavně v sobě. Já například vím, že Samer má talent a v žánru R´n´b je nepřekonatelný. Zde by rozhodně prorazil. A pokud nebude SS, nic to nemění na tom, že se v životě uplatní. Tak mu to přejte!
0/0
11.6.2004 18:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.